N: 26 / 4.7.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:
Официално наименование: Министерство на културата
Пощенски код: 1040
Място/места за контакт:: Министерство на културата
E-mail:: a.angelov@mc.government.bg
Факс: 02 9806970
Пощенски адрес: бул. "Александър Стамболийски" № 17
Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Град: София
Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
На вниманието на:: Ангел Ангелов; Мария Кръстева
Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Адрес на възложителя: www.mc.government.bg
Телефон: 02 9400933; 02 9400953
Адрес на профила на купувача
Страна: Република България
I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: отдих, култура и вероизповедание
Вид на възложителя: министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:
Наименование: „Публичност и информация” по две обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: „Публичност и информация на проекти на министерство на културата по Оперативна програма „Регионално развитие”; Обособена позиция 2: „Изработка и доставка на печатни материали”
ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG
Място на изпълнение: България
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 27
Обект на поръчката: Услуги
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Предназначение: Обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)
Рамково споразумение
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:
Описание: При изпълнението на поръчката и изработване на елементите и материалите за осигуряване на публичност и информация по обособена позиция № 1, Изпълнителят следва стриктно да съблюдава Насоките за публичност, публикувани и периодично актуализирани на сайта на Управляващия орган на ОПРР, относно съдържанието и графичните спецификации на материалите за публичност по проекти, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фонд на ЕС.
1) BG161PO001/1.1-05/2008/001 „Ремонт, рехабилитация на сградата на Професионална гимназия по полиграфия и фотография” - гр. София;
2) BG161PO001/1.1-05/2008/001 „Модернизация на основна сцена и сцена „Филиал” на Драматичен театър „Ст. Бъчваров” – гр. Варна;
3) BG161PO001/1.1-05/2008/001 Реконструкция, рехабилитация и оборудване на сградата на Оперно-филхармонично дружество - гр. Русе;
4) BG161PO001/1.1-05/2008/001/ Ремонт и подобряване на енергийната ефективност на сградата на Национално училище за музикално и сценично изкуство „Панчо Владигеров” – Бургас;
5) BG161PO001/1.1-05/2008/001/ Ремонт и модернизация на сградата на Оперно-филхармонично дружество”, гр. Бургас;
6) BG161PO001/1.1-05/2008/001/ Ремонт на сградата и благоустрояване на дворното пространство на Национален политехнически музей - гр. София;
7) BG161PO001/1.1-05/2008/001/ Строителство, рехабилитация и модернизация на сградата на Русенската опера;
8) BG161PO001/1.1-05/2008/001 / Подмяна на електрическата инсталация на Сатиричен театър “Алеко Константинов” гр. София;
9) BG161PO001/1.1-05/2008/001 Газификация и модернизиране на технологичното сценично оборудване на ДКТ „В. Друмев” - Шумен;
10) BG161PO001/1.1-05/2008/001 Строителство и модернизация на сградата на Концертен комплекс "България"- гр. София;
11) BG 161PO001/3.1-01/2008/001-2 Консервация, реставрация и експониране на Ески джамия и създаване на музей на религиите, гр. Стара Загора;
12) BG161PO001/1.1-05/2008/001/1 „Префасадиране и преустройство на ДТ „Адриана Будевска”;
13) BG161PO001/1.1-05/2008/001/Основен ремонт, преустройство и изграждане на асансьор на Национален музей на българското изобразително изкуство;
14) BG161PO001/1.1-05/2008/001/ Модернизация на сградата на Националното училище за музикално и танцово изкуство „Добрин Петков” – Пловдив.
Обособена позиция 2: „Изработка и доставка на печатни материали”. Предмет на обособена позиция № 2 е изработка и доставка на печатни материали във връзка с изпълнение на следните дейности: „Дни на руската духовна култура в България през месеците септември - октомври 2011 г.”, „Дни на арменската култура - октомври 2011 г.”, национална програма „Европейска година на доброволчеството 2011”, програма „Култура 2007 - 2013 г.” на ЕО
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 22000000: Печатни материали и свързани с тях продукти
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти: 0
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)
В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: „Публичност и информация” по две обособени позиции, както следва:
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: „Публичност и информация на проекти на министерство на културата по Оперативна програма „Регионално развитие”;
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: „Изработка и доставка на печатни материали”
Прогнозна стойност: 143490
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Крайна дата
Срок в дни: 365
Начална дата
Срок в месеци
РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):
Описание: Гаранция за участие( парична или банкова) на стойност – 900 /деветстотин/ лева за ПОЗИЦИЯ 1 и/или 500 /петстотин/ лева за ПОЗИЦИЯ 2. Гаранция за изпълнение (парична или банкова)-в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. При парична форма на гаранцията сумата се внася в банка: БНБ - Централно управление, IBAN: BG06BNBG96613000175501, BIC: BNBGBGSD
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:
Условия: Съгласно условията на договора.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):
Правна форма
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)
Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия: НЕ
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: 1. Копие от документа за регистрация или посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ на удостоверението за актуално състояние, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени; 2. Декларации от управителя, съответно от управителите на участника, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП - /приложение № 7, 8, 9/; 3. Декларация от всички членове на управителния орган на участника, /подизпълнителя, когато член/-ове на управителния орган на участника/подизпълнителя са юридически лица, всички техни представители в него попълват декларация относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП;4. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Годишен баланс за 2008 г., 2009 г. и 2010 година;- Отчет за приходите и разходите на участника за 2008 г., 2009 г. и 2010 година;
Минимални изисквания: 1. Наличие на годишен оборот от 270 000 лв. за 2008, 2009 и 2010 година;Информация за общия оборот и за оборота от подготовката и отпечатването на информационни и рекламни материали, които са обект на поръчката за всяка една от 2008, 2009 и 2010 г. в зависимост от датата на учредяване или започване на дейност;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги (сходни с настоящата поръчка), изпълнени от участника през последните три години, включително стойностите, датите и получателите;
Минимални изисквания: 1.Участника следва да е изпълнил минимум 3 договора, сходни с предмета на поръчката - подготовка и отпечатване на информационни и рекламни материали през последните три години, придружени от 3 броя референции;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Основания и мотиви
IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
Показател: Цена(тежест : 50)
Показател: Отстъпки за количества (тежест : 20)
Показател: Срок за доставка (тежест : 20)
Показател: Срок за плащане (тежест : 10)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)
Референтен номер
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Ако да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в OВ: 2011/S- от 03/02/2011
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 13:00
Цена: 20
Условия: Заплащане на касата в сградата на Министерство на културата, бул. "Александър Стамболийски" № 17, ет. 2, стая 221, всеки работен ден от 14.00 до 16.00 ч. или по банков път
Дата: 18/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
Час: 13:00
Дата: 28/07/2011
ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)
Брой дни: 120
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: Министрество на културата
Време: 10:30
Лица: Отварянето на оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
Дата: 29/07/2011
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)
Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: ДА
Проект/програма: Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. за обособена позиция № 1
VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)
Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 04.07.2011 г.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. "Витоша" № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120 от ЗОП
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 04/07/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна