N: 1 / 15.6.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Община Габрово
 Пощенски код: 5300
 За контакти: Дирекция БС
 Електронна поща: mkostadinova@gabrovo.bg;
 Факс: 066 809371
 Адрес: пл. Възраждане № 3
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: Габрово
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: инж. Марияна Костадинова; Венета Ганева
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: www.gabrovo.bg
 Телефон: 066 818334; 066 818312
 Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/
 Държава: Република България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
 Вид на възложителя: Регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: “Укрепване свлачищен участък кв. Маркотея”, гр. Габрово

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG322
 Място на изпълнение: гр. Габрово
 Тип доставки
 Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Предмет на обществената поръчка е “Укрепване свлачищен участък кв. Маркотея”, гр. Габрово. Поръчката представлява укрепване на част от значително по-голям свлачищен район, който обхваща квартал „Маркотея” на град Габрово и част от прилежащите терени в южна посока. Строително-монтажните работи включват: Изграждане на временни пътища за изпълнение на предвидените противосвлачищни мероприятия; Изграждане на съоръжения за понижаване на подпочвените води под нивото на хлъзгателната повърхност и за отвеждането им извън територията на свлачището; Изграждане на отводнителна канавка; Изграждане на съоръжение за заздравяване и конструктивно укрепвяне на свлачището; Монтиране на 8 броя реперни марки, с оглед извършване на геодезични наблюдения на движението на свлачището

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45100000: Работи по подготовка на строителната площадка
 Доп. предмети: 45120000: Сондажни и пробивни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти: 0

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: На територията на град Габрово
 Прогнозна стойност: 350000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата: 30/11/2011
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Участникът сам избира формата на гаранция за участие – парична сума или банкова гаранция в размер на: 3500 /три хиляди и петстотин лева/ лв. Представя се документ за внесена гаранция за участие (оригинал) под формата на банкова гаранция или депозит по следната сметка на Възложителя:Банка: „ДСК” ЕАД – Финансов център Габрово,Банков код (BIC): STSABGSFБанкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: “Укрепване свлачищен участък кв. Маркотея”, гр. Габрово Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността му.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя:Банка: ДСК ЕАД – Финансов център град ГабровоБанков код (BIC): STSABGSFБанкова сметка (IBAN): BG52STSA93003305016910

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Съгласно проекта на договор.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата2. Оферта 3. Административни сведения 4. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката5. Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката 6. Документ за регистрация на участника, удостоверяващ неговата правосубектност или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър 7. Удостоверение за актуално състояние или удостоверение по чл. 33 от Закона за търговския регистър, издадено от Агенцията по вписванията 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП 9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.2 от ЗОП 10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП 11.Декларация по чл. 56, ал.1, т.7 от ЗОП 12. Декларация по чл. 56, ал.1, т.10 от ЗОП13. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител 14. Документ за внесена гаранция за участие (оригинал) 15. Документ за закупена документация за участие (копиe)16. Декларация (свободен текст), че участникът е извършил оглед на обекта, предмет на поръчката17. Декларация от членовете на обединението - ако е приложима. 18. Изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упълномощаване);19. Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) 20.Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението21. Непопълненият, а само подписан и подпечатан проект на договор – по образец №22.22.Техническото предложение (образец №6)- Обяснителна записка (Приложение № 1) - Подробен Линеен календарен график - Приложение № 223.Ценовата оферта (образец №5)- Попълнената количествено – стойностна сметка Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, който:1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;2. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението;3. има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.) 2. Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от дейността му от строителство, сходно с обекта на поръчката за последните 3 (три) години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.) 3.Заверено от участника копие от „Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл.171, ал.1 от ЗУТ
 Минимални изисквания: 1. Реализиран общ оборот от дейността за последните три приключили финансови години (2008г., 2009г., 2010г.) не по-малко от 1,5 млн. лв. (един милион и петстотин хиляди лева), без вкл. ДДС.2. Оборот от строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката, общо за предходните 3 (три) финансови години (2008г., 2009г. и 2010г.), в размер на не по-малко от 700 хил. лв. (седемстотин хиляди лв.) без ДДС.3. “Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Списък с изпълнени договори, доказващи опит на участника в сходни с обекта на поръчката дейности през последните 5 (пет) години (2006 г., 2007 г., 2008 г., 2009 г. и 2010 г.), удовлетворяващи минималните изисквания2. Препоръки за добро изпълнение на договорите от предишни Възложители, удовлетворяващи минималните изисквания 3. Декларация за водещия инженерно-техническия състав на Участника, определен за изпълнение на строителството на обекта - предмет на обществената поръчка4. Професионални автобиографии и документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на експертите от инженерно-техническия състав на участника5. Декларация от всеки един от експертите, част от екипа на участника, за ангажираност в изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност6. Списък на лицата от изпълнителския състав, определен от Участника за изпълнение на строителството на обекта - предмет на обществената поръчка 7. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от четвърта група, І-ва категория, с обхват, съобразно чл.137, ал.1, т.1 от ЗУТ и чл. 5, ал. 6,.т. 4. от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС)), придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилника.8. Декларация (свободен текст) от участник - чуждестранно физическо или юридическо лице, което не е вписано в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава аналогичния документ, в която декларира, че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС 9. Списък на техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката 10. Декларация (свободен текст), че участникът няма наложени с влязъл в сила акт санкции от ДНСК/РДНСК и/или съответния еквивалентен орган в други държави или държавата на участника
 Минимални изисквания: Участникът трябва да докаже, че:1. През предходните 5 (пет) години (2006г., 2007г., 2008г., 2009г. и 2010г.) има изпълнени минимум 3 бр. договори, от които за Възложителя е недвусмислено видно следното:1.1. опит в успешно реализиране на обекти, съдържащи заедно или отделно всички от следните дейности: изграждане на стоманобетонова подпорна стена, пилотна система, дренажна система, канализационна система1.2. поне един от договорите по предходната точка е на стойност минимум 100 хил. лева без ДДС1.3. обща стойност на договори на обекти, сходни с предмета на поръчката - минимум 1,1 млн. (един милион и сто хиляди) лева без ДДС2. Има на разположение за срока на изпълнение на договора инженерно – технически състав, притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката, включително лица отговарящи за контрола на качеството и ЗБУТ, от които минимум 1 строителен инженер с образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” специалност “ПГС” или „ССС”, с минимум 3 години професионален опит по специалността.3. Има на разположение за срока на изпълнение на договора квалифициран за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката изпълнителски състав.4. Вписан е в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи четвърта група І-ва категория, с обхват, съобразно чл.137, ал. 1, т.1 и чл. 5, ал. 6,.т. 4. от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), като за целта представи съответното Удостоверение за вписване, придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от ПРВВЦПРС, или представи валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство 5.Разполага с необходимото собствено или наето оборудване и механизация за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката, с приложени доказателства за собственост, респ. правното основание на което участникът ще ползва конкретно посоченото от него оборудване за срока на изпълнение на поръчката, в което число минимум: 5.1. сондажна машина за изливни пилоти – 1бр.5.2. багер – 1бр.5.3. челен товарач – 1бр.5.4. автокран – 1бр.5.5. валяк за уплътняване на пътни основи – 1бр.5.6. трамбовъчна машина – 1бр.5.7. автобетоновоз – 2бр.5.8. товарни автомобили – 5бр.6.През последните три календарни години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.) няма наложени санкции от ДНСК/РДНСК и/или съответен еквивалентен орган в държавата на участника, с влязъл в сила акт на съответния компетентен орган в държавата, в която участникът е установен.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Финансова оценка – Фn (тежест : 70 )
 Показател: Техническа оценка - Tn (тежест : 30 )

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
 Номер на обявлението в ДВ: 9 от 23/02/2011
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 16:00
 Цена: 15
 Условия: Одобрената документация се получава в информационния център на Община Габрово след заплащане в касата или представяне на платежен документ за внесената сума по сметка BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД Габрово.
 Дата: 28/06/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 16:00
 Дата: 08/07/2011

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Община Габрово, залата на ІІІ-ти етаж
 Час: 10:00
 Лица: Представляващите участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 11/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация: Ще бъде използвано намаление на сроковете във връзка с изпращане на обявлението по електронен път и осигуряване достъп до документацията на интернет страницата на Община Габрово, както и изпратено предварително обявление.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 14/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава