N: 10 / 30.5.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Национална агенция за приходите, Териториална дирекция - Варна
 Пощенски код: 9010
 Място/места за контакт:: бул. "Осми приморски полк" №128
 E-mail:: s.tsaneva@ro03.nra.bg
 Факс: 052 360950
 Пощенски адрес: Национална агенция за приходите, Териториална дирекция - Варна, гр. Варна, бул. "Осми приморски полк" №128
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: Варна
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: Севдарина Цанева
 Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Адрес на възложителя: www.nap.bg
 Телефон: 052 360514
 Адрес на профила на купувача
 Страна: България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги; икономически и финансови дейности
 Вид на възложителя: министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: „Закупуване на 45 броя едногодишни превозни документи /абонаментни карти/ за пътуване на служителите от Дирекция “ОУИ” – Варна, при ЦУ на НАП и ТД на НАП – Варна, с МГТ /масов градски транспорт/ на територията на град Варна”

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG3
 Място на изпълнение: ТД на НАП - Варна
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 2
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: Закупуване на 45 броя едногодишни безименни превозни документи /абонаментни карти/ за пътуване на служителите от Дирекция “ОУИ” – Варна, при ЦУ на НАП и ТД на НАП – Варна, с МГТ /масов градски транспорт/ на територията на град Варна. Превозните документи /абонаментни карти/ важат само през работните дни /без почивните и празничните дни/, след представяне на служебна карта или пропуск на съответния служител. Срок за изпълнение на поръчката – до 30 календарни дни, считано от датата на подписването на договора.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 60112000: Услуги на обществения пътен транспорт

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: 45 броя едногодишни безименни превозни документи /абонаментни карти/. Съгласно документация за участие максимално допустимата стойност е 29160,00лв.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
 Прогнозна стойност от: 0
 Прогнозна стойност до: 29160
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни: 30
 Начална дата
 Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: Банкова гаранцията за участие - безусловна и неотменима или парична сума внесена по банковата сметка на ТД на НАП - Варна, ТБ „СИБанк” АД – Варна IBAN, сметка № BG83 BUIB 7898 3300 3650 03, BIC: BUIBBGSF /документа се представя в оригинал/, в размер на 58,32 /петдесет и осем лева и тридесет и две стотинки/ без включен ДДС, представляваща 0,2% от прогнозната стойност на поръчката. Банкова гаранцията за изпълнение на договора за обществената поръчка - в размер на 2% от стойността му без ДДС под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция , със срок на валидност - 60(шестдесет) дни след изтичане срока на договор или парична сума,внесена по банковата сметка на ТД на НАП - Варна, ТБ „СИБанк” АД – Варна IBAN, сметка № BG83 BUIB 7898 3300 3650 03, BIC: BUIBBGSF/документа се представя в оригинал/.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Плащането се извършва от Възложителят на посочена от Изпълнителя банкова сметка, в срок до 60 календарни дни и след представяне на приемо-предавателен протокол за извършената доставка и фактура в отдел „БФ” при Териториална дирекция на НАП Варна.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: Необходимите документи, които се представят : 1./В случай, че е юридическо лице или едноличен търговец - единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), ако е регистриран/пререгистриран по смисъла на същия закон. Ако участникът не е регистриран/пререгистриран по реда на ЗТР, представя заверено копие от документ за първоначална регистрация, заверено копие от удостоверение за актуално състояние, удостоверяващо състоянието по партидата на търговеца към 01.01.2008г., издадено от съответния компетентен съд и заверено копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ. Участниците - физически лица представят заверено копие от документ за самоличност. 2./Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. 3./Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, ако има такава – заверено от участника копие; 4./ Декларации, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП (съгласно приложен образец). Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП води до отстраняването на участника от процедурата. В случай, че участникът е обединение на физически лица и/или юридически лица или е предвидено участие на подизпълнители, наличието на което и да е обстоятелство по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП води до отстраняването на участника от процедурата. 5.Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.1, ал. 2, т. 2 и ал. 5, т. 1 от ЗОП 6./ Декларация по чл.55, ал.4 от ЗОП 7./Нотариално заверено изрично пълномощно на лицата, подписали предложението, в случай, че нямат представителни функции, съгласно съответната регистрация. 8. Други документи, съгласно тръжната документация

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: Заверено копие с положен подпис и печат на участника/пълномощника/ на: 1. Счетоводен баланс и 2. Отчет за приходи и разходи за предходната година, а за лицата за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общия им оборот- приходите и разходите от предходната финансова година. В случай, че участниците са регистрирани/пререгистрирани в Търговския регистър, воден от Агенция по вписванията, и същите са обявили годишния си финансов отчет съгласно изискванията на чл.40 от Закона за счетоводството в Търговския регистър, представянето на изискваните документи не е необходимо.
 Минимални изисквания: Заверено копие с положен подпис и печат на участника /пълномощника/ на: 1. Счетоводен баланс и 2. Отчет за приходи и разходи за предходната година, а за лицата за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общия им оборот- приходите и разходите от предходната финансова година. В случай, че участниците са регистрирани/пререгистрирани в Търговския регистър, воден от Агенция по вписванията, и същите са обявили годишния си финансов отчет съгласно изискванията на чл.40 от Закона за счетоводството в Търговския регистър, представянето на изискваните документи не е необходимо.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1.Актуален към деня на провеждане на процедурата документ /валидно разрешение/ за отпечатване на ценни книжа по чл.11 от Наредбата за условията и реда за отпечатване и контрол върху ценните книжа, издадено от Министерството на финансите, удостоверяващ по безпорен начин правото да издават и продават превозни документи за пътуване по масовия градски транспорт на територията на гр. Варна; 2. Заверено копие от сключен с община Варна актуален договор, от който да е видно по безпорен начин правото им да издават и продават превозни документи за пътуване по масовия градски транспорт на територията на гр. Варна
 Минимални изисквания: 1.Актуален към деня на провеждане на процедурата документ /валидно разрешение/ за отпечатване на ценни книжа по чл.11 от Наредбата за условията и реда за отпечатване и контрол върху ценните книжа, издадено от Министерството на финансите, удостоверяващ по безпорен начин правото да издават и продават превозни документи за пътуване по масовия градски транспорт на територията на гр. Варна; 2. Заверено копие от сключен с община Варна актуален договор, от който да е видно по безпорен начин правото им да издават и продават превозни документи за пътуване по масовия градски транспорт на територията на гр. Варна

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: Най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
 Номер на обявлението в OВ: 2011/S012-018536 от 19/01/2011
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 17:30
 Цена: 2.45
 Условия: Документацията за участие се получава на адрес: гр. Варна, бул.”Осми приморски полк” № 128, деловодство – стая 114, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа в срок до - 17/06/2011 включително, срещу представен документ за внесени по банков път,невъзстановими 2,45 лева по следната банкова сметка: IBAN BG49BUIB78983100365001, BIC BUIBBGSF, ТБ„СИБaнк” АД-Варна.
 Дата: 17/06/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 17:30
 Дата: 27/06/2011

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: адрес: гр. Варна, бул.„Осми приморски полк” №128, ет. 2, стая 205
 Време: 11:30
 Лица: Участници или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, могат да присъстват при действията на комисията по : отваряне на офертите, проверката за съответствието им със списака на документите, съдържащи се в сответната оферта и подписването на пликовете с предлаганата цена. В случай, че лицето което по съдебно решение / удостоверение за актуална съдебна регистрация/ не присъства при отваряне на офертите, е необходимо писмено пълномощно издадено на лицето, което присъства като представител на участника, като пълномощното се представя преди отваряне на офертите.
 Дата: 28/06/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: В случай на законодателна и/или административна и/или структурно – организационна промяна в НАП, в резултат на която се променя структурната организация на възложителя НАП, процедурата се продължава и договорът за изпълнение се сключва от ръководителя на съответната териториална структура на НАП, в чиято териториална компетентност преминава дейността на настоящето структурно звено и който ще бъде упълномощен да осъществява функциите на възложител за реализиране на обекта на обществената поръчка, като всички действия, извършени от участниците и възложителя до момента на промяната, запазват валидността си. 
Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 20.05.2011 г.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване от всяко заинтересовано лице по реда на чл.120 от ЗОП пред Комисията за защита на конкуренцията относно неговата законосъобразност, включително и за наличието на дискриминоционни, икономически, финансови, технически или квалафикационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата в 10-дневен срок от публикуване на решението и обявлението в регистъра на обществените поръчки.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 20/05/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна