N: 9 / 14.6.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: "ТЕЦ Марица изток 2" - ЕАД
Пощенски код: 6265
За контакти: КТО, Търговски отдел /ТО/
Електронна поща: a.kaneva@tpp2.com
Факс: 042 662950
Адрес: Област Стара Загора
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: с. Ковачево
Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
Лице за контакти: По техн. въпроси: инж. Евгени Славов - Технолог КТО; по процедурата - инж. Ася Кънева - специалист Търговия, ТО
Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
Адрес на възложителя: www.tpp2.com
Телефон: 042 662316; 042 662914
Адрес на профила на купувача
Държава: Република България
I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:
Основна/и дейност/и: Електрическа енергия
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: Полагане на високотехнологично защитно покритие чрез термично депониране HVOF процес върху работните повърхнини на нагревните повърхности в пещни камери на котли 1÷12.
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства на конкретния предмет на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG344
Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 1
Обект на поръчката: Услуги
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение (когато е приложимо)
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
Брой изпълнители
Рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: Полагане на високотехнологично защитно покритие чрез термично депониране HVOF процес върху работните повърхнини на нагревните повърхности в пещни камери на котли 1÷12, съгласно техническите изисквания, посочени в документацията за участие.
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 50531100: Услуги по ремонт и поддържане на парни котли
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Ще бъдат приемани варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Общо количество или обем: Общата площ на покритието е 266 кв.м.
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Дата за завършване: 30/12/2013
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Изискуеми депозити и гаранции: 1. Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП). Тази гаранция е на стойност - 2300 лв. /две хиляди и триста лева/. 2. Гаранция за изпълнение на договора (представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на 12 месеца от гаранционния срок на извършената услуга, след отправено писмено искане от Изпълнителя до отговорника по договора и липса на претенции от страна на Възложителя). Гаранцията е в размер на 3% от стойността на договора. 3. Ако гаранциите са парична сума, то те се внасят по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП № ...............". 4. Ако гаранциите са банкови, то те се изготвят по представените в документацията образци и са със срок на валидност: за участие - 120 дни от датата на отваряне на офертите, за изпълнение на договора – 30.01.2015г.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: 1. Условия на финансиране: със собствени средства. 2. Условия на плащане: до 150 дни след извършване на услугата, удостоверена с двустранно подписан протокол и фактура, издадена съгласно чл.113 от ЗДДС. Срокът за плащане тече от датата на последно представения документ.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване: Не.
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
Други особени условия: ДА
Условия: Офертата на Участника да е в български лева. Цената да включва всички разходи за труд, материали, консумативи и всички други дейности, необходими за извършване на услугата, с изключение на осигурените от Възложителя такива, посочени в Приложение 1 към документацията. Срок за изпълнение на услугата за Котли 1÷12 - до 30 дни след уведомяване на изпълнителя. Гаранционен срок - 5 години от датата на въвеждане в експлоатация.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Документи и информация: 1.Документ за регистрация на кандидата – първоначалния акт за регистрация и удостоверение за актуално състояние издадено не по-рано от 3 месеца от датата на представяне на заявлението от “Фирмено отделение” на Окръжен съд по седалището на търговеца в случай, че същият не е пререгистриран по реда на Закона за търговския регистър /ЗТР/. Представя се нотариално заверено копие. Тeзи документи удостоверяват, че търговеца не се намира в ликвидация, както и кои лица го управляват и представляват. В случай, че е извършена пререгистрация по реда на ЗТР се представя удостоверение от търговския регистър за актуално състояние по партидата въз основа на вписаните за лицето обстоятелства или заверено извлечение от Търговския регистър. 2. Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – представят се декларации по приложен в документацията за участие образец. Участникът, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 се отстранява от участие. 3. Всички необходими документи по чл.56 от ЗОП, посочени в Обявлението и Документацията за участие. Непредставянето на някои от посочените документи е основание за отстраняване на Участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):
Документи и информация: Не се изискват.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):
Документи и информация: Доказателства за техническите възможности и/или квалификация: 1. Участникът да представи списък на основните договори за услуги, аналогични на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години /2008, 2009, 2010г./, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение, съгласно чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП. Възложителят изисква Участникът да има изпълнен минимум един договор по предмета на поръчката през последните три години, придружен с препоръка за добро изпълнение. 2. Участникът да представи документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификацияна на Участника и/или на ръководните му служители,или на лицата, които отговарят за извършването на услугата, съгласно чл.51, ал.1, т.7. Участниците да притежават III -та квалификационна група по безопасност и здраве при работа в електрически и неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи. 3. Участникът да притежава сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалентно с обхват предмета на поръчката, съгласно чл.53, ал.1 от ЗОП, за което да представи заверено от него копие от сертификата. 4. Участникът да представи декларация за техническото оборудване, с което разполага за изпълнение предмета на поръчката, съгласно чл. 51‚ ал. 1‚т. 9 от ЗОП. 5. Участникът да декларира‚ че разполага с група от специалисти‚ които са на разположение и в готовност при повикване в срок до два дни да бъдат в ТЕЦ “Марица изток 2” ЕАД‚ /ако е необходимо/ и разполага с необходимата техника. Непредставянето на някои от посочените документи е основание за отстраняване на Участника от процедурата.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер: 11090
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в ДВ
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 15:00
Цена: 20
Условия: Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител всеки работен ден от 08:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД след представяне на бланка с данните на участника (телефон, факс, мобилен телефон, адрес) и фактура за закупена документация. Документацията може да се получи от участника и по куриер (за сметка на участника) и по e-mail след изпращане на копие от платежно за закупена документация и данните на участника(телефон, факс, мобилен телефон, точен адрес за изпращане на документацията) на посочения в обявлението факс. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево.
Дата: 26/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 15:00
Дата: 05/08/2011
ІV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.6) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 120
Дата
Брой месеци
ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: Административна сграда на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Час: 11:10
Лица: Законен представител на участника или негов упълномощен представител, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
Дата: 08/08/2011
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта/програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 003592 9807315
Адрес: бул."Витоша" №18
Град: София
Интернет адрес
Телефон: 003592 9884070
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 или при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Съгласно разпоредбата на чл.120 и сл. от ЗОП
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 13/06/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за динамична система за доставки)
Официално наименование: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Пощенски код: 6265
За контакти: Търговски отдел
Електронна поща: a.kaneva@tpp2.com
Факс: 042 662950
Адрес: обл. Стара Загора
Град: с. Ковачево
Лице за контакти: инж. Ася Кънева
Интернет адрес
Телефон: 042 662914
Държава: Република България
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Пощенски код: 6265
За контакти: Регистратура обществени поръчки
Електронна поща
Факс: 042 662950
Адрес: обл. Стара Загора
Град: с. Ковачево
Лице за контакти: Христина Танева - Завеждащ "Регистратура обществени поръчки"
Интернет адрес
Телефон: 042 662717
Държава: Република България