Официално наименование: "ТЕЦ Марица изток 2" - ЕАД
Пощенски код: 6265
За контакти: ОМТС; Търговски отдел
Електронна поща: n.dimov@tpp2.com
Факс: 042 662950
Адрес: "ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: с. Ковачево
Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
Лице за контакти: инж. Иванка Христова - Р-л "ОМТС"; инж. Нено Димов - Експерт търговия, Търговски отдел
Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
Адрес на възложителя: www.tpp2.com
Телефон: 042 662518; 042 662911
Адрес на профила на купувача
Държава: Република България
Основна/и дейност/и: Електрическа енергия
Наименование: Доставка на електроматериали за ел. филтър и ИВП
Код NUTS: BG344
Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2" - ЕАД
Тип доставки: Покупка
Тип строителство
Категория услуга
Обект на поръчката: Доставки
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
Брой изпълнители
Рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Описание: Доставка на ел. материали с цел обезпечаване на ремонтната програма на ел. филтър и ИВП
Oсн. предмет: 31681410: Електрически материали
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕАко да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти
Ще бъдат приемани варианти: НЕПрогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Общо количество или обем: Съгласно спецификация, приложени в документацията за участие
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци: 12
Изискуеми депозити и гаранции: 1. Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП) в размер на 2000 (две хиляди) лв. 2. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на срока договора и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя до Възложителя. Тази гаранция се връща на Изпълнителя при добросъвестно изпълнение и липса на претенции от страна на Възложителя. 3. Ако гаранциите са парична сума се внасят по сметката на Възложителя: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, „Корпоративна търговска банка”, гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП №........". 4. Ако гаранциите са банкови се представят по приложени в документацията образци и са със следните срокове на валидност: - за участие - 120 дни от датата на отваряне на офертите; - за изпълнение на договора - 13 месеца от датата на сключване на договора;
Условия: Финансирането на поръчката е със собствени средства. Цена да бъде в лева и да включва всички разходи за изпълнение на предмета на ОП. Плащане до 150 дни след извършване на доставката, удостоверено с приемо-предавателен протокол и фактура-оригинал, издадена съгласно чл.113 от ЗДДС. Срокът на плащането тече от датата на последно представения документ.
Изискване: Не. Преди подписване на договора определения за изпълнител представя документите посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).Ако да, опишете ги:
Други особени условия: ДА
Условия: - Предлаганите електроматериали трябва да отговарят на всички посочени параметри в приложената към поръчката спецификация или еквивалентно; - Ако Участник предлага продукт от друг производител следва да докаже, че предлаганите от него апаратури са еквивалентни или идентични по технически данни, параметри и геометрични размери за монтаж с посочените в Спецификацията. Възложителя ще приеме за съответстващи на посочените от него технически спецификации тези оферти, в които участника докаже, че всички технически параметри и характеристики на предлаганите апаратури отговарят на изискванията на документацията; - Предлаганите електроматериали се придружават със сертификат за качество и произход от завода производител и декларация за съответствие; - Доставките ще се извършват чрез заявки, съобразно нуждите на Възложителя.Изискуеми документи и информация:
Документи и информация: Всеки участник представя в офертата си: 1.Документ за регистрация на участника – първоначалния акт за регистрация и удостоверение за актуално състояние от “Фирмено отделение” на Окръжен съд по седалището на търговеца в случай, че същият не е пререгистриран по реда на Закона за търговския регистър /ЗТР/. Представя се оригинал или нотариално заверено копие. Тeзи документи удостоверяват, че търговеца не се намира в ликвидация, както и кои лица го управляват и представляват. В случай, че е извършена пререгистрация по реда на ЗТР се представя удостоверение от търговския регистър за актуално състояние по партидата въз основа на вписаните за лицето обстоятелства или заверено извлечение от Търговския регистър. 2. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, т.1, по чл.47, ал.2, т.2 и по чл.47, ал.5 ЗОП – представя се декларация по приложен в документацията за участие образец. 3. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1, т.2 и т.3 и по чл. 47, ал.2, т.1 и т.3 от ЗОП – представя се декларация по приложен към документацията за участие образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 се отстранява от участие. 4. Документите по чл.56, ал.1 от ЗОП, описани в обявлението и документацията Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):
Документи и информация: Не се изискват.Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):
Документи и информация: Доказателства за техническите възможности по чл.53 от ЗОП както следва: - чл.53, ал.1 от ЗОП - Участникът и производителят да имат въведена собствена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 г. или еквивалентно, което се удостоверява с заверено копие от сертификата /при необходимост преведено на български език/. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчкаАко да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
Нормативни разпоредби
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Критерий за оценка: най-ниска ценаАко да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
Номер: 11092Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в ДВ
Други предишни публикации (ако е приложимо)Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 15:00
Цена: 30
Условия: Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител всеки работен ден от 08:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, след представяне на бланка с данните на участника (адрес по регистрация, адрес за кореспонденция, телефон, факс) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево.
Дата: 25/07/2011
Валута: BGN
Час: 10:00
Дата: 04/08/2011
Друг език: Български
Език/ци
Брой дни: 90
Дата
Брой месеци
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, Централна административна сграда,Заседателна зала на Търговски отдел
Час: 13:10
Лица: 1. Участници или техни упълномощени представители. 2. Представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
Дата: 04/08/2011Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка
Прогнозен графикАко да, посочете проекта/програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС: НЕ
Проект/програма
Допълнителна информация
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
ДържаваУточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. ЗОП
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
Дата: 10/06/2011
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
Официално наименование: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Пощенски код: 6265
За контакти: Търговски отдел
Електронна поща: n.dimov@tpp2.com
Факс: 042 662950
Адрес: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Град: с. Ковачево
Лице за контакти: инж. Нено Димов - Експерт търговия
Интернет адрес
Телефон: 042 662911
Държава: Република България
Официално наименование: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Пощенски код: 6265
За контакти: Регистратура обществени поръчки
Електронна поща
Факс: 042 662507; 042 662950
Адрес: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, област Стара Загора (Регистратура обществени поръчки)
Град: с. Ковачево
Лице за контакти: Христина Димитрова-Танева - Завеждащ "Регистратура обществени поръчки"
Интернет адрес
Телефон: 042 662717
Държава: Република България