N: 6 / 17.6.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: ОП "Чистота" - Община Пловдив
 Пощенски код: 4004
 Място/места за контакт:
 E-mail:: tchistota.plov@abv.bg
 Факс: 032 675810
 Пощенски адрес: ул. Даме Груев № 64А
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: Пловдив
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: Радослав Иванов Угренов
 Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Адрес на възложителя: http://www.chistota-plovdiv.com
 Телефон: 032 675811
 Адрес на профила на купувача
 Страна: Република България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: околна среда
 Вид на възложителя: регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: Доставка на почистващ препарат за обеззаразяване на повърхности за нуждите на ОП "Чистота"

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG421
 Място на изпълнение: гр. Пловдив, ул. Даме Груев № 64А
 Тип доставки: Покупка
 Тип строителство
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: Доставка на почистващ препарат за обеззаразяване на повърхности за нуждите на ОП “Чистота” - Община Пловдив, който ще се използва в дейността на дружеството с цел за обеззаразяване на повърхности, съгласно условията на документацията за участие

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 39831240: Почистващи вещества

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Максимум до 30 000 литра
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: 1. Размер и условия на гаранцията за участие: 2,000 лв. (две хиляди лева), които Възложителят има право да задържи, при условие, че участникът в процедурата за възлагане на обществената поръчка: оттегли предложението си след изтичане на срока за подаване на предложенията, оспори решението на Възложителя – до решаване на спора от съда, или е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. 2. Размер и условия на гаранцията за изпълнение: сума в размер на 1 % (един процент) от стойността на поръчката, която Възложителят има право да задържи, при условие, че изпълнителят не изпълни частично или изцяло задълженията си по договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранциите могат да бъдат представени в една от следните форми: парична сума, внесена на касата на ОП "Чистота" или внесена по банкова сметка на ОП "Чистота", IBAN: BG 48 IORT 7375 3302 5001 03, BIC: IORTBGSF, Инвестбанк - АД, клон Пловдив или безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-малко от 100 (сто) календарни дни, направена съгласно закона и условията на възложителя, която се представя в оригинал.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Плащането се извършва след доставката въз основа на издадена фактура и съставена приемо-предавателна форма. Плащането се извършва в лева по банков път след съответната доставка.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: ДА
 Условия: Участниците се отстраняват от участие, когато: не са представени документи, които задължително се изискват за участие в процедурата; въпреки формалните съответствия се установи наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 или ал. 5 от ЗОП; офертата е непълна или не отговаря на предварително обявените условия от възложителя; представената оферта не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: 1. Оферта, направена по образеца – Приложение № 3 от документацията за участие, подпечатана с печата на участника и подписана от неговия законен представител. 2. Единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице (във формата на фотокопия, заверени от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала“); 3. Удостоверение за актуално състояние на участника, издадено след датата на откриване на процедурата - в оригинал или във формата на нотариално заверено фотокопие (отнася се само за участници, които не са регистрирани или пререгистрирани по ЗТР); 4. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 3, 4, 5 и 10 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 5. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки, подписани от съответното физическо лице в съответствие с изискванията на чл. 47, ал. 4 от Закона за обществените поръчки – декларации се приемат само в оригинал. Когато член на управителния орган на участника е юридическо лице, представителната власт на съответното физическо лице в управителния орган на кандидата трябва да се удостовери с удостоверение за актуално състояние на юридическото лице, пълномощно или друг документ – в оригинал или във формата на нотариално заверено фотокопие; 6. Разрешение за пускане на пазара, когато такова се изисква съгласно Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и препарати - във формата на нотариално заверено фотокопие; 7. Доказателства за търговската репутация на участника: не по-малко от 2 /две/ референции от стопански организации – потребители на препарати за дезинфекция, които са били снабдявани от участника през предходната 2010 год. – в оригинал или във формата на нотариално заверени фотокопия. Референциите трябва да са адресирани до ОП „Чистота” във връзка с участието в настоящата процедура; 8. Документ за представена гаранция за участие: 9. Документи, удостоверяващи оторизацията на участника да предлага и търгува с продуктите на съответния производител – в оригинал или във формата на нотариално заверено фотокопие; 10. Фотокопие на документа за закупена документация за участие; 11. Нотариално заверено пълномощно в случай, че офертата е подписана от лице, различно от законния представител на участника – в оригинал или във формата на нотариално заверено фотокопие; 12. Изрично пълномощно в случай, че при отваряне на документите присъства лице, различно от законния представител на участника – в оригинал; 13. Декларация за използване / неползване на подизпълнители, които ще участват при изпълнение предмета на поръчката, и дела на тяхното участие. 14. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 и 10 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 15. Ценово предложение; 16. Списък на документите, съдържащи се в офертата. Списъкът трябва да е подпечатан с печата на участника и подписан от неговия законен представител или упълномощеното лице. Всеки участник задължително представя мостра от предлагания препарат в подходяща опаковка, етикирана на български език и обозначена по подходящ начин, за да се свърже с предложението на съответния участник.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: ОПР за предходната 2010 г. във формата на фотокопия, заверени от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала” (отнася се само за участници, които не са регистрирани или пререгистрирани по ЗТР).
 Минимални изисквания: Да са приключили с положителен финансов резултат (на печалба) 2010г.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Информация за персонала, складовете и моторните превозни средства, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката, представена под формата на декларация, подписана и подпечатана с печата на участника. Информацията за складовете следва да съдържа адрес и предназначение на склада/складовете, както и съответните удостоверяващи документи (нотариални актове, договори за наем, разрешителни за ползване) за това, че участникът разполага със складова база, когато следва да се докаже местоположението на склада като обосновка за доставка в срок; 2. Информационен лист за безопасност на предлаганият продукт – фотокопие, заверено от участника с печат и гриф “Вярно с оригинала”; 3. Сертификати или други документи, удостоверяващи съответствие с посочените в Спецификацията (Приложение №1 от документацията) стандарти и директиви - фотокопия, заверени от участника с печат и гриф “Вярно с оригинала”; 4. Протокол(-и), сертификат(-и) или др. документи от акредитирани институции или регулаторни органи, доказващи изискваните микробиоцидни свойства на препарата - фотокопия, заверени от участника с печат и гриф “Вярно с оригинала”; 5. Не по-малко от 2 /две/ референции от стопански организации – потребители на препарати за дезинфекция, които са били снабдявани от участника през предходната 2010 год.
 Минимални изисквания: 1. Да притежават собствена или наета складова база, персонал и превозни средства, които ще бъдат използвани при изпълнение на обществената поръчка; 2. Да представят информация за съхранение и употреба на предлагания продукт; 3. Да представят доказателства за съответствие с изискванията на възложителя за необходимите свойства на предлагания продукт; 4. Да представят най-малко две референции за добра търговска репутация

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
 Показател: Цена за доставка на предлагания продукт (тежест : 80)
 Показател: Срок за доставка (тежест : 10)
 Показател: Срок за плащане (тежест : 10)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в OВ: /S-
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 15:00
 Цена: 12
 Условия: Цената на документацията за участие в процедурата е на стойност е 12 /дванадесет/ лева с ДДС, които се заплащат в касата на ОП “Чистота” - Община Пловдив, ул. Даме Груев № 64А или по следната банкова сметка на възложителя: IBAN: BG48IORT73753302500103, BIC: IORTBGSF, „Инвестбанк” - АД, клон Пловдив
 Дата: 22/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 15:00
 Дата: 01/08/2011

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: административната сграда на ОП “Чистота” - Община Пловдив, ул. Даме Груев № 64А.
 Време: 09:00
 Лица: При отваряне на офертите могат да присъстват законните представители на участниците, подали предложения за участие в процедурата или упълномощени по надлежен ред лица, както и представители на юридически лица с нестопанска цел или средствата за масова информация.
 Дата: 02/08/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Достъп до настоящата документация е предоставен и на официалната интернет страница на ОП „Чистота” – Община Пловдив – http://www.chistota-plovdiv.com, ведно с публикуването на обявлението в Регистър на обществените поръчки и на притурката към Официален вестник на Европейския съюз.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Е-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес (URL): http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 15/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна