N: 14 / 17.6.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:
Официално наименование: Министерски съвет
Пощенски код: 1594
Място/места за контакт:: Дирекция "Програмиране на средствата от ЕС"; дирекция "Административно обслужване"
E-mail:: m.dimitrova@government.bg
Факс: 03592 9402177
Пощенски адрес: бул. "Дондуков" № 1
Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Град: София
Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
На вниманието на:: Мария Зафирова; Маргарита Димитрова
Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Адрес на възложителя: www.government.bg
Телефон: 03592 9402896; 03592 9403366
Адрес на профила на купувача
Страна: България
I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: Министерски съвет
Вид на възложителя: Министерски съвет
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:
Наименование: "Организиране на публични събития, конференции, обучения и семинари“ във връзка с проекти № 0036-ЦКЗ-3.2. “Подпомагане на цялостния процес по изработване на новите програмни стратегически документи на Република България” и № 0055-ЦКЗ-1.1. “Осигуряване работата на Централното координационно звено и на Комитета за наблюдение на НСРР 2011 – 2012”, финансирани по мярка 1.1 „Техническа помощ за Централното координационно звено“ по Приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Техническа помощ” (ОПТП), осъществявани с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.
ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG
Място на изпълнение: Р България
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 27
Обект на поръчката: Услуги
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Предназначение: Обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)
Рамково споразумение
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:
Описание: Организиране на публични събития, конференции, обучения и семинари“ във връзка с проекти № 0036-ЦКЗ-3.2.“Подпомагане на цялостния процес по изработване на новите програмни стратегически документи на Република България” и № 0055-ЦКЗ-1.1.“ Осигуряване работата на Централното координационно звено и на Комитета за наблюдение на НСРР 2011 – 2012”, финансирани по мярка 1.1 „Техническа помощ за Централното координационно звено“ по Приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Техническа помощ” (ОПТП), осъществявани с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 79951000: Услуги по организиране на семинари
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти: 0
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)
В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: Организиране на публични събития, конференции, обучения и семинари“ във връзка с проекти № 0036-ЦКЗ-3.2.“Подпомагане на цялостния процес по изработване на новите програмни стратегически документи на Република България” и № 0055-ЦКЗ-1.1.“ Осигуряване работата на Централното координационно звено и на Комитета за наблюдение на НСРР 2011 – 2012”, финансирани по мярка 1.1 „Техническа помощ за Централното координационно звено“ по Приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Техническа помощ” (ОПТП), осъществявани с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, което включва:1. Организиране и провеждане на 8 броя работни срещи и семинари за служителите на ЦКЗ;2. Организиране и провеждане на 5 броя работни срещи и оперативки с Управляващите органи на Оперативните програми извън гр. София.3. Организиране и провеждане на 2 броя публично-информационни събития за представяне на резултатите от проект в гр. София.4. За участниците във всички работни срещи, семинари, оперативки и публично-информационни събития изпълнителят трябва да изготви следните материали:Папки за проектаФормат в сгънат вид: 30.3 х 21.5 см, изработени от 300 г двустранно хромов картон – мат с цветност 4+0, едностранен матов UV лак или ламинат, като дизайнът трябва да отговаря на всички изисквания за публичност и визуализация по ОП „Техническа помощ”.Бланки за проектаФормат А4, изработени на 90 г офсет с цветност 4+0, като дизайнът трябва да отговаря на всички изисквания за публичност и визуализация на проекти по ОП „Техническа помощ”.Химикалки за проектаПластмасови химикалки с едноцветен печат, като надписът и използваните лога трябва да са съобразени с всички изисквания за публичност и визуализация на проекти по ОП „Техническа помощ”.Дизайнът на папките, бланките и химикалките ще бъде изработен от Изпълнителя и одобрен от Възложителя.
Прогнозна стойност: 304166
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 14
РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):
Описание: Гаранция за участие: 3000 (три хиляди) лв. Гаранция за изпълнение - 1 (едно) на сто от стойността на договора без вкл. ДДС. Условия съгласно чл. 60-63 от ЗОП.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:
Условия: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по банков път в български лева, по банковата сметка на изпълнителя по следния начин:а) Авансово плащане не се дължиб) Плащания се извършват след провеждане на всяко мероприятие, в срок до 10 (десет) работни дни след одобряване на отчет за проведеното мероприятие и представяне на фактура за съответното мероприятие. в) Одобряването на отчета се извършва с двустранни предавателно-приемателни протоколи, подписани от определени представители на страните, като за възложителя протоколите се подписват от отговорното лице по договора.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):
Правна форма
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)
Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия: НЕ
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: 1. Копие от документа за регистрация или документ за издаден Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. За чуждестранно лице - документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Когато не е представен ЕИК участниците прилагат копие от Удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 2.Декларация за отсъствиe на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП.3.Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, ако има такава. 4.Участникът следва да е регистриран като туроператор или туристически агент в съответствие със Закона за туризма. За доказване на това изискване участникът следва да представи заверено от него копие на удостоверение за регистрация като туроператор или туристически агент. За чуждестранни лица – да представят еквивалентен документ, съгласно националното им законодателство. В случай, че участникът е обединение/консорциум изискването се отнася за всеки член на обединението/консорциума.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от баланс и отчет за приходите и разходите за 2008, 2009 и 2010 г. 2. Информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката, за последните три години(2008, 2009 и 2010) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е реализирал общ оборот над 500 000 (петстотин хиляди) лева без вкл. ДДС общо за последните три години (2008, 2009 и 2010 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е обединение/консорциум изискването се отнася общо за обединението/консорциума.2.Участникът следва да е реализирал оборот от сходни на обекта на поръчката дейности в размер не по-малко от 250 000 лв. без вкл. ДДС общо за последните три години – 2008, 2009 и 2010 г. В случай, че участникът е обединение/консорциум изискването се отнася общо за обединението/консорциума.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за организирани мероприятия от подобен тип през последните три години, включително стойностите, датите и получателите. За договорите, посочени в Списъка трябва да се представят препоръки за добро изпълнение.2.Копие на застрахователната полица за платена застраховка "Професионална отговорност".3.Заверено от участника копие на сертификат за управление на качеството БДС ISO EN 9001:2008 или еквивалентен.4.Декларация (свободен) текст, че има възможност да осигури транспорт за събитията в пълно съответствие с изискванията на Възложителя.5.Справка – декларацияза образованието, професионалния опит и квалификацията на експертите, отговарящи за изпълнението на поръчката, съгласно образец.6. Копие от диплома за завършено висше образование;7 .Автобиографии – като минимално съдържание - по образец от документацията за участие. В автобиографията следва подробно да е описано как ръководителя, съотв. експерта отговаря на минималните изисквания за квалификация и умения– да се посочат конкретни дати за доказване на опита, имена на проекти, възложител на проектите, дейностите, които са изпълнявани по всеки проект, функциите, които е изпълнявало лицето в конкретен проект и др. подробности, които доказват изпълнение на всяко едно от минималните изисквания към ръководителя и съответния експерт.8. Копия от трудови книжки;9. Препоръки от ръководители на експертите или потребители на предоставената услуга, сходна с предмета на поръчката. 10. По преценка на участника могат да се представят и други документи, доказващи квалификацията и професионалния опит на ръководителя на екипа и експертите.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е организирал минимум 20 (двадесет) мероприятия от подобен тип за последните три години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Допустимо е по един договор да са изпълнявани няколко мероприятия от подобен тип, като това се описва в Списъка на основните договори.В случай, че участникът е обединение/консорциум изискването се отнася общо за обединението/консорциума.2.Участникът следва да притежава застрахователна полица „Професионална отговорност” или еквивалентен документ. В случай, че участникът е обединение/консорциум изискването се отнася за всеки член от обединението/консорциума.3. Участникът трябва да е внедрил система за управление на качеството БДС ISO EN 9001:2008 или еквивалентна, като обхвата на сертификата трябва да е сходен на дейностите, обект на поръчката.В случай на обединение/консорциум е допустимо поне единия участник в обединението да притежава сертификат за управление на качеството БДС ISO EN 9001:2008 I или еквивалентен. 3.Участникът трябва да има възможност да осигури транспорт за събитията и шофьори за транспорта, както следва:а) Микробус - 8+1/12+1/16+1- не по-стар от 5 години;-да отговаря на техническите изисквания съгласно българското законодателство, както и да отговаря на изискванията за транспортна годност в съответствие с разпоредбите на международни договори и спогодби, по които Република България е страна.б) Автобус- 49+2;- не по-стар от 5 години;-да отговаря на техническите изисквания съгласно българското законодателство, както и да отговаря на изискванията за транспортна годност в съответствие с разпоредбите на международни договори и спогодби, по които Република България е страна.в) Леки коли с шофьор- кола не по-стара от 5 години;- да отговаря на техническите изисквания съгласно българското законодателство, както и да отговаря на изискванията за транспортна годност в съответствие с разпоредбите на международни договори и спогодби, по които Република България е страна.4.Участникът следва да разполага минимум със следния персонал за изпълнение на поръчката:Ключов експерт 1 “Ръководител на екипа”Отговаря за цялостното изпълнение на проекта, координира работата на екипа, планира дейността на екипа, предлага привличането на допълнителни експерти, обобщава отчетите и окончателния доклади.Квалификации и умения•Завършено висше образование с образователно-квалификационна степен “магистър” или еквивалентна;•Минимум 3 години професионален опит в областта на организацията на обучения и/или семинари, конференции и други публични прояви;•Организирани минимум 5 публични прояви с параметри, сходни с параметрите на проявите, обект на настоящата обществена поръчка.Ключов експерт 2 “Координатор пътувания, обучения и публични мероприятия”публични мероприятия”Квалификации и умения•Завършено висше образование с образователно-квалификационна степен “бакалавър” или еквивалентна; •Минимум 2 години професионален опит в областта на организацията на обучения и/или семинари, конференции и други публични прояви;•Организирани минимум 3 публични прояви с параметри, сходни с параметрите на проявите, обект на настоящата обществена поръчка.В хода на изпълнение на договора, Изпълнителят няма право да променя лицата, които е посочил за ръководител и експерти без писменото съгласие на отговорния служител по договора. В случай, че се налага смяна на ръководител/експерт, то същият трябва да бъде заменен с лице, което притежава същите квалификация, умения, общ и специфичен професионален опит.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Основания и мотиви
IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
Показател: Срок за обработка на конкретна заявка(тежест : 40)
Показател: Предлагана цена(тежест : 60)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)
Референтен номер
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Ако да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в OВ: 2011/S- от 03/03/2011
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 17:00
Цена: 10
Условия: Документацията за участие може бъде получена в сградата на МС - бул. "Дондуков" № 1 всеки работен ден от 14:00 до 17:00 ч. срещу представен документ за платени 10 лв. без вкл. ДДС в касата на МС. Документацията може да бъде платена и по банков път по следната разплащателна сметка на Министерски съвет: БНБ – Централно управление IBAN BG03 BNBG 9661 3000 157901, като в платежното нареждане се посочва наименованието на процедурата.
Дата: 01/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
Час: 17:00
Дата: 11/07/2011
ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)
Брой дни: 90
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: Сградата на Министерския съвет, бул. "Дондуков" № 1
Време: 14:00
Лица: Участниците в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
Дата: 12/07/2011
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)
Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)
Допълнителна информация: Обявлението е одобрено със Заповед № ФС-59 от 16 юни от 2011 г. на главния секретар на Министерския съвет. Пълен достъп по електронен път до документацията за участие е предоставен на адреса на Възложителя - www.government.bg, раздел "Обществени поръчки". Срокът е намален на основание чл. 64, ал. 2 и 3 от ЗОП.
Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 16.06.2011 г.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс
Пощенски адрес: бул. "Витоша" № 18
Град: София
Интернет адрес: www.cpc.bg
Телефон
Страна: България
Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120 от ЗОП.
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Е-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 03592 9807315
Пощенски адрес: бул. "Витоша" № 18
Град: София
Интернет адрес (URL): www.cpc.bg
Телефон: 03592 9356113
Страна: България
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 16/06/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна