N: 14 / 14.6.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:
Официално наименование: Национална агенция за приходите, Териториална дирекция - гр. Бургас
Пощенски код: 8000
Място/места за контакт:: Валерия Маринова, Драгомир Сапунджиев за Бургас, Слав Славов за Сливен,Росинка Иванова за Ямбол
E-mail:
Факс
Пощенски адрес: ул.Цар Петър,№ 5 Б
Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Град: Бургас
Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
На вниманието на:: Валерия Маринова, Драгомир Сапунджиев за Бургас, Слав Славов за Сливен,Росинка Иванова за Ямбол
Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Адрес на възложителя
Телефон: 056 878211;056 878162; 044 610156;046 686222
Адрес на профила на купувача
Страна: България
I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: обслужване на данъкоплатците, осигурителите и осигурените
Вид на възложителя: министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:
Наименование: Доставка на фотокопирна и безконечна хартия за компютърни принтери, термочувствителна хартия и на ролки от хартия за системите за управление на опашки за ТД на НАП гр. Бургас, офис гр. Сливен и офис гр. Ямбол.
ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG34
Място на изпълнение: Бургас, Сливен и Ямбол
Тип доставки: Покупка
Тип строителство
Категория услуга
Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Предназначение: Обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)
Рамково споразумение
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:
Описание: Периодична доставка на фотокопирна и безконечна хартия за компютърни принтери, термочувствителна хартия и на ролки от хартия за системите за управление на опашките за ТД на НАП гр. Бургас, офис гр. Сливен и офис гр. Ямбол - съгласно опис /Приложение № 1/
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 30197643: Фотокопирна хартия
Доп. предмети: 22993200: Термочувствителна хартия или картон
Доп. предмети: 30199330: Безконечна хартия за компютърни принтери
Доп. предмети: 30199340: Безконечна хартия за формуляри
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: ДА
Подаване на оферти: една или повече позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)
В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: Периодична доставка на фотокопирна и безконечна хартия за компютърни принтери, термочувствителна хартия и на ролки от хартия за системите за управление на опашките за ТД на НАП гр. Бургас, офис гр. Сливен и офис гр. Ямбол
Прогнозна стойност: 110000
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 12
РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):
Описание: Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 150.00 лв. /сто и петдесет лева / внесени по банкова сметка № BG31BUIB78993300650003, BIC BUIBBGSF в Стопанска и Инвестиционна Банка,клон Бургас . Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % /три/ от стойността на договора.Гаранцията може да се представи като парична сума или банкова гаранция.Паричната сума се внася от кандидата определен за изпълнител към датата на подписване на договора. Сумата се внася по банкова сметка № BG31BUIB78993300650003, BIC BUIBBGSF в Стопанска и Инвестиционна Банка,клон Бургас. Банковата гаранция следва да е неотменима, за срока на изпълнение на договора и да се представи при подписването на същия в ТД на НАП Бургас
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:
Условия: Начинът на плащане е по банков път,до 60 дни след периодичната доставка и представяне на всички изискуеми документи пред съответната структура на НАП в обхвата на ТД на НАП Бургас,заявила необходимостта от доставка.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):
Правна форма
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)
Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия: ДА
Условия: 1.Възложителят си запазва правото да изключва от предмета на поръчката част от материалите,за които е отпаднала необходимостта от ползването им и да намалява цената по договора,съобразно оферираната за съответната стока стойност без финансови компенсации; 2.Предвижда се възможност да не се закупува цялото договорирано количество. 2. Съществува възможност за възлагане на обществената поръчка, чрез процедура на договаряне без обявления при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП;
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: 1. Необходимите документи, които участникът трябва да представи за участие са: 1. Документ за регистрация на кандидата: - 1.1. За юридически лица, които не са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър /ЗТР/ се представя - копие от документ за съдебна регистрация; - валидно удостоверение за актуално състояние; - копие на удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ; - 1.2. За юридически лица, които са пререгистрирани по реда на ЗТР се представя копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от ЗТР, участникът представя и удостоверение за актуално състояние (извлечение от Търговския регистър). - 1.3. За чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, които се представят в официален превод. - 1.4. Копие от документ за самоличност,ако участникът е физическо лице. 2. Документ за регистрация по ЗДДС (ако лицето е регистрирано) – копие, заверено с гриф “вярно с оригинала”, подпис и печат; 3. Документ за внесена гаранция за участие: банкова гаранция-оригинал или оригинал на платежно нареждане за внесена парична сума по банковата сметка на възложителя; 4. Декларация за липса на обстоятелства за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП и декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, чл. 47, ал. 2, т. 2 и ал. 5, т. 1 от ЗОП - /по приложените образци/. 5. Удостоверение от Агенция по вписванията или съответния съд за липса на производство по несъстоятелност или ликвидация на участника 6. Декларация за подизпълнители /по чл.55,ал4 от ЗОП/,когато се предвижда участие на подизпълнители. 7. Свидетелство за съдимост /заверено с гриф”вярно с оригинала,подпис и печат на участника”/,представя се от лицата, посочени в чл.47,ал.4 от ЗОП. 8. Удостоверение за наличие/липса на задължения по ДОПК,издадено от НАП не по-рано от 14 дни преди крайния срок за подаване на предложения,определен от възложителя. 9. Удостоверение за наличие/липса на задължения от съответната община - /по местожителство,месторегистрация/. 10. Копие от документ за закупена документация (заверено с гриф „вярно с оригинала”, подпис и печат на кандидата). 11. Предложение за изпълнение на поръчката/съгласно приложения образец/. 12. Ценово предложение/съгласно приложения образец/ 13. Изрично пълномощно за представяне на предложението, ако последното не се подава от представляващия дружеството - представя се в оригинал и изрично пълномощно за представляване на кандидата при отварянето на предложенията-представя се в оригинал. 14. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансовото състояние на кандидата. Представят се следните документи: - Копие от годишния финансов отчет и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година - заверено с гриф “вярно с оригинала”, подпис и печат; - Информация за общия оборот и оборота за извършените доставки с обект подобен на обекта на настоящата поръчка за последните три години
Минимални изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и квалификация Участниците следва да представят опис на транспортните средства за доставка,с които разполагат Справка за наличието на подходяща база за съхранение на консумативите Списък на основните изпълнени договори от последните 3 години с предмет,подобен на предмета на настоящата поръчка /стойности,дати,получатели/,както и най-малко 3 бр.препоръки за добро изпълнение Сертификати за съответствие на стоките със съответните спецификации и стандарти. Декларация,че участникът ще покрие риска от доказани евентуални вреди произтекли от доставена некачествена стока. Декларация,че предлаганата хартия отговаря на изискванията за качество на европейските стандарти Декларация,че след уведомяване за открит дефект,в 5 дневен срок,същият ще бъде отсранен за сметка на изпълнителя
Минимални изисквания: -копирната хартия трябва да е подходяща за двустранно копиране при работа с високоскоростни копирни машини и лазелни принтери, да е с маса 80г./кв.м., произведена от 100% целулоза, с висока белота и непрозрачност -95%
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)
Критерий за оценка: Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)
Референтен номер
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Ако да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в OВ: 2011/S041-066670 от 01/03/2011
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 17:30
Цена: 1.80
Условия: Документацията се получава на адрес - град Бургас, ул.Цар Петър, № Б, всеки работен ден от 09:00 до 17:30 часа, срещу представен документ за платена цена на документацията, преведена по следната банкова сметка: № BG94BUIB78993100650001 в СИБанк клон Бургас – б.код BUIBBGSF
Дата: 05/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
Час: 17:30
Дата: 15/07/2011
ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)
Брой дни: 90
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: в сградата на ТД на НАП Бургас, гр.Бургас, ул. Цар Петър , № 5Б
Време: 10:30
Лица: лицата, посочени в чл.68 ал.5 от ЗОП
Дата: 18/07/2011
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)
Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)
Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 09.06.2011 г.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Жалбата се подава в срок от 10 дни от узнаването за съответното решение - чл.120, ал.2 от ЗОП
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 09/06/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Периодична доставка на фотокопирна и безконечна хартия за компютърни принтери за Т на НАП Бургас, офис гр.Сливен и Офис гр.Ямбол
Номер: 1
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Периодична доставка на фотокопирна и безконечна хартия за компютърни принтери за ТД на НАП гр. Бургас, офис гр. Сливен и офис гр.Ямбол. съгласно опис /Приложение №1 от документацията/.
2) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 30197643: Фотокопирна хартия
Доп. предмети: 30199330: Безконечна хартия за компютърни принтери
Доп. предмети: 30199340: Безконечна хартия за формуляри
3) Количество или обем
Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност
Описание: Периодична доставка на фотокопирна и безконечна хартия за компютърни принтери за ТД на НАП гр. Бургас, офис гр. Сливен и офис гр.Ямбол, съгласно опис/ Приложение №1 от документацията/.
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции
Информация
(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Периодична доставка на термочувствителна хартия и на ролки от хартия за системите за управлевние на опашки за ТД на НАП гр. Бургасдоставка
Номер: 2
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Периодична доставка на термочувствителна хартия и на ролки от хартия за системите за управлевние на опашки за офисите в гр.Сливен и гр.Ямбол
2) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 22993200: Термочувствителна хартия или картон
3) Количество или обем
Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност
Описание: "Периодична доставка на термочувствителна хартия и на ролки от хартия за системите за управлевние на опашки за ТД на НАП гр. Бургас" съгласно опис Приложение №1 от документацията
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции
Информация
(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)