N: 18 / 23.6.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Национална агенция за приходите, Териториална дирекция - гр. Бургас
 Пощенски код: 8000
 Място/места за контакт:: Бургас
 E-mail:
 Факс
 Пощенски адрес: ул.Цар Петър,№ 5 Б
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: Бургас
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: Валерия Маринова,Драгомир Сапунджиев-за Бургас,Слав Славов-за Сливен,Росинка Иванова-за Ямбол
 Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Адрес на възложителя
 Телефон: 056 878211;056 878162; 044 610156;046 686222
 Адрес на профила на купувача
 Страна: България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: обслужване на данъкоплатците, осигурителите и осигурените
 Вид на възложителя: министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: Доставка на касети с тонер за ТД на НАП - Бургас, офис Сливен и офис Ямбол

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG34
 Място на изпълнение: Бургас, Сливен и Ямбол
 Тип доставки: Покупка
 Тип строителство
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: Доставка на касети с тонер за ТД на НАП - Бургас,офис Сливен и офис Ямбол - по видове и артикули, описани в Приложение към документацията.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 30125100: Касети с тонер

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Доставка на касети с тонер за ТД на НАП - Бургас, офис Сливен и офис Ямбол, подробно описани по артикули и бройки в документацията.
 Прогнозна стойност: 180000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 100/сто/лв. и следва да се внесе по банкова сметка № BG31BUIB78993300650003 в Стопанска и Инвестиционна Банка,клон Бургас.Гаранцията за изпълнение е в размер на до 3%/три/ от стойността на договора и може да се представи като парична сума или банкова гаранция.Паричната сума се внася от кандидата,определен за изпълнител към датата на подписване на договора.Сумата се внася по банкова сметка № BG31BUIB78993300650003 в Стопанска и Инвестиционна Банка,клон Бургас.Банковата гаранция следва да е неотменима за срока на изпълнение на договора и да се представи при подписване на същия в ТД на НАП-гр.Бургас.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Преводът на дължимите суми се извършва след подписване на приемо-предавателен протокол до 60дни след доставката и представяне на всички изискуеми документи чрез съответната ТД на НАП,заявила необходимостта от доставка.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: ДА
 Условия: При промяна в стойността,/броя/на активите в посока намаление,Възложителят може да оттегли едностранно възлагането на конкретната услуга без финансови компенсации. Съществува възможност за възлагане на обществена поръчка чрез процедура на договаряне,без обявления при условията на чл.90,ал.1,т.9 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: 1. Документ за регистрация на кандидата: - 1.1. За юридически лица, които не са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър /ЗТР/ се представя: копие от документ за съдебна регистрация; валидно удостоверение за актуално състояние; копие на удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ. - 1.2.За юридически лица, които са пререгистрирани по реда на ЗТР се представя: копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от ЗТР,удостоверение за актуално състояние (извлечение от Търговския регистър). - 1.3. За чуждестранни лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установено лицето, които се представят в официален превод. - 1.4. Ако участникът е физическо лице-копие на документ за самоличност. 2. Документ за регистрация по ЗДДС (ако лицето е регистрирано) – копие заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат; 3. Документ за внесена гаранция за участие: банкова гаранция-оригинал или оригинал на платежно нареждане за внесена парична сума по банковата сметка на възложителя; 4. Декларации за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,2 и 5 от ЗОП и по чл. 47, ал., т. 1, чл. 47, ал. 2, т. 2 и ал. 5, т. 1 от ЗОП /по приложените образци/ Същите се представят и от управители и/или членове на управителните органи на кандидата, а в случай,че членовете са юридически лица – от техните представители в съответния управителен орган; 5. Удостоверение, издадено от Агенцията по вписванията или съответния съд за липса на производство по несъстоятелност или ликвидация на кандидата. 6.Декларация по чл. 55, ал. 4 от ЗОП за подизпълнители /ако се предвижда участие на такива. 7. Свидетелство за съдимост; / представя се от лицата,посочени в чл.47,ал.4 от ЗОП/ 8.Удостоверение за липса или наличие на задължения по ДОПК , издадено не по-рано от 14 дни преди крайния срок за подаване на предложения, определен от възложителя; 9. Удостоверение за липса на задължения към общината по месторегистрация /местожителство/ на кандидата. 10. Копие от документ за закупуването на документация. 11. Предложение за изпълнение на поръчката/съгласно приложения образец/. Следва да се представи и техническо предложение за изпълнение на поръчката,съдържащо описание на всички консумативи-продуктов номер при точно спазване на съчетанието букви/цифри 12.Ценово предложение. 13. Изрични пълномощни за представяне на офертата или представляване на кандидата при отварянето на същите,ако тези действия не се извършват от представляващия-представят се в оригинал. 14. Подписан списък на съдържащите се в офертата документи.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: -копие от годишния финансов отчет и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година - заверени с гриф “вярно с оригинала”, подпис и печат; -информация за общия оборот и оборота за извършените доставки с обект подобен на обекта на настоящата поръчка за последните три години.
 Минимални изисквания: съгласно документацията

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: -справка за транспортните средства за доставка, с които разполагат,както и за наличието на подходяща база за съхранение на консумативите . -декларация,че предлаганата стока е оригинална /нерецилирана /,произведена от завода-производител и отговаря на изискванията за качество на европейските стандарти. -оторизационни писма от производителите,доставчиците или вносителите на съответните консумативи, даващи им право да търгуват с тях. -списък на основните договори с подобен предмет на изпълнение за последните 3 /три / години,вкл.стойности,дати и получатели,както и най-малко три броя препоръки за добро изпълнение от клиенти; -декларация,че ще покрие риска от доказани евентуални вреди,произтекли за купувача от доставена некачествена стока -декларация,че ще отстрани за своя сметка,в 5 дневен срок открити в доставената стока дефекти
 Минимални изисквания: съгласно документацията

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: Най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
 Номер на обявлението в OВ: 2011/S041-066670 от 01/03/2011
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 17:30
 Цена: 1.80
 Условия: Документацията се получава на адрес-гр.Бургас,ул.Цар Петър,№ 5б,всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа срещу представен документ за платена цена на документацията по следната сметка: BG94BUIB78993100650001,Стопанска и Инвестиционна Банка АД,клон Бургас,б.код BUIBBGSF
 Дата: 17/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 17:30
 Дата: 27/07/2011

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: Сградата на ТД на НАП-гр.Бургас,ул.Цар Петър,№ 5б
 Време: 10:30
 Лица: Лицата,посочени в чл.68,ал.5 от ЗОП
 Дата: 28/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: 1. При промяна в стойността /броят/ на активите в посока намаление, възложителят може да оттегли едностранно възлагането на конкретната услуга без финансови компенсации; 2. Възможност за възлагане на обществена поръчка, чрез процедура на договаряне без обявления при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП;  
Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 20.06.2011 г.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: Бул.Витоша,№ 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Жалби се подават в срок от 10 дни от узнаване на съответното Решение-чл.120,ал.2 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 20/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна