N: 8 / 30.5.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: Община Русе
Пощенски код: 7000
За контакти: Община Русе
Електронна поща
Факс: 082 834413
Адрес: пл.Свобода 6
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: Русе
Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
Лице за контакти: - по отношение на техническата част, тел. 082/881786 – инж. Валентин Топалов – инженер по проекта;- по отношение на документи и образци, тел.082/881710 – Камен Христов – ст. специалист отдел „Обществени инвестиции”
Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
Адрес на възложителя
Телефон: 082 826100
Адрес на профила на купувача
Държава: България
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
Вид на възложителя: Регионален или местен орган
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: Изпълнение на СМР по проект: "Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградите на седем училища на територията на гр. Русе” в изпълнение на Договор BG161PO001/1.1-09/2010/002, по оперативна програма "Регионално развитие" 2007 - 2013 г.
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG323
Място на изпълнение: Русе
Тип доставки
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Категория услуга
Обект на поръчката: Строителство
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)
Рамково споразумение
Брой изпълнители
Обосновка на рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: Изпълнение на СМР за въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградите на седем училища на територията на гр. Русе по обособени позиции, както следва: позиция 1 - Изпълнение на СМР за въвеждане мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ "Никола Обретенов" - изпълнение на топлоизолация фасади, подмяна външна дограма, външна минерална мазилка; позиция 2 - Изпълнение на СМР за въвеждане мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ "Любен Каравелов" - Топлоизолация фасади, външна минерална мазилка, ремонт покрив, подмяна осветителни тела, подмяна радиатори, слънчева инсталация на покрива; позиция 3 - Изпълнение на СМР за въвеждане мерки за енергийна ефективност в сградата на СОУПНЕ "Фридрих Шилер" - Подмяна дограма, топлоизолация фасади, външна силиконова мазилка, подмяна радиатори; позиция 4 - Изпълнение на СМР за въвеждане мерки за енергийна ефективност в сградата на СОУЕЕ "Св. Константин Кирил Философ" - Топлоизолация фасади, външна силиконова мазилка, топлоизолация тавани; позиция 5 - Изпълнение на СМР за въвеждане мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ "Тома Кърджиев" - Подмяна дограма, топлоизолация фасади, външна силиконова мазилка, подмяна радиатори; позиция 6 - Изпълнение на СМР за въвеждане мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ "Братя Миладинови" - Подмяна дограма, топлоизолация фасади, външна силиконова мазилка, подмяна хидроизолация покрив, топлоизолация таванска плоча, окачени тавани; позиция 7 - Изпълнение на СМР за въвеждане мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ "Олимпи Панов" - Подмяна дограма, топлоизолация фасади, външна силиконова мазилка, подмяна радиатори
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 45321000: Топлоизолационни строителни работи
Доп. предмети: 45421000: Монтажни работи на дограма
Доп. предмети: 45443000: Работи по фасади
Доп. предмети: 45410000: Работи по полагане на мазилка
Доп. предмети: 45261410: Работи по изолации на покривни конструкции
Доп. предмети: 45261910: Ремонт на покривни конструкции
Доп. предмети: 45421146: Монтажни работи на окачени тавани
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: ДА
Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Количеството и обемът на СМР, необходими за изпълнение на поръчката, са отразени в количествените сметки, приложени към документацията
Прогнозна стойност: 2999411.87
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение
Крайна дата: 31/08/2012
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Описание: Гаранция за участие парична сума или банкова гаранция в размер на: позиция 1 Изпълнение на СМР за въвеждане мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ "Никола Обретенов" - 7100 лв; позиция 2 Изпълнение на СМР за въвеждане мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ "Любен Каравелов" - 2400 лв; позиция 3 Изпълнение на СМР за въвеждане мерки за енергийна ефективност в сградата на СОУПНЕ "Фридрих Шилер" - 3600 лв; позиция 4 Изпълнение на СМР за въвеждане мерки за енергийна ефективност в сградата на СОУЕЕ "Св. Константин Кирил Философ" -2800 лв; позиция 5 Изпълнение на СМР за въвеждане мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ "Тома Кърджиев" -5700 лв; позиция 6 Изпълнение на СМР за въвеждане мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ "Братя Миладинови" -3900 лв; позиция 7 Изпълнение на СМР за въвеждане мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ "Олимпи Панов - 4100 лв Гаранция за изпълнение парична сума или банкова гаранция в размер на 3% от стойността на сключения договор за позицията или обществената поръчка. Гаранциите се внасят в обслужваща банка:“Инвестбанк” АД клон Русе-Възраждане, BIC - IORT BGSF, IBAN:BG37 IORT 7379 3300 0300 00 счетоводна сметка 1724 000 300 7 00
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: Финансиране по договор BG161PO001/1.1-09/2010/002, по оперативна програма "Регионално развитие" 2007 - 2013 г. Плащането- по банков път на база извършено СМР, след представяне на протокол за приемане на извършени СМР и данъчна фактура. Отчитане и заплащане на извършеното СМР – отчитането на действително извършеното СМР ще става на два пъти - след изтичане на първото тримесечие до 65% от договорената сума и след окончателното завършване на обекта и подписване на акт обр.15 – останалата сума.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване: Ако участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, то преди подписване на договор, обединението трябва да се регистрира като юридическо лице, което да е обвързано с офертата, подадена от обединението.
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
Други особени условия: ДА
Условия: Преди подписване на договорите с избраните за Изпълнители , същите трябва да представят удостоверение от Камарата на строителите в България, че са вписани в Централния професионален регистър на Камарата на строителите.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Изисквания: Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: заверено от участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; заверено от участника копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представи в превод на български език. Този документ не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на Закона за търговския регистър (ЗТР). Обединенията представят документите за регистрация на всички лица, включени в обединението. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят заверено от участника копие от документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани, документът се представя и в превод. Когато участникът е неперсонифицирано обединение, задължително се представя оригинал или нотариално заверено копие на документ за създаването на обединението, от който да бъдат видни лицата, които го представляват. Удостоверение за актуално състояние (заверено копие) – изисква се, ако участниците са юридически лица или еднолични търговци и не са посочили ЕИК. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Обединенията представят такива удостоверения за всички лица, включени в обединението. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на представяне на офертата за участие в откритата процедура. Пояснение: Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, кандидатите или участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите заявления за участие или оферти и удостоверения за актуално състояние: чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Оферта на участника, по образец – Приложение № 1 към документацията; 1.1 Списък на документите, съдържащи се в офертата на участника – Приложение № 1.1 към документацията; 2. Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай, че участникът се представлява от трето лице; 3. Регистрационни документи: 4. Декларация за запознаване с условията на поръчката - Приложение № 2 към документацията; 5. Декларации относно отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП по образец – Приложение № 3, № 4 и № 5 към документацията. 6. Списък с данни за подизпълнител/и, ако се ползват такива, както и декларация, подписана от управителя, съответно от членовете на управителния орган за участие на подизпълнител, по образец Приложение № 6 към документацията. 7. Декларация за минимална цена на труда – Приложение № 7 към документацията; 8. Копие на документ за закупуване на документацията в размера изписан в т.ІV. 3.3 от обявлението; 9. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата, за позицията/ите за която се участва в размера изписан в т.ІІІ 1.1 от обявлението; 10. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника, съгласно изисканите в т. ІІІ. 2.2 от обявлението; 11. Доказателства относно техническата възможност за изпълнение на поръчката, съгласно изисканите в т. ІІІ. 2.3 ; 12. Подписан и подпечатан проект на договор по образец Приложение № 12 към документацията; 13. Предложение за изпълнение на поръчката по образец Приложение № 10 към документацията, включващо позицията/ите за които се участва; 14. Предлагана цена по образец Приложение № 11 към документацията, включващо позицията/ите за които се участва;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 2.Информация за общия оборот и оборота от СМР за 2008, 2009 и 2010 г. в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. 3.Застраховка за професионална отговорност
Минимални изисквания: 1.Заверени от участника за вярност, с подпис и мокър печат, копие на отчет за приходите и разходите/отчет за доходите за 2008, 2009 и 2010 г. и годишен счетоводен баланс за 2008, 2009 и 2010 г., (чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП). 2. Информация (счетоводна справка) по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП, по образец Приложение №8 към документацията, за общия оборот и оборота от СМР за 2008, 2009 и 2010 г. Чрез документите по т. 1 и т.2 участникът доказва минимален оборот от СМР, сумарно за последните 3 приключили години, който следва да е не по малко от 3 пъти прогнозната стойност на позицията/ите без ДДС за които се участва . 3. По т.3 участниците следва да притежават и приложат копие на актуална застраховка за професионална отговорност за цялостно изпълнение на строителство или на отделни видове строителни и монтажни работи , съгласно чл.2, ал.1, т.3 от Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, валидна към момента на отваряне на офертите.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, по образец Приложение № 9 към документацията, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2.сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответните стандарти; 3.образци на основни материали, които ще се влагат, чиято автентичност трябва да бъде доказана, ако възложителят изисква това;
Минимални изисквания: 1. Участникът да има минимум два подобни обекта, започнати и/или завършени през последните 3 години, доказано с разрешения за строеж и/ или договори за изпълнение и акт обр.15 / удостоверение за въвеждане в експлоатация, разрешение за ползване/ ако обектите са приключили. Под подобни обекти да се разбира сгради четвърта или по-висока категория – ново строителство, основен, текущ ремонт, преустройство или реконструкция. 2. Участникът да има въведена система за управление на качеството – ISO както следва: ISO 9001:2008 (2000) за строителство или еквивалент, ISO 14001:2004 за опазване на околната среда и ОHSAS 18001:2007 за здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентни Следва да се докаже със заверени от участника копия на същите. 3. За дограмата да бъдат представени образци с размери около 15/15см /за участващите за позициите в които се предвижда подмяна на дограма/ При изпълнение на поръчката/позицията да се използват висококачествени материали по БДС или еквивалентни. Участникът да представя в офертата си всички необходими сертификати и технически одобрения, издадени от акредитирани институции или агенции, удостоверяващи съответствието на материалите и изделията със съответните спесификации или стандарти, съгласно Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти, за основните материали и изделия, които ще бъдат вложени при изпълнението на поръчката.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
Показател: предлагана цена(тежест : 60)
Показател: организационен план(тежест : 40)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ: 39 от 02/02/2011
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 17:00
Цена: 36
Условия: Документация за участие в процедурата може да се закупи всеки работен ден от 9,00 до 17,00 часа от Община Русе, пл."Свобода" № 6, "Информационен център", гише "Търговия и транспорт" срещу представен документ за внесената сума - 36 лв. с ДДС, внесени по сметка в"Инвестбанк" АД, клон Русе Възраждане BIC - IORTBGSF, IBAN:BG96 IORT 7379 8400 0800 00, счетоводна сметка 7311 000 800 000 К РР вид плащане: 447000
Дата: 24/06/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 12:00
Дата: 04/07/2011
ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 90
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: Община Русе, пл.Свобода 6, ет.3, Заседателна зала
Час: 14:00
Лица: Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел
Дата: 04/07/2011
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
Проект/програма: проект: "Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградите на седем училища на територията на гр. Русе” в изпълнение на Договор BG161PO001/1.1-09/2010/002, по оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013г.
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от: - пубилкуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на ЕС, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението-срещу решението за откриване на процедура; - получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; - срещу решението за избор на изпълнител
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 27/05/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)
Официално наименование: Община Русе
Пощенски код: 7000
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес: пл.Свобода 6
Град: Русе
Лице за контакти: Ваня Попова
Интернет адрес
Телефон: 082 881635
Държава: България
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование: Община Русе
Пощенски код: 7000
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес: пл.Свобода 6
Град: Русе
Лице за контакти: Ваня Попова
Интернет адрес
Телефон: 082 881635
Държава: България
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Изпълнение на СМР за въвеждане мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ "Никола Обретенов"
Номер: 1
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Изпълнение на топлоизолация фасади, подмяна външна дограма, външна минерална мазилка
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 45321000: Топлоизолационни строителни работи
Доп. предмети: 45443000: Работи по фасади
Доп. предмети: 45421000: Монтажни работи на дограма
Доп. предмети: 45410000: Работи по полагане на мазилка
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност: 718426.26
Описание: към документацията за участие има приложена количествена сметка за необходимите СМР
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Изпълнение на СМР за въвеждане мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ "Любен Каравелов"
Номер: 2
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Топлоизолация фасади, външна минерална мазилка, ремонт покрив, подмяна осветителни тела, подмяна радиатори, слънчева инсталация на покрива
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 45321000: Топлоизолационни строителни работи
Доп. предмети: 45443000: Работи по фасади
Доп. предмети: 45261910: Ремонт на покривни конструкции
Доп. предмети: 45261215: Работи по покриване на покриви със слънчеви панели
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност: 245890.62
Описание: към документацията за участие има приложена количествена сметка за необходимите СМР
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Изпълнение на СМР за въвеждане мерки за енергийна ефективност в сградата на СОУПНЕ "Фридрих Шилер"
Номер: 3
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Подмяна дограма, топлоизолация фасади, външна силиконова мазилка, подмяна радиатори
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 45321000: Топлоизолационни строителни работи
Доп. предмети: 45421000: Монтажни работи на дограма
Доп. предмети: 45410000: Работи по полагане на мазилка
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност: 369022.95
Описание: към документацията за участие има приложена количествена сметка за необходимите СМР
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Изпълнение на СМР за въвеждане мерки за енергийна ефективност в сградата на СОУЕЕ "Св. Константин Кирил Философ"
Номер: 4
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Топлоизолация фасади, външна силиконова мазилка, топлоизолация тавани
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 45321000: Топлоизолационни строителни работи
Доп. предмети: 45410000: Работи по полагане на мазилка
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност: 282340.17
Описание: към документацията за участие има приложена количествена сметка за необходимите СМР
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Изпълнение на СМР за въвеждане мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ "Тома Кърджиев"
Номер: 5
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Подмяна дограма, топлоизолация фасади, външна силиконова мазилка, подмяна радиатори
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 45321000: Топлоизолационни строителни работи
Доп. предмети: 45421000: Монтажни работи на дограма
Доп. предмети: 45410000: Работи по полагане на мазилка
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност: 572459.38
Описание: към документацията за участие има приложена количествена сметка за необходимите СМР
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Изпълнение на СМР за въвеждане мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ "Братя Миладинови"
Номер: 6
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Подмяна дограма, топлоизолация фасади, външна силиконова мазилка, подмяна хидроизолация покрив, топлоизолация таванска плоча, окачени тавани
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 45321000: Топлоизолационни строителни работи
Доп. предмети: 45421000: Монтажни работи на дограма
Доп. предмети: 45410000: Работи по полагане на мазилка
Доп. предмети: 45261910: Ремонт на покривни конструкции
Доп. предмети: 45421146: Монтажни работи на окачени тавани
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност: 395236.61
Описание: към документацията за участие има приложена количествена сметка за необходимите СМР
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Изпълнение на СМР за въвеждане мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ "Олимпи Панов
Номер: 7
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Подмяна дограма, топлоизолация фасади, външна силиконова мазилка, подмяна радиатори
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 45321000: Топлоизолационни строителни работи
Доп. предмети: 45421000: Монтажни работи на дограма
Доп. предмети: 45410000: Работи по полагане на мазилка
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност: 416035.87
Описание: към документацията за участие има приложена количествена сметка за необходимите СМР
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)