N: 6 / 31.5.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: УМБАЛ "Св. Иван Рилски" - ЕАД, София
 Пощенски код: 1431
 За контакти: отдел "Обществени поръчки и БС"
 Електронна поща: vddineva@gmail.com
 Факс: 02 9521655
 Адрес: бул. "Акад. Иван Гешов" № 15
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: София
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Весела Динева
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: www.rilski.com
 Телефон: 02 9521655
 Адрес на профила на купувача
 Държава: Република България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Здравеопазване
 Вид на възложителя: Публичноправна организация

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: Извършване на СМР в сградите на УМБАЛ “Св. Иван Рилски” - ЕАД, София

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG411
 Място на изпълнение: гр. София
 Тип доставки
 Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Сключване на рамково споразумение

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение: Рамково споразумение с един изпълнител
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години: 2
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност: 1000000
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност: 4000000
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута): BGN

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Извършване на СМР в сградите на УМБАЛ “Св. Иван Рилски” - ЕАД, София

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: СМР с прогнозна стойност от 1 000 000 лв. до 4 000 000 лв. без включен ДДС.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
 Прогнозна стойност от: 1000000
 Прогнозна стойност до: 4000000
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 24

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Гаранцията за участие е в размер на 10 000 лв. Гаранцията за изпълнение на всеки отделен договор е в размер на 1% от неговата стойност. Същата се представя в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Банкова сметка на възложителя: "УниКредит Булбанк" АД, клон Калоян, IBAN BG44UNCR76301001661218, BIC UNCRBGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Финансиране със собствени средства на възложителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване: Да.

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: 1. Удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от шест месеца преди датата на подаване на офертата, или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец; документ за регистрация съобразно националното законодателство, когато участникът е чуждестранно лице; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице – в плик 1; 2. Документ за гаранция за участие в процедурата – в плик 1; 3. Доказателствата за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП и за технически възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени в това Обявление – в плик 1; 4. Декларация/декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП (по образец № 2) – в плик 1; 5. Декларация/декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, посочени от възложителя в това Обявление (по образец № 3) – в плик 1; 6. Декларация/декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (по образец № 4) – в плик 1; 7. Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители (по образец № 5) – в плик 1; 8. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда (по образец № 6) – в плик 1; 9. Документ, доказващ регистрацията на участника в професионалния регистър на строителя на държавата, в която е установен, или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон; регистрацията трябва да бъде за изпълнение на обекти, съответстващи на предмета на поръчката – в плик 1; 10. Декларация, че участникът има възможност да достави всички необходими материали за изпълнение на поръчката, ако бъде избран за изпълнител (по образец № 7) – в плик 1; 11. Декларация, че участникът ще организира за своя сметка всички необходими обезопасителни и охранителни мероприятия по време на изпълнение на поръчката, ако бъде избран за изпълнител (по образец № 8) – в плик 1; 12. Сертификат, издаден от независимо лице, който удостоверява съответствието на участника със стандарт за система за управление на качеството от серията ISO 9001 или еквивалентен, обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката – в плик 1; 13. Документ за закупена документация за участие в процедурата – в плик 1; 14. Срок за изпълнение на поръчката (в Техническото предложение за изпълнение на поръчката – образец № 10) – в плик 2; 15. Срок на отложено плащане (в Техническото предложение за изпълнение на поръчката – образец № 10) – в плик 2; 16. Предлагани единични цени за изпълнение на отделните видове СМР (по образец № 9) – в плик 3; 17. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (по образец № 10) – в плик 2; 18. Проект на рамково споразумение – част от документацията за участие, подписано и подпечатано от участника на всяка страница; в проекта на рамково споразумение участникът попълва единствено своите идентификационни данни – в плик 2; 19. Пълномощно в полза на лицето, подписало офертата (когато офертата и/или съдържащ се в нея документ не са подписани от законен представител на участника) – в плик 1; 20. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника (по образец № 11) – в плик 1.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Застрахователна полица/Застрахователни полици за застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ на участника и на всеки от подизпълнителите, ако участникът предвижда такива; 2. Годишните финансови отчети за 2008, 2009 и 2010 г., когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; 3. Информация за оборота на строителството, което е обект на поръчката, за последните три години (2008, 2009 и 2010 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
 Минимални изисквания: 1. Наличие на валидни застрахователни полици за застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ на участника и на всеки от подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, валидни към датата на отваряне на офертите; в случай, че участникът е обединение, на изискването по тази точка трябва да отговаря всеки член на обединението; 2. Положителни годишни финансови резултати (приходи – разходи) на участника, а в случай на обединение – на всеки един от участниците в обединението, за всяка от последните три години (2008, 2009 и 2010 г.); 3. Изпълненият от участника общ обем строително-монтажни работи с предмет, сходен с предмета на поръчката, през всяка от предходните три години (2008, 2009 и 2010 г.) трябва да бъде в размер, не по-малък от 1 000 000 лв. без ДДС; в случай, че участникът е обединение, на изискването по тази точка трябва да отговаря обединението като цяло.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните пет години (2006, 2007, 2008, 2009 и 2010 г.), придружен от заверени от участника преписи от изброените договори и от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; 2. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 3. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители на участника и на лицата, които отговарят за извършването на строителството; 4. Данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на строителството; 5. Нотариален акт или договор за собствен или нает склад или складова база за строителни материали.
 Минимални изисквания: 1. Най-малко два договора за строителство с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, изпълнени самостоятелно от участника през последните пет години (2006, 2007, 2008, 2009 и 2010 г.), на обща стойност не по-малка от 2 000 000 лв. без ДДС, всеки от тях придружен от препоръка за добро изпълнение от възложителя; 2. Наличен към датата на представяне на офертата собствен или нает отговорник за безопасността и здравето на служителите при извършване на СМР с най-малко пет години трудов стаж при строителството на обекти, сходни с обема и предмета на настоящата поръчка; 3. Наличен към датата на представяне на офертата собствен или нает отговорник по контрола на качеството с най-малко пет години трудов стаж при строителството на обекти, сходни с обема и предмета на настоящата обществена поръчка; 4. Назначен по трудов договор към датата на представяне на офертата ръководител строителство и/или ръководител на технически отдел и/или технически ръководител и/или инженер със съответната квалификация по чл.163а, ал.2÷4 от ЗУТ; този специалист трябва да има най-малко пет години опит; 5. Наличен към датата на представяне на офертата собствен или нает склад или складова база за строителни материали.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Цена(тежест : 60)
 Показател: Техническо предложение(тежест : 30)
 Показател: Срок на отложено плащане(тежест : 10)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 16:00
 Цена: 2.40
 Условия: Посочената цена на документацията е с включен ДДС. Документацията се получава след заплащането й в касата на възложителя или по банков път всеки работен ден от 9:00 до 12:00 и от 13:00 до 16:00 часа, УМБАЛ “Св. Иван Рилски" ЕАД, София, бул. "Акад. Иван Гешов" № 15, сутерен, стая 37, срещу представен платежен документ.
 Дата: 11/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 16:00
 Дата: 21/07/2011

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: УМБАЛ "Св. Иван Рилски" ЕАД, София, бул. "Акад. Ив. Гешов" № 15, ет. 2, Рапортна зала
 Час: 10:30
 Лица: Законните представители на участниците или техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 22/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. "Витоша" № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: В съответствие с чл. 120, ал. 2 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решението и обявлението в Регистъра на обществените поръчки, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедурата; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. "Витоша" № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 30/05/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава