N: 7 / 31.5.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Община Левски
 Пощенски код: 5900
 За контакти: Община Левски
 Електронна поща: oblevski@abv.bg
 Факс: 0650 83195
 Адрес: бул. „България” №58
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: Левски
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Красимира Косева
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: www.oblevski.com
 Телефон: 0650 82448
 Адрес на профила на купувача: http:www.oblevski.com
 Държава: България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
 Вид на възложителя: Регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: „Изпълнение на строително-ремонтни работи на улична и пътна инфраструктура в община Левски", по обособени позиции: Обособена позиция № 1: “Изпълнение на строително-ремонтни работи за реконструкция на ул. „Елин Пелин” гр. Левски /път ІІІ-301, с. Козар Белене – гр. Ловеч от км.5+860 до 6+186/”; Обособена позиция № 2: “Изпълнение на строително-ремонтни работи за асфалтиране на ул. „Райна Княгиня” от ОК 119 до ОК 81, гр. Левски”; Обособена позиция № 3: “Изпълнение на строително-ремонтни работи за реконструкция на ул. „Крум Попов” от ОК 97до ОК 237, гр. Левски”; Обособена позиция № 4: “Изпълнение на строително-ремонтни работи на пътни настилки в гр. Левски и населените места в община Левски”; Обособена позиция № 5: “Изпълнение на строително-ремонтни работи за благоустрояване на централна търговска улица в гр. Левски”; Обособена позиция № 6: “Изпълнение на строително-ремонтни работи на участъци от общински пътища на Община Левски”

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG314
 Място на изпълнение: На територията на Община Левски
 Тип доставки
 Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Изпълнителите следва да осъществят следните строително-ремонтни работи: „Изпълнение на строително-ремонтни работи на улична и пътна инфраструктура в община Левски”, по обособени позиции: Обособена позиция № 1: “Изпълнение на строително-ремонтни работи за реконструкция на ул. „Елин Пелин” гр. Левски /път ІІІ-301, с. Козар Белене – гр. Ловеч от км 5+860 до 6+186/”; Обособена позиция № 2: “Изпълнение на строително-ремонтни работи за асфалтиране на ул. „Райна Княгиня” от ОК 119 до ОК 81, гр. Левски”; Обособена позиция № 3: “Изпълнение на строително-ремонтни работи за реконструкция на ул. „Крум Попов” от ОК 97до ОК 237, гр. Левски”; Обособена позиция № 4: “Изпълнение на строително-ремонтни работи на пътни настилки в гр. Левски и населените места в община Левски”; Обособена позиция № 5: “Изпълнение на строително-ремонтни работи за благоустрояване на централна търговска улица в гр. Левски”; Обособена позиция № 6: “Изпълнение на строително-ремонтни работи на участъци от общински пътища на Община Левски”. Дейностите са различни по отделните позиции, но в общи линии се свеждат до пътни работи, асфалтови работи, улични настилки и др.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45233200: Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Количеството и обема на извършваните рабноти са посочени в документацията по провеждането на процедурата.
 Прогнозна стойност: 910250
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни: 180
 Начална дата
 Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Участниците представят гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка в размер на- 1 700 лв. (хиляда и седемстотин лева) – за обособена позиция №1;- 330 лв. (триста и тридесет лева) – за обособена позиция №2,- 3500 лв. (три хиляди петстотин лева) – за обособена позиция №3;- 3 500 лв. (три хиляди и петстотин лева) – за обособена позиция №4,- 1 290 лв. (хиляда двеста и деветдесет лева) – за обособена позиция №5,- 540 лв. (петстотин и тридесет лева) – за обособена позиция №6, платими в касата на Община Левски или по сметка: IBAN: BG69UBBS80023300155035; BIC: UBBSBGSF. Гаранцията за участие следва да е валидна поне за срока на валидност на офертата. Определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора в размер на 3 % от стойността му. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение трябва да надвишава срока на договора с най-малко четири месеца.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Аванс, преставляващ 20% от общата цена - в срок до 10 работни дни след подписване на договора и представяне на фактура. Окончателно плащане до 100% от стойността на изпълнените и подлежащи на разплащане строително-ремонтни работи се извършва, въз основа на двустранен протокол (Акт Образец 19 и Сметка 22 и Протокол обр.15) и фактура на изпълнителя за дължимата стойност изчислена по действителни количества СРР и твърди единични цени от офертата, в срок от 20 работни дни от представяне на документите.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: За участие в процедурата, се изисква Участникът да представи следните документи: ПЛИК № 1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“:1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, 2.Оферта; 3.Административни сведения; 4.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката; 5. Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката; 6.Документ за регистрация на участника или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР - когато участникът е регистриран в България търговец. Документът за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008г. по реда на ЗТР. В този случай е достатъчно да се попълни и приложи Декларация за извършена регистрация по ЗТР. Чуждестранните юрид. лица или обединения на чуждестр. юрид. лица представят документа в официален превод; Физическите лица, участници в поръчката или включени в състава на обединения, представят документ за самоличност. Ако тези физ.лица са чуждестранни граждани документът се представя и в офиц. превод;7.Удостоверение за актуално състояние или удостоверение по чл. 33 от ЗТР, издадено от АВ - ако участниците са юридически лица или ЕТ. Чуждестр. юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в офиц. превод. Документът следва да бъде издаден след 01.06.2011г.; 8.Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника; 9.Доказателства за технически възможности и квалификация;10.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; 11. Декларация по чл. 56, ал.1, т.7 от ЗОП; 12. Деклрация по чл. 56, ал.1, т.10 от ЗОП; 13.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител;14. Документ за внесена гаранция за участие; 15. Документ за закупена документация за участие; 16. Декларация, че участникът е извършил оглед на обекта, предмет на поръчката, а в случай, че не е извършил оглед – че няма да се позове на грешка в предмета, с оглед което да се откаже от сключване на договор за изпълнение на поръчката; 17.Декларация от членовете на обединението - ако е приложима; 18. Изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упълномощаване); 19. Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). 20.Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението; ПЛИК №2 “Предложение за изпълнение на поръчката” - Техническото предложение на участника, включително подробен Линеен график по обекти и видове СРР за изпълнение на поръчката, както и всички останали документи, свързани с изпълнение на поръчката; Непопълненият, а само парафиран проект на договор; ПЛИК № 3 „Предлагана цена“ - Ценова оферта, с приложена попълнена КСС и анализи.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: баланс, отчет за приходите и разходите и справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство за всяка от предходните три години (2008г., 2009г. и 2010г.) – за юридическите лица.В случай, че участникът е чуждестранно лице и съобразно законодателството на държавата, в която е установен, не е регламентирано съставянето на справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство, тогава същият представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установен. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, участникът представя декларация за верността на посочените от него обстоятелства.Всички страници на документите трябва да са заверени от участника с „вярно с оригинала” и да имат свеж печат на участника и подпис на лицето, притежаващо представителна власт, съобразно удостоверението за актуално състояние или въз основа на редовно упълномощаване от това лице.Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му (данъчни декларации, граждански договори) за всяка една от последните 3 години (2008г., 2009г. и 2010г.), заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на всяка страница.2. Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от дейността му от строителство, сходно с обекта на поръчката за последните 3 (три) години (2008г., 2009г. и 2010г.);3. Заверено от участника копие от «Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството» по чл.171, ал.1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица следва да отговаря на предмета на поръчката.Когато участникът в процедурата е обединение, документите се представят от всички членове на обединението, а застраховката по т.3 - от всеки от членовете на обединението изпълняващ СРР.
 Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има реализиран общ оборот от строителна дейност за последните три приключили финансови години (2008г., 2009г., 2010г.) не по-малко от 340 000 лв. (триста и четирдесет хиляди лева), с включен ДДС - при участие по обособена позиция №1; не по-малко от 66 000 лв. (шестдесет и шест хиляди лева),с включен ДДС - при участие по обособена позиция №2; не по-малко от 700 000 лв. (седемстотин хиляди лева), с включен ДДС - при участие по обособена позиция №3;не по-малко от 700 000 лв. (седемстотин хиляди лева), с включен ДДС - при участие по обособена позиция №4; не по-малко от 260 000 лв. (двеста и шестдесет хиляди лева), с включен ДДС - при участие по обособена позиция №5; не по-малко от 110 000 лв. (сто и десет хиляди лева),с включен ДДС - при участие по обособена позиция №6;2. Участникът следва да има изпълнен минимум един обект, сходен с предмета на поръчката, през предходните 3 (три) финансови години (2008г., 2009г. и 2010г.) на стойност: не по-малко от 172 000 лв. (сто седемдесет и две хиляди лева), с включен ДДС - при участие по обособена позиция №1; не по-малко от 34 000 лв. (триадесет и четири хиляди лева), с включен ДДС - при участие по обособена позиция №2;не по-малко от 355 000 лв. (триста петдесет и пет хиляди лева), с включен ДДС - при участие по обособена позиция №3; не по-малко от 350 000 лв. (триста и петдесет хиляди лева), с включен ДДС - при участие по обособена позиция №4; не по-малко от 130 000 лв. (сто и тридесет хиляди лева), с включен ДДС - при участие по обособена позиция №5; не по-малко от 54 000 лв. (петдесет и четири хиляди лева), с включен ДДС - при участие по обособена позиция №6;При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването за оборот се отнася за подизпълнителя, съобразно процентното му участие в изпълнението на дейностите от обекта на поръчката.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара , придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или съответния валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство - заверено от участника копие. Декларация от участник - чуждестранно физическо или юридическо лице, което не е вписано в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава аналогичния документ, в която декларира, че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните от Възложителя документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС.2. Списък с изпълнени договори за изграждане и/или ремонт на обекти сходни с предмета на поръчката през последните 5 (пет) години (2006г., 2007г., 2008г., 2009г. и 2010г.).3. Препоръки за добро изпълнение от предишни Възложителите на договорите по т.2. с посочени стойността, датата и мястото на изпълнението, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Когато участникът е обединение, списъкът с изпълнените договори се попълва и подписва от всеки от членовете на обединението, съгласно споразумението за участие в процедурата, а изискването за представяне на препоръки се отнася за обединението като цяло.4. Декларация за водещия инженерно-техническия състав на Участника.Когато участникът е обединение, декларацията се попълва и представя за обединението като цяло.5. Професионални автобиографии и документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на експертите от инженерно-техническия състав на участника;6. Декларация от всеки един от експертите, част от екипа на участника, за ангажираност в изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност. 7.Списък на техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката. За обединение, списъкът се попълва и подписва от всички членове на обединението. Списъкът се придружава от документи, удостоверяващи собствеността или основанието за ползване.8. Сертификат по ISO 9001:2008 за система за управление на качеството или еквивалент;9. Сертификат по ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалент;10.Сертификат OHSAS 18001:2007 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството или еквивалент;11.Декларация, че участника няма наложени с влязъл в сила акт санкции от ДНСК/РДНСК и/или съответния еквивалентен орган в други държави или държавата на участника през последните три години. За обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за всеки от членовете.12.Декларации за съответствие, придружени със сертификати от производители или официални вносители на основните строителни материали предвидени за изпълнението на дейностите от обхвата на съответната обособена позиция.
 Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от ІІ група, минимум категория каквато е категорията на строежа за съответната обособена позиция или валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. За обединение, което не е юридическо лице, посоченото минимално изискване важи и следва да бъде доказано от този член на обединението, който, според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземе участие в конкретните СМР на съответния обект. За подизпълнител/и който ще извършва отделни части или видове СМР, също трябва да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС, поне за изпълнение на отделни видове СМР, посочени в НКИД, позиция “Строителство”. 2.Участникът трябва да докаже, че има на разположение следния инженерно-технически състав:2.1. Технически ръководител - минимум 1, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя:2.1.1. има придобита образователно-квалификационна степен „магистър” в областта на строителството; 2.1.2. има минимум 5 години професионален стаж като технически ръководител на строителни обекти; 2.2.Строителен инженер, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: 2.2.1. има придобита образователно-квалификационна „магистър”, специалност „Пътно строителство” или “Промишлено и гражданско строителство /Строителство на сгради и съоръжения/; 2.2.2.да има минимум 5 години професионален стаж по специалността; 2.3.Строителен инженер, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: 2.3.1. да има придобита образователно-квалификационна степен „магистър”, специалност „Геодезия”;2.3.2.да е вписан като правоспособно лице към Агенцията по геодезия, картография и кадастър или в аналогичен регистър на съответната страна и да притежава минимум 4г. професионален стаж; 2.4. Отговорник по контрола на качеството,който да притежава стаж като такъв минимум 3г.; 2.5. Координатор по безопасност и здраве, притежаващ удостоверение за извършване на дейност, съобразно изискванията на ЗБУТ.3. Има на разположение за срока на изпълнение на договора квалифициран изпълнителски състав.4. Разполага с необходимото собствено или наето оборудване и механизация - асфалтобаза за производство на асфалтови смеси, асфалтополагащи машини, валяци, фреза, фугорезачка, товарни автомобили и други или договори за ползване на техническото оборудване и механизация под наем за срока на договора. 5. Сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент- /изисква се само при участие за Обособена позиция №3 или №4/ ;6.Има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент- /изисква се само при участие за Обособена позиция №3 или №4/.7. Сертификация по OHSAS 18001:2007 или еквивалент- /изисква се само при участие за Обособена позиция №3 или №4/. 8. За обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания се отнасят за обединението като цяло.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Финансова оценка (тежест : 30)
 Показател: Техническа оценка(тежест : 70)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 16:00
 Цена: 50
 Условия: Кандидатите могат да закупят документацията на касата на Община Левски, бул. "България" №58, стая 104, първи етаж, всеки разботен ден от 08.00 до 12.00 и от 13.00 до 16.00ч. или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка BG69UBBS80023300155035, BIC UBBSBGSF в банка ОББ АД клон Левски, а получаването на документацията става в стая 318, трети етаж.
 Дата: 01/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 16:00
 Дата: 11/07/2011

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 120
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Сградата на Община Левски, стая 304 на трети етаж.
 Час: 10:00
 Лица: Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 12/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация: От датата на публикуване на обявлението за обществената поръчка, на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес на Община Левски: www.oblevski.com, меню "Обществени поръчки".Възложителят си запазва правото да възложи процедура на договаряне без обявление по реда на чл.90, ал.9 от ЗОП.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Решенията на възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежат на обжалване по реда на част четвърта, глава 11 от ЗОП. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията, като жалба може да се подава в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 120, ал. 3 от ЗОП.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 30/05/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: “Изпълнение на строително-ремонтни работи за реконструкция на ул. „Елин Пелин” гр.Левски /път ІІІ-301, с.Козар Белене – гр.Ловеч от км.5+860 до 6+186/”
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Разваляне на съществуваща асфалтобетонова настилка, профилиране и направа настилка от несортиран трошен камък, полагане на битонизирана асфалтова смес и асфалтиране с плътен и неплътен асфалтобетон.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45233200: Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно приложената към документацията количествена сметка.
 Прогнозна стойност: 143000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 120
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Срокът на изпълнение на поръчката е максимум 120 календарни дни. Изпълнението започва да тече от датата на регистрация в заповедната книга за строежа до подписване на Акт Образец №15.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: “Изпълнение на строително-ремонтни работи за асфалтиране на ул. „Райна Княгиня” от ОК 119 до ОК 81, гр.Левски”
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Изпълнение на трошенокаменна настилка, битумна заливка и доставка и полагане на плътен асфалтобетон.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45233200: Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно приложената към документацията количествена сметка.
 Прогнозна стойност: 28000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 60
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Срокът на изпълнение на поръчката е максимум 60 календарни дни. Изпълнението започва да тече от датата на регистрация в заповедната книга за строежа до подписване на Акт Образец №15.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: “Изпълнение на строително-ремонтни работи за реконструкция на ул. „Крум Попов” от ОК 97 до ОК 237, гр.Левски”
 Номер: 3

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Демонтажни работи, доставка и монтаж на бордюри, асфалтови работи, хоризонтална маркировка, направа на площадки за паркиране и др.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45233200: Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно количествена сметка приложена в документацията за участие.
 Прогнозна стойност: 295000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 180
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Срокът на изпълнение на поръчката е максимум 180 календарни дни. Изпълнението започва да тече от датата на регистрация в заповедната книга за строежа до подписване на Акт Образец №15.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: “Изпълнение на строително-ремонтни работи на пътни настилки в гр.Левски и населените места в община Левски”
 Номер: 4

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Изпълнение на демонтажни работи,доставка и монтаж на бордюри и тротоарни плочи, трошенокаменна настилка, асфалтови работи и др.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45233200: Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно документацията за провеждането на процедурата.
 Прогнозна стойност: 291000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 180
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Срокът на изпълнение на поръчката е максимум 180 календарни дни. Изпълнението започва да тече от датата на регистрация в заповедната книга за строежа (първия строеж от обособената позиция) до подписване на Акт Образец №15 (за последния от строежите, включени в обособената позиция).

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: “Изпълнение на строително-ремонтни работи за благоустрояване на централна търговска улица в гр.Левски”
 Номер: 5

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Демонтажни работи, доставка и монтаж на бордюри и тротоарни плочки, асфалтови работи, направа на подходи за инвалиди и детски колички и др.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45233200: Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно количествена сметка приложена в документацията за участие.
 Прогнозна стойност: 108000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 120
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Срокът на изпълнение на поръчката е максимум 120 календарни дни. Изпълнението започва да тече от датата на регистрация в заповедната книга за строежа от обособената позиция до подписване на Акт Образец №15.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: “ Изпълнение на строително-ремонтни работи на участъци от общински пътища на Община Левски”
 Номер: 6

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Изпълнение на земни работи, пътни работи и изграждане на съоръжения.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45233200: Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно количествени сметки приложени в документацията за участие.
 Прогнозна стойност: 45250
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 90
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Срокът на изпълнение на поръчката е максимум 90 календарни дни. Изпълнението започва да тече от датата на регистрация в заповедната книга за строежа до подписване на Акт Образец №15.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)