N: 10 / 3.6.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Национална агенция за приходите
 Пощенски код: 1000
 Място/места за контакт:: ЦУ на НАП, дирекция "Информационни системи", бул. Княз Ал.  Дондуков № 52
 E-mail:: a.mandjukova@nra.bg
 Факс
 Пощенски адрес: бул. Княз Ал. Дондуков № 52
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: София
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: А. Манджукова - главен експерт в дирекция "Информационни системи"
 Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Адрес на възложителя: http://www.nap.bg
 Телефон: 02 98593677
 Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/page?id=207
 Страна: Република България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги; икономически и финансови дейности
 Вид на възложителя: министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: "Поддържане на софтуера за управление на електронен архив"

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG
 Място на изпълнение: ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, ТД на НАП и офиси на НАП
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 7
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: Поддържане на софтуера за управление на електронен архив, което включва: 1. наблюдение, настройка и поддържане на оптимално функциониране на отделните комуникационни, технологични и софтуерни елементи, бази данни и функционални модули, изграждащи системата за управление на електронния архив /СУЕА/ и връзката между тях; 2. настройка, поддръжка и привеждане в състояние на оптимално функциониране на приложния софтуер на СУЕА, включваща и отстраняване на грешки, бъгове, проблеми; 3. актуализиране и развитие на СУЕА в съответствие с нормативните изисквания и промени в работните процедури; 4. актуализиране и развитие на нови интерфейси на СУЕА; 5. поддържане на архитектурата на СУЕА в съответствие с актуалната организационна структура на НАП; 6. анализ на бързодействието на СУЕА и предложения за оптимизация; 7. предоставяне на екипа на НАП на информация, свъзана с използваните технологии, методология и подходи.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 50324100: Услуги по поддържане на компютърни системи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти: 0

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Съгласно документацията за участие.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
 Прогнозна стойност от: 0
 Прогнозна стойност до: 200000
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 24

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: Участникът представя гаранция за участие в обществената поръчка в размер на 600,00 /шестстотин лева/ лева или 306,78 /триста и шест евро и седемдесет и осем евроцента/ евро, представляваща 0,3% от прогнозната стойност на поръчката без ДДС. Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция - в оригинал, или парична сума, преведена по банкова сметка на ЦУ на НАП. При преводи от България сумата в лева се внася по банков път по банковата сметка на ЦУ на НАП, както следва: БНБ, гр. София, пл. „Княз Александър І”, № 1IBAN: BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD При преводи от чужбина, сумата в евро се внася по банковата сметка на ЦУ на НАП, както следва: BULGARIAN NATIONAL BANK1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA,BULGARIAIBAN:BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSDThe correspondent account of the BNB in TARGET 2 is:IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41 S.W.I.F.T. code: BNBGBGSFBeneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Address: 52 DONDOUKOV BLVD,SOFIA, BULGARIAБанковите разноски са за сметка на наредителя.Гаранцията за участие следва да покрива срока на валидност на офертата - 90 /деветдесет/ календарни дни от крайния срок за получаване на офертите.Участник, който не е приложил към офертата си документ за внесена гаранция за участие, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 3 (три) на сто от стойността на договора без ДДС, при подписване на договора. Гаранцията се представя под формата на учредена банкова гаранция, или парична сума, преведена по сметка на НАП при БНБ, гр. София.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: По банкова сметка при условията, посочени в раздел ІІ (Цена и условия на плащане) от проекта на договор, неразделна част от документацията.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: ДА
 Условия: Всеки участник следва да приложи към офертата си „Описание на организацията, подхода и начина на реализация на предмета на поръчката”, в което да изложи своето виждане и принципни постановки за изпълнение на поръчката.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: Необходимите документи, които участникът трябва да представи за участие, са: 1. Заверено копие от удостоверение за актуално състояние, издадено от съответния компетентен съд и заверено копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ (когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец и не е регистриран /пререгистриран/ по реда на Закона за търговския регистър /ЗТР/), или единен идентификационен код /ЕИК/, съгласно чл. 23 от ЗТР (когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец и е регистриран /пререгистриран/ по реда на ЗТР). Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени.Когато участникът е физическо лице, представя заверено копие от документ за самоличност; 2. Заверено копие от документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, в случай, че има такава регистрация; 3. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора; 4. Декларация/и за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП), съгласно приложените към документацията образци;Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата.В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица или е предвидено участието на подизпълнители, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП по отношение на всяко едно лице, включено в обединението или по отношение на посочен подизпълнител, води до отстраняване на участника от процедурата;5. Декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката, съгласно приложения към документацията образец - ако участникът предвижда участието на подизпълнители; 6. Оригинален документ за внесена гаранция /банкова гаранция или парична сума, внесена по банков път/ за участие в процедурата. 7. Пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата.В случай, че участникът в процедурата е чуждестранно физическо и/или юридическо лице, или техни обединения, съгласно чл. 56, ал. 4 от ЗОП офертата се подава на български език. Документите по т. 1 се представят в официален превод на български език по смисъла на § 1, т. 16а от допълнителните разпоредби на ЗОП, т.е. в превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи. Всички останали изискуеми документи, посочени в настоящото обявление и в Указанията за подготовка на офертите, които са на чужд език, задължително се представят и в превод на български език.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: Няма.
 Минимални изисквания: Няма.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за услуги, сходни с обекта на настоящата поръчка, изпълнени от участника през последните три години /за периода от 01.05.2008 г. до 01.05.2011 г./, включително обект (предмет), кратко описание на изпълнените дейности по договора и използваните технологии – Oracle, Java, Oracle UCM и др. софтуерна архитектура – обектно ориентирана, многослойна, уеб базирана, централизирана и др., използвани инструменти за разработка на софтуер (технологии, СУБД, софтуер за системна интеграция и др.), възложител (получател), стойност, период на изпълнение на договора (посочва се начална дата и крайна дата на всеки договор). Списъкът се попълва съгласно приложения към документацията образец.2. Референции (препоръки) за добро изпълнение по включени в списъка по т. 1., изпълнени договори.3. Валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен, в областта на разработването и поддръжката на софтуер, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството. 4. Списък на лицата, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка, съдържащ имената, образованието, професионалния опит и квалификацията им, както и информация за вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско, друго). Списъкът се попълва съгласно приложения към документацията образец.5. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата по т.4. - напр. копия от дипломи и копия от трудови книжки /или еквивалентен документ, показващ трудовия или осигурителния стаж/, както и други документи, издадени от трети лица, удостоверяващи квалификацията им.6.Удостоверение за членство по OPN /Oracle Partner Network/ или еквивалентен документ , доказващ че участникът е член на партньорската програма на Оракъл.
 Минимални изисквания: Минимално изискване по т. 1 и т. 2:Участникът трябва да има изпълнени най-малко три договора, които са сходни с обекта на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години /от 01.05.2008 г. до 01.05.2011 г./, с приложени референции/препоръки за тях.Минимално изискване по т. 3:Участникът да притежава валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен, в областта на разработването и поддръжката на софтуер, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството. Минимално изискване по т. 4. и т. 5:Участникът следва да осигури екип от минимум 5 /пет/ служители, които притежават квалификация и професионален опит, свързани с предмета на обществената поръчка, включващ:- Ръководител на екипа – 1 служител:• университетска степен в областта на ИТ или еквивалентна на нея област;• минимум 5 г.опит в проекти за разработване на софтуер;• практически опит във всички етапи от цикъла за разработка на софтуер, включително неговата поддръжка;• практически опит при управление на проекти;• практически опит с методиките и технологиите свързани с проекта (J2ЕЕ, Oracle).- Бизнес и системен анализатор – 1 служител:• университетска степен в областта на ИТ или еквивалентна на нея област;• минимум 5 години опит в проекти за разработване на софтуер;• опит в анализ на бизнес изискванията и обектно-ориентиран дизайн на софтуерни системи;• опит в обвързването на предметната област (потребителските изисквания), системните изисквания и системната архитектура.• настройване на системната архитектура, включително на бази данни и експлоатационни параметри;• опит в сигурността на уеб приложения.• практически опит във всички етапи от цикъла за разработка на софтуер;• практически опит с методиките и технологиите свързани с проекта (UML, J2ЕЕ, Oracle).- Oracle UCM специалист – 1 служител:• университетска степен в областта на ИТ или еквивалентна на нея област;• минимум 3 години опит в проекти за разработване на софтуер;• практически опит с технологиите, които са използвани за разработване на системата (Oracle DB, Oracle UCM, J2EE, Java)• опит в обвързването на предметната област (потребителските изисквания), системните изисквания и системната архитектура;• опит с бази данни и техники за обектно-ориентиран анализ и дизайн;• настройване на системната архитектура, включително на бази данни и експлоатационни параметри;• опит в сигурността на уеб приложения.- Java програмист – 1 служител:• университетска степен в областта на ИТ или еквивалентна на нея област;• минимум 3 г.опит в проекти за разработване на софтуер;• практически опит с технологиите, които са използвани за разработване на системата (Oracle Application Server 10g, JDeveloper, UML, J2EE, XML, Struts, jsp, html, ant, fop);• практически опит с бази данни;• притежаване на сертификати за Java. - Администратор и програмист на база данни – 1 служител• университетска степен в областта на ИТ или еквивалентна на нея област;• минимум 3 години опит в проекти за разработване на софтуер;• практически опит с технологиите, които са използвани за разработване на системата;• познания в областта на процесите и дейностите по обмен на информацията;• практически опит с дизайн, администриране и оптимизиране на бази данни Oracle;• притежаване на сертификати за Oracle 10g DBA OCP.Минимално изискване по т.6:Участникът да е член на партньорската програма OPNВ случай, че участник в процедурата е обединение на физически и/или юридически лица, то с общите усилия и ресурс на лицата, включени в обединението, следва да бъдат изпълнени минималните изисквания, посочени по-горе, а документите по т. 1 – 6 от настоящия раздел се представят от лицето, включено в обединението, с ресурсите на което участникът доказва изпълнението на съответното изискване.В случай, че се предвижда участие на подизпълнители, то минималните изисквания, посочени по-горе са относими и приложими към подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: Най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
 Номер на обявлението в OВ: 2011/S- от 01/03/2011
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 17:30
 Цена: 2.5
 Условия: Документацията може да се закупува в деловодството на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, срещу представяне на документ за платена цена в размер на 2.50 лв. (два лева и петдесет стотинки) или 1.28 (едно евро и двадесет и осем евроцента) с включен ДДС по банкова сметка на ЦУ на НАП, както следва:При преводи от България:ЦУ на НАП, БНБ, гр. София, пл. "Княз Александър І", № 1IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01,BIC: BNBGBGSDПри преводи от чужбина:BULGARIAN NATIONAL BANK,1 KNYAZ ALEXANDER I SQ., SOFIA, BULGARIAIBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSDThe correspondent account of the BNB in TARGET 2 is:IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSFBeneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Address: 52 DOUNDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIAУчастниците, изтеглили документацията по електронен път от „Профила на купувача”, не заплащат цената й.
 Дата: 14/06/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 17:30
 Дата: 24/06/2011

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52
 Време: 14:00
 Лица: При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява, както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето /когато участникът е юридическо лице/. В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно;- за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия;- за представителите на юридическите лица с нестопанска цел - лична карта и документ, удостоверяващ представителната власт на лицето. В случай, че присъства пълномощник - лична карта и изрично пълномощно за представителство на юридическото лице с нестопанска цел.
 Дата: 27/06/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да намерите на интернет адрес на възложителя:http://www.nap.bg/, раздел "За НАП", "Профил на купувача", до изтичането на срока за закупуване на документация, посочен в раздел ІV, т. 3.3 от настоящето обявление.Съобщение, относно датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти: В съответствие с изискванията на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, възложителят обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като поставя съобщение за заседанието, на което ще се отварят ценовите оферти на допуснатите участници, на входа за граждани в административната сграда на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП - http://www.nap.bg. В случай, че при оценяването двама или повече участници са предложили еднакви като стойности ценови предложения, класирането ще се извърши след жребий, съгласно чл. 71, ал. 5 от ЗОП, който се тегли в присъствието на членовете на комисията и участниците. Възложителят обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП http://www.nap.bg.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата, в 10-дневен срок от публикуването на решението и обявление в Регистъра на обществените поръчки, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението. 
Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 31.05.2011 г.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 31/05/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна