N: 12 / 3.6.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:
Официално наименование: Община Търговище
Пощенски код: 7700
Място/места за контакт:: отдел МИР и ОПП
E-mail:: todorova_m@mbox.contact.bg
Факс: 0601 62212
Пощенски адрес: пл."Свобода"
Адрес за допълнителна информация: Друго: моля, попълнете Приложение А.I
Град: Търговище
Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
На вниманието на:: Мариана Тодорова
Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
Адрес на възложителя: www.targovishte.bg
Телефон: 0601 68751
Адрес на профила на купувача
Страна: Република България
I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
Вид на възложителя: регионален или местен орган
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:
Наименование: “Поддържане чистотата на териториите за обществено ползване, сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци от населените места в Община Търговище, стопанисване на Регионално депо за неопасни отпадъци за общините Търговище и Попово, поддържане на склада за строителни отпадъци с. Пролаз, снегопочистване на улици и тротоари в град Търговище”
ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG334
Място на изпълнение: община Търговище
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 16
Обект на поръчката: Услуги
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Предназначение: Обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)
Рамково споразумение
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:
Описание: Поддържане чистотата на териториите за обществено ползване, сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци от населените места в Община Търговище, стопанисване на Регионално депо за неопасни отпадъци за общините Търговище и Попово, поддържане на склада за строителни отпадъци с. Пролаз, снегопочистване на улици и тротоари в град Търговище
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 90500000: Услуги, свързани с битови остатъци и отпадъци
Доп. предмети: 90620000: Услуги по почистване на улици от сняг
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти: 0
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)
В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: Прогнозна стойност 1 874 377 лв. без ДДС
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 12
РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):
Описание: Гаранция за участие в размер на 9000 лв. под формата на парична сума или банкова гаранция (безусловна и неотменима, валидна за срока на валидност на офертата). Плащането се извършва в брой в касата на общината или по Банкова сметка на Община Търговище при Банка ОББ-АД гр.Търговище IBAN BG62UBBS80023300143230 BIC UBBSBGSF. Гаранция за изпълнение на договора в размер 2% от стойността на договора за обществената поръчка без ДДС под формата на депозит или банкова гаранция (безусловна и неотменима, валидна до 10 дни след изтичане на срока на договора).
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:
Условия: Финансирането ще се извършва със средства от бюджета на Община Търговище
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):
Правна форма
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)
Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: Всеки участник има право да представи само една оферта,която съдържа следните документи: 1. Списък на документите,съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Оферта за участие Обр.№ 13. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител Обр. № 2. 4. Административни сведения Обр.№ 35. Документи за регистрация на участника: • За ЮЛ или ЕТ, които не са пререгистрирани по реда на ЗТР се представя:-копие от документ за съдебна регистрация;-валидно удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 01.06.2011 г; - копие на удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ • За ЮЛ или ЕТ,които са пререгистрирани по реда на ЗТР се представя копие от документ за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР • За ФЛ - копие от документа за самоличност• За чуждестранни лица- съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или админ.орган в държавата,в която е установен-представя се в официален превод. 6. Копие от документа за внесена гаранция за участие,а при банкова гаранция-оригинал. 7. Копие от баланса и отчета за приходите и разходите за 2008 г., 2009 г. и 2010 г. или в зависимост от датата,на която участника е учреден или е започнал дейността си според официалните си счетоводни документи. 8. Декларация със списък на основните договори за услуги с предмет,сходен с предмета на настоящата общ.поръчка, изпълнени от участника през последните 3 год., вкл. стойностите,датите и получателите - Обр. № 4,придружена от препоръки. 9. Декларация за техническото оборудване Обр.№ 5. 10. Декларация за наличие на собствена или наета база,необходима за изпълнение на поръчката Обр. № 6. 11. Декларация за опит в извършване на услуги по сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци,поддържане чистотата на териториите за общ.ползване,снегопочистване на улици и тротоари Обр. № 7. 12. Декларация за обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т.3 и ал.2,т.1 и т.3 от ЗОП Обр. № 8. 13. Декларация за обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал.2, т.2 от ЗОП Обр. № 9. 14. Декларация за обстоятелствата по чл.47,ал.5 от ЗОП Обр. № 10. 15. Копие от валиден сертификат по стандарт ISO 9001 за управление на качеството или еквивалент съгл. чл. 53, ал.4 от ЗОП, с обхват на сертификация сходен с предмета на настоящата общ.поръчка, издаден от акредитирани институции или агенции за управление на качеството. 16. Копие от валиден сертификат по стандарт ISO 14001 за управление на околната среда или еквивалент съгл. чл. 53, ал. 4 от ЗОП,с обхват на сертификация сходен с предмета на настоящата общ.поръчка,издаден от независими лица. 17. Копие от валиден сертификат по стандарт OHSAS 18001 за здравосл. и безопасни условия на труд или еквивалент съгл. чл.53,ал.4 от ЗОП,с обхват на сертификация сходен с предмета на настоящата общ.поръчка. 18. Копие от документ за извършване на дейността, съгласно ЗУО - Разрешение за извършване на дейности с отпадъците на територията на Община Търговище съгласно чл. 37 от ЗУО. 19. Копие от фактурата за закупена документация за участие. 20. Нотариално заверено пълномощно на лицето подписало офертата,в случай че същото няма представителни функции. 21. Нотариално заверено споразумение за създаване на обединение/ консорциум–когато участникът е обединение/консорциум,което не е ЮЛ22.Техническо предложение Обр. № 11; 23. Предлагана цена Обр. № 12. Копията на изискуемите документи да са заверени от собственика/ръководителя на физическото или ЮЛ – кандидат за изпълнител на общ.поръчка, или упълномощено от него лице. Копията на документите по т.15,16 и 17, които са на чужд език да се представят и в превод. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение,което не е ЮЛ се прилагат изискванията на чл. 56,ал. 3 от ЗОПНепредставянето на някой от изброените документи,несъответствието на някои от тях с изискванията на възложителя, наличието на обстоятелства по чл.47,ал.1,2 и 5 от ЗОП е основание за отстраняване на съответния участник.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от баланса и отчета за приходите и разходите за последните три години (2008г., 2009г. и 2010г.) или в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си според официалните си счетоводни документи.
Минимални изисквания: Участникът да има положителен финансов резултат за всяка от последните три години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.) или в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си според официалните си счетоводни документи. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум това изискване се прилага за обединението/консорциума като цяло.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на горното изискване.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация със списък на основните договори за услуги с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени от участника през последните три години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.), включително стойностите, датите и получателите - Образец № 4, придружена от препоръки за добро изпълнение; 2. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на поръчката – Образец № 5; 3. Декларация за наличие на собствена или наета база, необходима за изпълнение на поръчката - Образец № 64. Декларация за опит в извършване на услуги по сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци, поддържане чистотата на териториите за обществено ползване, снегопочистване на улици и тротоари - Образец № 7. 5. Копие от валиден сертификат по стандарт ISO 9001 за управление на качеството или еквивалент съгласно изискванията на чл. 53, ал. 4 от ЗОП, с обхват на сертификация сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, издаден от акредитирани институции или агенции за управление на качеството. 6. Копие от валиден сертификат по стандарт ISO 14001 за управление на околната среда или еквивалент съгласно изискванията на чл. 53, ал. 4 от ЗОП, с обхват на сертификация сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, издаден от независими лица. 7. Копие от валиден сертификат по стандарт OHSAS 18001 за здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент съгласно изискванията на чл. 53, ал.4 от ЗОП, с обхват на сертификация сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. 8. Копие от документ за извършване на дейността, съгласно Закона за управление на отпадъци - Разрешение за извършване на дейности с отпадъците на територията на Община Търговище съгласно чл. 37 от Закона за управление на отпадъците, включващо дейности по събиране, транспортиране и депониране, издадено от компетентен орган, допускащо и неопасни отпадъци от стъкларската и хранително-вкусовата промишленост, както и дейности по оползотворяване на строителни отпадъци и отпадни земни маси – код R10. Копията на документите по т. 5, 6 и 7 , които са на чужд език да се представят и в превод
Минимални изисквания: Участникът в процедурата следва: 1. Да е изпълнил за последните три години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.) поне 3 (три) договора с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка. 2. Да разполага минимум със следното техническо оборудване: - Челен товарач или еквивалент – 2 бр. - Машина за земни работи и пробутване – 1 бр. - Машина за пътни работи (разстилаща) – 1 бр.-Специализирани транспортни средства за събиране и извозване на битови отпадъци от контейнери тип „Бобър” - 6 бр. - Специализирани транспортни средства за събиране и извозване на битови отпадъци с контейнери тип 2 куб.м. - 1 бр. - Специализирани транспортни средства за събиране и извозване на битови отпадъци с контейнери тип 4 куб.м – 1 бр.-Автометачки – 2 бр. - Товарни автомобили – самосвали – 4 бр. - Контейнери за битови отпадъци тип „Бобър” - 1000 бр. Техника за снегопочистване: -Трактор с гребло – 4 бр. - Песъкоразпръсвач - 1 бр. - Роторен снегорин – 1 бр. - Автоцистерна за луга – 1 бр. - Мини роторен снегорин – 5 бр. 3. Да разполага със следната собствена или наета база, необходима за изпълнение на поръчката: - Склад и площадка за съхранение на техниката – минимум 1 брой - Работилница за ремонт на съдовете за смет – минимум 1 брой - Склад за съхранение на материали за зимната поддръжка – минимум 1 брой. 4. Да има опит в извършване на услуги по сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци, поддържане чистотата на териториите за обществено ползване, снегопочистване на улици и тротоари – минимум 3 години. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, тези изисквания се прилагат за обединението/консорциума като цяло. 5. Да притежава валиден сертификат по стандарт ISO 9001 за управление на качеството или еквивалент съгласно изискванията на чл. 53, ал. 4 от ЗОП, с обхват на сертификация сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. 6. Да притежава валиден сертификат по стандарт ISO 14001 за управление на околната среда или еквивалент съгласно изискванията на чл. 53, ал. 4 от ЗОП, с обхват на сертификация сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, 7. Да притежава валиден сертификат по стандарт OHSAS 18001 за здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент съгласно изискванията на чл. 53, ал. 4 от ЗОП, с обхват на сертификация сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. 8. Да притежава документ за извършване на дейността, съгласно Закона за управление на отпадъци - Разрешение за извършване на дейности с отпадъци на територията на Община Търговище съгласно чл. 37 от Закона за управление на отпадъците, включващо дейности по събиране, транспортиране и депониране, издадено от компетентен орган, допускащо и неопасни отпадъци от стъкларската и хранително-вкусовата промишленост, както и дейности по оползотворяване на строителни отпадъци и отпадни земни маси – код R10.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)
Запазени поръчки
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Основания и мотиви
IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)
Критерий за оценка: Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)
Референтен номер
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Ако да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в OВ: 2011/S- от 24/02/2011
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 16:00
Цена: 12
Условия: Документацията за участие се получава в стая № 34 в сградата на Община Търговище след заплащане в брой в касата на Общината или по банков път на следната сметка на Община Търговище:IBAN: BG86UBBS80023106051909, BIC: UBBSBGSF при ОББ АД, клон Търговище. Цена на документацията 12.00лв. Документацията се намира на сайта на общината - интернет адрес: www.targovishte.bg
Дата: 20/06/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
Час: 16:00
Дата: 30/06/2011
ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)
Брой дни: 90
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: зала № 74 в Община Търговище
Време: 10:00
Лица: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
Дата: 01/07/2011
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)
Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)
Допълнителна информация: Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти чрез поместване на СЪОБЩЕНИЕ на сайта на Община Търговище - www.targovishte.bg
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование: Община Търговище - юрисконсулт
Пощенски код: 7700
Е-mail
Факс
Пощенски адрес: пл."Свобода"
Град: Търговище
Интернет адрес (URL)
Телефон: 0601 68602
Страна: Република България
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 03/06/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование: Община Търговище
Пощенски код: 7700
Място/места за контакт: инж.Иван Иванов
E-mail
Факс: 0601 62212
Пощенски адрес: пл."Свобода"
Град: Търговище
На вниманието на: Дирекция "Инвестиции и екология"
Интернет адрес
Телефон: 0601 68651
Страна: Република България
ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие
Официално наименование: Община Търговище
Пощенски код: 7700
Място/места за контакт: Ивелина Николова Златева или Павлина Стоянова Захариева
E-mail
Факс: 0601 62212
Пощенски адрес: пл."Свобода"
Град: Търговище
На вниманието на: Център за административно обслужване - работно място №5 и №6
Интернет адрес
Телефон: 0601 68717
Страна: Република България