N: 11 / 17.6.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Община Бургас
 Пощенски код: 8000
 Място/места за контакт:
 E-mail:
 Факс
 Пощенски адрес: ул. "Александровска" № 26
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: Бургас
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: Казанджиева
 Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Адрес на възложителя
 Телефон: 056 907413
 Адрес на профила на купувача
 Страна: Р Българя

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
 Вид на възложителя: регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: „Доставка на готова храна за нуждите на децата от „Център за настаняване от семеен тип” по Проект BG051PO001-5.2.06-0130-С-0001 „Подобряване на социалните услуги за деца в риск на територията на Община Бургас чрез разкриване и предоставяне на социална услуга от резидентен тип „Център за настаняване от семеен тип”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”.

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG341
 Място на изпълнение: Община Бургас
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 27
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: „Доставка на готова храна за нуждите на децата от „Център за настаняване от семеен тип” по Проект BG051PO001-5.2.06-0130-С-0001 „Подобряване на социалните услуги за деца в риск на територията на Община Бургас чрез разкриване и предоставяне на социална услуга от резидентен тип „Център за настаняване от семеен тип”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 55521200: Услуги, свързани с доставка на храна

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти: 0

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: съгласно документацията
 Прогнозна стойност: 59780
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата: 30/04/2012
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: Оригинал на документ за предоставена банкова гаранция със срок на действие до изтичане валидността на офертата или оригинал на документ за внесена гаранция за участие по банкова сметка: № BG 89 SOMB 91303323996501, BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" - АД, клон Бургас; в размер на 250.00 лв. (двеста и петдесет лева). Условия и размер на гаранция за изпълнение: При сключването на договор участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер не повече от 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност от датата на сключване на договора до датата на изтичане срока на договора, или парична сума, внесена по банкова сметка на Община Бургас, № BG 89 SOMB 91303323996501, BIC - SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" - АД, клон Бургас. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се извършва съгласно договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: По Проект BG051PO001-5.2.06-0130-С-0001 „Подобряване на социалните услуги за деца в риск на територията на община Бургас чрез разкриване и предоставяне на социална услуга от резидентен тип „Център за настаняване от семеен тип”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: 1. Оферта и списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника;. 2. Копие от документа за регистрация или документ за издаден Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. 3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата - представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация. 4. Декларации по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП. 5. Документ за закупена документация за участие. 6. Оригинал на документ за предоставена банкова гаранция със срок на действие до изтичане валидността на офертата или оригинал на документ за внесена гаранция за участие. 7. Декларация за участие на подизпълнител. 8. Декларация за внедрена система НАССР. 9. Техническо предложение. 10. Подписан и подпечатан проект на договор (непопълнен). 11. Административни сведения за участника. 12. Предлагана цена за изпълнение на поръчката.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Участникът трябва да представи копие на годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последната финансова година - 2010, или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, заверен съгласно Закона за счетоводството.Когато участникът е обединение или консорциум, изискването се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Информацията за оборот от строителство следва да бъде представена от всеки от участниците в обединението или консорциума.В случай, че участникът е физическо лице, същия представя копне от подадената данъчна декларация за доходите си за 2010г., заверени вярно с оригинал.
 Минимални изисквания: 1. Годишната печалба на участника след данъчно облагане, трябва да бъде положителна величина за последната 2010 финансова година.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Участникът следва да представи четливи и заверени копия на валидни удостоверения за регистрация за приготвяне и продажба на готова храна, съгласно разпоредбите на Закона за храните. 2. Участникът трябва да представи декларация, че е внедрена НАССР система за управление безопасността на храните.В случай, че участникът е сертифициран и представи сертификат за управление на качеството по EN ISO 22000:2005 с област на приложение продажба и доставка на хранителни продукти или ISO 9001:2000 - Система за управление на качеството не е необходимо да има декларация удостоверяваща, че кандидатът има разработена и внедрена НАССР система. 3. Участникът трябва да представи декларация на основните договори за доставки аналогични на предмета на настоящата процедура, изпълнени през последните 3 (три) години - 2008, 2009, 2010 г., включително стойностите, датите и получателите - придружени с препоръки от възложителите отговарящи на предмета на обществената поръчка с отбелязан телефон и адрес за контакти и с изходящ номер, подпис и печат. 4. Участникът трябва да представи декларация за наличния персонал, който ще отговаря за изпълнение на поръчката, придружена е копие на трудови договори и регистрация към НАП. 5. Хладилният транспорт да има издадено на името на участника съответното „Удостоверенияе за регистрация” на транспортните средства от РЗИ(БАБХ) за превоз на готовата храна и продукти от неживотински произход.Участникът трябва да представи декларация с всички транспортни средства, които ще бъдат използвани при изпълнение на обществената поръчка. Към декларацията се прилагат копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства, както и валидни разрешителни за превоза, съгласно изискванията на БАБХ.В случай, че транспротните средства са наети, следва да се представят договори за наем или договор за лизинг, в който да е удостоверено, че същите ще бъдат на разположение на участника за целия срок на договора, както и надлежно издадени, валидни удостоверения от РЗИ(БАБХ) за тях, ведно с документ, удостоверяващ собствеността на наемодателя. 6. Участникът трябва да предтави валидни санитарни разрешителни, съгласно изискванията на РЗИ(БАБХ) - „Удостоверение за регистрация” на името на участника и документи, удостоверяващи собствеността на съответния обект, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на поръчката.В случай, че складовите помещения с хладилна техника или хладилните помещения не са собствени, се прилага договор за наем, в който да е удостеверено, че те ще са на разположение на участника за срока на поръчката, както и документ, удостоверяващ собствеността на наемодателя. 7. Участникът трябва да представи Декларация-свободен текст, с която да гарантира добър търговски вид на предлаганите артикули. 8. Участникът трябва да представи Декларация-свободен текст, с която да гарантира пълна подмяна на готовата храна, която е с отклонение от качеството до 20 минути от рекламацията.
 Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да притежава регистрация на обекта в РЗИ (РИОКОЗ) за извършване на съответните дейности, предмет на обществената поръчка, ведно с всички видове разрешителни за приготвяне и продажба на готова храна. 2. Участникът трябва да притежава разработена и внедрена НАССР система за управление безопасността на храните. 3. Участникът трябва да има опит в извършването на доставки аналогични на предмета на настоящата процедура. 4. Участникът трябва да разполага с персонал за изпълнение на процедурата.5. Участникът трябва да разполага със собствен или нает хладилен транспорт. 6. Участникът да разполага със складови помещения и необходимата хладилна техника, поддържащи постоянна температура, необходима за съхранение на хранителните продукти. 7. Участникът да предлага артикулите добър търговски вид. 8. Участникът да подменя готовата храна, която е с отклонение от качеството до 20 минути от рекламацията.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: Най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в OВ: /S-
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 16:00
 Цена: 18
 Условия: Документацията за участие може да бъде получена в сградата на община Бургас, ул. "Александровска" № 26; всеки работен ден от 09:00 до 16:00 ч. срещу представен документ за платени 18.00 лв. (осемнадесет лева) с вкл. ДДС в касата на общината или по банков път по банкова сметка BG 08 SOMB 9130 84 24151744, BIC код: SOMBBGSF, код за вид плащане: 444 000 и след извършена справка.
 Дата: 11/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 16:00
 Дата: 21/07/2011

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: Община Бургас, гр. Бургас, ул. "Александровска" № 26
 Време: 11:00
 Лица: Участниците в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел
 Дата: 22/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: ДА
 Проект/програма: По Проект BG051PO001-5.2.06-0130-С-0001 „Подобряване на социалните услуги за деца в риск на територията на Община Бургас чрез разкриване и предоставяне на социална услуга от резидентен тип „Център за настаняване от семеен тип”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. 
Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 06.06.2011 г.

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: съгласно чл. 120 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 06/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна