N: 14 / 4.7.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: "Мини Марица-изток" - ЕАД
 Пощенски код: 6260
 За контакти: ОП "Търговски"
 Електронна поща: ivan.dyankov@marica-iztok.com
 Факс: 0417 83363
 Адрес: ул. "Г. Димитров" №13
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: Раднево
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Иван Дянков
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя
 Телефон: 0417 83304/3028/
 Адрес на профила на купувача
 Държава: България

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

 Основна/и дейност/и: Търсене, проучване или добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: Доставка на трактор на колесен ходов механизъм с монтирана грайферна хидравлична уредба – 2 броя.

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства на конкретния предмет на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG344
 Място на изпълнение: Условията на доставка на стоката са DDP склад на Възложителя – складова база на Дирекция „Инвестиции” – „Мини Марица-изток” ЕАД в с. Трояново
 Тип доставки: Покупка
 Тип строителство
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение (когато е приложимо)

 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
 Брой изпълнители
 Рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Доставка на трактор на колесен ходов механизъм с монтирана грайферна хидравлична уредба – 2 броя.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 16700000: Трактори

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Ще бъдат приемани варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Общо количество или обем: Съгласно документацията.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

 Дата за завършване
 Срок в дни: 180
 Дата за начало
 Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Изискуеми депозити и гаранции: Гаранцията за участие е 2 000лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от общата му стойност. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе в "Първа Инвестиционна Банка” , IBAN:BG10 FINV 9150 10BG N05J 05 и BIC: FINVBGSF.Условията на гаранцията са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Разплащането извършва чрез преводи, разсрочено, 120/сто и двадесет/ календарни дни след извършването на доставката, по банков път, на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представена фактура-оригинал.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Документи и информация: Всеки участник представя в офертата си: - Документ за регистрация на Участника – първоначалния акт за регистрация и удостоверение за актуално състояние издадено не по-рано от 2 месеца от датата на представяне на заявлението от “Фирмено отделение” на Окръжен съд по седалището на търговеца в случай, че същият не е пререгистриран по реда на Закона за търговския регистър /ЗТР/. Представя се нотариално заверено копие. Тeзи документи удостоверяват, че търговеца не се намира в ликвидация, както и кои лица го управляват и представляват. В случай, че е извършена пререгистрация по реда на ЗТР се представя удостоверение от търговския регистър за актуално състояние по партидата въз основа на вписаните за лицето обстоятелства или заверено от Участника извлечение от Търговския регистър; - Декларация за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – представят се декларации по приложен в документацията за участие образец. Участникът, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 се отстранява от участие. - Всички документи по чл. 56 от ЗОП, описани в обявление и в документацията за участие. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на Участника от процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

 Документи и информация: а) Участниците да имат финансова възможност да изпълнят поръчката. - Участниците да са реализирали общ оборот по обекта на процедурата през периода 2008 г., 2009 г. и 2010 г. в размер на не по-малко от 400 000.00 лв. без ДДС /доказва се с информация за реализираните обороти за посочения период – по приложен в документацията за участие образец./

ІІІ.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

 Документи и информация: Участниците да представят договори доказващи изискуемия оборот, по обекта на процедурата за последните 3 календарни години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение, съгласно чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП. - Участниците да представят в техническите оферти описание(каталози) на изделията, обект на процедурата. В каталога кандидатът да маркира изделията, обект на процедурата. - Участниците, които са само доставчици, да са упълномощени от производителя да го представляват в настоящата процедура, включително и като гаранционни условия(удостоверява се с нотариално заверено пълномощно или договор – придружен с легален превод на български език). - Участниците да са с установени пазарни позиции и развит сервиз в Р. България – доказва се със списък на извършените от кандидата през последните 3 календарни години продажби на строителна механизация в България и описание на сервизна база за извършване на гаранционно и извънгаранционно обслужване на предлаганите автомобили.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер: реф. №103/2011 - ЗОП

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 15:00
 Цена: 60
 Условия: В брой на касата на дружеството, всеки работен ден от 10:00 до 11:50 и от 13:00 до 15:00 часа или внесени в "Първа Инвестиционна Банка", IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05 i BIC: FINV BGSF. Цената на документацията е 60лв с ДДС, за български данъчно задължени лица и 50лева или 25 евро за всички останали. По желание на кандидата, изразено в писменна форма, документацията за участие и фактурата за закупена документация могат да бъдат изпратени чрез куриер. За целта е необходимо в писмото да се посочи: адрес за получаване на документацията, данни за издаване на фактурата - наименование и адрес на получателя, материално отговорно лице, ДДС№ и банкова сметка. Всички разходи по получаване на документацията са за сметка на кандидата.
 Дата: 26/08/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 15:00
 Дата: 05/09/2011

ІV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.6) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 150
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: "Мини Марица-изток" ЕАД; Партер; Зала 1;
 Час: 11:00
 Лица: Съгласно документацията.
 Дата: 05/09/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта/програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 или при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 01/07/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование: "Мини Марица изток" ЕАД
 Пощенски код: 6260
 За контакти: ОП "Турговски"
 Електронна поща
 Факс
 Адрес: ул. "Г. Димитров"
 Град: Раднево
 Лице за контакти: Верка Близнакова
 Интернет адрес
 Телефон: 0417 83304/2159/
 Държава: България