N: 12 / 17.6.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Община Шумен
 Пощенски код: 9700
 Място/места за контакт:
 E-mail:
 Факс: 054 800400
 Пощенски адрес: бул. "Славянски" № 17
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: Шумен
 Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
 На вниманието на:: Живка Иванова, Марина Андонова
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя
 Телефон: 054 857763;054 857606
 Адрес на профила на купувача
 Страна: Р.България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
 Вид на възложителя: регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: Доставка на хранителни продукти за детските и социални заведения в структурата на Община Шумен

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG333
 Място на изпълнение: На територията на Община Шумен.
 Тип доставки: Покупка
 Тип строителство
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: Доставка на хранителни продукти за детските и социални заведения в структурата на Община Шумен.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 15800000: Различни хранителни продукти
 Доп. предмети: 15811100: Хляб
 Доп. предмети: 03142500: Птичи яйца
 Доп. предмети: 15100000: Месо и месни продукти
 Доп. предмети: 03311000: Риба
 Доп. предмети: 15831000: Захар
 Доп. предмети: 15833000: Захарни изделия
 Доп. предмети: 15870000: Хранителни подправки и сосове
 Доп. предмети: 15500000: Млечни продукти
 Доп. предмети: 15300000: Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
 Доп. предмети: 15411200: Олио за готвене
 Доп. предмети: 15612100: Пшеничено брашно

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: една или повече позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Съгласно документацията за участие.
 Прогнозна стойност: 1000000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: Гаранциите за участие са в размер до 1 % /един/ за всяка една от обособените позиции. Гаранцията за участие за всяка обособена позиция е в размер, както следва: обособена позиция № 1 „Хляб,брашно и тестени изделия” е в размер на 600.00 лв. /шестотин лева /; обособена позиция № 2 „Мляко и млечни продукти” е в размер на 2000.00 лв. /две хиляди лева/; обособена позиция № 3 „Месо и месни продукти и риба” е в размер на 2200.00 лв. /две хиляди и двеста лв./; обособена позиция № 4 „Захар и захарни изделия” е в размер на 400.00 лв. /четиристотин лв. /; обособена позиция № 5 „Олио, варива и подправки” е в размер на 500. лв. /петстотин лева /; обособена позиция № 6 „Плодове и зеленчуци” е в размер на 3000.00 лв. /три хиляди лева/; обособена позиция № 7 “Пластмасови Съдове” е в размер на 140 лв. /сто и четиридесет лева/. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: банкова гаранция или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на Община Шумен: IBAN BG 56ІАВG74773300586600, BIC IABGBGSF, при Интернешънъл Асет Банк АД, клон ШуменГаранцията за изпълнение е парична сума или банкова гаранция в размер на 2.5 % от стойността на договора за всяка обособена позиция, валидна 1 месец след изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Общински бюджет 2011/2012 г. Плащанията се извършват по банков път в лева при условията и сроковете на договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: Всяка оферта се състои от три части:Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който участникът трябва да постави следните документи: Оригинал или заверено копие на удостоверение за актуално състояние, издадено от компетентен орган в страната на участника не по-рано от 6 месеца преди датата на подаване на офертата. Когато участникът е българско юридическо лице и е регистриран или пререгистриран в единния електронен търговски регистър към Агенция по вписванията, не се изисква удостоверение за актуално състояние, а се посочва ЕИК. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, документът за регистрация следва да бъде представен в легализиран превод на български език. Ако участникът е физическо лице - се представя заверено копие от документ за самоличност; Оригинал или нотариално заверено копие на документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което е предложението; Декларация, съдържаща списък на договорите през 2008, 2009 и 2010 г.; Декларации от участника за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, изготвени по образците от документацията. Декларациите по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП се попълват и от подизпълнителите, ако участникът предвижда участие на подизпълнители. Когато участникът е юридическо лице декларациите по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 от ЗОП и по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП се попълват и от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП.; В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнение на поръчката, за всеки от подизпълнителите задължително се представят и документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 и 10 от ЗОП, а изискванията за икономическо и финансово състояние и за технически възможности към всеки от подизпълнителите ще се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие, посочени от участника в декларацията за участие на подизпълнители. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнението на поръчката, всеки един от посочените в декларацията подизпълнители задължително попълва декларацията за съгласие за участие като подизпълнител; Декларация за запознаване с условията на поръчката; Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП – съгласно посоченото в обявлението; Доказателства за професионална квалификация и технически възможности по чл. 51 от ЗОП - съгласно посоченото в обявлението; Декларация за техническото оборудване; Декларация за срок на годност на продуктите; Декларация, че транспортните средства отговарят на Наредба № 5 от 25.05.2006г.;Декларация за етикирането на доставяните продукти; Документ за внесена гаранция за участие на процедурата; Документ за закупена документация /копие/;Други документи и информация по желание на участника;Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника .Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, трябва да представи документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 и 10 от ЗОП.;Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 3, 4, 5 и 10 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.Ако участникът е обединение, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.Съдържание на плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който участникът трябва да постави попълнен документа „Техническа оферта”.Съдържание на плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, в който участникът трябва да постави документа „Ценово предложение”.При изготвяне на ценовото предложение участниците следва да използват предоставената им с настоящата документация информация от "САПИ" ООД за Шуменска област, към дата 16.06.2011 г.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: Отчет за приходите и разходите и баланса на кандидата за 2008, 2009, 2010 година.
 Минимални изисквания: Да има положителен финансов резултат за последните три години (2008, 2009, 2010 г.).

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: Доказателства за наличието на собствени или наети специализирани транспортни стредства, отговарящи на санитарно - хигиенните изисквания за транспорт на хранителни продукти, доказано с декларация, документи за собственост, регистрационни талони, договори за наем;Да има налична собствена или наета складова база отговаряща на изискванията на РИОКОЗ . Доказва се с документа за собственост, удостоверение за въвеждане в експлоатация, договор за наем и други които комисията приеме; Списък на договорите включително стойностите, датите и възложителите, придружен от минимум 3 три броя препоръки за добро изпълнение;Сертификат , издаден от акредитирани институции или агенции за управление на качеството;Внедрена система по БДС EN ISO 9001: 2008 или еквивалентно,Система за анализ на опасностите и критични контролни точки /НАССР/ ( заверени от участника копия) или декларация подписана от участника, че внедрява такава система с приложен договор със сертифицираща организация или други доказателства;Валидни удостоверения за производство и търговия на едро с храни по Закона за храните / заверени от участника копия / ,/ без позиция 7/; Декларация за етикирането на продуктите;Хранителните продукти трябва да отговарят на БДС,ТС или ТД за което се представят документи, удостоверяващи качеството на предлаганите хранителни продукти по групи храни предмет на поръчката; Декларация за срок на годност на продуктите.Удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните на обекта за производство или търговия с храни от /РИОКОЗ/, /РВМС/ или /ОДБХ/.
 Минимални изисквания: Да има налична собствена или наета техника минимум 3 броя специализирани транспортни средства, отговарящи на санитарно - хигиенните изисквания за транспорт на хранителни продукти;Опит на участника в изпълнението на подобни договори за доставка на хранителни продукти - да има изпълнени или действащи договори за доставка на хранителни продукти през последните три години,на обща стойност не по малка от стойността на обособената позиция за която участва;Участника да е внедрил система за качество; Участникът следва да е регистриран като производител или търговец на едро с храни, обхващащи всички групи храни от обособените позиции, за които участникът участва съгласно разпоредбите на Закона за храните;Когато доставчикът не е производител на определената група храни, а търговец, храните да се доставят във вида и с марката на производителя. В обектите да се доставят само храни със запазени опаковки, етикирани и маркирани съгласно Наредбата за изискванията за етикирането и представянето на храните, приета с Постановление №136 от 2000 г. /ДВ, бр.62 от 2000 г./;Остатъчният срок на годност на хранителните продукти към датите на доставка трябва да бъде не по-малък от 60 %; Хранителните продукти трябва да бъдат първо качество.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
 Показател: Предлагана цена (тежест : 80)
 Показател: Срок за изпълнение на заявките (тежест : 10)
 Показател: Срок за разплащане (тежест : 10)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
 Номер на обявлението в OВ: 2011/S- от 17/02/2011
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 17:00
 Цена: 10
 Условия: Цената на документация за участие е в размер на 10 лв., без ДДС, платима в каса № 1 в Информационен център на Община Шумен или по банков път по сметката на Община Шумен в „Интернешънал Асет Банк” - АД, клон Шумен, IBAN: BG 85 IABG 7477 8400586700, BIC: IABG BGSF, код за плащане 448007.
 Дата: 08/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 12:00
 Дата: 18/07/2011

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: Зала № 304 на Община Шумен
 Време: 14:00
 Лица: Представляващите фирмите или упълномощени от тях лица. За доказване на представителната си власт пълномощниците следва да представят нотариално заверени пълномощни.За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие.Могат да присъстват и юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 18/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 17.06.2011 г. 

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Е-mail
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес (URL)
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 17/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование: Община Шумен
 Пощенски код: 9700
 Място/места за контакт: Деловодство етаж 2 стая 204
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес: Шумен бул. "Славянски" 17 стая 204 Деловодство
 Град: Шумен
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон: 054 857653
 Страна: България

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование: Община Шумен
 Пощенски код: 9700
 Място/места за контакт: Деловодство стая 204
 E-mail
 Факс: 054 800400
 Пощенски адрес: бул. "Славянски" № 17
 Град: Шумен
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон: 054 800400
 Страна: Р. България

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: "Хляб, брашно и тестени изделия."
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Доставка на хляб, брашно и тестени изделия за детските и социалните заведения в структурата на Община Шумен.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 15811100: Хляб
 Доп. предмети: 15612100: Пшеничено брашно

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Съгласно документацията за участие.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: "Мляко и млечни продукти."
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Доставка на мляко и млечни продукти за детските и социалните заведения в структурата на Община Шумен.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 15500000: Млечни продукти

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Съгласно документацията за участие.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: "Месо, месни продукти и риба."
 Номер: 3

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Доставка на месо, месни продукти и риба за детските и социалните заведения в структурата на Община Шумен.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 15100000: Месо и месни продукти
 Доп. предмети: 03311000: Риба

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Съгласно документацията за участие.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: "Захар и захарни изделия."
 Номер: 4

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Доставка на захар и захарни изделия за детските и социалните заведения в структурата на Община Шумен.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 15831000: Захар
 Доп. предмети: 15833000: Захарни изделия

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Съгласно документацията за участие.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: " Oлио, варива, подправки."
 Номер: 5

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Доставка на олио, оцет, варива, подправки,яйца и др. за детските и социалните заведения в структурата на Община Шумен.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 15411200: Олио за готвене
 Доп. предмети: 15870000: Хранителни подправки и сосове
 Доп. предмети: 03142500: Птичи яйца

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Съгласно документацията за участие.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: "Плодове и зеленчуци."
 Номер: 6

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Доставка на плодове и зеленчуци /пресни и консервирани/ и др. за детските и социалните заведения в структурата на Община Шумен.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 15300000: Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Съгласно документацията за участие.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: "Пластмасови съдове."
 Номер: 7

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Доставка на пластмасови съдове за детските и социалните заведения в структурата на Община Шумен.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 19520000: Пластмасови продукти

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Съгласно документацията за участие.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)