N: 9 / 17.6.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:
Официално наименование: Военномедицинска академия
Пощенски код: 1606
Място/места за контакт:: ул. "Св. Георги Софийски" № 3
E-mail:: a.toteva@vma.bg
Факс: 02 9520120
Пощенски адрес: ул. "Св. Георги Софийски" № 3
Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Град: София
Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
На вниманието на:: Анна Тотева
Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Адрес на възложителя
Телефон: 02 9225235
Адрес на профила на купувача
Страна: България
I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: здравеопазване
Вид на възложителя: министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:
Наименование: Сключване на рамково споразумение с предмет: I. “Абонаментна сервизна поддръжка на климатична и вентилационна техника, II Аварийни ремонтни дейности с доставка и монтаж на резервни части и филтри на ВМА - София и нейните подразделения: БББРП - Банкя, ББАЛ - Плевен, ББАЛ - Пловдив, БББРП - Поморие и БББРП - Хисар“, съгласно техническо задание (неразделна част от документацията)”
ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG4
Място на изпълнение: София, Банкя, Пловдив, Плевен, Поморие, Хисар
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 1
Обект на поръчката: Услуги
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Предназначение: Създаването на рамково споразумение
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)
Рамково споразумение: Рамково споразумение с един оператор
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и: 3
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:
Описание: Сключване на рамково споразумение с предмет: I. “Абонаментна сервизна поддръжка на климатична и вентилационна техника, II Аварийни ремонтни дейности с доставка и монтаж на резервни части и филтри на ВМА - София и нейните подразделения: БББРП - Банкя, ББАЛ - Плевен, ББАЛ - Пловдив, БББРП - Поморие и БББРП - Хисар“, съгласно техническо задание (неразделна част от документацията)”
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 50000000: Услуги по ремонт и поддръжка
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти: 0
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)
В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: Съгласно техническо задание /неразделна част от документацията/
Прогнозна стойност: 3000000
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 36
РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):
Описание: Гаранция за участие в процедурата - 30 000 (тридесет хиляди) лева със срок на валидност равен със срока на валидност на офертата. Гаранция за изпълнение - 3 % от стойността без ДДС за всеки сключения договор въз основа на рамково споразумение и е със срок на валидност до приключване изпълнението на договора.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:
Условия: Плащането на възнаграждението се извършва след двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършена услуга и фактура, с платежно нареждане по сметка на Изпълнителя. Без авансови плащания.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):
Правна форма
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)
Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия: ДА
Условия: В срока на изпълнение възложителят може да намали броя на климатичната техника, предмет на поръчката. В случай, че възложителят придобие нова климатична техника, инсталирана във ВМА -София нейните подразделения: БББРП - Банкя, ББАЛ - Плевен, ББАЛ - Пловдив, БББРП - Поморие и БББРП - Хисар, той може да възложи обществена поръчка за тяхното поддържане при условията и по реда на чл. 90 от ЗОП.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: Копие от документ за регистрация на участника или ЕИК (съгласно чл. 23 от ЗТР) – за българско юридическо лице или едноличен търговец; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документа за самоличност.Удостоверение за актуално състояние, данъчна регистрация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците представят докумети по чл. 50 от ЗОП.
Минимални изисквания: Декларация за общия оборот и за оборота на услугите, която е обект на поръчката, за всяка една от последните три години /2008, 2009 и 2010 г./; Годишен финансов отчет (счетоводен баланс, отчет за приходите и разходите, отчет за паричните потоци, отчет за собствения капитал) за 2008 г. 2009 и 2010 г., заверен от регистриран одитор в случаите, когато това се изисква от Закона за счетоводството – заверено от участника копие, или еквивалентен документ (за участниците които не са регистрирани съгласно българското законодателство); Участникът трябва да е реализирал оборот от договори, сходни с обекта на поръчката, за всяка една от последните три години /2008, 2009 и 2010 г./ не по-малък от 960 000.00 лева
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците представят докумети по чл. 51 от ЗОП.
Минимални изисквания: Декларация, съдържаща списък на основните договори за такива или подобни услуги, извършени през последните три години с включени предмет, стойности, дати и получатели и препоръки за добро изпълнение, както и договори с поне две болнични заведения за абонаментно сервизно обслужване на климатична техника в операционни и хирургични отделения. Декларация съдържаща списък на оборудването, машините и техническите съоръжения, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката и сервизната поддръжка (за обслужване на всички бази).Поименен списък на специалистите, тяхната професионална квалификация и опит, отговорни за изпълнение на поръчката. Към списъка за всяко от лицата се прилагат заверени от участника копия на документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника по предмета на поръчката.Списък на изпълнителите по места с копия на актуални квалификационни документи за правоспособност.Участникът да разполага с минимум 5 служителя на трудов договор, сертифицирани специалисти първа категория, съгласно чл. 17б, ал. 3 от Закона за чистотата на атмосферния въздух, във връзка с Регламент (ЕО) № 842/2006 г. Удостоверява се със заверени копия от сертификати на специалистите или еквивалентни (чл. 53, ал. 4 ЗОП). Участникът да притежава сертификат за извършване на монтаж, сервиз и поддръжка на хладилни и климатични инсталации и термопомпи, съдържащи над 3 кг. флуорирани парникови газове или еквивалентно (чл. 53, ал. 4 ЗОП), валиден към датата на отваряне на офертата. Участникът да разполага минимум 5 специалисти притежаващи свидетелство за правоспособност по заваряване на цветни метали.Участникът да притежава минимум 5 специалисти притежаващи свидетелство за правоспособност по заваряване на черни метали. Участникът да представи на основание Закона за здравословни и безопасни условия на труд, удостоверения на минимум 2 (двама) служители, съгласно Наредба № РД-07-2/16.12.2009 г. и Наредба № 3/27.07.1998 г. и удостоверения на всички технически лица за изпълнение на поръчката по Наредба № РД-07-2/16.12.2009 г. чл. 6, т. 5. Участникът да представи удостоверения по безопасност при работа по електрообзавеждане минимум трета квалификационна група на всички технически лица за изпълнение на поръчката. Участникът да представи референции от други лечебни и здравни заведения. Декларации за посетени обекти предмет на поръчката, заверени от техническите лица по места. Всички документи във връзка с горните изисквания (ако са на чужд език) да се представят в превод на български език извършен от преводач – физическо лице или агенция от списъка на Лицензираните преводачи на МВнР.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Основания и мотиви
IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
Показател: Предлагана крайна цена (тежест : 60)
Показател: Показатели за ценообразуване (тежест : 20)
Показател: Срок на отложено плащане (тежест : 20)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)
Референтен номер
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Ако да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в OВ: /S-
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 15:00
Цена: 50
Условия: Документацията се получава в касата на ВМА - стая № 25, ІІ етаж, Бул "Св. Георги Софийски" № 3, гр. София, всеки работен ден от 9.00 до 12.00 и от 13.00 до 15.00 ч. на флашка или чрез e-mail.
Дата: 22/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
Час: 15:00
Дата: 01/08/2011
ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)
Брой дни: 100
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: зала № 10, ет. І на ВМА
Време: 11:00
Лица: Управители на фирми или специално упълномощени лица.
Дата: 02/08/2011
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)
Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)
Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 14.05.2011 г.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: 10-дневен от уведoмлението.
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Е-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес (URL)
Телефон: 02 9884070
Страна: България
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 14/06/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна