N: 3 / 31.5.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:
Официално наименование: СБАЛССЗ "Света Екатерина" - ЕАД
Пощенски код: 1431
Място/места за контакт:: Отдел "Пазарни проучвания и доставки"
E-mail:: jdobreva@uhsek.com
Факс: 02 9159443
Пощенски адрес: бул. "Пенчо Славейков" 52А
Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Град: София
Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
На вниманието на:: Юлия Добрева
Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
Адрес на възложителя
Телефон: 02 9159454
Адрес на профила на купувача
Страна: България
I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: здравеопазване
Вид на възложителя: публичноправна организация
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:
Наименование: Доставка, монтаж/инсталиране, пускане в експлоатация/тестване за съвместимост и гаранционна поддръжка на медицински изделия (медицинско оборудване) за нуждите на СБАЛССЗ "Света Екатерина" - ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с изделията.
ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG411
Място на изпълнение: сградата на СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, бул. “Пенчо Славейков” № 52А, Стопански склад;
Тип доставки: Покупка
Тип строителство
Категория услуга
Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Предназначение: Обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)
Рамково споразумение
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:
Описание: 1. Обособена позиция № 1 – Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на ултразвуков апарат за специализирана кардиоваскуларна диагностика за нуждите на “Отделение по интензивно л-е на ССУ и контрол върху критични нарушения на хемодинамиката” към “Клиника по кардиология” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” - ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с апарата; 2. Обособена позиция № 2 – Доставка, инсталация и тестване за съвместимост на детски трансезофагиален трансдюсер тип V7M, съвместим с ехокардиографска система тип ACUSON Sequoia С512 и необходимия тест кит към него, за нуждите на “Отделение за лечение на вродени сърдечни малформации” към “Клиника по кардиология” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” - ЕАД; 3. Обособена позиция № 3 – Доставка, инсталация и тестване за съвместимост на трансдюсери тип 3V2с, съвместими с ултразвукови апарати ACUSON Sequoia С256, С512, за нуждите на Приемно-консултативните и диагностични кабинети към “Клиника по кардиология” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” - ЕАД; 4. Обособена позиция № 4 – Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на лампа за хирурга в комплект със светлинен източник, шлем, фиоброоптичен кабел и мобилна количка за нуждите на Операционен блок при СБАЛССЗ “Света Екатерина” - ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с лампата; 5. Обособена позиция № 5 – Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на система за охлаждане и затопляне за нуждите на Операционен блок към “Клиника по съдова хирургия и ангиология” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” - ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа със системата; 6. Обособена позиция № 6 – Доставка, инсталация, тестване за съвместимост и гаранционна поддръжка на центрофугална помпена система, съвместима с машина за ЕКК S5, производство на SORIN, за нуждите на „Операционен блок” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” - ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа със системата; 7. Обособена позиция № 7 – Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на многокасетъчна CR система за дигитализация на конвенционалните рентгенови изследвания с помощта на дигитайзер, с възможност за пренос и принтиране на образи, за нуждите на „Сектор по конвенционални рентгенови изследвания” към “Отделение по образна диагностика” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” - ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа със системата. 8. Обособена позиция № 8 – Доставка, инсталация и тестване за съвместимост на трансезофагиален трансдюсер тип V5M, съвместим с ехокардиограф ACUSON Sequoia С256 и необходимия тест кит към него, за нуждите на "КАИЛ –анестезия" при СБАЛССЗ “Света Екатерина” - ЕАД; 9. Обособена позиция № 9 – Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на механична тромбектомична система за лечение на остри и хронични оклузии в периферни нативни артерии, стентове, бай-пас протези, диализни фистули и при реканализация на аортни стент-графтове – 1 брой за нуждите на „Клиника по съдова хирургия и ангиология” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” - ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа със системата.
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване
Доп. предмети: 33111000: Апарати с Х (рентгенови) лъчи
Доп. предмети: 33112340: Ехокардиографи
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: ДА
Подаване на оферти: една или повече позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)
В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: Съгласно техническата спецификация - част 5 от документацията за участие
Прогнозна стойност: 566400
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Крайна дата
Срок в дни: 60
Начална дата
Срок в месеци
РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):
Описание: 1.У-та и размера на г-та за участие са: 1.1.Условия на г-та за участие: 1.1.1.Всеки участник представя г-я за у-тие по ОП. Г-та за участие по ОП се представя в една от формите, посочени в чл.60, ал.1 от ЗОП, а именно: А/ парична сума. В случай на представяне на г-я под форма на парична сума:паричната сума може да бъде внесена в брой в касата на СБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД или чрез банков превод по разплащателна сметка на СБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF. Б/ банкова гаранция. В случай на представяне на банкова г-я:тя трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 40 дни след изтичане срока на валидност на офертата на у-ка и да съдържа у-та за нейното задържане и освобождаване;в нея следва да бъдат посочени случаите по чл. 61, ал. 1 от ЗОП, в които СБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД ще упражни правото си на задържането й;следва да бъде неотменяема. 1.1.2. Възложителят освобождава г-те за у-тие, когато не е налице някое от условията за задържане, посочени в чл. 62, ал. 1 от ЗОП:а) на отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; б) на класираните на 1-во и 2-ро място участници – след сключване на договора за ОПобществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 1.1.3. Участникът, е необходимо: а) в случай на представяне на гаранция под формата на парична сума, да посочи в офертата си банковата сметка, по която да му бъде преведена сумата от гаранцията, при освобождаването й по банков път. б) в случай на представяне на банкова гаранция, да се яви в отдел «ППД» за получаване на оригинала й в сроковете по чл. 62, ал.1 от ЗОП, когато са налице у-та за освобождаването й. 1.1.4. Възложителят има право: а) в случаите по чл.61, ал.1 от ЗОП да задържи г-та за участие, когато е представена под формата на парична сума; б) в случаите по чл.61, ал.2 от ЗОП да пристъпи към упражняване на правата по нея, когато участникът е представил банкова гаранция. 1.2. Общият размер на гаранцията за участие в обществената поръчка е: 5 664.00 лева, без ДДС.Размерът на г-та за у-е за всяка ОП от обекта на ОП е посочен в Приложения Б към обявлението за поръчката.1.3.Когато участникът кандидатства по повече от една ОП, той представя отделен документ за платена гаранция за участие по всяка от ОП. 2. Условия и размер на г-та за и-ние на договора: 2.1. У-я на г-та за и-ние на договора: 2.1.1. Г-та за и-ние на договора се представя в една от формите, посочени в чл. 60, ал.1 от ЗОП, а именно: А/ парична сума. В случаите на представяне на г-я под форма на парична сума, тя може да бъде внесена в брой в касата на СБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД или чрез банков превод по разплащателна с-ка на СБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД:“РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF. Участникът следва да посочи в офертата си б-та с-ка, по която да му бъде преведена сумата от г-та за и-ние на договора в случаите на освобождаването й по банков път, ако той бъде определен за изпълнител. Б/ банкова г-я.В случай на представяне на банкова г-я за и-ние на договора, тя трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 40 дни след изтичане срока на договора;следва да бъде неотменяема и безусловна;в нея да бъде посочено Решението на Възложителя, с което участникът е определен за и-л и поканен да сключи договор; да съдържа текст, че СБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД има право да упражни правата по б-та г-ия за и-ние на д-ра в случаите, посочени в договора. 2.1.2. У-та и сроковете за задържане или освобождаване на г-та за и-е са уредени в проекта на договора, приложен към д-та на п-та за възлагане на ОП. 2.2. Размер на г-та за и-ние на договора: Г-та за и-ние е в размер на 3 от стойността на договора и се представя в деня на подписване на договора.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:
Условия: Плащането се извършва с платежно нареждане по банковата сметка на ПРОДАВАЧА, отложено, в срок до 90 /деветдесет/ дни, след представяне на приемо-предавателен протокол за монтаж или инсталиране и пускане в експлоатация или тестване за съвместимост и издадени фактури.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):
Правна форма: В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица се изисква създаване на юридическо лице, което да е обвързано с офертата, подадена от обединението, съгласно чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП.
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)
Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия: ДА
Условия: I. Изисквания към медицинското изделие /медицинското оборудване/, обект на поръчката:1.Оферираното медицинско изделие /медицинско оборудване/, трябва да отговаря на изискванията на ЗМИ, на съответната наредба по чл. 18 от ЗМИ и минималните задължителни технически изисквания, посочени в Техническата спецификация – част 5 от документацията за участие.2.Срокът на годност на медицинското изделие, следва да бъде не по-малък от 80% от указания върху опаковката, към датата на приемо-предавателния протокол – в случай на приложимост.3.Участниците следва да предоставят за оферираните медицински изделия /медицинско оборудване/ по всички обособени позиции актуален каталог в превод на български език.4.Гаранционният срок на предлаганото медицинско изделие (медицинско оборудване), следва да бъде не по-малък от 12 месеца, считано от датата на подписване на протокола за монтажа или инсталирането и пускането в експлоатация или тестването му за съвместивмост.5.Времето за реакция и изпращане на лицето, определено от производителят на оборудването или от неговия упълномощен представител, при възникнала повреда по време на гаранционния срок на медицинско оборудване, трябва да бъде до 2 часа в периода от 08,00 ч.-17,00 часа и до 8 часа в периода от 17,00 ч.-08,00 часа и почивните, и празничните дни, след получаване на устна и/или писмена заявка от страна на Възложителя./отнася се само за обособените позиции, които изискват гаранционна поддръжка/6.Срокът за отстраняване на повредата по време на гаранционния срок на медицинското оборудване, трябва да бъде до 24 часа, след извършване на диагностиката и констатиране на проблема, а ако е необходим по-дълъг срок той трябва да се определи с двустранен протокол, в който се посочват причините за това /отнася се само за обособените позиции, които изискват гаранционна поддръжка/ II. Срокът за изпълнение на поръчката по всички обособени позиции, включващ: доставката и услугите по монтажа/инсталирането, пускането в експлоатация/тестването за съвместимост и обучението на медицинските специалисти и други длъжностни лица /за позициите за които се изисква/ е до 60 /шестдесет/ работни дни, считано от датата на сключване на договора. Срокът за изпълнение на поръчката за обособените позиции, за които има и гаранционна поддръжка, включва и срока за гаранционното поддържане.III. В случай, че най-ниската цена в лева без ДДС се предлага в две или повече оферти, назначената от Възложителя комисия ще проведе публично жребий за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: Участникът в процедурата следва да представи документи и информация удостоверяващи неговия статут: 1. копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър – когато участника е юридическо лице или едноличен търговец, вписан в търговския регистър на Агенцията по вписванията;2. удостоверение за актуално състояние – когато участника е юридическо лице или едноличен търговец, който не е вписан в търговския регистър на Агенцията по вписванията;3. копие от личната карта – когато участника е физическо лице;4. документ, еквивалентен на документите по т. 1 и т. 2, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която е установен – когато участника е чуждестранно юридическо лице (закона на държавата, в която участникът е установен, се определя по смисъла на § 1, т. 7 от Допълнителните разпоредби на ЗОП);5. нотариално заверен договор за създаване на обединение - когато участникът е обединение, което не е юридическо лице (в тези случаи, на основание чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, в обявлението за обществената поръчка е записано изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът – обединение на физически и/или юридически лица, бъде определено за изпълнител на обществената поръчка).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация за общия оборот и за оборота от продажбата на медицинско оборудване за последните три години – 2008, 2009 и 2010 г. 2. Годишен финансов отчет (счетоводен баланс, отчет за приходите и разходите, отчет за паричните потоци, отчет за собствения капитал) за 2008 г., 2009 г. и 2010 г., заверен от регистриран одитор в случаите, когато това се изисква от Закона за счетоводството – заверено от участника копие, или еквивалентен документ (за участниците които не са регистрирани съгласно българското законодателство); Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ;
Минимални изисквания: Участникът трябва да е реализирал оборот от продажбата на медицинско оборудване, сумиран за последните три години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.), равен или по-голям от размера на посочените от Възложителя в т.7 от решението за откриване на процедурата и приложения Б от обявлението, максимални прогнозни стойности по съответните обособени позиции за които участва.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за доставки на медицинско оборудване, изпълнени през последните три години -2008, 2009 и 2010 г., включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение - заверени от участника копия;2.Кратко изложение за дейността на фирмата – опитът й в доставки с обект, аналогичен на настоящата процедура;3.Списък на транспортните средства, с които участникът разполага;4.Декларация от представляващият участника за наличието на документирана система по чл. 82, ал. 4 от ЗМИ;5. Заверено от участника копие на разрешение/удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено на участника в процедурата от ИАЛ, съгласно чл. 79, ал. 3 от ЗМИ;6. Оригинал или оригинал на легализиран превод на български език на оторизационно писмо на името на участника, издадено: А/ от производителят на медицинското изделие (медицинско оборудване) или Б/ от упълномощеният представител, по смисъла на чл. 10, ал. 2 от ЗМИ, от което да е видно, че участникът е упълномощен да участва от свое име в обществената поръчка с произведеното от производителя медицинско изделиe (медицинско оборудване) и изявление, че производителят или неговият упълномощен представител, ще осигури безопасното му инсталиране и ще гарантира поддръжката му и кое е лицето в Република България, определено от тях да извърши монтажа/инсталирането на оборудването и да осигурява гаранционната му поддръжка /с посочване на точен адрес, телефон за връзка и факс/;7. Оригинал или оригинал на легализиран превод на български език на документ за писменото упълномощаване на представител, по смисъла на чл.10, ал. 2 от ЗМИ, когато производителят на медицинското изделие (медицинско оборудване) не е установен на територията на държава членка на ЕС или на държава от Европейското икономическо пространство. При представен ЕС сертификат, в който производителя и упълномощения представител са вписани, не е необходимо да се представя документа за упълномощаване.8. Декларация от производителя на медицинското изделие (медицинско оборудване), относно гаранционния му срок в месеци /свободен текст/ – в превод на български език.9. Декларация за съответствие на медицинското изделие (медицинско оборудване) по смисъла на чл. 14, ал. 2 от ЗМИ, съставена от производителят или от неговият упълномощен представител - оригинал или оригинал на легализиран превод на български език;10. ЕС сертификат за оценка на съответствието, когато в оценката на МИ (медицинско оборудване) е участвал нотифициран орган – оригинал или оригинал на легализиран превод на български език.11. Инструкция за употреба на предлаганото медицинско изделие (медицинско оборудване) на български език – /в случай на приложимост/12. Актуален оригинален каталог на предлаганото медицинско изделие (медицинско оборудване), с превод на български език, от който да са видни техническите му характеристики и възможности;13. Декларация от лицето, определено от производителят на оборудването или от неговия упълномощен представител, че е запознато и се задължава да реагира в рамките на оферираните от участника времена за реакция, при възникнала повреда по време на гаранционния срок на медицинското оборудване в периода от 08,00 ч.-17,00 часа и от 17,00 ч.-08,00 часа и почивните, и празничните дни, след получаване на устна и/или писмена заявка от страна на Възложителя./отнася се само за обособените позиции, които изискват гаранционна поддръжка/14. Декларация от лицето, определено от производителят на оборудването или от неговия упълномощен представител, че е запознато и че се задължава да отстранява повредата по време на гаранционния срок на медицинското оборудване в оферираните от участника часове, след като е извършил диагностика и е констатирал проблема./отнася се само за обособените позиции, които изискват гаранционна поддръжка/15. Участникът може да представи и други документи доказващи техническите и професионалните му възможности.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има изпълнен поне един договор за доставки на медицинско оборудване, за последните три години - 2008, 2009 и 2010 г.; 2. Участникът трябва да разполага с транспортни средства за изпълнение на обекта на поръчката; 3. Участникът трябва да осигурява и поддържа документирана система, съгласно изискванията на чл. 82, ал. 4 от ЗМИ.4. Участникът трябва да притежава удостоверение за търговия на едро с медицински изделия по чл. 79, ал. 3, т. 1 от ЗМИ, издадено от ИАЛ или разрешение за търговия на едро с медицински изделия по чл. 79, ал. 3, т. 2 от ЗМИ, издадено от ИАЛ.5. На името на участника следва да има издадено оторизационно писмо: А/ от производителят на медицинското изделие (медицинско оборудване) или Б/ от упълномощеният представител, по смисъла на чл. 10, ал. 2 от ЗМИ, от което да е видно, че участникът е упълномощен да участва от свое име в обществената поръчка с произведеното от производителя медицинско изделиe (медицинско оборудване) и изявление, че производителят или неговият упълномощен представител, ще осигури безопасното му инсталиране и ще гарантира поддръжката му и кое е лицето в Република България, определено от тях да извърши монтажа/инсталирането на оборудването и да осигурява поддръжката му /с посочване на точен адрес, телефон за връзка и факс/;6. Участникът следва да представи документи за доказване на съответствието на оферираното медицинско изделие (медицинско оборудване) с изискванията на ЗМИ, на съответната наредба по чл. 18 от ЗМИ и минималните задължителни технически изисквания, посочени в т. 9 от настоящото решение и Техническата спецификация – част 5 от документацията за участие.7. Участникът следва да представи доказателства от лицето, определено от производителят на оборудването или от неговия упълномощен представител, че то е запознато и се задължава да реагира в рамките на оферираните от участника времена за реакция, при възникнала повреда по време на гаранционния срок на медицинското оборудване /до 2 часа в периода от 08,00 ч.-17,00 часа и до 8 часа в периода от 17,00 ч.-08,00 часа и почивните, и празничните дни, след получаване на устна и/или писмена заявка от страна на Възложителя/./отнася се само за обособените позиции, които изискват гаранционна поддръжка/8. Участникът следва да представи доказателства от лицето, определено от производителят на оборудването или от неговия упълномощен представител, че то е запознато и се задължава да отстранява повредата по време на гаранционния срок на медицинското оборудване в оферираните от участника часове /до 24 часа, след извършване на диагностиката и констатиране на проблема, а ако е необходим по-дълъг срок той трябва да се определи с двустранен протокол, в който се посочват причините за това/. /отнася се само за обособените позиции, които изискват гаранционна поддръжка/
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)
Запазени поръчки
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Основания и мотиви
IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)
Критерий за оценка: Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)
Референтен номер
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Ако да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в OВ: 2011/S- от 16/02/2011
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 16:00
Цена: 5
Условия: Цената на документацията е в лева, без ДДС. Заплатени в брой на касата на СБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД, или чрез банков превод по разплащателна сметка на болницата: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF. Получаване на документацията: от отдел "Пазарни проучвания и доставки" на СБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" №52 А.
Дата: 13/06/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
Час: 16:00
Дата: 23/06/2011
ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)
Брой дни: 90
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: В сградата на СБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД - гр. София,. Зала №1, партерен етаж , бул.„Пенчо Славейков” №52А
Време: 11:00
Лица: Законни или упълномощени представители на участниците, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел при извършване на действията по чл. 68, ал. 3 от ЗОП.Датата и часа на отваряне на плика с “Предлаганата цена”, ще бъдат оповестени на интер.с-та на болницата: www.uhsek.com.
Дата: 24/06/2011
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)
Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)
Допълнителна информация: Офертата от участника, следва да съдържа три отделни запеч.непрозр. и надп.плика: 1. Плик № 1 с надпис “Документи за подбор”, в който се поставят изиск. от Възложителя д-ти, отнасящи се до критериите за подбор на у-те: 1.1. Оферта(Образец-А). 1.2. Д-ти и и-ция за доказване на и-та към участника по т.10.1. от р-то за откриване-д-тите, посочени в т. III.2.1) от обявлението;1.3. Документ и информация за д-не на и-то към участника по т.10.3. от р-то -документ за внесена гаранция за участие във форма и размер, съгласно раздел III.1., подр. III.1.1.) от обявлението.1.4. Документ.и информац.за д-не на иконом. и финан. състояние на у-ка по чл. 50 от ЗОП и т. 10.5.1. от р-то, посочени в т. III.2.2) от о-то; 1.5. Докумен. и инфор.за доказване на технич. възмож. и квалиф. на у-ка по чл.51 от ЗОП и т. 10.6.1. от р-то, посоч. и в т. III.2.3) от обявлението;1.6.Д-ти и и-ция за д-не на изиск.към у-ка по т.10.7 от р-то-Д-ции за о-я на о-та по чл.47, ал.1, т.2 и 3 и ал.2, т.1 и 3;по чл.47, ал. 1, т.1 и ал.2, т.2 от ЗОП и по чл.47, ал.5 ЗОП.1.7.Докум.и информ. за д-не на и-та към у-ка по т.10.9. от р-то-копие на докум.за закупуване на д-та за участие. 1.8. Докум. и и-ция за доказ.на и-то към участ.по т. 10.11. от решен. 1.8.1. Списък на докум., с-щи се в офертата; 1.9.Списък на подиз., които ще участват при и-то на п-ката, ако се предвиждат такива, както и вида на работите, които ще и-ват, и дела на тяхното участие. 2. Плик № 2 с надпис “Предложение за и-ние на п-та”, който следва да съдържа: 2.1. Техническо предложение (образец-Б) на участника за изпълнение на поръчката и приложение № 1 към образец - Б / на хартиен и магнитен носител-CD/, попълнено само за обособените позиции, за които участникът участва, изготвено по приложения в настоящата документация образец, подписано от законния представител на участника и подпечатано от участника; 3. Плик № 3 с надпис “Предлагана цена по обособена позиция”, който съдържа ценовото предложение на участника /на хартиен и магнитен носител-CD/ и приложение № 1 към образец - В, изготвено по приложения в настоящата документация образец, попълнено само за обособената позиция, за която участникът участва и подписано от законния представител на участника и подпечатано от участника. Ценовото предложение на участника и приложение № 1 към него за всяка отделна обособена позиция се представят в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис “Предлагана цена по обособена позиция №......”. Върху плик № 3 следва да се посочи и наименованието на участника. Когато кандидатства по повече от една обособена позиция, участникът подава общи Плик № 1 с надпис “Документи за подбор” и Плик № 2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката” и отделни документи за всяка оферирана обособена позиция, оформени в Плик № 3 с надпис “Предлагана цена по обособена позиция”. Основания за отстраняване на у-ка от п-та са: 1. Наличието на някое от о-вата. по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 2.Наличие на някоя от хипотезите по чл. 69. ал. 1 от ЗОП; 3. Непредставянето на някои от документите по т.III и VI.3. от обявлението; 4. Несъответствие на оферираното медицинско изделие /медицинско оборудване/ с изискванията на ЗМИ, на съответната наредба по чл. 18 от ЗМИ, изискванията по т. 9 от решението за откриване на процедурата, т. III.1.4) от обявлението и минималните задължителни технически изисквания, посочени в Техническата спецификация – част 5 от документацията за участие; 5. В случай, че ценовото предложение на участника надвишава заложените максимални прогнозни стойности, посочени в Прил.Б към обявлението за всяка ОП; 6. Представяне на оферта, която не отговаря на изискванията, посочени в обяв-то и док.за участие; 7. Офертата на участника не съдържа 3 отделни запеч. непроз. и надписани плика; 8. При представяне на прилож.или д-ти в общия плик на о-та извън съдърж.на всеки един от 3-те плика.
Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 30.05.2011 г.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Е-mail
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес (URL)
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 30/05/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие
Официално наименование: СБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД
Пощенски код: 1431
Място/места за контакт: Силвия Златкова
E-mail
Факс: 02 9159445
Пощенски адрес: бул. "Пенчо Славейков" 52А
Град: София
На вниманието на: "Деловодство"
Интернет адрес
Телефон: 02 9159444
Страна: България
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на ултразвуков апарат за специализирана кардиоваскуларна диагностика за нуждите на “Отделение по интензивно л-е на ССУ и контрол върху критични нарушения на хемодинамиката” към “Клиника по кардиология” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с апарата;
Номер: 1
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на ултразвуков апарат за специализирана кардиоваскуларна диагностика за нуждите на “Отделение по интензивно л-е на ССУ и контрол върху критични нарушения на хемодинамиката” към “Клиника по кардиология” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с апарата. Гаранция за участие: 1 700,00 лв. без ДДС.
2) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване
Доп. предмети: 33112340: Ехокардиографи
3) Количество или обем
Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: 1 брой
Прогнозна стойност: 170000
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация относно обособените позиции
Информация: Посочената по-горе прогнозна стойност - до 170 000 лв. без ДДС, включва стойността на апарата и всички негови компоненти, окомплектовка и консумативи;
(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Доставка, инсталация и тестване за съвместимост на детски трансезофагиален трансдюсер тип V7M, съвместим с ехокардиографска система тип ACUSON Sequoia С512 и необходимия тест кит към него, за нуждите на “Отделение за лечение на вродени сърдечни малформации” към “Клиника по кардиология” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД;
Номер: 2
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Доставка, инсталация и тестване за съвместимост на детски трансезофагиален трансдюсер тип V7M, съвместим с ехокардиографска система тип ACUSON Sequoia С512 и необходимия тест кит към него, за нуждите на “Отделение за лечение на вродени сърдечни малформации” към “Клиника по кардиология” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД. Гаранция за участие: 500 лв. без ДДС.
2) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване
Доп. предмети: 33112340: Ехокардиографи
3) Количество или обем
Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: 1 брой
Прогнозна стойност: 50000
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация относно обособените позиции
Информация: Посочената по-горе прогнозна стойност - до 50 000 лева, без ДДС, включва стойността на трансдюсера и необходимия тест кит към него
(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Доставка, инсталация и тестване за съвместимост на трансдюсери тип 3V2с, съвместими с ултразвукови апарати ACUSON Sequoia С256, С512, за нуждите на Приемно-консултативните и диагностични кабинети към “Клиника по кардиология” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД;
Номер: 3
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Доставка, инсталация и тестване за съвместимост на трансдюсери тип 3V2с, съвместими с ултразвукови апарати ACUSON Sequoia С256, С512, за нуждите на Приемно-консултативните и диагностични кабинети към “Клиника по кардиология” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД. Гаранция за участие: 472,00 лв. без ДДС.
2) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване
Доп. предмети: 33112340: Ехокардиографи
3) Количество или обем
Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: 2 броя
Прогнозна стойност: 47200
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация относно обособените позиции
Информация: Посочената по-горе прогнозна стойност - до 47 200 лв. без ДДС, включва стойността на 2-та броя трансдюсери;
(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на лампа за хирурга в комплект със светлинен източник, шлем, фиоброоптичен кабел и мобилна количка за нуждите на Операционен блок при СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с лампата;
Номер: 4
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на лампа за хирурга в комплект със светлинен източник, шлем, фиоброоптичен кабел и мобилна количка за нуждите на Операционен блок при СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с лампата. Гаранция за участие: 156,00 лв. без ДДС.
2) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване
3) Количество или обем
Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: 1 брой
Прогнозна стойност: 15600
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация относно обособените позиции
Информация: Посочената по-горе прогнозна стойност - до 15 600 лв. без ДДС, включва стойността на лампата и цялата й окомплектовка.
(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на система за охлаждане и затопляне за нуждите на Операционен блок към “Клиника по съдова хирургия и ангиология” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа със системата;
Номер: 5
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на система за охлаждане и затопляне за нуждите на Операционен блок към “Клиника по съдова хирургия и ангиология” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа със системата. Гаранция за участие: 560,00 лв. без ДДС.
2) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване
3) Количество или обем
Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: 1 брой
Прогнозна стойност: 56000
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация относно обособените позиции
Информация: Посочената по-горе прогнозна стойност - до 56 000 лв. без ДДС, включва стойността на системата и цялата й окомплектовка.
(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Доставка, инсталация, тестване за съвместимост и гаранционна поддръжка на центрофугална помпена система, съвместима с машина за ЕКК S5, производство на SORIN, за нуждите на „Операционен блок” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа със системата;
Номер: 6
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Доставка, инсталация, тестване за съвместимост и гаранционна поддръжка на центрофугална помпена система, съвместима с машина за ЕКК S5, производство на SORIN, за нуждите на „Операционен блок” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа със системата. Гаранция за участие: 413,00 лв. без ДДС.
2) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване
3) Количество или обем
Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: 1 брой
Прогнозна стойност: 41300
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация относно обособените позиции
Информация: Посочената по-горе прогнозна стойност - до 41 300 лв. без ДДС, включва стойността на системата и цялата й окомплектовка и консумативи.
(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на многокасетъчна CR система за дигитализация на конвенционалните рентгенови изследвания с помощта на дигитайзер, с възможност за пренос и принтиране на образи, за нуждите на „Сектор по конвенционални рентгенови изследвания” към “Отделение по образна диагностика” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа със системата.
Номер: 7
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на многокасетъчна CR система за дигитализация на конвенционалните рентгенови изследвания с помощта на дигитайзер, с възможност за пренос и принтиране на образи, за нуждите на „Сектор по конвенционални рентгенови изследвания” към “Отделение по образна диагностика” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа със системата. Гаранция за участие: 997,00 лв. без ДДС.
2) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване
3) Количество или обем
Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: 1 брой
Прогнозна стойност: 99700
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация относно обособените позиции
Информация: Посочената по-горе прогнозна стойност - до 99 700 лв. без ДДС, включва стойността на системата и всичките й компоненти и консумативи
(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Доставка, инсталация и тестване за съвместимост на трансезофагиален трансдюсер тип V5M, съвместим с ехокардиограф ACUSON Sequoia С256 и необходимия тест кит към него, за нуждите на «КАИЛ –анестезия» при СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД;
Номер: 8
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Доставка, инсталация и тестване за съвместимост на трансезофагиален трансдюсер тип V5M, съвместим с ехокардиограф ACUSON Sequoia С256 и необходимия тест кит към него, за нуждите на «КАИЛ –анестезия» при СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД. Гаранция за участие: 465,00 лв. без ДДС.
2) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване
Доп. предмети: 33112340: Ехокардиографи
3) Количество или обем
Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: 1 брой
Прогнозна стойност: 46500
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация относно обособените позиции
Информация: Посочената по-горе прогнозна стойност - до 46 500 лв. без ДДС, включва стойността на трансдюсера и необходимия тест кит към него
(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на механична тромбектомична система за лечение на остри и хронични оклузии в периферни нативни артерии, стентове, бай-пас протези, диализни фистули и при реканализация на аортни стент-графтове – 1 брой за нуждите на „Клиника по съдова хирургия и ангиология” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа със системата.
Номер: 9
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на механична тромбектомична система за лечение на остри и хронични оклузии в периферни нативни артерии, стентове, бай-пас протези, диализни фистули и при реканализация на аортни стент-графтове – 1 брой за нуждите на „Клиника по съдова хирургия и ангиология” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа със системата. Гаранция за участие: 401 лв. без ДДС.
2) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване
3) Количество или обем
Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: 1 брой
Прогнозна стойност: 40100
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация относно обособените позиции
Информация: Посочената по-горе прогнозна стойност - до 40 100 лв. без ДДС, включва стойността на системата, нейните компоненти и съответните консумативи за пускане в експлоатация на системата и провеждане на обучението на персонала.
(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)