N: 9 / 31.5.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: УМБАЛ "Свети Георги" - ЕАД, гр. Пловдив
Пощенски код: 4002
За контакти
Електронна поща: umbal_op@abv.bg
Факс: 032 644058
Адрес: бул. "Пещерско шосе" №66
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: Пловдив
Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
Лице за контакти: Доц. д-р Карен Бриянов Джамбазов, д.м.; г-н Борис Лозанов; г-н Рангел Христозов
Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
Адрес на възложителя: www.unihosp.com
Телефон: 032 602849; 032 602930
Адрес на профила на купувача
Държава: Република България
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: Здравеопазване
Вид на възложителя: Публичноправна организация
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: Доставка на дезинфектанти за нуждите на УМБАЛ "Свети Георги" - ЕАД, гр. Пловдив
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG421
Място на изпълнение: склад на УМБАЛ "Свети Георги" - ЕАД, гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66.
Тип доставки: Покупка
Тип строителство
Категория услуга
Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)
Рамково споразумение
Брой изпълнители
Обосновка на рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: „Доставка на дезинфектанти за нуждите на УМБАЛ "Свети Георги" - ЕАД, гр. Пловдив”
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 24455000: Дезинфектанти
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: ДА
Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: 5 /пет/ броя самостоятелно обособени позиции съгласно документацията за участие.
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 12
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Описание: 1. Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ "Свети Георги" - ЕАД или платена в касата на УМБАЛ "Свети Георги" - ЕАД към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя.Банковата гаранция се представя в оригинал. Кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение съгласно чл. 60 от ЗОП. 1.1. Размерът на гаранцията за участие: по 100 (сто) лева за всяка обособена позиция, която Възложителя може да задържи по реда на чл.61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя. 2.1. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.3. При внасяне на банкова гаранция, или платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.4. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. 2.5. Възложителят освобождава гаранциите по Раздел ІV, т.1 и т.2, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 3. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Сметка за постъпване на гранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума:УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. ПловдивБанка: Уни Кредит Булбанк, Република БългарияIBAN : BG97 UNCR 7527 1054 808 119BIC : UNCRBGSF
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: Образуване на предлаганата цена и плащане: Цената, която ще се заплаща от възложителя за изпълнението на вяка отделна доставка, представлява крайната доставна цена, включваща ДДС и всички разходи по доставката и изпълнението до краен получател – склад на УМБАЛ “Свети Георги ЕАД, гр. Пловдив, бул. бул. «Пещерско шосе» №66.Начин на плащане: Плащането се извършва по банков път при условията на отложено плащане не по-малко от 60 /шестдесет/ дни след доставката. Плащането се извършва въз основа на издадена фактура и надлежно съставена приемо-предавателна форма.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
Други особени условия
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Изисквания: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация и копие от картата за идентификация в регистър Булстат. 3. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението. 4. Когато предлаганите продукти са регистрирани като биоцидни продукти следва да се представи: 4.1 Разрешение за пускане на пазара на биоцидни продукти, издадено на основание чл. 19 от Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и препарати и във връзка със заповед № РД 15 – 2831 от 25.10.2005 г. на Министъра на здравеопазването. 4.2 Когато участника не е притежател на разрешението за пускане на пазара на биоциди, на името на участника следва да има издадено оторизационно писмо: А/ от притежателят на разрешението за пускане на пазара или Б/ от притежателя на удостоверението за регистрация, валидно за срока за изпълнение на поръчката, от което да е видно, че участникът има право да оферира биоцидите, предмет на поръчката от собствено име и да сключи договор от свое име и изявление, че ще бъдат осигурявани необходимите количества, ако участникът бъде определен за изпълнител на обществената поръчка. 5. Когато предлаганите продукти са регистрирани като медицински изделия следва да се представи: 5.1. Оторизационно писмо на името на кандидата, издадено от: а) производителят на медицинските изделия илиб) упълномощеният представител по смисъла на чл. 10, ал. 2 от ЗМИ, валидно за срока за изпълнение на пръчката, от което да е видно, че участникът е упълномощен да участва от свое име в обществената поръчка с изделията на производителя и изявление , че ще бъдат доставяни необходимите количества, ако участникът бъде определен за изпълнител на обществената поръчка /оригинал или нотариално заверено копие/. 5.2. Когато производителят на медицинските изделия не е установен на територията на държава членка на ЕС или на държава от Европейското икономическо пространство - документът за писмено упълномощаване на свой представител, наричан УП (упълномощен прeдставител) на територията на ЕС, съгласно чл. 10, ал. 2 от ЗМИ - заверено от учасника копие от оригинала и оригинал на легализирания привод на български език. 5.3. Разрешение/удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено на участника в процедурата от ИАЛ – заверено от участника копие. 6. Документ за представена гаранция за участие. 7. Изискуеми документи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участника по чл.50 от ЗОП. 8. Изискуеми документи за доказване на техническите възможности и квалификация на участника по чл. 51 от ЗОП. 9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 от ЗОП.10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП.11. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП .12. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари. 13. Декларация по чл.4, ал.7 и по чл.6, ал.5, т.3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари. 14. Копие на документа за закупуване на документацията за участие. 15. Декларация от участникът, че няма да ползва/ще ползва подизпълнител при изпълнение на обществената поръчка. 16. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката. 17. Декларация от представляващият и управляващ подизпълнителя, попълва и подписва декларация за съгласие за участие като подизпълнител. 18. Участниците следва да предоставят мостри, за стоките по всички оферирани от тях обособени позиции, вкл. всички номенклатурни единици от позициите.19. Списък на предоставените мостри подписан и подпечатан от участника с посочване на стоките по всички оферирани от него обособени позиции, вкл. всички номенклатурни единици от позициите. 20. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от законтия представител на участника. 21. Оферта. 22. Техническо предложение
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копия от баланс и отчет за приходите и разходите, за предходните 2009 г. и 2010 г. - заверени от независим финансов одитор, когато това се изисква от Закона за счетоводството /заверени от кандидата с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала/ или декларация, че участникът не подлежи на независим финансов одит /свободен текст/. В случаите на новорегистрирани търговски дружества (през 2010 г.), такива документи не се изискват;2. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години. В случаите на новорегистрирани търговски дружества (през 2010 г.), такива документи не се изискват;
Минимални изисквания: Годишните финансови отчети на участницити за 2009 г. и 2010 г. трябва да са с положителен финансов резултат (да са приключили на печалба).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. За доказване на съответствието на предлаганите продукти – биоцидни продукти с изискванията на Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и препарати се предоставят следните документи: 1.1. Заверени от участника копия на разрешение за пускане на пазара на биоцид или удостоверение за регистрация на биоцид, издадено от министъра на здравеопазването по реда на Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и препарати. 1.2. Заверени от участника копия на информационен лист за безопасност по чл.7б от Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и препарати, на предлаганите биоциди на български език. Когато информационния лист за безопасност е на чужд език, участникът следва да представи копие на оригинала, придружено с превод на български език; 1.3. Заверени от участника копия на етикет, придружаваща листовка и указания за употреба на предлаганите биоциди на български език, а ако те са на чужд език – копия на оригиналите, придружени с официален превод на български език; 2. За доказване на съответствието на предлаганите продукти – медицински изделия с изискванията на Закона за медицинските изделия, се предоставят следните документи:2.1.Декларация за съответствие на медицинското изделие по чл.14, ал.2 от ЗМИ, съставена от производителя или неговият упълномощен представител - копие на оригинала и в легализиран превод на български език; 2.2. ЕС сертификат за оценка на съответствието, когато в оценката е участвал нотифициран орган – копие на оригинала и в превод на български език; 2.3 декларация за нанесена “СЕ” маркировка върху медицинското изделие ,в съответствие със изискванията на чл.8 и чл. 15 от ЗМИ 2.4. Инструкция за употреба на предлаганото медицинско изделие на български език, а за медицинските изделия, за които не се изисква инструкция за употреба, съгласно чл. 16, ал. 2 от ЗМИ, участникът следва да представи макет на опаковката на медицинските изделия с графично изображение на „СЕ” маркировка – на хартиен или на магнитен носител3. Референции за добра търговска репутация за доставка на дезинфектанти обект на поръчката, за нуждите на лечебни заведения за болнична помощ през 2010 г. или 2009 г., надлежно издадени, подписани от законния представител на съответното лечебно заведение (в оригинал или във формата на нотариално заверени копия) - минимум три броя референции. 4. Информация за базите, складовете и моторните превозни средства, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката - във формата на декларация, подписана от законния представител на участника; 5. Декларация за остатъчния срок на годност на дезинфектантите, които ще се доставят - не може да бъде по-малък от 80 % от обявения от производителя спрямо датата на доставката /свободен текст/ 6. Сертификат за въведена система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 или еквивалентен за производителя (във формата на копие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”);7. Сертификат за въведена система ISO 14001:2004 или еквивалентен за производителя (във формата на копие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”);
Минимални изисквания: 1. Участниците да предлагат продукти, отговарящи на нормативните изисквания за пускане на пазара и употреба;2. Участникът трябва за последните три години (2008, 2009 и 2010 г.) да е изпълнил успешно най-малко 3 (три) договора за доставка на дезинфектанти, обект на поръчката, не е задължително трите договора да са сключени по реда на ЗОП. Тези 3 (три) договора следва да са вече с приключило изпълнение или да се изпълняват в момента (може срокът им на действие все още да не е изтекъл), но по тях да са реализирани доставки. 3. Участниците да имат добра търговска репутация като доставчици на дезинфектанти; 4. Участниците да имат технически възможности за изпълнението на поръчката;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Основания и мотиви
IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
Показател: Цена за изпълнение на поръчката(тежест : 80)
Показател: Срок на отложено плащане(тежест : 15)
Показател: Срок за изпълнение на доставката(тежест : 5)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в ДВ
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 15:00
Цена: 12
Условия: Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се получават от деловодството на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66. Цената на документацията за участие в процедурата е на стойност е 12 лева с ДДС, които се заплащат в касата на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив, бул. „Пещерско шосе”№66.
Дата: 30/06/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 15:00
Дата: 11/07/2011
ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 90
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: Административната сграда на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66.
Час: 11:00
Лица: При отваряне на офертите могат да присъстват лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП.
Дата: 12/07/2011
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация: Достъп до настоящата документация е предоставен и на официалната интернет страница на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – www.unihosp.com, ведно с публикуването на обявлението в Регистър на обществените поръчки.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Съгласно чл.120 от ЗОП
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 31/05/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Доставка на дезинфектанти за повърхности
Номер: 1
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Съгласно техническата спецификация от документацията за участие.
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 24455000: Дезинфектанти
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Описание: Съгласно техническата спецификация от документацията за участие.
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Доставка на дезинфектанти за инструменти
Номер: 2
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Съгласно техническата спецификация от документацията за участие.
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 24455000: Дезинфектанти
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Описание: Съгласно техническата спецификация от документацията за участие.
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Доставка на дезинфектанти за ръце
Номер: 3
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Съгласно техническата спецификация от документацията за участие.
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 24455000: Дезинфектанти
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Описание: Съгласно техническата спецификация от документацията за участие.
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Доставка на дезинфектанти за кожа и оперативно поле
Номер: 4
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Съгласно техническата спецификация от документацията за участие.
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 24455000: Дезинфектанти
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Описание: Съгласно техническата спецификация от документацията за участие.
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Доставка на препарати за почистване на медицински инструменти
Номер: 5
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Съгласно техническата спецификация от документацията за участие.
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 24455000: Дезинфектанти
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Описание: Съгласно техническата спецификация от документацията за участие.
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)