N: 15 / 17.6.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Община Струмяни
 Пощенски код: 2825
 За контакти
 Електронна поща
 Факс: 07434 3105
 Адрес: пл. "7-ми април" № 1
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: село Струмяни, обл. Благоевград
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Янислава Вангелова, Костадин Мешков
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: www.strumyani.org
 Телефон: 07434 3108
 Адрес на профила на купувача: http://strumyani.org/subsection-43-obschestveni_porychki___.html
 Държава: България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
 Вид на възложителя: Регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: “Управление на два проекта по мярка 321 от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г.”

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG413
 Място на изпълнение: село Струмяни, Община Струмяни
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 11
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Предмет на възлагане на настоящата обществена поръчка е предоставянето на консултантски услуги по управлението на двата инфраструктурни проекта: 1. Проект «Спорт, младост, бъдеще» по договор № 01/321/00641 от 23.10.2009 г. 2. Проект «Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа с. Струмяни, община Струмяни» по договор № 01/321/00243 от 11.05.2010 г. Поръчката се състои от две обособени позиции:Обособена позиция 1: Предоставяне на консултантски услуги по управление на проект„Спорт, младост, бъдеще” и Обособена позиция 2: Предоставяне на консултантски услуги по управление на проект „Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа с. Струмяни, община Струмяни” като видовете дейности са определени в документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 71541000: Услуги по управление на проекти, свързани със строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Обособена позиция 1 – 71 318,00 лева без ДДС. Обособена позиция 2 – 67 730,00 лева без ДДС като видовете дейности са посочени подробно в документацията за участие
 Прогнозна стойност: 139048
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата: 11/11/2012
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Гаранцията за участие е в размер на 1000 лв. (хиляда лева), когато участникът подава оферта и за двете обособени позиции и 650 /шестстотин и петдесет/ лв., когато участва само по някоя от тях. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ИА БАНК - АД, клон Петрич, офис Струмяни Банков код (BIC): IABGBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG69IABG76483350128400 Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Проектите се осъществяват с финансовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г. (ПРСР), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), съгласно сключените договори между община Струмяни и Държавен фонд "Земеделие" за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български и/или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения. Договорът за създаване на обединение трябва да е нотариално заверен, а участниците в обединението/ консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/ консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на Офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; 2. Оферта; 3. Административни сведения; 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура; 5. Декларация, че участникът е запознат с изискванията, условията и документацията за участие в обществената поръчка; 6. Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката; 7. Регистрационни документи на участника: 7.1. Единен идентификационен код /ЕИК/ или заверени копия от: - ЕИК или документ за регистрация на кандидата; - удостоверение за актуално състояние на юридическото лице или ЕТ, което да е издадено не по-рано от един месец от датата на подаване на офертите. - документ за регистрация по ЗДДС - за обединение, което не е ЮЛ - споразумение за създаване на обединението с нотариална заверка на подписите; - Документите следва да бъдат издадени от компетентния орган в страната на участника. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят всички изискуеми документи и в официален превод. 8. Документ за закупена документация за участие;9. Документ за внесена гаранция за участие; 10. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП и Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1, чл. 94 и чл. 96, буква "а" от Регламент (ЕО ЕВРАТОМ)№ 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на европейските общности, изменен с Регламен (ЕО ЕВРАТОМ) № 1995/2006 на Съвета на ЕС; 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнител; 12. Декларация от подизпълнителя (ако е приложимо). В случай, че участник декларира участие на подизпълнител последният трябва да представи съобразно вида и дела на участието си документите по чл. 56, ал. 2 от ЗОП; 13. Други, посочени в документацията за участие

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: а) Заверени от участника копия на баланса и отчета за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.). б) Информация за общия оборот и оборота от осъществяване на консултантски услуги, сходни с предмета на поръчката за предходните три години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.).
 Минимални изисквания: Участникът следва да има за всяка обособена позиция, за която участва: - Оборот от осъществяваната от него дейност през последните 3 (три) финансови години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.) в общ размер не по-малък от 140 000 лв. (сто и четиридесет хиляди лева); - Оборот от услуги с предмет, сходен с предмет на настоящата поръчка, за предходните 3 (три) финансови години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.) в размер на не по-малко от 100 000 лв. (сто хиляди лева) общо; Под сходни с предмета на поръчката се приемат консултантски услуги за подготовка, изпълнение и отчитане на проекти, финансирани от Европейския съюз и други международни програми и донори.*** При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението/консорциума като цяло. При кандидатстване на участник чрез подизпълнители, горепосочените изисквания се отнасят за подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, той следва да отговаря на минималните финансово икономически изисквания сумарно (кумулативно) за всички обособени позиции за които участва.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: а) Списък на основните договори за консултантски услуги (сходни с предмета на поръчката) - за управление на проекти, през последните 3 (три) години (2008г.; 2009г. и 2010г.), включително стойностите, датите и получателите;*** Участникът следва подробно да опише посочените проекти включително извършените дейности, стойности на договорите, дати и възложители и да подкрепи написаното с доказателства.Тези доказателства могат да бъдат копия на договори или извлечения от тях, представящи възложителя, предмета на договора, датата на сключване, обхвата и обема на работа, стойността на договора и датата на започване и приключване на работата по него, други доказателства за добро изпълнение.От документа/ите трябва да е видно налице ли са по отношение на участника минималните изисквания за подбор, поставени от Възложителя; б) Списък на екипа от специалисти и предлаганите от участника основни експерти с квалификацията им, които ще участват при изпълнението на поръчката - /оригинал/.*** Към документа задължително се прилагат автобиографиите (по образец №17) и доказателствата към тях на лицата, както и декларация от всеки един от експертите /по образец №18/, част от екипа на участника, за ангажираност по проекта, за принадлежност и наличност. Документите, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на лицата са: - копия от дипломи за завършено образование;- копия от длъжностни характеристики, трудови книжки, граждански договори и други удостоверяващи професионалния опит на лицата;- препоръки и референции издадени на предложените експерти (от други работодатели, ако имат такива);- другив) Документи, доказващи наличие на офис/собствен или нает/ , постоянен достъп до интернет и необходимото техническо оборудване, заверени от участника с „вярно с оригинала” и да имат подпис и печат на участника.
 Минимални изисквания: - Участникът в процедурата трябва задължително да има сключени и изпълнени или в процес на изпълнение на не по-малко от три договора за последните три години (2008г., 2009г. и 2010г.) за консултантски услуги (сходни с предмета на поръчката) - за управление на проекти, като минимум два от тях да са с организация от публичния сектор;!!! Когато участника подава оферта за повече от една обособена позиция трябва да отговаря на изискването сумарно за всички обособени позиции за които участва.- Участникът в процедурата, трябва да осигурява необходимите експерти за осъществяването на всички консултантски дейности от предмета на поръчката, съгласно изискванията на Възложителя, описани в указанията към документацията. За тази цел, участникът трябва да докаже, че разполага с екип от експерти, за изпълнението на задачите, описани в техническото задание, чиято компетентност да покрива спецификата на поръчката минималния изискуем състав е както следва: Ръководител проект, експерт управление на проекти, инженер и правоспособен юрист, за които да приложи документите по Образец №17 (Автобиография) и Образец №18 (Декларация за разположение) с приложени доказателства за квалификация и професионален опитИзисквания за експертите са: Главен експерт 1: Ръководител екипo Магистърска или бакалавърска степен в областта на икономиката, финансите, публичната администрация, международните отношения, инженерните науки или еквивалентни;o Минимум 5 години опит в изпълнението и управлението на проекти, финансирани от Европейския съюз по предприсъединителните фондове /САПАРД, ФАР, ИСПА/, Структурните и кохезионния фонд на ЕС /Оперативни програми, Програмата за развитие на селските райони и др./ и други европейски и международни програми; o Компютърна грамотност;Главен експерт 2: Експерт управление на проекти o Магистърска или бакалавърска степен в областта на икономиката, публична администрация, юридически, или инженерните науки;o Минимум 3 години опит в изпълнението и управлението на проекти, финансирани от Европейския съюз и други международни програми и проекти.o Компютърна грамотност;Главен експерт 3: Инженерo Завършено висше образование степен магистър „Строителен инженер”, „ВиК” или хидроинженер в зависимост от обособената позиция за която участникът подава оферта;o Минимум 3 години професионален опит.o Компютърна грамотност;Главен експерт 4: Правоспособен юристo диплома за висше образование, степен магистър „Право”o Компютърна грамотност;o минимум 2 години професионален опит; o да докаже опит в областта на обществените поръчки – участие в поне три комисии за открити конкурси/процедури по ЗОП -Други експерти по преценка на участника - Участник в поръчката може да използва човешките ресурси на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че представи документи – декларация - образец №23, доказващи, че има на свое разположение тези експерти.*** Когато участва и за двете обособени позиции, участникът следва да представи набора от документи, покриващ минимума от четирима специалисти.Когато участника подава оферта за повече от една обособена позиция експерти за позиции 2 и 3 (Главен експерт 2- Експерт управление на проекти Главен експерт 3 - Инженер) трябва да са различни лица за различните обособени позиции. Ръководителя на екипа (Главен експерт 1) и Правоспособен юрист (Главен експерт 4) може едно лице да съвместява работата по двете обособени позиции. - Участникът в процедурата е необходимо да разполага със офис/собствен или нает/, постоянен достъп до интернет и необходимото техническо оборудване.*** Изискването важи както за една обособена позиция, така и за участие по двете обособени позиции ***В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, изброените по–горе изисквания важат за обединението като цяло

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: предложена цена (тежест : 60)
 Показател: методология и план за работа (тежест : 40)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 17:00
 Цена: 30
 Условия: По банков път на сметка: Банка: ИА Банк, Банков код (BIC): IABGBGSF; Банкова сметка (IBAN): BG 69 IABG 7648 3350128400, или на каса в административната сграда на община Струмяни. Документацията може да бъде намерена и на посочения интернет адрес на общината
 Дата: 18/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 17:00
 Дата: 28/07/2011

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 180
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Административната сграда на Община Струмяни - с. Струмяни, област Благоевград, ул. "7-ми април" № 1
 Час: 10:30
 Лица: Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 29/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
 Проект/програма: МЯРКА 321 ОТ ПРОГРАМАТА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ ЗА ПЕРИОДА 2007 – 2013 г.”

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Обжалването се извършва по реда на чл.120 от ЗОП.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 16/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: “Предоставяне на консултантски услуги за управление на проект „Спорт, младост, бъдеще”
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Инфраструктурния проект «Спорт, младост, бъдеще» по договор №01/321/00641 от 23.10.2009г. се осъществява с финансовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013г. (ПРСР), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), като общата цел на проекта е да подобри качеството на живот и условията за масов спорт на територията на населените места в община Струмяни чрез рехабилитация на съществуващи и създаване на нови спортни съоръжения, а специфичните цели са: Възстановяване на спортни площадки в двете най-големи населени места на територията на община Струмяни – с. Струмяни и с. Микрево; Подобряване на условията за масов спорт за жителите на община Струмяни; Възраждане на спортната дейност сред младото поколение; Създаване на предпоставки за преодоляване на тенденцията на напускане на млади хора и повишаване на естествения прираст.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 71541000: Услуги по управление на проекти, свързани със строителството

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: видовете дейности са подробно посочени в документацията за участие
 Прогнозна стойност: 71318
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване: 22/04/2012
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Посочената като крайна дата за изпълнение на поръчката е съгласно сключения договор между община Струмяни и Държавен фонд "Земеделие" за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: “Предоставяне на консултантски услуги за управление на проект „Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа, с. Струмяни, общ. Струмяни”
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Инфраструктурния проект «Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа с. Струмяни, община Струмяни» по договор №01/321/00243 от 11.05.2010г. се осъществяват с финансовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013г. (ПРСР), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), като общата цел на проекта e подобряване условията за живот в селските райони, подобряване на достъпа на населението до качествена водоснабдителна инфраструктура и създаване на ефективна инфраструктура на територията на община Струмяни, отговаряща на нуждите на населението, а специфичните цели на проекта са: Реконструкция на водопроводната мрежа, обхващаща основните клонове на водопровода в село Струмяни; Намаляване експлоатационните разходи за поддръжката на водопроводната система; Премахване загубите на питейна вода по преносната система; Обезпечаване на всички жители на селото с качествена питейна вода; Опазване на околната среда чрез поставяне на полиетиленови тръби, които не изпускат вредни вещества в почвата Подобряване облика на селото и осигуряване на напълно завършена подземна инфраструктура и качествени улични настилки

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 71541000: Услуги по управление на проекти, свързани със строителството

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: видовете дейности са подробно посочени в документацията за участие
 Прогнозна стойност: 67730
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване: 11/11/2012
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Посочената като крайна дата за изпълнение на поръчката е съгласно сключения договор между община Струмяни и Държавен фонд "Земеделие" за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)