Официално наименование: Многопрофилна болница за активно лечение "Христо Ботев" - АД, Враца
Пощенски код: 3000
Място/места за контакт:: МБАЛ "Христо Ботев" - АД, Враца
E-mail:: mbal_vratza@abv.bg
Факс: 092 626140
Пощенски адрес: бул. "Втори юни" 66
Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Град: Враца
Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
На вниманието на: Орлин Веселинов Цветков
Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Адрес на възложителя
Телефон: 092 665110
Адрес на профила на купувача
Страна: България
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: здравеопазване
Вид на възложителя: публичноправна организация
Наименование: Доставка на медикаменти чрез периодични заявки по приложена спецификация в документацията за участие, за нуждите на МБАЛ "Христо Ботев" - АД, Враца. Касае се за медикаменти по 464 обособени позиции.(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG313
Място на изпълнение: Болнична аптека на МБАЛ "Христо Ботев" - АД, Враца
Тип доставки: Покупка
Тип строителство
Категория услуга
Обект на поръчката: Доставки
Предназначение: Обществена поръчка
Рамково споразумение
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
Описание: Доставка на медикаменти чрез периодични заявки по приложена спецификация в документацията за участие, за нуждите на МБАЛ "Христо Ботев" - АД, Враца. Касае се за медикаменти по 464 обособени позиции.
Oсн. предмет: 33600000: Фармацевтични продукти
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчкиАко да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: ДА
Подаване на оферти: една или повече позиции
Приемане на варианти: НЕВ приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: Съгласно документацията за участие
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 12
Описание: Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от общата стойност на поръчката при подписването на договора. Гаранцията за участие е банкова гаранция или парична сума, внесени в касата на лечебното заведение или по банкова сметка: BG22BUIB78901013662400 SWIFT BIC:BUIBBGSF СИБАНК в момента на представяне на предложенията. Гаранцията за участие е в размер на 5000 лв. и се внася независимо за колко и кои от обособените позиции се кандидатства. Банковата гаранция за участие е със срок на валидност не по-малък от 180 дни. Гаранцията за изпълнение - банкова гаранция или парична сума в размер на 3% от стойността на поръчката. Документа за внесена гаранция за изпълнение се представя при подписване на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
Условия: Плащанията се извършват по банков път с платежно нареждане по сметка на изпълнителя в сроковете съгласно сключения договор.
Правна формаАко да, описание на особените условия:
Други особени условия
УсловияИнформация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: Офертите се подават,обособени в три самостоятелни,запечатани и надписани непрозрачни плика. Плик 1 следва да съдържа: Оферта по процедурата; Удостоверение за актуално състояние на участника, издадено не по-рано от два месеца от датата на отваряне на офертите-оригинал или нотариално заверено копие; Нотариално заверено пълномощно за представителство/когато кандидатът не се представлява от титуляра/; Документ за данъчна регистрация , регистрация по БУЛСТАТ/ЕИК/ и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран-заверени от кандидата копия. Разрешение за търговия на едро-актуален лиценз за търговия с лекарствени средства, съгласно ЗЛПХМ; Разрешително за дейности с нарткотични вещества- в случай че бъдат оферирани медикаменти, за които е било необходимо; За продукти, за които не е задължителна регистрация-санитарно разрешително от РЗИ; Оригинал или нотариално заверени копия на валидни оторизационни писма на името на кандидата от български производител или чуждестранен производител за настоящата процедура за позициите, за които участникът кандидатства; Заверено копие от годишен счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за 2010 г.; Декларация, съдържаща списък с основните договори за доставка на медикаменти, предмет на поръчката за последните три години, включително със стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП - попълва се, подписва се и се подпечатва по приложения към настоящата документация образец; Документ за внесена гаранция за участие, във форма и размер, съгласно обявлението за откриване на процедурата; Декларация за липса или наличие на подизпълнители/респективно списък с имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката,ако се предвиждат такива, и делът на тяхното участие. Всеки от подизпълнителите трябва да отговаря на условията, на които отговаря и участникът; Списък на документите, съдържащи се в офертата,подписан от кандидата, както и документ за закупена документация за участие. Плик 2 следва да съдържа: Срок за изпълнение на поръчката; Декларация за срок на валидност на офертата; Попълнен проектодоговор; Техническо предложение за изпълнение на поръчката. Плик 3 следва да съдържа: Ценово преложение,изготвено по приложения в настоящата документация образец /на хартиен и магнитен носител/ и подписано и подпечатано от кандидата.
Изискуеми документи и информация: Заверено копие от годишен счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за 2010г.
Минимални изисквания: Представяне на посочените документи.
Изискуеми документи и информация: Декларация, съдържаща списък с основните договори за доставка на медикаменти, предмет на поръчката за последните три години, включително със стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение; Разрешение за търговия на едро - актуален лиценз за търговия с лекарствени средства, съгласно ЗЛПХМ; Разрешително за дейности с нарткотични вещества - в случай че бъдат оферирани медикаменти, за които е било необходимо; За продукти, за които не е задължителна регистрация-санитарно разрешително от РЗИ; Оригинал или нотариално заверени копия на валидни оторизационни писма на името на кандидата от български производител или чуждестранен производител за настоящата процедура за позициите, за които участникът кандидатства.
Минимални изисквания: Представяне на посочените документи.
Запазени поръчки
Тип запазената поръчкаАко да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
Намаляване на броя на предложенията
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
Показател: Крайна цена на търговец на едро с ДДС(тежест : 50)
Показател: Срок на плащане(тежест : 30)
Показател: Предлаган бонус от кандидата(тежест : 15)
Показател: Срок на доставка(тежест : 5)Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
Референтен номерАко да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в OВ: /S-
Други предишни публикации (ако е приложимо)Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 15:00
Цена: 30
Условия: В брой на касата на МБАЛ"Христо Ботев"АД-Враца или по банкова сметка BG22BUIB78901013662400 SWIFT BIC:BUIBBGSF СИБАНК.
Дата: 11/07/2011
Валута: BGN
Час: 15:00
Дата: 21/07/2011
Дата
Друг език: Български
Език/ци
Брой дни: 180
Дата
Брой месеци
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: Заседателна зала на МБАЛ"Христо Ботев"АД-Враца, етаж 3
Време: 10:00
Лица: Участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и лицата по чл.68,ал.4 от ЗОП.
Дата: 22/07/2011Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка
Прогнозен график за публикуването на следващи обявленияАко да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
Проект/програма
Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 28.05.2011 г.
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
СтранаУточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено- от датата на узнаването или от датата,на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
Дата: 28/05/2011
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
Наименование: Доставка на медикаменти за нуждите на МБАЛ"Христо Ботев"АД-Враца
Номер: 1
Описание: Доставка на медикаменти за нуждите на МБАЛ"Христо Ботев"АД-Враца
Oсн. предмет: 33600000: Фармацевтични продуктиАко е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност
Описание: съгласно документацията за участие
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци: 12
Информация
Наименование: Доставка на медикаменти за нуждите на МБАЛ"Христо Ботев"АД-Враца
Номер: 2
Описание: Доставка на медикаменти за нуждите на МБАЛ"Христо Ботев"АД-Враца
Oсн. предмет: 33600000: Фармацевтични продуктиАко е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност
Описание: Съгласно документацията за участие
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци: 12
Информация