N: 17 / 3.6.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

 Официално наименование: "Софийска вода" - АД
 Пощенски код: 1766
 Място/места за контакт: Отдел "Снабдяване"
 E-mail: rstefanova@sofiyskavoda.bg
 Факс: 02 8122588; 02 8122589
 Пощенски адрес: Район Младост, ж.к. Младост ІV, ул."Бизнес парк"№ 1, сграда 2А
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: София
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на: Радостина Стефанова
 Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Адрес на възложителя: www.sofiyskavoda.bg
 Телефон: 02 8122495
 Адрес на профила на купувача
 Страна: България

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

 Основна/и дейност/и: вода

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя:

 Наименование: Oхранителна услуга – охрана с технически средства и физическа охрана

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG412
 Място на изпълнение: София
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 23
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
 Брой изпълнители
 Рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

 Описание: Oхранителна услуга – охрана с технически средства и физическа охрана, съгласно изисквания, посочени в документацията за участие

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 79713000: Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъдат представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Ще бъдат приемани варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

Ако е известна, прогнозната стойност, без да се включва ДДС (в приложимите случаи; посочете само цифри):

 Описание: Съгласно документацията за участие.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 24

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи)

 Описание: Размер на гаранцията за участие: 29 000 (двадесет и девет хиляди) лева. Срок на гаранцията за участие, в случай че Участникът представи банкова гаранция - 150 календарни дни от датата и часа на отваряне на офертите. Размер на гаранцията за изпълнение – 3 % от прогнозната стойност на договора. Условията й са упоменати в договора. Гаранциите се внасят по банков път с платежно нареждане по сметка на "Софийска вода" АД: Общинска банка, клон Денкоглу, IBAN: BG07SOMB91301010307902, BIC: SOMBBGSF, или се представя оригинална неотменима и безусловна банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

 Условия: Плащането се извършва от Възложителя към Изпълнителя ежемесечно за изминалия месец, в тридесетдневен срок от датата на коректно изготвената фактура от Изпълнителя и представена в отдел “Финансово-счетоводен” на Възложителя. Финансовите условия са посочени в документацията за участие.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи)

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали са изпълнени изискванията:

 Документи и информация: Да са местни или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, отговарящи на изискванията на чл.46 от ЗОП и за които не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, ал. 5 и чл. 48 от ЗОП; Кандидатът трябва да представи: Сведения за участника /по образец от документацията/; Когато Участникът е юридическо лице или едноличен търговец - заверено от лицето копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато Участникът е физическо лице – копие от документа за самоличност; Когато не е представен единен идентификационен код участниците – юридически лица и еднолични търговци, прилагат заверено от Участника копие от удостоверение за актуално състояние, издадено от съответния окръжен съд не по-късно от шест месеца преди крайната дата за подаване на предложения; Декларация(и) по чл. 47, ал.1 от Закона за обществени поръчки; Декларация(и) по чл. 47, ал.2, т.1, 2, 3 от Закона за обществени поръчки; Декларация(и) по чл. 47, ал.5 от Закона за обществени поръчки; Декларация за автономност на офертата; Декларация за оглед на обекта /обектите/; Оригинален документ или копие от документа за закупена документация за участие; Оригинална банкова гаранция или оригинален документ или копие от документа за внесена гаранция за участие; Списък на документите, съдържащи се в Плик № 1 ”Документи за подбор”, подписан от Участника; Декларация, че Участникът няма да ползва подизпълнители или списък на евентуалните подизпълнители, както вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Изпълнителят изцяло отговаря за работата на подизпълнителите, като документите по чл. 56, ал.2 от ЗОП се представят за всеки един от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие; Участниците представят всички документи и информация изискуеми съгласно документацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали са изпълнени изискванията (в приложимите случаи):

 Документи и информация: Копие от заверени отчети (Баланс, ОПР и Паричен поток) за предходните три финансови години – 2008, 2009 и 2010

ІІІ.2.3) Технически възможности

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали са изпълнени изискванията (в приложимите случаи):

 Документи и информация: Участниците трябва да притежават валиден национален Лиценз за извършване на частна охранителна дейност (Закон за частната охранителна дейност - ДВ-бр. 15 от 2004 г., изм. и доп.); Участниците трябва да притежават възможност за изпълнение и доказан опит при изпълнение на охранителна дейност, съгласно Закона за частната охранителна дейност – включително, но не изчерпателно физическа охрана, охрана с технически средства, охрана със системи за видеонаблюдение; Участниците трябва да имат програма за обучение съгласно чл. 28 от Закона за частна охранителна дейност; Участниците трябва да притежават валиден сертификат ISO 9001:2008 за качество при изпълнение на дейности по охрана на имущество на физически и юридически лица със сигнално охранителна техника (COT), физическа охрана, охрана на мероприятия и охрана при транспортиране на ценни пратки и товари или еквивалентно; Участниците трябва да притежават действащ център за централизирано наблюдение на системи по СОТ, видеонаблюдение и GPS на автомобилите, с възможност за монтаж и поддръжка на сигнално охранителна техника и за видеонаблюдение; Участниците трябва да разполагат с необходимия брой автомобили за обслужване на дейностите, предмет на поръчката. Необходимо е участниците да разполагат не по-малко от 10 (десет) броя автопатрули на смяна. Участниците трябва да притежават действаща GPS система за мониторинг на служебните автомобили, която да бъде WEB базирана. Системата трябва да: Визуализира в реално време патрулни и други автомобили; Определя точно местоположението на автомобилите на всяка минута, да архивира траекторията на движение на автомобилите за произволни периоди от време. Определя времето за престой и движение;Определя времето за реакция на всеки един от патрулните автомобили; Определя отработените часове на патрулните автомобили; Определя пробега на автомобилите в километри; Участниците трябва да разполагат с валиден Лиценз за радиочестоти за покритието на гр. София и София област, издадени от Комисия за Регулиране на Съобщенията /КРС/; Участниците трябва да разполагат с работещ съвременно оборудван Диспечерски център, позволяващ автономна работа от независимо захранване, което дава възможност за независима 24-часова работа; Участниците трябва да използват най – малко 4 (четири) независими начина за предаване на данни от алармените системи към наблюдателния център. Най – малко 2 (два) от методите за предаване на данни от алармените системи да са с непрекъсната връзка; Участниците трябва да имат валиден лиценз за противопожарно обследване на обекти или да имат сключен договор с трето лице, притежаващо такъв лиценз; Участниците трябва да представят справка-декларация, доказваща наличието на минимум 3 (три) сключени договора, да съдържат името на възложителя, срок и стойността на договора, аналогични с предмета на настоящата обществена поръчка, а именно охрана с технически средства и физическа охрана, за 2008, 2009 и 2010 г., с референции към тях; Участниците трябва да имат обща стойност на реализираните приходи от договори за охрана минимум 2 000 000 (два милиона) лева за 2008, 2009 и 2010 години към датата на подаване на офертата; Участниците трябва да имат минимум 100 души – охранители, преминали курс на обучение съгласно Закона за частната охранителна дейност, наети по трудов или граждански договор; Участниците трябва да имат застраховка "Професионална отговорност" и другите, изисквани от закона задължителни застраховки за този вид дейност предмет на настоящата обществена поръчка; Участниците представят всички документи и информация изискуеми съгласно документацията за участие.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи):

 Запазени поръчки
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: ДА
 Нормативни разпоредби: Участниците трябва да разполагат с Лиценз за извършване на частна охранителна дейност (Закон за частната охранителна дейност - ДВ-бр. 15 от 2004 г., изм. и доп.);

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, когато определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
 Показател: ПК1i показател, отразяващ относителната тежест на качеството на техническата част от офертата(тежест : 60)
 Показател: ПК2i показател, отразяващ относителната тежест на цената на съответната оферта(тежест : 40)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възложителя (в приложимите случаи)

 Номер: ТТ000970

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

Ако да:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в OВ: /S-
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Време: 16:00
 Цена: 11
 Условия: Посочената цена е без ДДС и се заплаща в брой в главния офис на “Софийска вода” АД, всеки работен ден. Заплатена документация се получава в Деловодството на "Софийска вода" АД. Предложения се подават в Деловодството.
 Дата: 15/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 16:30
 Дата: 25/07/2011

ІV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни
 Дата
 Брой месеци: 150

ІV.3.7) Условия за отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Централен офис на "Софийска вода" АД, град София 1766, ж.к. Младост ІV, ул. "Бизнес парк" №1, сграда 2А.
 Час: 11:00
 Лица: Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на офертите.
 Дата: 26/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график

VІ.2) Поръчка/поръчки във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите или програмата/ите:

 Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: В допълнение към посочените по-горе изисквания, Участниците трябва да представят следните документи и информация: Заверено копие от валиден Национален Лиценз за извършване на частна охранителна дейност съгласно (Закона за частната охранителна дейност – ДВ, бр. 15 от 2004 г., изм. и доп.); Заверено копие на програма на Участника за обучение, съгласно чл. 28 от Закона за частна охранителна дейност; Заверено копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 за качество при изпълнение на дейности по охрана на имущество на физически и юридически лица със сигнално охранителна техника (COT), физическа охрана, охрана на мероприятия и охрана при Декларация от Участника, че притежава действаща GPS система отговаряща на изискванията посочени в обявлението и документацията за участие; Декларация от Участника, че притежава възможност за монтаж и поддръжка на сигнално охранителна техника и за видеонаблюдение; Списък на транспортните средства, с които Участникът разполага, предназначени да обслужват дейностите по предмета на обществената поръчка. Участникът трябва да представи копие от регистрационни талони (в случай че са негова собственост) или копия от лизинговите или друг вид договори, чрез които са му предоставени на лизинг или под наем; Копие от валиден Лиценз за радиочестоти за покритието на гр. София и София област, издадени от Комисия за Регулиране на Съобщенията /КРС/; Декларация от Участника, че разполага с работещ съвременно оборудван Диспечерски център, позволяващ автономна работа от независимо захранване, което дава възможност за независима 24-часова работа; Заверено копие от валиден лиценз за противопожарно обследване на обекти или заверено копие от сключен договор с трето лице, притежаващо такъв лиценз и копие от валидния лиценз за третото лице; Декларация на Участника, че при възлагане на поръчката, на обекти на които се съхраняват пожароопасни или други опасни вещества, ще бъдат изпращани само служители, преминали обучение за работа с пожарогасители и за реакция при аварийна ситуация, свързана с обгазяване с хлор; Минимум три референции, доказващи предишен опит в охраната на обекти, за последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата. Референциите трябва да съдържат информация за извършваната дейност, адрес, лице и телефон за контакт; Справка-декларация с изпълнени договори за охрана на обща стойност минимум 2 000 000 (два милиона) лева за предходните 2008, 2009 и 2010 години, до датата на подаване на офертата. Справката трябва да съдържа информация за Възложителя, стойност на договора и конкретните обекти; Списък на лицата на трудов и граждански договор; заверено копие от Удостоверение за декларирани данни от НАП, граждански договори или осигурителни книжки, или декларации за съгласие за използване на ресурса на съответното лице при изпълнение на поръчката в свободен текст. Участникът следва да представи декларация в свободен текст, че всички лица на трудов и граждански договор са преминали курс за обучение съгласно чл. 28 от Закона за частната охранителна дейност; Декларация на Участника, че при възлагане на поръчката при необходимост ще наеме по-голям брой от минимално изискуемия брой в точка 16.17 брой служители, отговарящи на условията по настоящата поръчка и ще обучи същите по програма „Минимум” съгласно Закона за частна охранителна дейност; Декларация на Участника, че ще компенсира напълно за своя сметка всички виновно причинени щети на Възложителя; Декларация на Участника, че допълнителните разходи за системи за COT и тяхната поддръжка ще са за сметка на Участника; Копие на полици за застраховка "Професионална отговорност" и другите, изисквани от закона задължителни застраховки за този вид дейност, предмет на настоящата обществена поръчка, както и декларация за осигуряването на задължителната застраховка за целия срок на договора. Участниците представят всички документи и информация изискуеми съгласно документацията за участие. 
Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 01.06.2011 г. с референтен № 2011-076409.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. “Витоша” №18
 Град: София
 Интернет адрес: www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ, при необходимост, рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Срок за подаване на жалби: съгласно чл. 120, ал. 3 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 01/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документи относно динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна