N: 2 / 31.5.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Столична община, район "Младост"
 Пощенски код: 1712
 Място/места за контакт:: ул. Свето Преображение, 1
 E-mail:
 Факс: 02 8773055
 Пощенски адрес: ул. Св. Преображение, 1
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: София
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: Анелия Станева
 Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Адрес на възложителя: so-mladost.com
 Телефон: 02 8777141
 Адрес на профила на купувача
 Страна: България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
 Вид на възложителя: министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: Комплексна доставка на хранителни продукти и хигиенни материали за общински детски заведения и детска кухня на територията на район "Младост”

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG411
 Място на изпълнение: София
 Тип доставки: Покупка
 Тип строителство
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: Комплексна доставка на хранителни продукти и хигиенни материали за общински детски заведения и детска кухняна територията на район "Младост”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 15800000: Различни хранителни продукти
 Доп. предмети: 39831000: Перилни и почистващи препарати

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти: 0

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: По възлагане
 Прогнозна стойност: 1300000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: EUR

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни: 365
 Начална дата
 Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: гаранция за участие - 13 000лв;гаранция за изпълнение - 3% от стойността на договора

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: По банков път, след представяне на фактура и приемателни протоколи

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата.Заявление за участие (образец №1)Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;Административни сведения (образец №2);Декларация образец №3, Декларация образец №4 и Декларация образец №5;Документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура; Документ за закупена конкурсна документация;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: информация за общия оборот и за оборота на услугите които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си; – заверено копие от годишен баланс и отчета за приходите и разходите за 2008 г., 2009 г. и 2010 г., с изключение на новорегистрираните кандидати.
 Минимални изисквания: минимални изисквания – оборот за последните три години минимум 4 000 000 лв.;

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. списък на основните договори за доставки сходни по предмет с настоящата поръчката, изпълнени през последните три години, от който да е видно възложителя, предмета, стойността, началната и крайна дата за изпълнение, придружен от препоръки за добро изпълнение;2. декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът, за осъществяване на услугата (форма 2)–; Представят се заверени копия на талони за регистрация на МПС, договори за наем/лизинг, талони за годишни технически прегледи. За хладилните автомобили да се представят Удостоверения за регистрация на транспортно средство от Районна ветеринарномедицинска служба (РВМС) – за превоз на всички хранителни продукти от животински произход съгласно чл. 264, ал. 4 от Закона за ветеринарномедицинската дейност и отговаящ на изискванията на Наредба № 5/ 25.05.2006 г. за хигиената на храните (обн. в ДВ. Бр. 55/ 07.07.2006 г.). За другите автомобилида се представи Удостоверение за регистрация на транспортно средство от РИОКОЗ, съгласно чл. 6, ал. 1 от Наредба № 9/ 21.03.2005 г. за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на обектите с обществено предназначение, контролирани от регионалните инспекции за опзване и контрол на общественото здраве и отговарящи на изискванията на Наредба № 5/ 25.05.2006 г. за хигиената на храните;3. декларация за средния годишен брой на работниците и служителите за последните три години (форма № 1) – Представя се удостоверение от НАП/НОИ, за договорите към датата на подаване на офертата;4. сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти – В случай, че кандидатът е сертифициран и представи сертификат за управление на качеството по EN ISO 22000:2005 с област на приложение продажба и доставка на хранителни продукти и/или система за управление на безопасността на храните не е необходимо да има сертификат, удостоверяващ, че кандидатът има разработена и внедрена НАССР система;5. удостоверения от РИОКОЗ и Дирекция СВСК за търговия с храни, обхващащо групите храни, за които кандидатът участва;6. Доказателства за ползване на складови бази. Заверени копия на актове за собственост или договори за наем и удостоверение за регистрация на складовете в РВМС.
 Минимални изисквания: 1. минимални изисквания: минимум 3 договора, на стойност всеки от тях, не по-малко от 600 000 лв., придружени с референции и доказателства за тяхното изпълнение – писма от възложителите или копия/извлечения от договорите, от които да е виден възложителя, предмета, стойността, началната и крайна дата за изпълнение;2. минимални изисквания: 5 броя МПС, от които 2 броя хладилни;3. минимални изисквания: 20 служителя/работника; 4. минимални изисквания: сертификат, удостоверяващ, че кандидатът има разработена и внедрена НАССР система. 6. минимални изисквания - 2 складови бази

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
 Показател: 1. % надценка на приоритетни видове хранителни продукти (тежест : 50)
 Показател: Търговска репутация (тежест : 25)
 Показател: 3.Средно аритметична цена (% надценка(тежест : 10)
 Показател: 4.Срок на забавено плащане (тежест : 10)
 Показател: 5. Абонаментна цена за транспортиране (тежест : 5)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
 Номер на обявлението в OВ: 2011/S- от 26/01/2011
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 17:00
 Цена: 120
 Условия: на касата на район Младост
 Дата: 10/06/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 17:00
 Дата: 20/06/2011

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 365
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: ул. Свето Преображение, 1 - Заседателна зала 3 етаж
 Време: 10:00
 Лица: Да
 Дата: 21/06/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 28.05.2011 г. 
Решение № РД-09-03-17 от 31.05.2011 г. за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 39, ал. 1, т. 6 от ЗОП.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: По ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: СО-район младост
 Пощенски код: 1712
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес: ул. свето Преображение, 1
 Град: софия
 Интернет адрес (URL)
 Телефон: 02 8773055
 Страна: българия

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 28/05/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна