N: 10 / 17.6.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: УМБАЛ "Света Анна" - София - АД
 
 Пощенски код: 1750
 Място/места за контакт:: ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1
 E-mail:: pravisti_sv.anna@abv.bg
 Факс: 02 9759130
 Пощенски адрес: ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: София
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: Жени Човалинова/Росица Алексиева
 Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Адрес на възложителя
 Телефон: 02 9759011
 Адрес на профила на купувача
 Страна: Република България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: здравеопазване
 Вид на възложителя: публичноправна организация

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: Приготвяне и доставка на храна по диети за стационарно болни по клиники и отделения, храна за дежурен персонал и поддръжка и експлоатация на кухненски блок на територията на УМБАЛ “Света Анна” София АД.

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG411
 Място на изпълнение: УМБАЛ “Света Анна” - София - АД
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 27
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: Ежедневно приготвяне и доставка на храна по диети за стационарно болни по клиники и отделения, храна за дежурен персонал и поддръжка и експлоатация на кухненски блок на територията на УМБАЛ “Света Анна” - София - АД.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 55521200: Услуги, свързани с доставка на храна

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти: 0

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Обхваща ежедневната нужда на болницата от доставка на храна за пациентите по рецептурник за диетично хранене и храна за дежурен персонал. Болнично хранене и дежурен персонал ежедневно средно 450-500 души.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 36

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 12 900 лева. Гаранциите се представят в една от следните форми:а) депозит на парична сума в касата на Възложителя;б) депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя: Корпоративна ТБ АД, клон ОРМ Младост 1; IBAN BG97 КORP 9220 1021 0006 01, BIC KORPBGSF.в) оригинална, безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка в полза на МБАЛ "Света Анна"- София АД по банкова сметка Корпоративна ТБ АД, клон ОРМ Младост 1; IBAN BG97 КORP 9220 1021 0006 01, BIC KORPBGSF. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от стойността на договора за обществена поръчка. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде не по-малко от 60 (шестдесет) дни след изтичане срока на договора. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Задържане и освобождаване на гаранциите по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са съгласно чл. 63 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Плащането се извършва в левове, по банков път, по сметката на изпълнителя, отложено - минимум 30 дни след представяне на фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: Офертата, следва да бъде функционално разпределена в три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, всеки един от които да има следното: В плик № 1 "Документи за подбор" се поставят: Списък на документите - подписан от участника по образец; Декларация за запознаване с условията на поръчката - подписана от участника по образец; Административни сведения – подписана от участника по образец; Документ за регистрация на участника в официален регистър на търговските дружества или юридическите лица (оригинал или нотариално заверено копие), а когато е физическо лице - документ за самоличност (заверено от участника копие). Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът трябва да е издаден от компетентния орган в държавата, в която участникът е установен. Този документ не се изисква, ако участникът е местно лице, регистрирано или пререгистрирано след 01.01.2008 г. по реда на Закона за търговския регистър (ЗТР). В този случай е достатъчно да се попълни и приложи декларация за извършена пререгистрация по § 4 от ЗТР по образец и да се приложи Удостоверение за статуса на участника от Агенцията по вписванията /оригинал или нотариално заверено копие/; Удостоверение за актуално състояние на участника (оригинал или нотариално заверено копие), издадено от компетентен орган, ако участниците са български юридически лица. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ (оригинал или нотариално заверено фотокопие), издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата. Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице, указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в държавата, в която участникът е установен. Този документ не се изисква, ако участникът е местно лице и е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на Закона за търговския регистър; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП - по образци; Доказателства за икономическите и финансовите възможнисти на участниците; Доказателства за техническите възможности на участниците; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП за използване/не използване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите, процентът от общата стойност /дял на участие/, вида на работите, които ще извършват и конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител, ако участникът предвижда подизпълнители съгласно образец; Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя съгласно образец; Оригинал на документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размер съгласно обявлението за обществена поръчка под форма на банкова гаранция или парична сума, внесена по сметката или в касата на Възложителя; Документ, удостоверяващ закупуването на документацията за участие в обществената поръчка; Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата, когато не е подписана от законния представител на участника; В плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката" се поставят: Техническо предложение за изпълнение на поръчката - изготвя се по образеца от настоящата документация; Декларация за срока на изпълнение на поръчката от участника по образец; Декларация за срока на валидност на офертата от участника по образец; Подписан и подпечатан образец на договор, без същия да бъде попълван; В плик № 3 "Предлагана цена" се поставя ценовата оферта - предлагана цена за изпълнение на поръчката се подготвя от участника по образец; Трита плика на офертата се поставят в друг непрозрачен плик, върху който се отбелязва: предмета на поръчката, име и адрес за кореспонденция, телефон/факс по възможност и електронен адрес на вносителя на офертата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: За юридическите лица: Заверено от участника копие на годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последната отчетна година; За физическите лица: Официални документи (в оригинал или нотариално заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за последната отчетна година.Справка - декларация за общия оборот и оборота от доставки на продукти по предмета на поръчката за предходните 3 години.
 Минимални изисквания: Финансовият резултат за последната отчетна година на участника (ако участникът е обединение, това изискване се прилага за всеки член на обединението) да е с положителен знак.Участникът следва да има годишен оборот за предходната година не по-малко от 400 000 лева по предмета на поръчката.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Участникът да притежава сертификат EN ISO 9001-2008 с обхват предмета на настоящата услуга; 2. Декларация за изпълнени договори по предмета на обеществената поръчка, изпълнени през последните 3 години - 2008 г., 2009 г. и 2010 г., съдържаща списък с изпълнените договори, придружена с препоръки за добро изпълнение, доказващи успешното изпълнение на поне 5 договора, включително предмет, възложител, стойност и период на изпълнение по договора; 3. Участниците да представят минимум 5 броя референции от лечебни заведения за добро изпълнение на договори, по предмета на поръчката от предишни възложители/клиенти. /Ако частикът е обединение достатъчно е педставяне на референции от страна на един от участниците в него/; 4. Списък на технологичното оборудване отговарящо на съвременните изисквания за качествено и безопасно приготвяне на храната, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката; 5. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители и на лицата, които отговарят на изпълнението на поръчката; 6. Участниците да представят копие на дипломата и трудов или граждански договор на специалист диетолог.Срока на договора да не по-кратък от срока за изпълнение на поръчката; 7. Удостоверение за регистрация на обекти с подобен предмет на дейност, издадено от РИОКОЗ /старо наимен./, съгласно Закона за храните; 8. Удостоверение от РИОКОЗ /старо наимен./ за регистрация на транспортни средства; 9. Декларация от всички служители, че притежават здравни книжки;10. Декларация, че за приготвянето на храната ще се използват качествени продукти; Всички посочени документи да се представят в оригинал или заверено от участника копие.
 Минимални изисквания: Успешно изпълнение на минимум 5 договора по предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата. Ако участникът е обединение се прилага за обединението като цяло;

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
 Показател: (тежест : 70)
 Показател: (тежест : 30)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер: Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата са одобрени от Изпълнителния директор на УМБАЛ "Св. Анна" - София - АД с Решение № 266/13.05.2011 г. и е изпратено за публикуване в регистъра на АОП, ДВ и Официалния вестник на ЕС по електронен път при условията на чл. 64, ал. 3 от ЗОП.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
 Номер на обявлението в OВ: 2011/S- от 03/03/2011
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 15:00
 Цена: 10
 Условия: Стойността на документацията е 10.00 /десет/ лева с ДДС. Документацията се получава всеки работен ден от 10.00 до 12.30 и от 13.00 до 15.00 часа в деловодството на УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к. "Младост" 1, ул. "Димитър Моллов" № 1, след предварително заплащане на цената на документацията.
 Дата: 04/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 15:00
 Дата: 14/07/2011

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: Административната сграда на УМБАЛ "Света Анна" - София - АД, ж.к. Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1.
 Време: 10:00
 Лица: Отварянето на офертите / действията по чл. 68, ал. 4 и 5 от ЗОП / е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията е необходимо да представят следните документи: За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност. За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно. За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно.УМБАЛ „Св. Анна” – София - АД ще обяви по подходящ начин мястото, деня и часа за отваряне и оповестяване на ценовите предложения /с писма до участниците и със съобщение в сайта на УМБАЛ „Св. Анна” – София - АД /. Възложителят ще покани лицата, които имат право да присъстват при отварянето и оповестяването на ценовите оферти – участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 15/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 13.06.2011 г. 

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Всяко решение на възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически и квалификационни изисквания в обявлението, документацията за участие или във всеки друг документ, свързан с процедурата пред Комисията за защита на конкуренцията.Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от:1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура;2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата;4. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител.Жалба срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата".Когато с жалбата е поискана временната мярка процедурата за възлагане на обществена поръчка спира до влизане в сила на определението, с което се отхвърля искането за временна мярка, или с решението по жалбата, ако е наложена временната мярка.Жалба срещу решението за определяне на изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Е-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес (URL): http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 13/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна