N: 7 / 14.6.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Национална агенция за приходите, Териториална дирекция - Пловдив
 Пощенски код: 4004
 Място/места за контакт:: гр. Пловдив, ул. "Скопие" № 106
 E-mail:: il.nedeva@ro16.nra.bg
 Факс: 032 679757
 Пощенски адрес: ТД на НАП - Пловдив, ул. "Скопие" № 106
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: Пловдив
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: Илияна Недева, Борянка Дачева
 Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Адрес на възложителя
 Телефон: 032 935497; 032 935507
 Адрес на профила на купувача
 Страна: Република България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги; икономически и финансови дейности
 Вид на възложителя: министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: "Периодични доставки на фотокопирна хартия за компютърни принтери, термочувствителна хартия и ролки от хартия за системите за управление на опашките за нуждите на ТД на НАП - Пловдив, и териториалните структури в обхвата й."

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG
 Място на изпълнение: Пловдив, Стара Загора, Пазарджик, Хасково, Кърджали, Смолян
 Тип доставки: Покупка
 Тип строителство
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: "Периодични доставки на фотокопирна хартия за компютърни принтери, термочувствителна хартия и ролки от хартия за системите за управление на опашките за нуждите на ТД на НАП - Пловдив,  и териториалните структури в обхвата й."

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 30197643: Фотокопирна хартия
 Доп. предмети: 22993200: Термочувствителна хартия или картон
 Доп. предмети: 30199340: Безконечна хартия за формуляри

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти: 0

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Съгласно документацията за участие.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
 Прогнозна стойност от: 0
 Прогнозна стойност до: 170000
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: Гаранция за участие:Офертата трябва да бъде представена заедно с документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размер на 510 лева, представляваща 0,3% от прогнозната стойност на поръчката без ДДС. Гаранцията се представя в една от двете форми: банкова гаранция - оригинал или парична сума, внесена по банковата сметка на Териториална дирекция на НАП - Пловдив, по IBAN сметка: BG 89 BPBI 79243387943101, BIC код: BPBIBGSF, ТБ "ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ" - Пловдив. Банковите разноски са за сметка на наредителя.Гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата.Гаранция за изпълнение:Избраният за изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора без ДДС, във вид на: парична сума или неотменима и безусловна банкова гаранция за добро изпълнение, учредена в полза на възложителя - ТД на НАП - Пловдив.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Плащането ще се извършва след осъществяване на всяка доставка, по банков път, в срок до 60 дни след представяне на оригинална фактура от Изпълнителя и приемо-предавателния протокол по т. 2.2. от описанието на поръчката.Изпълнителят извършва необходимите за осъществяването на поръчката дейности за своя сметка и на свой риск, като за положения от него труд и извършените допълнителни разходи не се дължи допълнително възнаграждение от Възложителя.Всички плащания от името на Възложителя се извършват чрез ТД на НАП - Пловдив.Транспортните и товаро-разтоварни разходи при изпълнение на поръчката са за сметка на Изпълнителя.Посочените цени в ценовото предложение не могат да се увеличават за срока на договора.Общата цена без ДДС за изпълнение на поръчката за целия срок на договора не може да надвишава 170000 лева без ДДС. В срока на действие на договора Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: 1. Оферта за участие. 2. В случай, че участникът е регистриран/пререгистриран по смисъла на Закона за търговския регистър /ЗТР/, представя единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от същия закон. В случай, че участникът не е регистриран/пререгистриран по смисъла на ЗТР, представя заверено копие от документ за първоначална регистрация, заверено копие от актуално състояние и заверено копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ;3. Удостоверение за регистрация по ЗДДС, в случай, че участникът е регистриран; 4. Декларация по чл. 47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; 5. Декларация по чл. 47, ал.1, т.1, ал.2, т.2 и ал. 5, т.1 от ЗОП; Декларациите по чл.47 от ЗОП следва да бъдат представени по образците, приложени в документацията. 6. Списък на подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал.1, т.1, 3, 4, 5 и 10 от ЗОП следва да се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 7. Подизпълнителя/лите представя/т декларация за съгласие по чл. 55, ал. 4 от ЗОП. Декларацията се попълва по приложения образец. 8. В случай, че участникът използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката на основание чл. 51а от ЗОП, същият следва да докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси, както и изрично да посочи в офертата си това обстоятелство. 9. Документ за закупена документация за участие в процедурата - копие.10. Документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума или банкова гаранция в полза на ТД на НАП - Пловдив - оригинал. 11. Техническо предложение към офертата за участие в процедурата - по образец - поставено в плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката". 12. Проект на договор - поставен в плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката"13. Ценово предложение - по образец, поставено в отделен плик № 3 с надпис "Предлагана цена". 14. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - поставен в плик № 1 с надпис "Документи за подбор".

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: Няма
 Минимални изисквания: Няма

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: Участникът следва да отговаря на следните изисквания: 1. Да доставя артикули съобразно изискванията на Възложителя, посочени в Техническата спецификация. 2. Да има възможност да осигури транспортни средства и необходимия персонал за доставка и разтоварване в складовите помещения на Възложителя на заявените стоки в срок. 3. Да поема съответната гаранционна отговорност по отношение на доставените стоки, съгласно действащите стандарти, предписанията на производителите им и изискванията на Възложителя, в т.ч. и за доказани евентуални вреди, произтекли за Възложителя от доставени некачествени хартии.
 Минимални изисквания: Участникът следва да представи: 1.1. Декларация, че е запознат с обекта на поръчката; 1.2. Декларация/и за следните обстоятелства: 1.2.1. че бялата фотокопирна хартия, формат А4 и формат А3 /по позиция № 1 и № 2 от Продуктова група I: "Фотокопирна хартия - в пакети по 500 листа"/ на таблицата по т. 1 от Техническата спецификация/, която ще доставя:- е мултифункционална, подходяща за едностранно и двустранно използване във всички видове офис техника /копирни машини, лазерни и мастиленоструйни принтери, факсмашини, мултифункционални устройства/;- притежава висока архивна характеристика и отлична проходимост, с оптимална защита на всички видове офис устройства - притежава технически параметри, отговарящи на посочените изисквания на Възложителя в т.2 от Техническата спецификация на поръчката. 1.3. Участникът да представи следните документи:- Протокол от проведено изпитване, издаден от оторизирана българска лаборатория и сертификати от производителите/вносителите, доказващи, че предлаганата/ните марка/и бяла фотокопирна хартия, съгласно позиции №1 и №2 от Продуктова група I: "Фотокопирна хартия - в пакети по 500 листа" на таблицата от по т.1 от Техническата спецификация на поръчката, отговаря/т на изискванията на Възложителя, посочени в т.2 от Техническата спецификация на поръчката. Ако сертификатите от производителите/ вносителите са на чужд език, задължително да са придружени с превод на български език;- Документи, удостоверяващи качество и произход на доставяните артикули, според зададената техническа спецификация. Да се представят валидни сертификати за внедрена система за управление на качеството ISO 9001 или еквивалентни на производителите на артикулите, посочени в позиции №1, № 2 и № 3 от Продуктова група I "Фотокопирна хартия - в пакети по 500 листа" на таблицата по т.1 към Техническата спецификация на поръчката. Ако сертификатите са на чужд език, задължително да са придружени с превод на български език; - Списък на основните договори, които участникът е сключил през последните 3 /три/ години, за доставки с предмет, сходен или аналогичен с предмета на поръчката;- Не по-малко от 3 /три/ препоръки (оригинал или заверено копие) по изпълнени през последните 3 /три/ години договори със сходен или аналогичен предмет, видни от приложения списък на основните договори /по предходното изречение/. 1.4. Участникът да представи под опис образци (мостри) на артикулите по позиции № 1, № 2 и № 3 от Продуктова група I "Фотокопирна хартия - в пакети по 500 листа", посочени в таблицата по т. 1 към Техническата спецификация на поръчката, които ще доставя. За образци (мостри) се представят по 1 бр. пакет от горепосочените артикули, които ще се доставят. Образците (мострите) се надписват с поредния номер на артикула от Техническата спецификация, подписват се и се подпечатват от участника. Образците (мострите) следва да са в оригинална, затворена търговска опаковка и се поставят в надписан и запечатан непрозрачен кашон с ненарушена цялост. На кашона следва да има етикет с пълното наименование на участника, подписан и подпечатан от участника и носещ номерата, съответстващи на поредния номер (например "позиция № .... от Продуктова група ....") на артикула от Техническата спецификация. 2.1. Участникът да представи декларация, че има възможност да осигури транспортни средства и необходимия персонал за доставка и разтоварване в складовите помещения на Възложителя на заявените стоки в срок. 3.1. Участникът да представи декларация, че ще поема съответната гаранционна отговорност по отношение на доставените стоки, съгласно действащите стандарти, предписанията на производителите им и изискванията на Възложителя, в т.ч. и за доказани евентуални вреди, произтекли за Възложителя от доставени некачествени хартии.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
 Показател: Показател: Продуктова група I(тежест : 95)
 Показател: Показател: Продуктова група II(тежест : 5)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер: Решение № РД-44-4/14.06.2011г. на Директора на ТД на НАП - Пловдив

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
 Номер на обявлението в OВ: 2011/S- от 01/03/2011
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 17:30
 Цена: 2.8
 Условия: 1. Документацията за участие в откритата процедура може да се получава в деловодството на ТД на НАП - Пловдив, ул. "Скопие" № 106, ет. 1, стая № 110, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа в срок до 01.07.2011г. включително срещу представен документ за преведени по банков път 2,80 лв. /два лева и осемдесет стотинки/ с включен ДДС по банковата сметка на ТД на НАП - Пловдив: IBAN BG 98 BPBI 7924 3187 9431 01, BIC код BPBIBGSF, ТБ "ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ" - Пловдив.2. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. При поискване от заинтересованото лице, придружено от платежен документ за стойността на документацията, възложителят ще я изпрати за сметка на лицето, отправило искането на посочения от него адрес или на e-mail адрес.
 Дата: 04/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 17:30
 Дата: 14/07/2011

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: Сградата на ТД на НАП - Пловдив, гр. Пловдив, ул. "Скопие" № 106, етаж 8, стая 814
 Време: 11:00
 Лица: Желаещите участници и/или упълномощени от тях лица, както и представители на средствата за масова информация и представители на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при отваряне на офертите, съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП. Легитимирането става с представяне на комисията на надлежно заверено копие от съответния съдебен/административен акт и лична карта, а за пълномощниците с надлежно пълномощно.
 Дата: 15/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Техническото предложение следва да обхваща цялата Техническа спецификация на поръчката от документацията. Не се допуска участие за единични артикули от Техническата спецификация на поръчката.Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал.2 от ЗОП. 
Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 14.06.2011 г.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Жалби срещу актове на възложителя се подават съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Е-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. "Витоша" № 18
 Град: София
 Интернет адрес (URL): www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 14/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна