N: 8 / 14.6.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: "ТЕЦ Марица изток 2" - ЕАД
 Пощенски код: 6265
 За контакти: ХВО и Режими, ТО
 Електронна поща: g.panayotova@tpp2.com
 Факс: 042 662950
 Адрес: "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД
 Адрес за допълнителна информация: Друго: моля, попълнете Приложение А.I
 Град: с. Ковачево, обл. Старозагорска
 Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
 Лице за контакти: по технически въпроси - инж. Тодор Тодоров, въпроси по процедурата - Галина Панайотова
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя: www.tpp2.com
 Телефон: 042 662280; 042 662544
 Адрес на профила на купувача
 Държава: Р България

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

 Основна/и дейност/и: Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: Доставка на 180 тона амонячна вода, 25%-на, със следните параметри: 1. Външен вид - прозрачна течност с жълтеникав оттенък; 2. Съдържание на амоняк - не по-малко от 25 %; 3. Нелетлив остатък - не повече от 0.12 g/dm3; 4. Съдържание на желязо - не повече от 0.0015g/dm3.

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства на конкретния предмет на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG344
 Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
 Тип доставки: Покупка
 Тип строителство
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение (когато е приложимо)

 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
 Брой изпълнители
 Рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Доставка на 180 тона амонячна вода, 25%-на, със следните параметри: 1. Външен вид - прозрачна течност със жълтеникав отенък; 2. Съдържание на амоняк - не по-малко от 25%; 3. Нелетлив остатък - не повече от 0.12 g/dm3; 4. Съдържание на желязо - не повече от 0.0015g/dm3.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 24315000: Различни неорганични химически продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Ще бъдат приемани варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Общо количество или обем: 180 тона
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 24

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Изискуеми депозити и гаранции: 1. Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП) в размер на 1000 лв. 2. Гаранция за изпълнение на договора (в размер на 3% от стойността му, представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на 24 месеца от датата на сключване на договора, при добросъвестно изпълнение и липса на рекламации). 3. Ако гаранциите са парична сума, то те се внасят по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП №.............". 4. Ако гаранциите са банкови, то те се представят по представените в документацията образци (издадени или потвърдени от българска банка) и са със срок на валидност: за участие - 120 дни от датата на отваряне на офертите, за изпълнение на договора - 25 месеца от датата на сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: 1. Условия на финансиране: със собствени средства. 2. Условия на плащане: до 150 дни, след представяне на издадена фактура оригинал за съответната сума съгласно чл.113 от ЗДДС и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Срокът започва да тече от последно представения документ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване: Не. Преди подписване на договора участникът представя документите посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: ДА
 Условия: Цените в предложението на участника са в лева без ДДС, при условие на доставка DDP, съгласно INCOTERMS 2010 - складово стопанство за реагенти на цех ХВО и Режими на ТЕЦ "Марица Изток 2" ЕАД; Доставката на амонячна вода се изпълнява в срок до 5 /пет/ дни след подаване на заявка, периодично в зависимост от нуждите на Възложителя. Изпълнителят осигурява транспорт на стоката със специализирана автоцистерна, лицензирана за транспортиране на амонячна вода.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Документи и информация: 1. Документ за регистрация на участника – първоначалния акт за регистрация и удостоверение за актуално състояние издадено не по-рано от 3 месеца от датата на представяне на офертата от “Фирмено отделение” на Окръжен съд по седалището на търговеца в случай, че същият не е пререгистриран по реда на Закона за търговския регистър /ЗТР/. Представя се нотариално заверено копие. Тeзи документи удостоверяват, че търговеца не се намира в ликвидация, както и кои лица го управляват и представляват. В случай, че е извършена пререгистрация по реда на ЗТР се представя удостоверение от търговския регистър за актуално състояние по партидата въз основа на вписаните за лицето обстоятелства или заверено извлечение от Търговския регистър; 2. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, т.1, по чл. 47, ал.2, т.2 и по чл. 47, ал.5 ЗОП – представя се декларация по приложен в документацията за участие образец; 3. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1, т.2 и т.3 и по чл. 47, ал.2, т.1 и т.3 от ЗОП – представя се декларация по приложен към документацията за участие образец; Участникът, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 се отстранява от участие. 4. Всички необходими документи по чл.56 от ЗОП, съгласно настоящото обявление и документацията за обществената поръчка. 5. Документ за представена гаранция за участие. Непредставянето на някои от посочените документи е основание за отстраняване на Участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

 Документи и информация: 1. чл. 50, ал. 1, т.2, т.3 от ЗОП - информация за общия оборот и за оборота на доставките, които са обект на поръчката за последните три години /2008 г., 2009 г. и 2010 г./, като оборотът от доставките на подобни реагенти за 2010 г. не трябва да е по-малко от 50 000 лв. Непредставяне на някой от горните документи е основание за отстраняване на участника.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

 Документи и информация: Доказателства за техническите възможности и/или квалификация: 1. По чл. 51, ал. 1, т. 1 ЗОП - списък на основните договори за доставки на подобни реагенти, изпълнени през последните 3 години /2008 г., 2009 г. и 2010 г./, включително стойностите, датите и контрагентите, придружен с препоръки за добро изпълнение. Възложителят изисква всеки участник да е изпълнил поне един договор за доставка на подобни реагенти, за посочения период. 2. По чл. 51, ал. 1, т. 6 ЗОП - Сертификати издадени от акредитирани институции или агенции за качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти. 3. По чл.53, ал.1 - Сертификат за качество ISO 9001-2008 или еквивалентно на производитуля на амонячна вода. Непредставяне на някой от горните документи е основание за отстраняване на участника.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер: 11088

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 15:00
 Цена: 20.00
 Условия: Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител всеки работен ден от 08:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на ТЕЦ "Марица Изток 2" ЕАД след представяне на бланка с данните на участника (телефон, факс, мобилен телефон, адрес) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево.
 Дата: 29/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 15:00
 Дата: 08/08/2011

ІV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.6) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Заседателна зала
 Час: 10:30
 Лица: 1. Участници или техни упълномощени представители. 2. Представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 09/08/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта/програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 или при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно разпоредбите на чл. 120 и сл. от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 13/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
 Пощенски код: 6265
 За контакти: ХВО и Режими, ТО
 Електронна поща: g.panayotova@tpp2.com
 Факс: 042 662950
 Адрес: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
 Град: с. Ковачево, обл. Стара Загора
 Лице за контакти: по технически въпроси - инж. Тодор Тодоров, въпроси по процедурата - Галина Панайотова
 Интернет адрес
 Телефон: 042 662280; 042 662544
 Държава: Република България

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за динамична система за доставки)

 Официално наименование: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
 Пощенски код: 6265
 За контакти: ТО
 Електронна поща: g.panayotova@tpp2.com
 Факс: 042 662950
 Адрес: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
 Град: с. Ковачево, обл. Стара Загора
 Лице за контакти: Галина Панайотова - специалист търговия
 Интернет адрес
 Телефон: 042 662544
 Държава: Република България

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
 Пощенски код: 6265
 За контакти: Регистратура за класифицирана информация
 Електронна поща
 Факс
 Адрес: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
 Град: с. Ковачево, обл. Стара Загора
 Лице за контакти: Христина Димитрова-Танева - Завеждащ "Регистратура обществени поръчки"
 Интернет адрес
 Телефон: 042 662717
 Държава: Република България