N: 10 / 27.5.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: "Многопрофилна болница за активно лечение - Добрич" - АД
Пощенски код: 9300
За контакти
Електронна поща: oblb@bergon.net
Факс: 058 600414
Адрес: ул. "Панайот хитов" № 24
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: Добрич
Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
Лице за контакти: Елена Григорова
Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
Адрес на възложителя
Телефон: 058 600160
Адрес на профила на купувача
Държава: Република България
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: Здравеопазване
Вид на възложителя: Публичноправна организация
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: Доставка, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на нова медицинска апаратура за нуждите на "МБАЛ - Добрич" - АД, гр. Добрич
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG332
Място на изпълнение: "МБАЛ- Добрич" АД гр. Добрич ул. "Панайот Хитов" № 24
Тип доставки: Покупка
Тип строителство
Категория услуга
Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)
Рамково споразумение
Брой изпълнители
Обосновка на рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: Доставка, въвеждане в екслоатация и гаранционна поддръжка на нова медицинска апаратура за нуждите на "МБАЛ - Добрич" - АД, по обособени позиции.
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33195000: Система за наблюдение на пациенти
Доп. предмети: 33194110: Помпи за перфузия
Доп. предмети: 33112000: Оборудване за ехографска, ултразвукова и доплерова диагностика
Доп. предмети: 33167000: Осветление на операционна зала
Доп. предмети: 33111000: Апарати с Х (рентгенови) лъчи
Доп. предмети: 33124100: Уреди за диагностика
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: ДА
Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Посочени по вид в пълно описание на предмета на поръчката.
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
Прогнозна стойност от: 197000
Прогнозна стойност до: 245000
Прогнозна стойност - валута
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 12
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Описание: Гаранция за участие - банкова гаранция или парична сума внесени по сметка в ТБ "Инвестбанк" АД, клон Добрич, IBAN:BG42IORT80881000001300, BIC: IORTBGSF или в касата на лечебното заведение в размер на: 1. За обособена позиция № 1- 400 лева; 2. За обособена позиция № 2 - 250 лева; 3. За обособена позиция № 3 - 80 лева; 4. За обособена позиция № 4 - 400 лева; 5. За обособена позиция № 5 - 150 лева; 6. За обособена позиция № 6 - 600 лева. 7. За обособена позиция № 7 - 90 лева. Гаранцията за изпълнение на поръчката е в размер на 3 % от стойността на договора.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: Плащането ще се извърши по банков път по сметката на изпълнителя по следния начин: 10 % при заявяване на съответната апаратура, 30 % при доставка и 60 % при въвеждане в експлоатация и обучение на персонала, установено с подписан приемо-предавателен протокол.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
Други особени условия
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Изисквания: Оригинал или заверено от страната копие „вярно с оригинала" на: 1. Удостоверение за актуално правно състояние на участника или посочване на единния идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; Удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство; Копие от документа за самоличност на участника, когато е физическо лице; 2. Удостоверение за регистрация по ЗДДС; 3. Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ (само за участниците, които не са регистрирани в търговския регистър на Агенцията по вписванията); 4. Документ за внесена гаранция за участие във вид на парична сума или банкова гаранция; 5. Оторизационни писма или други равнозначни документи, които удостоверяват оторизация от производителя за разпространение на произвежданите от него медицински изделия, с валидност за срока на договора. 6. Документ за техническата характеристика на изделието, каталог и /или снимки на изделието, издадени от фирмата производител и ръководство за експлоатация на български език; 7. Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП; 8. Подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие; 9. Копие от документ за закупени тръжни книжа; 10. Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Оригинал или заверено от страната копие „вярно с оригинала" на: -годишен финансов отчет за предходната година; -информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си.;
Минимални изисквания: Оригинал или заверено от страната копие „вярно с оригинала" на: -годишен финансов отчет за предходната година; -информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си.;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Оригинал или заверено от страната копие „вярно с оригинала" на: - списък на основните договори за доставки на стоките, които са обект на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение, в случаите, когато участникът има такива; - декларация за наличието на техническо оборудване и персонал, с които разполага участникът за изпълнението на обществената поръчка; - списък на лицата по длъжности, заети с доставките, монтажа и гаранционото поддържане, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, придружен с документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и преминато обучение (дипломи, свидетелства, сертификати или други еквивалентни документи); - доказателства за изградена сервизна структура (или звено, или подизпълнител) в Република България с обучени и сертифицирани от фирмата производител сервизни специалисти: Напр. документ за собственост и/или договор за наем; разрешение за ползване или въвеждане в експлоатация; документ, удостоверяващ сервизната правоспособност и т.н., като изброяването е примерно и не е изчерпателно; - разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено от Изпълнителния директор на ИАЛ по реда на ЗМИ; - декларация, че медицинските изделия отговарят на изисквания за качество на медицинските изделия, посочени в чл. 82, ал. 1 от Закона за медицинските изделия (ЗМИ) и в техническите спецификации; -сертификат, издаден на участника, удостоверяващ прилагане на система за управление на качеството в областта на дистрибуцията и сервизирането на медицинска апаратура; - сертификат, издаден на производителя, удостоверяващ прилагането на система за управление на качество в областта на производството на медицинска апаратура;
Минимални изисквания: Оригинал или заверено от страната копие „вярно с оригинала" на: - списък на основните договори за доставки на стоките, които са обект на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение, в случаите, когато участникът има такива; - декларация за наличието на техническо оборудване и персонал, с които разполага участникът за изпълнението на обществената поръчка; - списък на лицата по длъжности, заети с доставките, монтажа и гаранционото поддържане, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, придружен с документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и преминато обучение (дипломи, свидетелства, сертификати или други еквивалентни документи); - доказателства за изградена сервизна структура (или звено, или подизпълнител) в Република България с обучени и сертифицирани от фирмата производител сервизни специалисти: Напр. документ за собственост и/или договор за наем; разрешение за ползване или въвеждане в експлоатация; документ, удостоверяващ сервизната правоспособност и т.н., като изброяването е примерно и не е изчерпателно; - разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено от Изпълнителния директор на ИАЛ по реда на ЗМИ; - декларация, че медицинските изделия отговарят на изисквания за качество на медицинските изделия, посочени в чл. 82, ал. 1 от Закона за медицинските изделия (ЗМИ) и в техническите спецификации; - сертификат, издаден на участника, удостоверяващ прилагане на система за управление на качеството в областта на дистрибуцията и сервизирането на медицинска апаратура; - сертификат, издаден на производителя, удостоверяващ прилагането на система за управление на качество в областта на производството на медицинска апаратура;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
Показател: Цена(тежест : 60)
Показател: Гаранционен срок(тежест : 30)
Показател: Срок за извършване на ремонт(тежест : 10)
Показател: Предоставяне на заместващо устройство(тежест : 5)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в ДВ
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 16:00
Цена: 180
Условия: Документацията се закупува от касата на лечебното заведение срещу сумата от 180 (сто и осемдесет) лева с ДДС, всеки работен ден от 8.30 до 16.00 ч
Дата: 01/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 16:00
Дата: 11/07/2011
ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 120
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: "МБАЛ- Добрич" АД гр. Добрич ул. "Панайот Хитов" № 24 Приемната на управлението
Час: 10:00
Лица: Законни или упълномощени представители на участниците, представители на СМИ и ЮЛНЦ.
Дата: 12/07/2011
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. "Витоша" №18
Град: София
Интернет адрес
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 20/05/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Мултипараметричен пациентен монитор и централна мониторна станция
Номер: 1
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Доставка, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на комплект МУЛТИПАРАМЕТРИЧЕН ПАЦИЕНТЕН МОНИТОР и ЦЕНТРАЛНА МОНИТОРНА СТАНЦИЯ
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33195000: Система за наблюдение на пациенти
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Описание: Монитори- 18 броя Станции- 3 броя
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
Прогнозна стойност от: 40000
Прогнозна стойност до: 50000
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Инфузионни помпи
Номер: 2
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Доставка, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на ИНФУЗИОННА ПОМПА СЪС СПРИНЦОВКА.
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33194110: Помпи за перфузия
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Описание: Инфузионни помпи- 25 броя
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
Прогнозна стойност от: 25000
Прогнозна стойност до: 30000
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Апарат за ултразвукова диагностика
Номер: 3
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Доставка, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на АПАРАТ ЗА УЛТРАЗВУКОВА ДИАГНОСТИКА.
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33112000: Оборудване за ехографска, ултразвукова и доплерова диагностика
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Описание: Апарат за ултразвукова диагностика- 1 брой.
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
Прогнозна стойност от: 8000
Прогнозна стойност до: 12000
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Стационарна цифрова ехографска система за кардиоваскуларни изсладвания
Номер: 4
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Доставка, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на СТАЦИОНАРНА ЦИФРОВА ЕХОГРАФСКА СИСТЕМА ЗА КАРДИОВАСКУЛАРНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ.
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33112000: Оборудване за ехографска, ултразвукова и доплерова диагностика
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Описание: СТАЦИОНАРНА ЦИФРОВА ЕХОГРАФСКА СИСТЕМА ЗА КАРДИОВАСКУЛАРНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ- 1 брой
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
Прогнозна стойност от: 40000
Прогнозна стойност до: 50000
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Таванно-окачена единична операционна лампа
Номер: 5
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Доставка, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на ТАВАННО-ОКАЧЕНА ЕДИНИЧНА ОПЕРАЦИОННА ЛАМПА.
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33167000: Осветление на операционна зала
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Описание: Операционна лампа- 1 брой
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
Прогнозна стойност от: 15000
Прогнозна стойност до: 20000
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Моторизиран мобилен рентген
Номер: 6
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Доставка, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на МОТОРИЗИРАН МОБИЛЕН РЕНТГЕН.
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33111000: Апарати с Х (рентгенови) лъчи
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Описание: Моторизиран мобилен рентгенов апарат- 1 брой
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
Прогнозна стойност от: 60000
Прогнозна стойност до: 70000
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Портативен пулсов оксиметър
Номер: 7
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Доставка, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на ПОРТАТИВЕН ПУЛСОВ ОКСИМЕТЪР.
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33124100: Уреди за диагностика
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Описание: Пулсови оксиметри- 7 броя
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
Прогнозна стойност от: 9000
Прогнозна стойност до: 13000
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)