N: 11 / 3.6.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:
Официално наименование: Министерство на образованието, младежта и науката
Пощенски код: 1000
Място/места за контакт:: дирекция "Висше образование"
E-mail:
Факс: 02 9217543
Пощенски адрес: бул. "Княз Дондуков" № 2А
Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Град: София
Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
На вниманието на:: Яна Йотова
Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Адрес на възложителя
Телефон: 02 9217543
Адрес на профила на купувача
Страна: Република България
I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: образование
Вид на възложителя: министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:
Наименование: Доразвиване и поддръжка на рейтинговата система за висшите училища в Република България
ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG
Място на изпълнение: Република България
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 10
Обект на поръчката: Услуги
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Предназначение: Обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)
Рамково споразумение
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:
Описание: Чрез услугата, възлагана с настоящата обществена поръчка, се цели да се утвърди рейтинговата система за оценка на висшите училища в България като механизъм, който да подпомага информирания избор на потребителите на висше образование в страната, за което следва да се реализират следните дейности: 1. Изготвяне на предложения за модификация на методологията за класиране на висшите училища по професионални направления въз основа на преглед и анализ на резултатите от действието на рейтинговата система до момента. 2. Социологическо проучване на нагласите сред студентите за актуализиране на данните от анкетното социологическо проучване и изчисляване на съответните индикатори за 2011 г. 3. Систематизиране и обработка на информацията в системата и актуализиране на индикаторите за 2011 г. 4. Доработване, хостинг и поддръжка на уеб-базираната платформа.
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 80000000: Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Доп. предмети: 79300000: Пазарни и стопански проучвания; проучвания на общественото мнение и статистика
Доп. предмети: 72000000: ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти: 0
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)
В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: Следва да се реализират следните дейности: 1. Изготвяне на предложения за модификация на методологията за класиране на висшите училища по професионални направления въз основа на преглед и анализ на резултатите от действието на рейтинговата система до момента. 2. Социологическо проучване на нагласите сред студентите за актуализиране на данните от анкетното социологическо проучване и изчисляване на съответните индикатори за 2011 г. 3. Систематизиране и обработка на информацията в системата и актуализиране на индикаторите за 2011 г. 4. Доработване, хостинг и поддръжка на уеб-базираната платформа.
Прогнозна стойност: 350000
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 18
РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):
Описание: Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 3500 (три хиляди и петстотин) лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОМН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 120 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от цената на договора без ДДС, която се представя преди сключването му, в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОМН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-малко от 19 месеца от момента на сключване на договор.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:
Условия: Финансиране: от държавния бюджетПлащане: по банков път, в български лева, по ред и при условия, регламентирани в документацията.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):
Правна форма
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)
Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: Участниците трябва да отговарят на изискванията, поставени в чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП и в утвърдената с решението на възложителя документация, което се доказва със следните документи: копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а ако не е пререгистриран в ТР – удостоверение за актуално състояние, издадено от съда по регистрация, не повече от 3 месеца преди датата на подаване на офертата. Ако кандидатът е обединение, което не е търговско дружество, се представя копие от документа за създаването му, а ако е физическо лице - копие от документ за самоличност; Документ за закупена документация; Документ за платена гаранция за участие; Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; Други документи, посочени в документацията. Непредставянето на някой от изискваните документи води до отстраняване на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. заверени счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2008 г., 2009 г. и 2010 г.2. справка за оборота от дейност, сходна с предмета на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Участниците в процедурата трябва общо за трите предходните години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.) да са реализирали оборот от дейност, сходна с тази по предмета на поръчката, в минимален размер от 100 000 /сто хиляди/ лева без ДДС. Под дейност сходна с предмета на поръчката се има предвид изследвания, разработки и проекти в областта на висшето образование. При липсата на доказателства за такъв оборот, участниците ще бъдат отстранявани от участие в процедурата. 2. Когато участникът е обединение, се приема сумарно реализираният оборот от дейност, сходна с тази по предмета на поръчката за предходните три години (2008г., 2009 г. и 2010 г.) от всички лица в обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. кратка анотация за досегашния опит на участника в реализацията на дейности, сходни с предмета на поръчката; 2. списък на реализираните от участника през последните 3 години проучвания и анализи на специфични образователни политики и/или проблеми и/или реформи в областта на образованието и/или науката, в който се посочва предметът на проучването или на анализа, стойността на договора за възлагането им, в случай че те не са финансирани от участника, датите на сключване и на изпълнение на договорите и данни за възложителите, включително лице за контакт и координати, както и място на публикуване на резултатите от проучванията или анализите; 3. копия на договори и приемо-предавателни протоколи за изпълнението им и/или препоръки от възложители на проучвания и анализи с посочената в т. 1 от изискванията тематика, и/или на резюме от проучването или анализа, и/или копие на публикациите на резултатите от проучвания и анализи с посочената в т. 1 от изискванията тематика. 4. Декларация относно броя на анкетьорите, на които участникът може да разчита за реализация на анкетното проучване сред студентите. 5. Списък на лицата, които отговарят за организацията на изпълнението на поръчката, в който се посочват имената на тези лица, тяхната връзка с участника и телефони за контакт с всяко от лицата. 6. Списък на експертите, ангажирани за реализацията на поръчката, в който се посочва за коя от дейностите по изпълнение на поръчката ще бъде ангажиран всеки от експертите, придружен от следните документи, представени за всяко едно от посочените в списъка лица:6.1. копия на документи за образователна и/или научна степен; професионални автобиографии, съдържащи подробни данни относно участието на експерта в реализирането на различни проекти и ролята му в тях; копия на документи, удостоверяващи връзката между участника и съответния експерт; 7. Декларация относно възможностите на участника за осигуряване на хостинг на системата, с детайлно описание на характеристиките на предвидения за дейността дейта-център.
Минимални изисквания: 1. Участниците в откритата процедура трябва да притежават опит в реализацията на сходни дейности, който да се изразява в извършването на поне 3 проучвания и анализи на специфични образователни политики и/или проблеми и/или реформи в областта на образованието и/или науката, реализирани през последните 3 години (2008, 2009 и 2010 г.), резултатите от които да са публикувани. Проучванията и анализите може и да не са свързани с българските образователна и научна системи. 2. Участниците в откритата процедура трябва да разполагат с анкетьорска мрежа, достатъчна за извършване на анкетни проучвания от необходимия мащаб – минимум 50 човека. 3. Участниците в откритата процедура трябва да разполагат с екип от експерти в следните области: 3.1 извършване на маркетингови и статистически изследвания и в частност маркетингови и статистически изследвания в областта на висшето образование, за което е необходимо да разполагат със следните експерти: 3.1.1 не по-малко от трима от членовете на екипа следва да са експерти с опит в областта на маркетинговите и/или статистически изследвания на висшето образование през последните три години – всеки от тях да има водещо участие в поне едно маркетингово и/или статистическо изследване и проучване на висшето образование през последните три години, свързано с анкетиране на повече от 10 000 души. 3.2 реализация на софтуерни системи и продукти с образователна и/или научна насоченост, за което е необходимо да разполагат със следните експерти: 3.2.1 не по-малко от трима от членовете на екипа следва да са участвали в разработката на поне една софтуерна система или продукт, насочени към администрирането и/или мониторинга на образователна и/или научна система през последните три години. Софтуерните системи и продукти с образователна и/или научна насоченост, разработвани от членовете на екипа, може и да не са свързани с българските образователна и научна системи.4. Участниците в откритата процедура трябва да разполагат с възможност за осигуряване на хостинг на системата на напълно функционален дейта-център, отговарящ на изискванията, описани в документацията.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Основания и мотиви
IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
Показател: Цена за изпълнение на услугата(тежест : 75)
Показател: Подход на участника към изпълнението на проекта и общо съответствие на предложението със съществуващата в момента система(тежест : 15)
Показател: Адекватност на План-графика за изпълнение на поръчката, съдържащ се в офертата на участника(тежест : 10)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)
Референтен номер
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Ако да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в OВ: /S-
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 17:30
Цена: 20
Условия: Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ за закупена документация. Плащането се извършва по банков път - IBAN - BG50BNBG96613000149101 - БНБ - ЦУ - София
Дата: 01/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
Час: 17:30
Дата: 12/07/2011
ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)
Брой дни: 90
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: сградата на Министерството на образованието, младежта и науката
Време: 14:00
Лица: Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
Дата: 13/07/2011
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)
Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)
Допълнителна информация: Договор не се сключва с участник, определен за изпълнител, който при подписването на договора не представи:1. документите по чл. 48, ал. 2, удостоверяващи липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП.2. документ за гаранция за изпълнение.
Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 26.05.2011 г.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: съгласно чл. 120 от ЗОП
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 26/05/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна