N: 4 / 27.5.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Официално наименование: "Софийска вода" - АД
Пощенски код: 1766
Място/места за контакт: Отдел "Снабдяване"
E-mail: rstefanova@sofiyskavoda.bg
Факс: 02 8122588
Пощенски адрес: Район Младост, ж.к. Младост ІV, ул. "Бизнес парк" № 1, сграда 2А
Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Град: София
Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
На вниманието на: Радостина Стефанова
Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Адрес на възложителя: www.sofiyskavoda.bg
Телефон: 02 8122579
Адрес на профила на купувача
Страна: България
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя
Основна/и дейност/и: вода
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя:
Наименование: Доставка на фланшови спирателни кранове и освободени фланци за РЕ фланшови накрайници
ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG411
Място на изпълнение: гр. София
Тип доставки: Покупка
Тип строителство
Категория услуга
Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Предназначение: Обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
Брой изпълнители
Рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Описание: Доставка на фланшови спирателни кранове и освободени фланци за РЕ фланшови накрайници съгласно изисквания, посочени в документацията за участие.
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 42131270: Спирателни кранове
Доп. предмети: 44167110: Фланци
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, офертите трябва да бъдат представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: ДА
Подаване на оферти: една или повече позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Ще бъдат приемани варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)
Ако е известна, прогнозната стойност, без да се включва ДДС (в приложимите случаи; посочете само цифри):
Описание: Съгласно документацията за участие.
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)
Брой повторения
Описание
Опции
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци: 12
РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи)
Описание: Размер на гаранциите за участие: за обособена позиция 1: Доставка на фланшови спирателни кранове – 15 000 лв.; за обособена позиция 2: Доставка на освободени фланци за РЕ фланшови накрайници – 800 лв.; Срок на гаранцията за участие, в случай, че Участникът представи банкова гаранция – минимум 150 календарни дни считано от датата и часа на отваряне на офертите. Размер на гаранцията за изпълнение – 3 % от прогнозната стойност на договора. Условията й са упоменати в договора. Гаранциите се внасят по банков път с платежно нареждане по сметка на "Софийска вода" АД: Общинска банка, клон Денкоглу, IBAN: BG07SOMB91301010307962, BIC: SOMBBGSF, като в основанието се посочва номера на процедурата, или се представя оригинална неотменима и безусловна банкова гаранция. В случай, че Участникът участва за повече от една обособена позиция, следва да представи отделна банкова гаранция за всяка една обособена позиция.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Условия: Възложителят превежда на доставчика дължимата сума до 45 (четиридесет и пет) дни от датата на коректно съставената фактура на доставчика, представена в отдел “Финансово-счетоводен” на Възложителя. Условията и начина на плащане са подробно описани в документацията за участие.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи)
Изискване
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)
Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали са изпълнени изискванията:
Документи и информация: Кандидатите да са местни или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, отговарящи на изискванията на чл.46 от ЗОП и за които не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, ал.5 и чл.48 от ЗОП. Участникът следва да представи: Юридически сведения за Участника; Когато Участникът е юридическо лице или едноличен търговец - заверено от лицето копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато Участникът е физическо лице – копие от документа за самоличност; Когато не е представен единен идентификационен код, участниците – юридически лица и еднолични търговци прилагат заверено от участника копие от удостоверение за актуално състояние, издадено от съответния окръжен съд не по-късно от шест месеца преди крайната дата за подаване на предложения; Декларация(и) по чл. 47, ал.1 от Закона за обществени поръчки; Декларация(и) по чл. 47, ал.2, т.1, 2, 3 от Закона за обществени поръчки; Декларация(и) по чл. 47, ал.5 от Закона за обществени поръчки; Декларация за автономност на офертата; Копие(я) от валиден сертификат(и) по ISO 9001 или еквивалентно на производителя(ите) на Стоките, за които Участника е участва за обособена позиция 1. За стоките по Обособена позиция 2 не се изисква предоставяне на сертификат по ISO 9001 от производителя им. Оригинален документ или копие от документа за закупена документация за участие; Оригинална валидна банкова гаранция за всяка обособена позиция, за която Участника участва или оригинален документ или копие от документа за внесена гаранция за участие; Декларация, че участникът няма да ползва подизпълнители или списък на евентуалните подизпълнители, както вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Изпълнителят изцяло отговаря за работата на подизпълнителите, като документите по чл. 56, ал.2 от ЗОП се представят за всеки един от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Участникът представя всички документи и информация изискуеми съгласно документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали са изпълнени изискванията (в приложимите случаи):
Документи и информация: не
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали са изпълнени изискванията (в приложимите случаи):
Документи и информация: Стоките, с които Участниците участват в процедурата трябва да отговарят на изискванията посочени в документацията за участие, включително Раздел А: Техническо задание предмет на договора и на всички изисквания по действащото в Република България законодателство. Участникът трябва да може да предложи минимален гаранционен срок на Стоките, предмет на обществената поръчка и договора не по–малък от 48 месеца. Участникът трябва да има опит в изпълнението на поръчки (договори) за доставка на стоките (фланшови спирателни кранове и/или освободени фланци за РЕ фланшови накрайници), предмет на съответните обособени позиции, за които участва в процедурата за периода от предходните 3 години считано преди крайния срок за подаване на оферти. Учасниците следва да представят: Декларация, съдържаща информация за изпълнени от тях поръчки (договори) за доставка на стоки от предмета на всяка от обособените позиции за които участват в процедурата (фланшови спирателни кранове и/или освободени фланци за РЕ фланшови накрайници), за периода от предходните три години преди крайния срок за подаване на оферти. Информацията трябва да съдържа наименование на предмета, период на изпълнение, стойност и възложител. Минимум две препоръки за добро изпълнение на поръчки (договори) за доставка на Стоките от различни възложители, попадащи в информацията от горната точка за всяка от обособените позиции, за които участникът участва. Декларация за съответствие (съгласно приложен образец в настоящата документация), издадена въз основа на валиден сертификат за съответствие на строителния продукт, издаден от оторизирано лице по Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяването на съответствието на строителните продукти (НСИСОССП). Представените от Участника декларации за съответствие трябва да са за Стоките, с които Участника участва в процедурата. Участникът представя всички документи и информация изискуеми съгласно документацията за участие.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи):
Запазени поръчки
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)
Критерий за оценка: Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възложителя (в приложимите случаи)
Номер: ТТ000962
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка
Ако да:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията: Периодично индикативно обявление
Номер на обявлението в OВ: 2011/S36-059218 от 22/02/2011
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Време: 16:00
Цена: 10
Условия: Посочената цена е без ДДС и се заплаща в брой в главния офис на “Софийска вода” АД, всеки работен ден. Заплатена документация се получава в Деловодството на "Софийска вода" АД. Предложения се подават в Деловодството.
Дата: 08/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 09:00
Дата: 18/07/2011
ІV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)
Брой дни: 150
Дата
Брой месеци
ІV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: Централен офис на "Софийска вода" АД, град София 1766, ж.к. Младост ІV, ул. "Бизнес парк" №1, сграда 2А.
Час: 11:00
Лица: Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на офертите.
Дата: 18/07/2011
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)
Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка
Прогнозен график
VІ.2) Поръчка/поръчки във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове
Ако да, позоваване на проекта/ите или програмата/ите:
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)
Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 25.05.2011 г. с референтен № 2011-072930.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)
Официално наименование
Пощенски код
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Страна
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ, при необходимост, рубрика VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Срок за подаване на жалби: съгласно чл. 120, ал. 3 от ЗОП
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Страна
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 25/05/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и места за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документи относно динамична система за покупки)
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Доставка на фланшови спирателни кранове
Номер: 1
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Доставка на фланшови спирателни кранове, съгласно изисквания посочени в документацията за участие.
2) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 42131270: Спирателни кранове
3) Количество или обем
Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (в приложимите случаи, посочете само цифри)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност
Описание: Съгласно документацията за участие.
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация относно обособените позиции
Информация
(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Доставка на освободени фланци за РЕ фланшови накрайници.
Номер: 2
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Доставка на освободени фланци за РЕ фланшови накрайници, съгласно изисквания посочени в документацията за участие.
2) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 44167110: Фланци
3) Количество или обем
Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (в приложимите случаи, посочете само цифри)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност
Описание: Съгласно документацията за участие.
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация относно обособените позиции
Информация
(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)