N: 10 / 14.6.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: "ТЕЦ Марица изток 2" - ЕАД
Пощенски код: 6265
За контакти: AO; Търговски отдел
Електронна поща: todor.delchev@tpp2.com
Факс: 042 662950
Адрес: "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: с.Ковачево, обл. Ст. Загора
Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
Лице за контакти: Георги Стаматов - Цех КИП и А, УИС; Тодор Делчев - търговски отдел
Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
Адрес на възложителя
Телефон: 042 662572; 042 662110
Адрес на профила на купувача: www.tpp2.com
Държава: Република България
I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:
Основна/и дейност/и: Електрическа енергия
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: Доставка на газанализатор за Изход СОИ-1/4
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства на конкретния предмет на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG344
Място на изпълнение: “ТЕЦ Марица изток 2” - ЕАД
Тип доставки: Покупка
Тип строителство
Категория услуга
Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение (когато е приложимо)
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
Брой изпълнители
Рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: Доставка на газанализатор за Изход СОИ-1/4, техническите характеристики са представени в документацията за участие
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 38433200: Оборудване за измерване на емисии
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Ще бъдат приемани варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Общо количество или обем: Пълното описание на поръчката е приложено в документацията за участие
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци: 3
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Изискуеми депозити и гаранции: 1. Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП) в размер на 1200 лв. 2. Гаранция за изпълнение на договора (в размер на 3% от стойността му, представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на 15 месеца от датата на сключване на договора, при добросъвестно изпълнение и липса на рекламации). 3. Ако гаранциите са парична сума, то те се внасят по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП №.............". 4. Ако гаранциите са банкови, то те се представят по представените в документацията образци и са със срок на валидност: за участие - 120 дни от датата на отваряне на офертите, за изпълнение на договора - 16 месеца от датата на сключване на договора.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: 1. Условия на финансиране: със собствени средства. 2. Условия на плащане: Плащането се извършва в 150 дневен срок от представяне на фактура - оригинал, издадена съгласно чл.113 от ЗДДС и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащането тече от датата на последно представения документ.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване: Не. Преди подписване на договора представя документите посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
Други особени условия: ДА
Условия: Цените в офертите на участниците да са в български лева, без ДДС, DDP “ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, съгласно INCOTERMS 2010 и да включват всички разходи за изпълнение на поръчката. Гаранционния срок на изделието не може да е по-малък от 12 месеца от дата на монтажа му, но не повече от 18 месеца от датата на доставка.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Документи и информация: Всеки кандидат представя в заявлението си: – документ за регистрация на участника – първоначалния акт за регистрация и удостоверение за актуално състояние издадено не по-рано от 3 месеца от датата на представяне на офертата от “Фирмено отделение” на Окръжен съд по седалището на търговеца в случай, че същият не е пререгистриран по реда на Закона за търговския регистър /ЗТР/. Представя се нотариално заверено копие. Тeзи документи удостоверяват, че търговеца не се намира в ликвидация, както и кои лица го управляват и представляват. В случай, че е извършена пререгистрация по реда на ЗТР се представя удостоверение от търговския регистър за актуално състояние по партидата въз основа на вписаните за лицето обстоятелства или заверено извлечение от Търговския регистър; – Декларация за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – представя се декларация по приложен в документацията за участие образец; Кандидат, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 се отстранява от участие. – Документите по чл.56 от ЗОП, описани в обявлението и документацията; Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на кандидата от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):
Документи и информация: не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):
Документи и информация: Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по: - чл. 53, ал. 1 от ЗОП - Сертификат за управление на качеството ISO 9001 : 2008 или еквивалентно - на производителя, издаден от независими лица, който удостоверява съответствието на производителя със стандарти за системи за управление на качеството (копие заверено от участника); - съгласно чл. 51, ал. 1, т. 5 от ЗОП - Описание /техническо/, каталози с посочен конкретен каталожен номер на стоките , които ще се доставят, за доказване на тяхната идентичност; Непредставяне на някой от гореописаните документи е основание за отстранявана на Кандидата.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер: 11091
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в ДВ
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 15:30
Цена: 20
Условия: Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител всеки работен ден от 08:00 до 12:00 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД след представяне на бланка с данните на участника/телефон, факс, мобилен телефон, адрес/ и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево
Дата: 23/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 15:30
Дата: 02/08/2011
ІV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.6) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 120
Дата
Брой месеци
ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД - Административна сграда
Час: 11:15
Лица: 1. Участници или техни упълномощени представители. 2. Представители на средства за масова информация и на юредически лица с нестопанска цел.
Дата: 03/08/2011
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта/програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 или при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. от ЗОП
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 10/06/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за динамична система за доставки)
Официално наименование: "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД
Пощенски код: 6265
За контакти: Търговски отдел
Електронна поща: todor.delchev@tpp2.com
Факс: 042 662950
Адрес: "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД
Град: с.Ковачево, обл. Ст.Загора
Лице за контакти: Тодор Делчев - експерт търговия
Интернет адрес: www.tpp2.com
Телефон: 042 662110
Държава: Република България
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование: "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД
Пощенски код: 6265
За контакти: Регистратура "Обществени поръчки"
Електронна поща: h.dimitrova@tpp2.com
Факс: 042 662950
Адрес: "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД
Град: с.Ковачево, обл. Ст.Загора
Лице за контакти: Христина Димитрова - Тaнева - Завеждащ "Регистратура обществени поръчки"
Интернет адрес: www.tpp2.com
Телефон: 042 662717
Държава: Република България