N: 12 / 14.6.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: "ТЕЦ Марица изток 2" - ЕАД
 Пощенски код: 6265
 За контакти: Цех "ПТ и СТЕО"; Търговски отдел
 Електронна поща: p.teneva@tpp2.com
 Факс: 042 662950
 Адрес: "ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: с. Ковачево
 Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
 Лице за контакти: По техническите въпроси - инж. Мариана Василева /Зам. р-л ПКПР/; по документацията Пламена Тенева /Специалист търговия/
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя: www.tpp2.com
 Телефон: 042 662553; 042 662911
 Адрес на профила на купувача
 Държава: Република България

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

 Основна/и дейност/и: Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: Абонаментно поддържане на автоматични пожарогасителни инсталации /АПГИ/ на ГМБ-1, 2, 3 и 4 в „ТЕЦ Марица изток 2” - ЕАД

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства на конкретния предмет на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG344
 Място на изпълнение: „ТЕЦ Марица изток 2” - ЕАД, Машинна зала ч.700 МВт., Главни маслени баки на ТА-1, ТА-2, ТА-3 и ТА-4
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 1
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение (когато е приложимо)

 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
 Брой изпълнители
 Рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Абонаментно поддържане на автоматични пожарогасителни инсталации /АПГИ/ на ГМБ-1, 2, 3 и 4 в „ТЕЦ Марица изток 2” - ЕАД, съгласно технически изисквания, посочени в документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 50700000: Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради; FB08

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Ще бъдат приемани варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Общо количество или обем: Съгласно видове дейности, посочени в техническите изисквания.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 36

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Изискуеми депозити и гаранции: 1. Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП) в размер на 400 лв. 2. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изпълнение предмета на договора. Тази гаранция се връща на Изпълнителя при добросъвестно изпълнение и липса на претенции от страна на Възложителя. 3. Ако гаранциите са парична сума се внасят по сметката на Възложителя: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, „Корпоративна търговска банка”, гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП №........". 4. Ако гаранциите са банкови се представят по приложени в документацията образци и са със следните срокове на валидност: 4.1. за участие - 120 дни от датата на отваряне на офертите; 4.2. за изпълнение на договора е 37 месеца от датата на сключването му.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: 1. Условия на плащане: Плащанията по договора се извършват до 150 дни след представяне на протокол, двустранно подписан от договарящите се страни за извършена работа и фактура-оригинал, издадена съгласно чл.113 от ЗДДС, представени от Изпълнителя на всеки три месеца по време на сервизната поддръжка. Срокът за плащане тече от датата на последно представения документ. 2. Цената на участниците да бъде в лева и да включва разходите за труд, разходи за поддръжка на специфично оборудване, необходимо за поддръжката и транспортни разходи. Разходите по материалите и консумативите, вложени по време на абонаментния сервиз са за сметка на Възложителя. Участниците трябва да представят методика за следгаранционното абонаментно поддържане на инсталациите в съответствие с изградените инсталации и техническите изисквания, дадени от Възложителя, като срещу всяка позиция от методиката постави цена за извършването и.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване: Не. Преди подписване на договора определения за изпълнител представя документите посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: ДА
 Условия: 1. Поръчката следва да бъде изпълнена в съответствие с техническите изисквания, дадени от Възложителя 2. Изпълнителят поема изцяло отговорността за поддръжката и зададените режими. 3. Участниците представят методика за следгаранционно обслужване на АПГИ на ГМБ-1,2,3 и 4.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Документи и информация: Всеки участник представя в офертата си: 1.Документ за регистрация на участника – първоначалния акт за регистрация и удостоверение за актуално състояние от “Фирмено отделение” на Окръжен съд по седалището на търговеца в случай, че същият не е пререгистриран по реда на Закона за търговския регистър /ЗТР/. Представя се нотариално заверено копие, издадено не по-рано от 3 месеца от датата на представяне на офертата. Тeзи документи удостоверяват, че търговеца не се намира в ликвидация, както и кои лица го управляват и представляват. В случай, че е извършена пререгистрация по реда на ЗТР се представя удостоверение от търговския регистър за актуално състояние по партидата въз основа на вписаните за лицето обстоятелства или заверено извлечение от Търговския регистър. 2. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, т.1, по чл.47, ал.2, т.2 и по чл.47, ал.5 ЗОП – представя се декларация по приложен в документацията за участие образец. 3. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1, т.2 и т.3 и по чл. 47, ал.2, т.1 и т.3 от ЗОП – представя се декларация по приложен към документацията за участие образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 се отстранява от участие. 4. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в обявлението и документацията. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

 Документи и информация: Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

 Документи и информация: За доказване на техническите си възможности и квалификация всеки Участник представя в офертата си: 1. Списък на основните договори за услуги, аналогични на предмета на поръчката, изпълнени през последните три години /2008, 2009, 2010г/, включително стойностите, датите и получателите, придружени с препоръки за добро изпълнение. съгл. чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП. Възложителят изисква наличието на минимум един договор за следгаранционно абонаментно поддържане на АПГИ, работещи с УниПОС_Пожароизвестителна централа FS5100 и пенообразувател за гасене на нефтопродукти AFFF-F15-3% в системата на енергетиката, доказва се с референции. 2. Описание на техническото оборудване и специализирана окомплектовка (тестери, консумативи за тях, специализирани инструментални комплекти, базово и приложно програмно осигуряване), необходими за извършване на следгаранционно абонаментно поддържане на АПГИ - съгл. чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП. 3. Участниците да са сертифицирани по ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват предмета на поръчката, представя се заверено от участника копие на сертификата съгл. чл.53, ал.1 от ЗОП. 4. Инженерният персонал на кандидатите да притежава квалификационна група по БЗР – минимум 4-та и да са положили изпит за годините на изпълнение на услугата, доказва се с копие от съответните документи, заверени от участника, чл.50, ал.1, т.7 от ЗОП. 5. Участниците да представят удостоверение от доставчика на софтуерния пакет „УНИПОС”ООД – гр. Плевен за право на работа с него, както и да са преминали курс на обучение за работа със софтуерния продукт, вграден в пожароизвестителната централа FS 5100 и да представят документи за това. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер: 11098

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 15:00
 Цена: 20
 Условия: Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител всеки работен ден от 08:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, след представяне на бланка с данните на участника (адрес по регистрация, адрес за кореспонденция, телефон, факс) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево.
 Дата: 29/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 09:30
 Дата: 08/08/2011

ІV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.6) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Централна административна сграда, Заседателна зала на Търговски отдел
 Час: 10:30
 Лица: 1. Участници или техни упълномощени представители. 2. Представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 08/08/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта/програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 или при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 13/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за динамична система за доставки)

 Официално наименование: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
 Пощенски код: 6265
 За контакти: Търговски отдел
 Електронна поща: p.teneva@tpp2.com
 Факс: 042 662950
 Адрес: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
 Град: с. Ковачево
 Лице за контакти: Пламена Тенева
 Интернет адрес
 Телефон: 042 662911
 Държава: Република България

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
 Пощенски код: 6265
 За контакти: Регистратура обществени поръчки
 Електронна поща
 Факс: 042 662507; 042 662950
 Адрес: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
 Град: с. Ковачево
 Лице за контакти: Христина Димитрова – Тaнева - Завеждащ „Регистратура обществени поръчки”
 Интернет адрес
 Телефон: 042 662717
 Държава: Република България