N: 7 / 27.5.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: "Енел Марица изток 3" - АД
 Пощенски код: 6294
 За контакти: отдел ОП и Снабдяване
 Електронна поща: op@me3power.com
 Факс: 042 663610
 Адрес: Медникарово, община Гълъбово
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: Медникарово
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Биляна Алексиева
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: www.enel.bg
 Телефон: 042 663712
 Адрес на профила на купувача
 Държава: България

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

 Основна/и дейност/и: Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: Индустриално почистване на производствени сгради и помещения, пътища, канали, шахти и водни басейни. Окосяване и изкореняване на треви и храсти. Поддръжка на градини с декоративни растения и тревни площи.

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства на конкретния предмет на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG344
 Място на изпълнение: Енел Марица изток 3 АД, обл.Стара Загора, с.Медникарово
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 14
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение (когато е приложимо)

 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
 Брой изпълнители
 Рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Индустриално почистване на производствени сгради и помещения, пътища, канали, шахти и водни басейни. Окосяване и изкореняване на треви и храсти. Поддръжка на градини с декоративни растения и тревни площи. - Почистване на метални и неметални отпадъци : включва събиране, товарене и извозване до обособено сметище на излязло от употреба оборудване, опаковки от резервни части, стройтелни материали и други небитови отпадъци. - Косене на затревени площи и изкореняване на храсти и дървета: включва машинно окосяване, събиране на отпадналата листна или дървестна маса и извозване до обособено сметище. - Почистване на бетонни канали и шахти: включва ръчно почистване на канали и шахти, товарене и извозване до обособено сметище на шлам, наноси, отпадъци генерирани от производствени аварии/ сгур, въглища, гипс, шлак и др./ - Измиване на замърсени /с неопасни отпадъци и химикали/ райони: включва измиване с вода на всички асфалтирани или бетонирани пътища, площадки и паркинги до степен задоволителна за Възложителя. - Почистване повърхноста на басейни на пречиствателни станции, събирателни шахти и утайници от водорасли и други отпадъци: включва ръчно почистване посредством подходящи пособия/мрежи, въжета, куки, лодки и пр. /повърхностите на утайници, водни басейни, събирателни шахти от отпадъци или водорасли, които затрудняват нормалната експлоатация на съоръженията. - Машинно отпушване на канализационни шахти и тръби: включва ползване на специализирана мобилна техника/осигурена от Изпълнителя/ работеща с вода под високо налягане. - Извършване на текелажна и обща работа в складове: включва осигуряване на двама работника за текелажна и обща работа/посочена от Възложителя/ в складовете за резервни части и материали с нормално работно време 8 часа от понеделник до петък. - Машинно почистване на релейни зали, пароотборни и други специализирани помещения: включва машинно и ръчно почистване от прах, паяжини и други отпадъци с подходяща техника от обучен и специално инструктиран за целта персонал два пъти месечно в график предварително съставен и одобрен от Възложителя. - Машинно почистване/измитане/ на пътища и паркинги: включва почистване с машина за улично почистване с оросяване или ръчно/само в случайте където е невъзможно с машина/ на асфалтирани или бетонни пътища, площадки и паркинги от прах, листа и битови отпадъци. През зимния период почистване от натрупан сняг – по искане на Възложителя. - Измитане на стълбища и площадки в производствени сгради: включва машинно или ръчно/само в случайте където е невъзможно с машина/ почистване на площадките, стълбищните клетки/включително и парапетите/ и основните/бетонни и метални/ коти от сгур, прах , битови и други генерирани от производството отпадъци. - Почистване на асансьорни кабини: включва цялостното почистване на асансьорни кабини чрез измитане, избърсване на петна с подходящи препарати и обезмасляване ако се налага. - Почистване чрез избърсване на пожарни табла, апаратура и съдове включва цялостното почистване/външно/ чрез избърсване с кърпи напоени с подходящи препарати на пожарни табла, шкафове с апаратура и съдове. - Обезмасляване на замърсени участъци и машини: включва почистване на разливи от масло, греси или други петролни продукти посредством абсорбенти с включено последващо измиване на района. Обезмасляване с подходящ препарат на леко замърсени/омаслени/ зони около машини и самите машини, където е възможно и безопасно за работа. - Почистване и отпушване на сифони: Включва почистване горната част на сифоните и отпушване на същите /с включен демонтаж и монтаж на решетките/ от листа и други отпадъци, които пречат на нормалното отичане на водата. - Поддръжка на градини с декоративни растения и тревни площи: Включва професионална поддръжка, засаждане, поливане, косене, торене и освежаване на всички декоративно оформени градини и посадените растенията в добър естетичен вид, събиране на листна маса и обслужване на поливна инсталация.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 90910000: Услуги по почистване на сгради, промишлени инсталации и превозни средства

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Ще бъдат приемани варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Общо количество или обем: съгласно техническото задание
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 24

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Изискуеми депозити и гаранции: 1. Гаранция за участие под формата на паричен депозит или банкова гаранция със срок на валидност 6 месеца от крайния срок за подаване на заявление за участие - 7 000.00 лв. 2. Гаранция за изпълнение на договора - 3% от стойността на договора под формата на депозит или банкова гаранция по сметка на Възложителя

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Плащането се извършва ежемесечно в 60-дневен срок след представяне на данъчна фактура за съответната сума и двустранно подписан приемно- предавателен протокол, по банков път с платежно нареждане

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Документи и информация: 1. Заявление за участие. Списък на документите, съдържащи се в заявлението. 2. Документ за регистрация на участника - юридическо лице. Удостоверение за актуална съдебна регистрация за юридически лица и едноличните търговци със седалище в Република България и съответен еквивалентен документ в заверен превод за чуждестранни юридически лица. 3. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП. При наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП, участниците се отстраняват от участие. 4.Декларация от участника, относно използването на подизпълнители при изпълнението на поръчката, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. 5.Документ за закупена документация за участие в процедурата. Стойността на документацията е в размер на 12 лв. с вкл. ДДС. 6.Документ за внесена гаранция за участие - оригинал. Непредставяне на някои от посочените документи е основание за отстраняване на Участника от процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

 Документи и информация: 1. Удостоверения от банки или копия от застраховки за професионална отговорност 2. Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последните три години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът е установен – /да се представи копие заверено с „Вярно с оригинала”./ 3. Информация за общия оборот и оборота на услугите, предмет на поръчката за последните три години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си: минимален оборот генериран от дейности свързани с предмета на поръчката за последните три години е 2 мл. лева /два милиона лева/. 4. Кандидатът трябва да няма просрочени задължения към доставчици, държавни институции в т.ч. данъчни служби и осигурителни институции, кредитори, подизпълнители, персонал, и други бизнес партньори, което се удостоверява с документ от съответните институции и/или декларация от кандидата в случаите когато удостоверение не може да бъде издадено. Непредставяне на някой от гореописаните документи е основание за отстранявана на Участника.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

 Документи и информация: 1. Кратко представяне на фирмата 2. Списък на основните договори изпълнени през последните три години, включително място на изпълнение, стойностите и възложителите придружени с препоръки за добро изпълнение. 3. Kандидатът трябва да представи референции за извършени дейности по предмета на поръчката: минимум 5 /пет/ 4. Да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 5.Да има внедрена и сертифицирана система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно BS OHSAS 18001:2007 6. Да има внедрена и сертифицирана система за управление на околната среда ISO 14001 7. Списък на средния годишен брой на работниците и служителите, назначени на трудов договор 8. Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидата или участникът за изпълнение на поръчката, придружени от документи удостоверяващи съответствието им с Българските/Европейските стандарти по отношение на състав, размери, изпълнение и безопасност. Кандидатът трябва да разполага с минимум изброената по-долу механизация и оборудване: - Челен товарач с обем на кофата до 0,3 м3 - Мотокар с товароподемност 3,5 тона - Камион – самосвал с уплътнен кош и покривало. - Товарен бордови автомобил с товароносимост 1,5 тона - Автокран с товароподемност 13 тона - Мобилна специализирана техника за дрениране на водни басейни и отпушване на канали с вместимост минимално 5 м3. - Машина за улично почистване с оросяване. - Окомплектована, електрическа потопяема помпа с дебит > 50 m³/ч и напор 8 м. - Подвижна работна платформа за работа на височина до 8 метра . 9. Удостоверение издадено от НОИ за наличието, съответно липасат на трудови злополуки на дружеството. 10. Справка актуално състояние на всички действащи трудови договори издадена от ТД на НАП Минимални изисквания: 1. Кандидатът трябва да има минимум три години професионален опит по предмета на поръчката 2. Кандидатът трябва да има изпълнени или да е в процес на изпълнение на минимум 5/пет/договора, с предмет сходен с предмета на процедурата за последните 3/три/ години. 3. Кандидатът трябва да има общ оборот от дейности сходни с предмета на поръчката минимум 2 мл. лева /два милиона лева/ за последните три години. 4. Кандидатът трябва да представи минимум 5 /пет/ референции за дейности извършени по предмета на поръчката. 5. Разполагаемост на описаната по горе техника и механизация. Непредставяне на някой от гореописаните документи е основание за отстраняване на Участника.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати: НЕ
 Вид процедура: Договаряне

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер: 52-1671-11

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 10:00
 Цена: 12
 Условия: Получаване на документацията: Енел Марица изток 3 АД, с.Медникарово, общ.Гълъбово, обл.Стара Загора, отдел ОП и Снабдяване, от 9.00 до 15.00 часа срещу представен документ за закупена документация платени в брой или по банкова сметка в SG Експрес банк АД, клон София, IBAN № BG35 TTBB 9400 1521 0392 96, BIC: TTBB BG22
 Дата: 17/06/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 12:00
 Дата: 27/06/2011

ІV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.6) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите
 Място: Енел Марица изток 3 АД, с.Медникарово, общ.Гълъбово, обл.Стара Загора
 Час: 10:00
 Лица: Участници или техни упълномощени представители
 Дата: 28/06/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта/програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 или при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: съгласно разпоредбите на чл.120 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 19/05/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава