N: 18 / 4.7.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: "Мини Марица-изток" - ЕАД
 Пощенски код: 6260
 За контакти: отдел в промишлеността "Търговски"
 Електронна поща: i_videva@marica-iztok.com
 Факс: 0417 83363
 Адрес: ул."Георги Димитров"№13
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: Раднево
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Ирена Видева - експерт търговия
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя: www.marica-iztok.com
 Телефон: 0417 83304/3130/
 Адрес на профила на купувача
 Държава: Р България

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

 Основна/и дейност/и: Търсене, проучване или добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: "Извършване на ремонтни услуги на минно оборудване – топла обработка на метали” – реф. № 121/2011 г. – ЗОП

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства на конкретния предмет на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG344
 Място на изпълнение: DDP складова база на Възложителя, гр. Раднево: „Трояново - 1” – с. Трояново, рудник „Трояново - север” – с. Ковачево и рудник „Трояново -3” – с. Медникарово и ремонтна база на изпълнителя
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 1
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение (когато е приложимо)

 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
 Брой изпълнители
 Рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Извършване на ремонтни услуги на минното оборудване - Топла обработка на метали (леене на стомана и чугун, коване, заваряване, пресови операции, термообработка.) за тежкото минно оборудване и ГТЛ, както следва: SRs 4000, SRs 2000, SRs 1301, SRs 1200, ERs 710, SRs 470, А2RsB 12500, A2RsB 6300, АRs 5000, BRs 1400, BRs1800 , BRs1600, ГТЛ 1800, ГТЛ 2250 и др.;

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 50000000: Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Ще бъдат приемани варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Общо количество или обем: Изпълнението ще се извършва по заявка от съответния клон от страна на Възложителя, одобрена от ръководител ОП „Механичен” на дружеството, съдържаща и срок за изпълнение. Услугата се извършва при необходимост.Стойността на договора е 200 000 лв без ДДС. При достигане на тази стойност договорът се прекратява.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Изискуеми депозити и гаранции: Гаранцията за участие е 1 800 лева или равностойността й в EUR. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му.Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева - IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05 на "Първа инвестиционна банка"АД; BIC: FINV BGSF или по банкова сметка в евро -IBAN:BG63 KORP 9220 1400 1649 01 на "Корпоративна търговска банка"АД - клон Раднево; BIC: KORP BGSF. Условията по гаранциите са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Разплащането се извършва по банков път в срок до 120 (сто и двадесет) календарни дни след извършване на услуга, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: ДА
 Условия: Участниците осигуряват достъп на специалисти на Възложителя за запознаване с ремонтната база и оборудването за извършване на ремонта. Оферта за участие в процедурата на участници, чиято ремонтна база и/или оборудване не отговарят на критериите на Възложителя или не е осигурен достъп за запознаване с тях, няма да бъдат разглеждани.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Документи и информация: Всеки Участник представя в плик № 1 „Документи за подбор”: 1. Документ за регистрация на участника – удостоверение за актуално състояние издадено не по-рано от 2 месеца от датата на представяне на заявлението от “Фирмено отделение” на Окръжен съд по седалището на търговеца в случай, че същият не е пререгистриран по реда на Закона за търговския регистър /ЗТР/. Представя се нотариално заверено копие. Тeзи документи удостоверяват, че търговецът не се намира в ликвидация, както и кои лица го управляват и представляват. В случай, че е извършена пререгистрация по реда на ЗТР се представя удостоверение от търговския регистър за актуално състояние по партидата въз основа на вписаните за лицето обстоятелства или заверено от участника извлечение от Търговския регистър; 2. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, по чл. 47, ал.2, т.2 и по чл. 47, ал.5 ЗОП – представя се декларация по приложен в документацията за участие образец; 3. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 и по чл. 47, ал.2, т.1 и т.3 от ЗОП – представя се декларация по приложен към документацията за участие образец; Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 се отстранява от участие. 4. Документите по чл.56, ал.1 , т.1-7, 10-12 от ЗОП описани в обявлението и документацията. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

 Документи и информация: Доказателства за икономически и финансови възможности на участниците: През последните 3 календарни години да са реализирали оборот от услугите по обекта на процедурата не по-малко от 400 000лв без ДДС /доказва се със справка по образец на възложителя, съдържаща:договор№, обект, стойност, възложител – координати. Всеки договор от справката да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение./

ІІІ.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

 Документи и информация: 1. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на поръчката (съгласно чл.51(1), т.9 от ЗОП – доказва се с декларация по образец на възложителя, която съдържа марка, модел, година на производство и страна на произход). Изисква се участникът да притежава/разполага с : - почистваща, разкрояваща, заваръчна, листоогъваща техника за обработка на листов материал с дебелина до 30мм и размери 2м x 8м. - собствена моделна и инструментална екипировка за изпълнение на предмета на поръчката. - Оборудване за производство на отливки от легирана стомана с единично максимално тегло 5 t . - Оборудване за извършване на термообработка на заваряеми стоманени конструкции в термични пещи с размери 2000х1500х6000 мм. - Оборудване за производство на изковки чрез свободно коване с тегло на изковката до 2,5t и диаметър до ф1200 мм. - Оборудване на извършване на демонтажни и монтажни операции- хидравлични преси ( хоризонтална с усилие до 600 тона и вертикална с усилие до 1000 тона ) ; - Оборудване за термообработка с ТВЧ (мин. 250кW) на профилни повърхнини . 2. Участниците да разполагат/притежават собствена или наета база, както и да докажат възможността за ползване на такава, намираща се на разстояние не по -голямо от 50 км от гр. Раднево. (доказва се с декларация от участника, съдържаща: адрес на базата, телефон, факс, лице за контакт, придружена с копие на документ за собственост или копие на договор за наем, заверени от участника). 3.Участниците да представят списък на специалисти ел и газо заварчици със сертификат по EN 287-1 и сертифициран инженер по заваряване и документи, удостоверяващи професионалната им квалификация – копие от сертификати от преминали курсове на обучение (доказва се по реда на чл.51(1)т.7 от ЗОП). Изисква се Участникът да разполага с не по-малко от 5 специалиста ел. и газо заварчици със сертификат по EN 287-1 и 1 сертифициран инженер по заваряване. 4.Участниците да притежават издаден валиден сертификат по ISO 9001:2008 с обхват, включващ обекта на поръчката(доказва се с копие на сертификата, придружено с превод на български език, съгласно чл.53, ал.1 от ЗОП). В случаите на обединение на физически и/или юридически лица, всеки един от участниците в обединението да притежава сертификат по ISO с обхват, дейностите, които ще извършва в обединението. 5.Участникът да представи декларация, че познава в детайли машините и съоръженията ( производство на TAKRAF - Германия), описани в предмета на поръчката, чиито изделия ще се обработват. 6.Участниците да притежават собствен или нает транспорт за извозване на едрогабаритни изделия от и до клоновете на Възложителя/доказва се с декларация/

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер: реф.№ 121/2011г. - ЗОП

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 15:00
 Цена: 60
 Условия: Плащането се извършва в брой, в деловодството на Дружеството, от 08.00 до 11.50 и от 13.00 до 15.00 часа или внесени в "Първа инвестиционна банка"АД; IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05. Сметка в евро- IBAN: BG63 KORP 9220 1400 1649 01. Цената на документацията е 60 лева с ДДС за български данъчно задължени лица, и 50 лева или 25 евро за всички останали. По желание на участника, изразено в писмена форма, документацията за участие и фактурата за закупена документация може да бъде изпратена чрез български куриер. За целта е необходимо в писмото да се посочи: точен адрес за кореспонденция, за фактурата - наименование и адрес на получателя, материално отговорно лица, ДДС № и банкови сметки. Всички разходи по получаване на документите са за сметка на участника.
 Дата: 19/08/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 15:00
 Дата: 29/08/2011

ІV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.6) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 150
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Управлението на дружеството, етаж 1, заседателна зала
 Час: 13:00
 Лица: Съгласно документацията за участие.
 Дата: 30/08/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта/програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация: Срокът за изпълнение на договора е 1 година от датата на подписването му или до достигане на лимита от 200 000 лева без ДДС. Договорът се прекратява след настъпване на едно от двете събития, в зависимост от това кое от тях е настъпило по-рано.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 или при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Жалба може да се подава в 10-дневен срок от публикуването на решението и обявлението в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 01/07/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование: "Мини Марица-изток"ЕАД
 Пощенски код: 6260
 За контакти: Регистратура на "ММИ"ЕАД, етаж 3
 Електронна поща
 Факс
 Адрес: бул."Георги Димитров"№13
 Град: Раднево
 Лице за контакти: Верка Близнакова
 Интернет адрес
 Телефон: 0417 83304/3150/
 Държава: РБългария