N: 21 / 3.6.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Община Бойница
 Пощенски код: 3840
 Място/места за контакт:: секретар на община
 E-mail:: boinica@mail.orbitel.bg
 Факс: 09333 2436
 Пощенски адрес: ул. " Георги Димитров " №1
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: Бойница
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: Пламенка Цанкова
 Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Адрес на възложителя
 Телефон: 09333 8909
 Адрес на профила на купувача
 Страна: Република България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
 Вид на възложителя: регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: Залесяване на 67,673 ха неземеделски земи по плана за земеразделяне на с. Бойница

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG311
 Място на изпълнение: землището на с. Бойница: имот № 173001 - 71,059 дка; имот № 173007 - 46,127 дка; имот № 173008 - 87,739 дка; имот № 174008 - 38,523 дка; имот № 175001 - 54,433 дка; имот № 175003 - 26,008 дка; имот № 175006 - 266,895 дка и имот № 176005 - 85,948 дка.
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 27
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: Първоначално залесяване на 67,673 ха неземеделски земи по плана за земеразделяне на с.Бойница (имот № 173001 - 71,059 дка; имот № 173007 - 46,127 дка; имот № 173008 - 87,739 дка; имот № 174008 - 38,523 дка; имот № 175001 - 54,433 дка; имот № 175003 - 26,008 дка; имот № 175006 - 266,895 дка и имот № 176005 - 85,948 дка). Обектът на поръчката включва изпълнение на мероприятия подробно описани в технологичен план за залесяване на всеки имот с прилежащата скица на имота. Предвижда се подготовка на почвата за залесяване, залесяване, попълване (презалесяване или презасаждане)на създадените горски култури през първите три години от създаването им и отглеждане на създадените горски култури през първите три години и други съпътстващи залесяването дейности.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 77230000: Лесовъдни услуги

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: 67,673 ха неземеделски земи по плана за земеразделяне на с.Бойница, стойност - 434 284,00 лв.
 Прогнозна стойност: 434284.00
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 39

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: Гаранция за участие - 4 342,00 лв. банкова по образец или парична в брой на касата на общината или по банкова сметка IBAN BG 13 IABGI74963300267701 IABGBGSF Интернешънъл Асет Банк АД - клон Видин Гаранция за изпълнение на поръчката 3% (три на сто) от предложената цена на избрания изпълнител по договор за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Авансово плащане при започване на изпълнението на обекта, в размер до 5% (пет на сто) от цената за изпълнение, съгласно договора за изпълнение на поръчката. Плащане: I етап "Почвоподготовка и залесяване" в срок 15 работни дни след представяне на оригинална фактура и приемане работата сподписване на приемо-предавателен протокол, съгласно Наредба 22 от 22.07.2008 изм.ДВ бр.5/2011г. II етап " Попълване (презалесяване или презасаждане) и отглеждане" в срок 15 работни дни след представяне на оригинална фактура и приемане работата с подписване на приемо-предавателен протокол, съгласно Наредба 22 от 22.07.2008 изм.ДВ бр.5/2011г., след изтичането на всеки дванадесет месеца след първоначалното залесяване през всяка една от следващите залесаването три календарни години.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: ДА
 Условия: Изпълнителя на поръчката трябва да е вписан в публичния регистър на Изпълнителната агенция по горите и да притежава Удостоверение за извършване на дейности по чл.89 от ЗГ, съгласно чл.241

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: 1.Да са вписани в публичния регистър на Изпълнителната агенция по горите съгласно чл. 241 от Закона за горите (ЗГ) и да притежават удостоверение за извършване на дейности по чл.89 от ЗГ. 2. Да разполагат поне с едно лице на постоянен трудов договор, което притежава съответната квалификация по чл.233, ал.1 от ЗГ,е вписано е в публичния регистър на Изпълнителната агенция по горите и притежава удостоверение, съгласно чл. 235 от Закона за горите. 3. Да отговарят на условиято посочи в ЗОП и документацията на Възложителя. 4. Документи за подбор: 4.1.Списък на документите съдържащи се в офертата; 4.2. Декларация за запознаване с условията на поръчката; 4.3. Административни сведения; 4.4. Документ за закупена документация; 4.5. Документ за внесена гаранция за участие; 4.6. Удостоверение за актуално състояние или ЕИК на Участника. 4.7.Пълномощно на лицето, подписващо офертите и други документи в случаите посоченви в документацията. 4.8.Декларация по чл.47, ал.1, т.1, т.2 и т.3 от ЗОП; 4.9. Декларация по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.3 от ЗОП; 4.10. Декларация по чл.47, ал.5 от ЗОП; 4.11. Декларация по чл.56, ал.1, т.7 от ЗОП; 4.12.Заверени копия на годишен баланс за 2008, 2009 и 2010 год. 4.13.Заверени копия на отчет за приходите и разходите за 2008, 2009 и 2010 год.; 4.14.Справка за изпълнени договори през последните 3 години - 2008, 2009 и 2010 год.; 4.15. Заверени копия на референции за изпълнените догтовори, включени в справката по т.14 (референциите трябва да съдържат информацията посочена в Указанията към участниците); 4. 16. Списък на техническите лица; 4.17. Професионална автобиография на лицето притежаващо удостоверение по чл.235 от ЗГ; 4.18. Заверени копия на документи удостоверяващи образованието, квалификацията и опита на лицето притежаващо удостоверение по чл.235 от ЗГ; 4.19. Заверено копие на Удостоверението за регистрация на лицето в публичния регистър на Изпълнителна агенциа по горите; 4.20. Заверено копие на Удостоверението за регистрация на участника в публичния регистър на Изпълнителна агенциа по горите; 4.21. Декларация за осигуряване на техническо оборудване за ефективно изпълнение на поръчката; 4.22. Декларация за осигуряване на качествен посадъчен материал (фиданки). 5. Предложение за изпълнение на поръчката: 5.1. Техническо предложение на дейностите от общата количествено-стойностна сметка и количествено-стойнстните сметки по имоти; 5.2. Календарен график. 6. Предлагана цена: 6.1. Ценова оферта; 6.2. Количествено-стойнстна сметка за всеки имот; 6.3. Обобщена количествено-стойностна сметка; 6.4. Подписан и подпечатен договор

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1.Заверени копия на годишен баланс за 2008, 2009 и 2010 год. 2.Заверени копия на отчет за приходите и разходите за 2008, 2009 и 2010 год.;
 Минимални изисквания: Доказателства за финансови възможности за изпълнение на поръчката: удостоверение от бънки за кредитиране, банкова референция за достъп до финансови средства.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Справка за изпълнени договори през последните 3 години - 2008, 2009 и 2010 год.; 2. Заверени копия на референции за изпълнените догтовори, включени в справката по т.14 (референциите трябва да съдържат информацията посочена в Указанията към участниците); 3. Списък на техническите лица; 4. Професионална автобиография на лицето притежаващо удостоверение по чл.235 от ЗГ; 5. Заверени копия на документи удостоверяващи образованието, квалификацията и опита на лицето притежаващо удостоверение по чл.235 от ЗГ; 6. Заверено копие на Удостоверението за регистрация на лицето в публичния регистър на Изпълнителна агенциа по горите; 7. Заверено копие на Удостоверението за регистрация на участника в публичния регистър на Изпълнителна агенциа по горите; 8. Декларация за осигуряване на техническо оборудване за ефективно изпълнение на поръчката; 9. Декларация за осигуряване на качествен посадъчен материал (фиданки).
 Минимални изисквания: 1.Участниците да имат през последните три години-2008, 2009 и 2010 г. най-малко един изпълнен договор с подобен предмет и обем от площи придружен от препоръка за добро изпълнение. 2. Задължителният минимален състав на екипа трябва да включва поне едно лице на постоянен трудов договор притежаващо квалификация по чл.233, ал.1 от ЗГ; 3.Лицето по т.2 да е вписано в публичния регистър в Изпълнителната агенция по горите и да притежава удостоверение за регистрация, съгласно чл.235 от ЗГ. 4. Участникът в процедурата трябва да притежава необходимото техническо оборудване за изпълнение дейностите по договора - 1 бр.трактор и необходимия прикачен инвентар, съгласно технологичните карти и 1 бр.багер.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: ДА
 Нормативни разпоредби: Изпълнителя на поръчката трябва да е вписан в публичния регистър на Изпълнителната агенция по горите и да притежава Удостоверение за извършване на дейности по чл.89 от ЗГ, съгласно чл.241

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: Най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в OВ: /S-
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 17:00
 Цена: 20.00
 Условия: 20,00 лв. в брой на касата на общината.
 Дата: 18/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 17:00
 Дата: 28/07/2011

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: В Ритуалната зала на с.Бойница
 Време: 10:00
 Лица: Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или надлежно упълномощени представители. За датата, часът и мястото на отваряне на ценовите оферти участниците ще бъдат уведомени писменно по пощата, ел.поща или факс.
 Дата: 29/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: ДА
 Проект/програма: Мярка 223 "Първоначално залесяване на земеделски земи" от Програма за развитие на селските райони 2007-2013 година, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 31.05.2011 г.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно чл.120 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Община - Бойница
 Пощенски код: 3840
 Е-mail: boinica@mail.orbite.bg
 Факс: 09333 2436
 Пощенски адрес: ул. " Георги Димитров " №1
 Град: Бойница
 Интернет адрес (URL)
 Телефон: 09333 2438
 Страна: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 31/05/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна