N: 17 / 4.7.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: "Мини Марица-изток" - ЕАД
Пощенски код: 6260
За контакти: отдел "Търговски", етаж 6, стая №13
Електронна поща: gkotov@marica-iztok.com
Факс: 0417 83363
Адрес: ул."Георги Димитров" - №13
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: Раднево
Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
Лице за контакти: Григорий Котов - експерт "Търговия"
Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
Адрес на възложителя: www.marica-iztok.com
Телефон: 0417 82765
Адрес на профила на купувача
Държава: България
I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:
Основна/и дейност/и: Търсене, проучване или добив на въглища или други твърди горива
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: „Доставка на леки автомобили” - реф.№ 115/2011 – ЗОП.
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства на конкретния предмет на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG344
Място на изпълнение: Складова база на дирекция „Инвестиции” в с. Трояново.
Тип доставки: Покупка
Тип строителство
Категория услуга
Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение (когато е приложимо)
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
Брой изпълнители
Рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: Обект на настоящата поръчка е доставка на 3 броя леки автомобили със следните технически характеристики: Външни размери (mm) приблизително: - дължина – 4600; - ширина – 1800; - височина – 1500; - колесна база – 2600; - обем на багажника l – не по-малко от 560; - оборудване – стандартно; - двигател – 2,0 TDI-CR DPF /103 kw/140 к.с.; - скоростна кутия – 6 степенна механична; - интериор – цвят тъмен салон; - цвят – светъл металик; - клас емисии EU 5; Допълнителнооборудване: - светлинен асистент; - дневни светлини; - сензор за дъжд; - ахроматично огледало; - частичен кожен салон; - малък кожен пакет; - алармена система; - CDMP3; - maxi-DOT дисплей.
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 34110000: Леки автомобили
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Ще бъдат приемани варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Общо количество или обем: 3 броя.
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Дата за завършване
Срок в дни: 90
Дата за начало
Срок в месеци
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Изискуеми депозити и гаранции: Гаранцията за участие е 800,00 лева или евровата им равностойност. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе в „ПИБ”АД по сметка в лева: IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05 и BIC: FINV BG SF или в "КТБ"АД по сметка в евро: IBAN: BG63 KORP 9220 1400 1649 01, BIC: KORP BG SF. Условията по гаранциите са съгласно документацията за участие.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: Разплащането ще се извършва по банков път, не по-рано от 120 календарни дни след изпълнение на дейностите, срещу представяне на двустранно подписан приемо-предавателен протокол и оригинална фактура за дължимата стойност.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване: няма
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
Други особени условия: НЕ
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Документи и информация: Всеки участник представя в офертата си: 1.Документ за регистрация на участника – удостоверение за актуално състояние от “Фирмено отделение” на Окръжен съд по седалището на търговеца в случай, че същият не е пререгистриран по реда на Закона за търговския регистър /ЗТР/. Представя се нотариално заверено копие, издадено не по-рано от 2 месеца от датата на представяне на офертата. Тeзи документи удостоверяват, че търговеца не се намира в ликвидация, както и кои лица го управляват и представляват. В случай, че е извършена пререгистрация по реда на ЗТР се представя удостоверение от търговския регистър за актуално състояние по партидата въз основа на вписаните за лицето обстоятелства или заверено от участника извлечение от Търговския регистър. 2. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, т.1, по чл.47, ал.2, т.2 и по чл.47, ал.5 ЗОП – представя се декларация по приложен в документацията за участие образец. 3. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1, т.2 и т.3 и по чл. 47, ал.2, т.1 и т.3 от ЗОП – представя се декларация по приложен към документацията за участие образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 се отстранява от участие. 4. Документите по чл.87, ал.1 от ЗОП и във връзка с чл.77, ал.3 - 5 от ЗОП, описани в обявлението и документацията. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):
Документи и информация: 1. Информация за общия оборот и оборот от продажба на автомобили за последните 3 календарни години, съгласно чл.56, ал.1, т.3 от ЗОП. Изисква се Участникът да има общ оборот не по-малко 300 000 лева и оборот от продажба на автомобили не по-малко от 100 000 лева за последните три календарни години (2008, 2009 и 2010). (Доказва се с представени копия от годишните финансови отчети (счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите) и информация за реализираните обороти през последните 3 календарни години – по приложен в документацията за участие образец.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):
Документи и информация: Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51, ал. 1, т.1 от ЗОП: - участниците да представят списък за изпълнени договори за доставка на автомобили последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение за всеки един от тях. Минимални изисквания: Участниците да имат минимум 3/три/ договора за доставка на автомобили, изпълнени през последните три години. Участниците, които са доставчици, да са упълномощени от производителя или негов официален представител да го представляват. (удостоверява се с копие на документа с официален превод на български език). Участниците да имат собствен или нает сервиз за извършване на гаранционно и извънгаранционно обслужване (удостоверява се с декларация).
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер: реф.№115/2011 – ЗОП
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в ДВ
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 15:00
Цена: 60
Условия: в брой, в касата на Дружеството, от 10.00 до 11.50 и от 13.00 до 15.00 часа или внесени в „ПИБ”АД, IBAN сметка: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05, BIC код: FINV BG SF, сметка в евро - IBAN: BG63 KORP 9220 1400 1649 01, BIC код: KORP BG SF, "КТБ"АД. Цената на документацията е 60 лв с ДДС за български данъчно-задължени лица, и 50 лв или 25 евро за всички останали. По желание на кандидата, изразено в писмена форма, документацията за участие и фактурата за закупена документация могат да бъдат изпратени чрез куриер. За целта е необходимо в писмото да се посочи: точен адрес за кореспонденция, за фактурата - наименование и адрес на получателя, материално-отговорно лице, ДДС № и банкови сметки. Всички разходи по получаването на документите са за сметка на кандидата.
Дата: 12/08/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 15:00
Дата: 22/08/2011
ІV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.6) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 150
Дата
Брой месеци
ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: Управлението на "Мини Марица-изток"ЕАД в гр.Раднево
Час: 13:30
Лица: съгласно документацията за участие
Дата: 23/08/2011
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта/програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 или при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Жалба може да се подава в 10-дневен срок от публикуването на решението и обявлението в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които на са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура.
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул."Витоша" - №18
Град: София
Интернет адрес: http://cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: България
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 30/06/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за динамична система за доставки)
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование: "Мини Марица-изток"ЕАД
Пощенски код: 6260
За контакти: Регистратура ММИ - етаж 3
Електронна поща
Факс
Адрес: ул."Георги Димитров" - №13
Град: Раднево
Лице за контакти: Верка Близнакова
Интернет адрес
Телефон: 0417 83304/3150/
Държава: България