N: 3 / 17.6.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: Министерство на образованието, младежта и науката
Пощенски код: 1000
За контакти: МОМН, дирекция "Държавна собственост и обществени поръчки"
Електронна поща
Факс
Адрес: бул. "Княз Дондуков" 2А
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: София
Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
Лице за контакти: Павлинка Ламбова
Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
Адрес на възложителя
Телефон: 02 9217612
Адрес на профила на купувача
Държава: Република България
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: Образование
Вид на възложителя: Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: "Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина"
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG411
Място на изпълнение: Република България
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 3
Обект на поръчката: Услуги
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)
Рамково споразумение
Брой изпълнители
Обосновка на рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: "Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина" за нуждите на МОМН за 12 месеца.
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 60000000: Транспортни услуги (с изключение на извозването на отпадъци)
Доп. предмети: 60400000: Услуги на въздушния транспорт
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти: 0
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Броят на самолетните билети, които ще трябва да бъдат осигурени за нуждите на МОМН, ще се определя с конкретни заявки към изпълнителя.
Прогнозна стойност: 240000
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 12
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Описание: Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1000 (хиляда) лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 150 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите.Гаранцията за участие следва да бъде представена в оригинал. Гаранцията за изпълнение е в размер на 1 % /един процент/ от прогнозната стойност, която се представя преди сключване на договора, в една от следните форми: - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-малко от 1 месец след изтичане на крайния срок за изпълнение на работите, посочени в конкретния договор или като парична сума, преведена по банковата сметка на Възложителя BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: 1/. Плащането се извършва в левове по банков път; по фиксирания курс на БНБ за деня на плащане, съгласно документацията.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
Други особени условия: НЕ
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Изисквания: Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, отговарящи на условията предвидени в Закона за обществени поръчки.Участниците трябва да отговарят на изискванията, поставени в чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП и в утвърдената с решението на възложителя документация, което се доказва със следните документи- оферта по образец към настоящата документация - подписана и подпечатана.- копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец,а ако не е пререгистриран в ТР – удостоверение за актуално състояние /оригинал или заверено от участника копие/ издадено не повече от 3 месеца преди датата на подаване на офертата; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;- копие от документа за създаването му, ако кандидатът е обединение, което не е търговско дружество; - Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ /не се отнася за обединенията/; - Удостоверение за обща данъчна регистрация и регистрация по ЗДДС /не се отнася за обединенията/;- Документ за закупена документация; - Документ за платена гаранция за участие - оригинал; - Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; - доказателства за икономическо и финансово състояние и доказателства за технически възможности посочени в т. III.2.2 и т. III.2.3. в обявлението и документацията за участие в процедурата.- Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника.- Други документи, посочени в документацията. Непредставянето на някой от изискваните документи води до отстраняване на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи финансовото му и икономическо състояние:- заверен годишен финансов отчет за 2008 г., 2009 г. и 2010 г. – счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходните три години;- справка за оборота от дейност, сходна с предмета на поръчката – съгласно приложение от документацията.-декларация за липса на необслужвани ликвидни и изискуеми задължения към доставчици и подизпълнители, съгласно приложение от документацията.- референция от обслужващата банка на участника през последните 36 (тридесет и шест) месеца – в която е отбелязана липса на просрочени и/или необслужвани задължения.Непредставяне на някой от посочените документи води до отстраняване на участника.
Минимални изисквания: Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи финансовото му и икономическо състояние:- за последните три години /2008 г., 2009 г. и 2010 г./ да е реализирал общ оборот от дейност, сходна с предмета на поръчката, в минимален размер от 800 000 /осемстотин хиляди/ лева без ДДС . - заверен годишен финансов отчет за 2008 г., 2009 г. и 2010 г. – счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходните три години;- справка за оборота от дейност, сходна с предмета на поръчката, съгласно приложение от документацията.- декларация за липса на необслужвани ликвидни и изискуеми задължения към доставчици и подизпълнители, съгласно приложение от документацията.- референция от обслужващата банка на участника през последните 36 (тридесет и шест) месеца – в която е отбелязана липса на просрочени и/или необслужвани задължения. Непредставяне на някой от документи води до отстраняване на участника.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за технически възможности и квалификацияна участника. Участникът следва да представи следните документи: 1. Документ (заверено от участника копие от удостоверение, лиценз или друго), удостоверяващ правото на участника да продава самолетни билети, в това число на територията на Република България съгласно действащото към датата на обявяване на поръчката законодателство в Република България. 2. Подписан от участника списък на основните договори за осигуряване на самолетни билети, изпълнени през последните три години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.), като за три от договорите, приключили към датата на обявяване на настоящата поръчка, участникът трябва да приложи препоръки, удостоверяващи изпълнението. Списъкът на основните договори трябва да съдържа следната информация: предмет на договора, възложител и/или получател по договора, стойност на договора, начална и крайна дата на изпълнение на договора. 3. Декларация за техническото оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на обществената поръчка, включваща електронна система за търсене, подбор и извършване на резервации, с минимум две резервационни станции за резервиране и/или издаване на самолетни билети и с минимум две мобилни телефонни линии. 4. Заверено от участника копие на документ (страници от сключен договор, сертификат или друго), доказващ правото на участника да резервира и издава или продава самолетни билети чрез глобална резервационна система ("Амадеус" /Amadeus/ или "Галилео" /Galileo/ или "Уърлдспан" /Worldspan/ или "Сейбър" /Sabre/ или еквивалент) към датата, посочена като краен срок за подаване на оферти, която система предлага висока степен на пълна, достоверна и актуална информация за наличните цени на самолетни билети. 5. Заверено от участника копие на документ, удостоверяващ наличието на валидна към датата на подаване на офертата оторизация за работа със системата BSP (Billing Settlement Plan) или еквивалент. 6. Подписан от участника списък на персонала на участника, който извършва резервации и продажби на самолетни билети, както и информация и документи (копия от сертификати, извлечения от трудови книжки, граждански договори и други), доказващи професионалната квалификация и опита на този персонал. Необходимо е да бъдат приложени и автобиографии на лицата. Участникът трябва да има минимум две лица от своя персонал, който да отговаря на следните изисквания:- да притежава сертификат, удостоверяващ ИАТА квалификация /за агент по продажбите на самолетни билети/;- всяко от лицата да има минимум едногодишен опит /от последните три години/като агент по продажбата на самолетни билети. 7. Декларация, подписана от участника, за наличие на поне един офис за продажба на самолетни билети на територията на гр. София, Република България, с посочен адрес, стационарен и мобилен телефон за връзка. 8. Референции (препоръки) от трима различни предишни възложители по договори с предмет, сходен с предмета на поръчката, в които е отразена положителна оценка както относно коректността на изпълнителя по договора. 9. Участникът следва да разполага с електронна система за търсене, подбор и извършване на резервации, с минимум две резервационни станции за резервиране и/или издаване на самолетни билети и с минимум две мобилни телефонни линии. 10. Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност”. Непредставяне на някой от посоченитедокументи води до отстраняване на участника.
Минимални изисквания: Доказателства за технически възможности и квалификацияна участника. Участникът следва да представи следните документи:1. Документ (заверено от участника копие от удостоверение, лиценз или друго), удостоверяващ правото на участника да продава самолетни билети, в това число на територията на Република България съгласно действащото към датата на обявяване на поръчката законодателство в Република България. 2. Подписан от участника списък на основните договори за осигуряване на самолетни билети, изпълнени през последните три години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.), като за три от договорите, приключили към датата на обявяване на настоящата поръчка, участникът трябва да приложи препоръки, удостоверяващи изпълнението. Списъкът на основните договори трябва да съдържа следната информация: предмет на договора, възложител и/или получател по договора, стойност на договора, начална и крайна дата на изпълнение на договора.3. Декларация за техническото оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на обществената поръчка, включваща електронна система за търсене, подбор и извършване на резервации, с минимум две резервационни станции за резервиране и/или издаване на самолетни билети и с минимум две мобилни телефонни линии.4. Заверено от участника копие на документ (страници от сключен договор, сертификат или друго), доказващ правото на участника да резервира и издава или продава самолетни билети чрез глобална резервационна система ("Амадеус" /Amadeus/ или "Галилео" /Galileo/ или "Уърлдспан" /Worldspan/ или "Сейбър" /Sabre/ или еквивалент) към датата, посочена като краен срок за подаване на оферти, която система предлага висока степен на пълна, достоверна и актуална информация за наличните цени на самолетни билети. 5. Заверено от участника копие на документ, удостоверяващ наличието на валидна към датата на подаване на офертата оторизация за работа със системата BSP (Billing Settlement Plan) или еквивалент.6. Подписан от участника списък на персонала на участника, който извършва резервации и продажби на самолетни билети, както и информация и документи (копия от сертификати, извлечения от трудови книжки, граждански договори и други), доказващи професионалната квалификация и опита на този персонал. Необходимо е да бъдат приложени и автобиографии на лицата. Участникът трябва да има минимум две лица от своя персонал, който да отговаря на следните изисквания:- да притежава сертификат, удостоверяващ ИАТА квалификация /за агент по продажбите на самолетни билети/;- всяко от лицата да има минимум едногодишен опит /от последните три години/като агент по продажбата на самолетни билети. 7. Декларация, подписана от участника, за наличие на поне един офис за продажба на самолетни билети на територията на гр. София, Република България, с посочен адрес, стационарен и мобилен телефон за връзка.8. Референции (препоръки) от трима различни предишни възложители по договори с предмет, сходен с предмета на поръчката, в които е отразена положителна оценка както относно коректността на изпълнителя по договора.9. Участникът следва да разполага с електронна система за търсене, подбор и извършване на резервации, с минимум две резервационни станции за резервиране и/или издаване на самолетни билети и с минимум две мобилни телефонни линии.10. Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност”. Непредставяне на някой от посоченитедокументи води до отстраняване на участника.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Основания и мотиви
IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ: 35 от 07/03/2011
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 17:00
Цена: 20
Условия: Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ-оригинал за закупена документация. Плащането се извършва по банков път -IBAN - BG50BNBG96613000149101; БНБ-ЦУ - София.
Дата: 30/06/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 17:00
Дата: 11/07/2011
ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 120
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: МОМН, бул. "Княз Дондуков" № 2А
Час: 14:00
Лица: Право да присъстват имат представители на участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
Дата: 12/07/2011
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120 от ЗОП
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 10/06/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)
Официално наименование: Министерство на образованието, младежта и науката
Пощенски код: 1000
За контакти: Ана Димитрова
Електронна поща
Факс
Адрес: бул. "Княз Дондуков" № 2А
Град: София
Лице за контакти: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, стая 1
Интернет адрес
Телефон: 02 9217781
Държава: България
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование: Министерство на образованието, младежта и науката
Пощенски код: 1000
За контакти: дежурен по деловодство
Електронна поща
Факс
Адрес: бул. "Княз Дондуков" № 2А
Град: София
Лице за контакти: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, стая 1
Интернет адрес
Телефон: 02 9217781
Държава: България