N: 9 / 30.5.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:
Официално наименование: Столична община
Пощенски код: 1000
Място/места за контакт:: Дирекция "Обществени поръчки и концесии",ул."Париж" № 1, ст.2
E-mail:: tkirova@sofia.bg
Факс: 02 9809866
Пощенски адрес: ул. "Московска" № 33
Адрес за допълнителна информация: Друго: моля, попълнете Приложение А.I
Град: София
Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
На вниманието на:: Теодора Кирова
Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
Адрес на възложителя: www.sofia.bg
Телефон: 02 9809866
Адрес на профила на купувача
Страна: България
I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
Вид на възложителя: регионален или местен орган
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:
Наименование: "Доставка на паркова мебел, необходима за територията на зелена система на Столична община за 2011 - 2013 г., по обособени позиции"
ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG411
Място на изпълнение: Столична община
Тип доставки: Покупка
Тип строителство
Категория услуга
Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Предназначение: Обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)
Рамково споразумение
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:
Описание: Първа позиция – Пейки, беседки, маси
А. Пейки с облегалка
1. На чугунена стойка
2. На тръбна стойка
3. На стойка от полимербетон
Групирани в 6 типа (8 вида)
Б. Пейки без облегалка
1. На чугунена стойка
2. На тръбна стойка
3. На стойка от полимербетон.
В. Беседки
1. Правоъгълна
2. Шестоъгълна
Г. Маси
1. Маса
2. Маса с пейки
Втора позиция - Кошчета за отпадъци и кашпи
А. Бетонови кошчета за отпадъци
1. Бетонови с вместимост 50 литра– армирани с арматура ф 6мм.
2. Бетон с повърхностно покритие от мита мозайка с вместимост 50 литра – армирани с арматура ф 6мм.
Б. Метални кошчета за отпадъци
Д. Метални единични на тръбна стойка със заключващ механизъм с вместимост 50 литра
Е. Метални двойни на тръбна стойка със заключващ механизъм с вместимост 30 литра
В. Бетонови кашпи
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 39142000: Градинска мебел
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: ДА
Подаване на оферти: една или повече позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)
В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: По направена от Възложителя заявка.
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 24
РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):
Описание: Гаранцията за участие за: - първа обособена позиция е 833 (осемстотин тридесет и три) лв., - втора обособена позиция е 417 (четиристотин и седемнадесет) лв., представени в една от следните форми: -парична сума, внесена по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№ 6, на името на Столична община, дирекция "Финанси" или банкова гаранция за срока на валидност на предложенията. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% от стойността му, представена преди подписването му, в една от следните форми: -парична сума, внесена по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси" или банкова гаранция за срока на договора.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:
Условия: Плащанията се извършват в рамките на разчетения годишен общински бюджет средства (за съответната година) за изпълнението на дейността, предмет на настоящата поръчка.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):
Правна форма
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)
Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия: ДА
Условия: Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изискванията на Възложителя, посочени в обявлението и документацията за участие.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: - В процедурата за обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения (чл.9 от ЗОП). - Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК (съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър) участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние.Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. - Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал. 1, т.1 и ал.2., т.2 от ЗОП; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. Забележка: Когато участниците са юридически лица, декларациите за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 и т.2, ал.5 от ЗОП се подават, както следва: 1. При събирателно дружество – за лицата по чл.84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон. 2. При командитно дружество – за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници. 3. При дружество с ограничена отговорност – за лицата по чл.141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност – за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон. 4. При акционерно дружество – за овластените лицата по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване – за лицата по чл.235, ал. 1 от Търговския закон. 5. При командитно дружество с акции – за лицата по 244, ал. 4 от Търговския закон. 6. Във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица – за лицата, които представляват участника. 7. В случаите от 1-6 за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранното лице има повече от един прокурист декларациите се подават само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. - Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2, и т. 3 и ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП. Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, дела на тяхното участие, вида на работите, които ще извършват и данните по чл.24, ал.2 от Правилника за прилагане на ЗОП, ако участникът предвижда подизпълнители. - Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл.56, ал. 2 от ЗОП се представят за всеки от тях. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл.56, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 3, 4 и 5, които са на чужд език, се представят в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50, ал. 1. т.2 и т.3 от ЗОП посочени от Възложителя в обявлението за обществена поръчка: – Отчет за приходите и разходите и баланс за последните три години 2008, 2009 и 2010 г., оформени съгласно националното законодателство; – Информация за общия оборот за последните за последните три години (2008, 2009 и 2010 г.). Информацията се посочва по години.
Минимални изисквания: - Общ оборот за последните 3 години (2008, 2009 и 2010 г.) – 250 000 лв. – за първа обособена позиция; - Общ оборот за последните 3 години (2008, 2009 и 2010 г.) – 120 000 лв. – за втора обособена позиция. Участниците, които кандидатстват и за двете позиции доказват общ оборот равен на сбора от минимално изискуемите за съответните позиции -370 000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51, ал.1, т. 1 от ЗОП: – Списък на основните договори за доставки с предмет предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружени с референции, за доставка на подобни на съответната позиция стоки, от възложителите, с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ номер, подпис и печат.
Минимални изисквания: – Прилагат се копия от 3 броя договори, придружени с референции за доставка на подобни на съответната позиция стоки.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
Показател: Най-ниски единични цени(тежест : 90 )
Показател: Срок на доставка(тежест : 10 )
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)
Референтен номер
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Ако да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в OВ: /S-
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 16:00
Цена: 6
Условия: Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 1 ст.№2, след заплащането й в касата на ул."Париж" № 1 ет.3 ст. №207. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца до 12.30 ч.
Дата: 07/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
Час: 12:00
Дата: 18/07/2011
ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)
Брой дни: 120
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: ул. "Московска" №33
Време: 10:00
Лица: Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители. Възложителят обявява на сайта на Столична община www.sofia.bg датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти най-малко един ден преди тяхното отваряне. При отварянето на плика с предлаганата цена имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация.
Дата: 19/07/2011
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)
Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)
Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 26.05.2011 г. с референтен № 2011-073267.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Е-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес (URL): www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: България
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 26/05/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование: Столична община
Пощенски код: 1000
Място/места за контакт: Дирекция "Зелена система"
E-mail
Факс
Пощенски адрес: ул. "Петко Каравелов" № 5
Град: София
На вниманието на: Ралица Маджарова
Интернет адрес
Телефон: 02 9522321
Страна: България
ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие
Официално наименование: Столична общин
Пощенски код: 1000
Място/места за контакт: фронт офис
E-mail
Факс
Пощенски адрес: ул. "Московска" № 33
Град: София
На вниманието на: Дирекция "Общинска информация" - фронт офис
Интернет адрес
Телефон: 02 9377506; 02 9377545
Страна: България
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Пейки, беседки и маси
Номер: 1
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Пейки, беседки и маси
2) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 39142000: Градинска мебел
3) Количество или обем
Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност
Описание: По направена от Възложителя заявка.
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация относно обособените позиции
Информация
(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Кошчета за отпадъци и кашпи
Номер: 2
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Кошчета за отпадъци и кашпи
2) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 39142000: Градинска мебел
3) Количество или обем
Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност
Описание: По направена от Възложителя заявка.
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация относно обособените позиции
Информация
(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)