N: 16 / 14.6.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД
 Пощенски код: 4002
 За контакти
 Електронна поща
 Факс: 032 644058
 Адрес: бул. Пещерско шосе № 66
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: Пловдив
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: доц. д-р Карен Джамбазов, г-н Борис Лозанов, г-н Рангел Христозов
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя
 Телефон: 032 602930; 032 602849
 Адрес на профила на купувача: www. unihosp.com
 Държава: Р. България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Здравеопазване
 Вид на възложителя: Публичноправна организация

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: Доставка и монтаж на фабрично нови компоненти, съвместими с Апарат за лъчелечение на онкологични заболявания - Линеен ускорител „Mevatron Primus”, Siemens

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG421
 Място на изпълнение: УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Васил Априлов №15А – Клиника по лъчева терапия
 Тип доставки: Покупка
 Тип строителство
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Обект на обществената поръчка е доставката и монтажът на фабрично нови компоненти, съвместими с апарат за лъчелечение на онкологични заболявания - линеен ускорител „Mevatron Primus”, Siemens, и въвеждането в експлоатация на линейния ускорител след монтажа на компонентите, представляващи: 1.1. Клистрон с излъчвана пикова мощност 7,5 MW и 1.2. Десен панел за управление на терапевтичната маса на линейния ускорител.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти: 0

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Съгласно документацията за участие.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни: 40
 Начална дата
 Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: 1. Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или платена в касата на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя.Банковата гаранция се представя в оригинал. Кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение съгласно чл. 60 от ЗОП.1.1. Размерът на гаранцията за участие: е 2000 (две хиляди) лева, която Възложителя може да задържи по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП2. Гаранция за изпълнение на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя.2.1. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС.Сметка за постъпване на гаранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума:УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. ПловдивБанка: Уни Кредит Булбанк, Република БългарияIBAN : BG97 UNCR 7527 1054 808 119BIC : UNCRBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Образуване на предлаганата цена и плащане: Цената, която ще се плати за изпълнението на поръчката представлява крайната цена, включваща ДДС и всички разходи по доставката до краен получател - УМБАЛ “Свети Георги ЕАД, гр. Пловдив, бул. Васил Априлов №15А– Клиника по лъчева терапия, както и монтажа, пускането в експлоатация на компонентите и гаранционната им поддръжкаНачин на плащане: Плащането се извършва при условията на авансово плащане не повече от 85% и плащане на остатъка от дължимата сума – след доставката въз основа на издадена фактура и съставена приемо-предавателна форма

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; когато участникът е физическо лице представя копие от документа за самоличност. 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация и копие от картата за идентификация в регистър Булстат – за кандидатите, които не са регистрирани в търговския регистър на Агенцията по вписванията /заверено от участника копие/;3. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на участника /оригинал или нотариално заверено копие/;4. Оторизационно писмо на името на участника, издадено от: а) производителят на резевните части/медицинските изделия; илиб) упълномощеният представител по смисъла на чл. 10, ал. 2 от ЗМИ,валидно за срока за изпълнение на пръчката, от което да е видно, че участникът е упълномощен да участва от свое име в обществената поръчка с изделията на производителя и изявление, че ще бъдат доставяни необходимите количества, ако участникът бъде определен за изпълнител на обществената поръчка - в легализиран превод на български език.5. Документът за писмено упълномощаване на свой представител, съгласно чл. 10, ал. 2 от ЗМИ, когато производителят на изделията не е установен на територията на държава членка на ЕС или на държава от Европейското икономическо пространство – заверено от учасника копие от оригинала и оригинал на легализирания привод на български език.6. Разрешение/удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено на участника в процедурата от ИАЛ – заверено от участника копие.7. Документ за представена гаранция за участие – Вносна бележка (или Платежно нареждане) за внесена в касата (или по сметка) парична сума – във формата на фотокопие, заверено от кандидата с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала” или оригинал на банкова гаранция, направена съгласно условията на закона и възложителя;8. Изискуеми документи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участника по чл. 50 от ЗОП9.Изискуеми документи за доказване на техническите възможности и квалификация на участника по чл. 51 от ЗОП10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 от ЗОП – попълва се, подписва се и се подпечатва, съгласно приложения към документацията образец. Декларацията се подписва от законния представител / законните представители/ на кандидата.11. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП – попълва се, подписва се и се подпечатва приложения към документацията образци 12. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП – попълва се, подписва се и се подпечатва приложения към документацията образец). 13. Декларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари, по образец14. Декларация по чл.4, ал.7 и по чл.6, ал.5, т.3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари, по образец15. Копие на документа за закупуване на документацията за участие; 16. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива както и дела на участие. Всеки от подизпълнителите трябва да предостави необходимите документи съгласно чл.56, ал.3 от ЗОП.17. Декларация от представляващият и управляващ подизпълнителя, попълва и подписва декларация за съгласие за участие като подизпълнител /оригинал/ - по образеца приложен към документацията 18. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от законния представител на участника /в оригинал/.19. Оферта образец20. Техническо предложение за изпълнение на поръчката 21. Ценово предложение

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Копие от баланс и отчет за приходите и разходите, за предходната 2010 г. - заверен от независим финансов одитор, когато това се изисква от Закона за счетоводството / заверен от кандидата с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала/. 2. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните две години.;Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ
 Минимални изисквания: Годишния финансов отчет на участниците за 2010 г. трябва да е с положителен финансов резултат (да са приключили на печалба),

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Декларация за съответствие по чл. 14, ал. 2 от ЗМИ, когато доставяните стоки са медицински изделия по смисъла на ЗМИ съставена от производителя или неговият упълномощен представител - копие на оригинала и в легализиран превод на български език; 2. ЕС сертификат за оценка на съответствието, когато в оценката е участвал нотифициран орган – копие на оригинала и в легализиран превод на български език;3. Декларация за нанесена “СЕ” маркировка върху медицинското изделие, в съответствие с изискванията на чл.8 и чл. 15 от ЗМИ 4. Инструкция за употреба на предлаганото медицинско изделие на български език, а за медицинските изделия, за които не се изисква инструкция за употреба, съгласно чл. 16, ал. 2 от ЗМИ, участникът следва да представи макет на опаковката на медицинските изделия с графично изображение на „СЕ” маркировка – на хартиен или на магнитен носител.5. Участникът трябва да осигурява и поддържа документирана система, съгласно изискванията на чл. 82, ал. 4 от ЗМИ.- декларация свободен текст.6.Съгласно изискванията на чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП, а именно: Списък на основните договори за доставки и услуги изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение.7. Информация за базите, складовете и моторните превозни средства, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката - във формата на декларация, подписана от законния представител на участника;8. Лиценз, издаден от АЯР - за извършване на дейности по чл.15, ал.3, т.4 от Закона за безопасно използване на ядрената енергия - във формата на нотариално заверено фотокопие.9. Списък на техническите лица отговорни за извършването на доставката, монтажа и пуск на фабрично нови компоненти, съвместими с линеен ускорител „Mevatron Primus”, Siemens, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството и обучението за работа (във формата на копие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”);10. Документи, удостоверяващи образование и професионална квалификация на лицата, отговарящи за извършването на доставката монтажа и пуск на фабрично нови компоненти съвместими с линеен ускорител „Mevatron Primus”, Siemens; Прилагат се сертификати или други документи, издадени съгласно действащото законодателство за квалификацията на служителите (във формата на копие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”); 11. Декларация от участника, че има изградена сервизна структура на територията на Република България с обучени и сертифицирани сервизни специалисти от производителя на апаратурата /свободен текст/. Прилагат се документ(и) (сертификат) издадени от производителя на апаратурата, за обучен сервизен специалист(и), който (които) участникът ще използва за гаранционното обслужване. (във формата на копие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”);12. Декларация от участника за осигуряване на гаранционно обслужване на апаратурата, за която са предназначени новите компоненти, от оторизиран сервиз на производителя при максимално време на реакция / отстраняване на повредата 24 / 120 часа. /свободен текст/.13. Сертификат за съответствие с изискванията на ISO 13485:2003 или еквивалентен за производителя (във формата на копие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”);
 Минимални изисквания: 1. Участниците да предлагат медицински изделия, отговарящи на нормативните изисквания за пускане на пазара и употреба;2. Участникът трябва за последните две години (2009 и 2010 г.) да е изпълнил успешно най-малко 1 (един) договор за доставка на изделията, обект на поръчката, не е задължително договора да е сключени по реда на НВМОП и ЗОП. Този договор следва да е вече с приключило изпълнение или да се изпълнява в момента (може срокът му на действие все още да не е изтекъл), но по него да е реализирана доставка. 3. Участниците да имат добра търговска репутация като доставчици на медицински изделия;4. Участниците да имат технически възможности за изпълнението на поръчката

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 15:00
 Цена: 12
 Условия: Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се получават от отдел „Специализирана администрация” на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66. Цената на документацията за участие в процедурата е на стойност е 12 лева с ДДС, които се заплащат в касата на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив, бул. „Пещерско шосе”№66. Срокът за получаване на документация е до 15:00 ч. на 15.07.2011г
 Дата: 15/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 15:00
 Дата: 25/07/2011

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: административната сграда на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66.
 Час: 11:00
 Лица: При отваряне на офертите могат да присъстват лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП.
 Дата: 26/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация: Достъп до настоящата документация е предоставен и на официалната интернет страница на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – www.unihosp.com

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно чл.120 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 14/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава