N: 16 / 17.6.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Община Велико Търново
 Пощенски код: 5000
 Място/места за контакт:: Теодора Минкова - стая 320; Грета Маринова - стая 318
 E-mail:: mop_vt@abv.bg
 Факс: 0626192 51
 Пощенски адрес: пл. "Майка България" № 2
 Адрес за допълнителна информация: Друго: моля, попълнете Приложение А.I
 Град: Велико Търново
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: Теодора Минкова; Грета Маринова
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя
 Телефон: 0626192 29;0626192 51
 Адрес на профила на купувача
 Страна: България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
 Вид на възложителя: регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: Услуги по залавяне, ветеринарно-медицинско обслужване, настаняване в помещения за следоперативен престой, връщане по местата на залавяне и други услуги, свързани с намаляване популацията на безстопанствените кучета, при съобразяване със Закона за Ветеринарномедицинската дейност, Закона за защита на животните, Общинската програма за овладяване на популацията на безстопанствените кучета и действащото в страната законодателство

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG321
 Място на изпълнение: Община Велико Търново
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 25
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: Услуги по залавяне, ветеринарно-медицинско обслужване, настаняване в помещения за следоперативен престой, връщане по местата на залавяне и други услуги, свързани с намаляване популацията на безстопанствените кучета, при съобразяване със Закона за Ветеринарномедицинската дейност, Закона за защита на животните, Общинската програма за овладяване на популацията на безстопанствените кучета и действащото в страната законодателство

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 85200000: Ветеринарни лечебни услуги

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Приблизително 100 кучета месечно.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание: чл. 90, ал.1, т.8 и т. 9 от ЗОП.
 Опции: ДА
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 36

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: Гаранция за участие в процедурата: 1 000,00 /хиляда/ лева, внесени по сметката на Община Велико Търново в Общинска банка - АД - ФЦ Велико Търново: BG 97 SOMB 9130 33 24758001, BIC КОД: SOMBBGSF. Гаранцията за участие се трансформира в гаранция за изпълнение и доплащане до 1 % от очакваната стойност на поръчката.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Съгласно утвърдения бюджет на Община Велико Търново и условия в договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: Копие от документ за актуално съдебно състояние, издадено от компетентния орган не по - рано от два месеца преди датата на разглеждане на офертите или идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; При участие на чуждестранно лице - копие на документ, удостоверяващ актуалния юридически статус на участника и правомощията на лицата, представляващи участника в настоящата процедура, съобразно националното му законодателство; за обединение- заверено копие от договор за създаване на обединението. В процедурата могат да участват като участници български или чуждестранни юридически лица и техни обединения. Участниците представят декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5, от ЗОП и други документи, съгласно документацията за участие. Възложителя отстранява от участие в процедурата участник, при обстоятелствата, визирани в чл. 47, ал. 1, чл. 47, ал. 2 и чл. 47, ал. 5 от ЗОП, както и при условията на чл. 69 от ЗОП и в други предвидени в документацията за участие и в ЗОП случаи.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Съгласно чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП – заверени от участника копия от годишния баланс и отчета за приходи и разходи към 31.12.2010 г.; 2. Съгласно чл. 50, ал.1, т. 3 от ЗОП – информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
 Минимални изисквания: 1. Минимално изискване: Участниците да имат положителен финансов резултат към 31.12.2010г. Същият се доказва със заверено копие от отчета за приходи и разходи или със счетоводна справка подписана от управителя и гл. счетоводител; 2. Минимално изискване: Минимален оборот на кандидата от подобна дейност за последните 3 /три/ години да е сумарно в размер не по-малко от 300 000 /триста хиляди/ лева без ДДС към 31.12.2010 г.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Участниците да докажат опит в изпълнението на услуги, сходни с предмета на поръчката, чрез представяне на: заверени копия на договори /включително стойностите, датите и получателите/, придружени от препоръки за добро изпълнение. 2. Съгласно чл. 51, ал.1, т.4 - списък на лицата за изпълнението на предмета на договора /лица за залавяне на безстопанствените животни, лица, които ще извършват манипулациите и др./. Списъкът се изготвя по образец от документацията и трябва да съдържа трите имена на всички лица, длъжност, образователно-квалификационна степен, трудов стаж; 3. Съгласно чл. 51, ал. 1, т. 7 – документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители на участника и на лицата, които отговарят за извършването на услугата 4. Съгласно чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП – декларация за техническото оборудване /собствено или наето такова/, с което разполага участникът за изпълнението на обществената поръчка, придружена със снимков материал на оборудването; 5. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответните стандарти;
 Минимални изисквания: 1. Минимално изискване: участнците да имат минимум 5 /пет/ години опит в изпълнението на услуги, сходни с предмета на поръчката (залавяне, ветеринарно-медицинско обслужване, настаняване в помещения за след оперативен престой на безстопанствени кучета); 2. Минимално изискване: да имат на разположение най - малко 5 /пет/ човека за изпълнение на поръчката; 3. Минимално изискване: Участниците да разполагат най-малко с: - ветеринарен лекар, притежаващ удостоверение от РВМС, за упражняване на ветеринарномедицинска практика във ВЛЗ /ветеринарно - лечебно заведение/ - 1 брой; - минимум 2 /двама/ ловци, притежаващи разрешително за носене на оръжие и удостоверение за завършен курс за Защита и хуманно отношение към животните; - 1 брой шофьор на транспортното средство, притежаващ свидетелство за управление на МПС. 4. Минимално изискване: участниците трябва да разполагат със следното необходимо оборудване: - минимум 1 брой оборудвано специализирано транспортно средство, съобразено с изискванията на ЗЗЖ и ЗВМД - одобрено със становище от РВМС; специализираното/ите превозни средства за транспортиране на животни да отговарят на ветеринарно-санитарните и хигиенни изисквания, определени с наредби на министъра на земеделието и храните, да имат актуално удостоверение /лиценз/ от РВМС; - временна ветеринарномедицинска амбулатория, съгласно чл. 32, ал.1 от ЗВМД /Удостоверение за регистрация на временната ветеринарномедицинска амбулатория/; 5. Минимално изискване: Участникът да притежава валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001-2008. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, достатъчно е един член на обединението да бъде сертифициран.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
 Показател: Ценови критерий (тежест : 40)
 Показател: Срок за реакция (тежест : 30)
 Показател: Срок за плащане (тежест : 30)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
 Номер на обявлението в OВ: 2011/S030-049755 от 12/02/2011
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 17:30
 Цена: 24
 Условия: Документацията се получава в стая 318 в сградата на Община В. Търново всеки работен ден до изтичане срока, срещу представен документ за платена цена на документацията за участие от 24 /двадесет и четири/ лева с вкл. ДДС по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка - АД - ФЦ Велико Търново: BG36 SOMB 9130 31 24758000, BIC код: SOMBBGSF.
 Дата: 11/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 17:30
 Дата: 21/07/2011

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни
 Дата
 Брой месеци: 6

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: В сградата на Община Велико Търново
 Време: 14:00
 Лица: Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни представители, изрично упълномощени за участие в процедурата с нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 25/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 14.06.2011 г. 

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120 и следващите от Закона за обществените поръчки.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 14/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование: Община Велико Търново
 Пощенски код: 5000
 Място/места за контакт: пл. "Майка България" № 2
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес: пл. "Майка България" № 2
 Град: Велико Търново
 На вниманието на: Зорница Кънчева - Нач. отдел ООС
 Интернет адрес
 Телефон: 0626195 03
 Страна: България

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование: Община Велико Търново - Център за информация и услуги на граждани
 Пощенски код: 5000
 Място/места за контакт: Иво Крумов Лазаров
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес: пл. "Майка България" № 2
 Град: Велико Търново
 На вниманието на: Иво Крумов Лазаров
 Интернет адрес
 Телефон: 062606 108
 Страна: България