N: 10 / 26.5.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Многопрофилна болница за активно лечение "Свети Врач" - ЕООД, Сандански
 Пощенски код: 2800
 Място/места за контакт:: Кабинета на управителя
 E-mail:: mbal_st_vrach@abv.bg
 Факс: 0746 34341
 Пощенски адрес: Паркова зона
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: Сандански
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: Валентина Глинджурска
 Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Адрес на възложителя
 Телефон: 0746 34342
 Адрес на профила на купувача
 Страна: РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: здравеопазване
 Вид на възложителя: публичноправна организация

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: Доставка на медицински консумативи за нуждите на МБАЛ "Свети Врач" - ЕООД, съгласно изготвен опис.

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS
 Място на изпълнение: Франко склада на МБАЛ "Свети Врач" - ЕООД, болнична аптека
 Тип доставки: Покупка
 Тип строителство
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: Доставка на медецински консумативи за нуждите на МБАЛ "Свети Врач" - ЕООД, съгласно изготвен предварително опис, в съответствие с нуждите на възложителя и неговата финансова обезпеченост.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33141000: Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: една или повече позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: 122000
 Прогнозна стойност: 455000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 24

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: Гаранция за участие в процедурата - банкова гаранция или парична сума в размер на 500.00 лв., внесени в касата или по банкова сметка на МБАЛ "Свети врач" - ЕООД, гр. Сандански по сметка BG34UNCR96601036473004, код UNCRBGSF, при УНИ КРЕДИТ БУКБАНК, клон Сандански. възложителят има право да задържи гаранцията за участие при условията, посочени в чл. 61 от ЗОП. Освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора - банкова гаранция или парична сума в размер на 3 % /три/ от стойността на поръчката, за която е сключен договор с определения изпълнител, внесени в касата или по банковата сметка на МБАЛ "Свети врач", посочена по-горе. Документът за внесена гаранция се представя при подписване на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Начин на образуване на предлаганата цена - в лева с включен ДДС, франко склада на болнична аптека. Начин на плащане - Плащането се извършва по банков път, с платежно нареждане по банковата сметка на определения изпълнител в договорените срокове.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: ДА
 Условия: Изисквания към кандидатите - да бъдат производители или търговци на едро. Изисквания за качеството на стоката - да отговаря на БДС.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: Необходими документи за участие: 1. Копие от документ за съдебна регистрация на кандидата или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участника е ЮЛ или ЕТ. Копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ. 2. Удостоверение за актуално състояние на кандидата, издадено не по-рано от два месеца от датата на провеждане на откритата процедура. 3. НОТАРИАЛНО ЗАВЕРЕНО ПЪЛНОМОЩНО ЗА ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО/ КОГАТО НЕ СЕ ПРЕДСТАВЛЯВА ОТ ТИТУЛЯРА/ 4. ДОКУМЕНТ ЗА ДАНЪЧНА РЕГИСТРАЦИЯ, РЕГИСТРАЦИЯ ПО БУЛСТАТ И ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА РЕГИСТРАЦИЯ ПО ЗДДС/ АКО КАНДИДАТЪТ Е РЕГИСТРИРАН/ 5. ДОКУМЕНТ ЗА ВНЕСЕНА ГАРАНЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ 6. ДОКУМЕНТ ЗА ЗАКУПЕНА ТРЪЖНА ДОКУМЕНТАЦИЯ 7. ИМЕНАТА НА ПОДИЗПЪЛНИТЕЛИТЕ И ДЕЛА НА ТЯХНОТО УЧАСТИЕ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА, КОИТО ТРЯБВА ДА ОТГОВАРЯТ НА ВСИЧКИ ИЗИСКВАНИЯ, НА КОИТО ОТГОВАРЯ И ОСНОВНИЯ КАНДИДАТ. ЛИПСАТА НА ПОДИЗПЪЛНИТЕЛИ СЕ УДОСТОВЕРЯВА С ДЕКЛАРАЦИЯ. 8. ОТОРИЗАЦИОННИ ДОКУМЕНТИ ОТ ФИРМАТА ПРОИЗВОДИТЕЛ, УДОСТОВЕРЯВАЩИ ВАЛИДНИ ПРАВА ЗА ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПРОДАЖБА НА ПРОДУКТИТЕ ЗА ПЕРИОДА НА ДЕЙСТВИЕ НА ДОГОВОРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА. 9.СПИСЪК НА ПРИЛОЖЕНИТЕ ОТ КАНДИДАТА ДОКУМЕНТИ В ОФЕРТАТА. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ - ДА БЪДАТ ПРОИЗВОДИТЕЛИ ИЛИ ТЪРГОВЦИ НА ЕДРО. 10. ДЕКЛАРАЦИИ ЗА ОТСЪСТВИЕ НА ОБСТОЯТЕЛСТВА ПО ЧЛ. 47, АЛ. 1,АЛ. 2 И АЛ. 5 ОТ ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. ДОКАЗАТЕЛСТВА ЗА ИКОНОМИЧЕСКОТО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ НА КАНДИДАТА: - ИНФОРМАЦИЯ ЗА ОБЩИЯ ОБОРОТ И ЗА ОБОРОТА НА СТОКИТЕ, ПРЕДМЕТ НА ПОРЪЧКАТА ЗА ПОСЛЕДНИТЕ 2 ГОДИНИ, В ЗАВИСИМОСТ ОТ ДАТАТА, НА КОЯТО КАНДИДАТЪТ Е УЧРЕДЕН ИЛИ Е ЗАПОЧНАЛ ДЕЙНОСТТА СИ. АКО КАНДИДАТЪТ ПО ОБЕКТИВНИ ПРИЧИНИ, ЗА КОИТО ИЗЛАГА МОТИВИ, НЕ МОЖЕ ДА ПРЕДСТАВИ ТЕЗИ ДОКУМЕНТИ, ТОЙ МОЖЕ ДА ДОКАЖЕ ИКОНОМИЧЕСКОТО СИ И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ С ДРУГ ДОКУМЕНТ. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ СИ ЗАПАЗВА ПРАВОТО НА ПРЕЦЕНКА НА ДОСТОВЕРНОСТТА, ОТНОСИМОСТТА И ДОК. СТОЙНОСТ НА ПРЕДСТАВЕНИЯ ДОКУМЕНТ.
 Минимални изисквания

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: ДОКАЗАТЕЛСТВА ЗА ТЕХНИЧЕСКИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ И КВАЛИФИКАЦИЯ НА КАНДИДАТА: - СПИСЪК НА ОСНОВНИТЕ ДОГОВОРИ ЗА ДОСТАВКИ НА МЕДИЦИНСКИ КОНСУМАТИВИ, ПРЕДМЕТ Н АТАЗИ ПОРЪЧКА, ИЗПЪЛНЕНИЕ ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ ДВЕ ГОДИНИ, ВКЛЮЧИТЕЛНО СТОЙНОСТИТЕ, КАНДИДАТИТЕ И ПОЛУЧАТЕЛИТЕ, ПРУДРУЖЕНИ ОТ ПРЕПОРЪКИ ЗА ДОБРО ИЗПЪЛНЕНИЕ, СЪГЛАСНО ЧЛ. 51, АЛ. 1 ОТ ЗОП. - СПИСЪК НА СОБСТВЕНИУ И НАЕТИ ТРАНСПОРТНИ СРЕДСТВА.
 Минимални изисквания

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
 Показател: НАЙ- НИСКА ЦЕНА С ДДС(тежест : 50)
 Показател: НАЙ- ДОБРИ УСЛОВИЯ ЗА РАЗСРОЧЕНО ПЛАЩАНЕ(тежест : 40)
 Показател: УСЛОВИЯ ЗА ДОГОВАРЯНЕ НА НЕПЛАТЕНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ(тежест : 10)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в OВ: /S-
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 16:00
 Цена: 15
 Условия: ТРЪЖНИТЕ ДОКУМЕНТИ СЕ ЗАКУПУВАТ ОТ ДЕЛОВОДСТВОТО НА МБАЛ " СВЕТИ ВРАЧ" ЕООД ГР. САНДАНСКИ СРЕЩУ ДОКУМЕНТ ЗА ПАЛТЕНА ТАКСА В КАСАТА НА БОЛНИЦАТА ИЛИ ПОЛУЧАВАНЕ ЧРЕЗ КУРИЕРСКА СЛУЖБА, СЛЕД КАТО СЕ ЗАПЛАТИ ТАКСАТА ПО БАНКОВ ПЪТ НА СМЕТКАТА ПОСОЧЕНА ПО- ГОРЕ.
 Дата: 27/06/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 16:00
 Дата: 08/07/2011

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: МБАЛ " СВЕТИ ВРАЧ" ЕООД , КАБИНЕТА НА УПРАВИТЕЛЯ
 Време: 11:00
 Лица: ВСИЧКИ ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА ФИРМИТЕ , УЧАСТНИЦИ В ОТКРИТАТА ПРОЦЕДУРА.
 Дата: 11/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 17.05.2011 г.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Е-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес (URL): http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 17/05/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: ОПЕРАЦИОНЕН БЛОК- МЕДИЦИНСКИ КОНСУМАТИВИ ЗА НУЖДИТЕ НА ОПЕРАЦИОНЕН БЛОК
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: МЕДИЦИНСКИ КОНСУМАТИВИ - АБОКАТИ, БИНТОВЕ, ЕПРУВЕТКИ, БИНТОВЕ, ЕНДОТРАХЕАЛНА ТРЪБА С БАЛОН, ИГЛИ, ИНТУБАЦИОННИ ТРЪБИ, КАТГУТ, КИСЛОРОДНИ МАСКИ, КАЛЦУНИ, КАТЕТЪР, ЛАПАРОТОМИЧНИ КЪРПИ, МАСКИ, МАРЛЯ, ОСТРИЕТА ЗА СКАЛПЕЛИ, ПИПЕТИ, РЪКАВИЦИ, РЕДОН ДРЕН, САНПЛАСТ, СПРИНЦОВКИ, СОНДИ, ХИРУРГИЧНИ КОНЦИ, ХИПОФИКС, ИНФУЗИОННИ СИСТЕМИ.- ДЕТАЙЛНО ОПИСАНИ В СПЕЦИФИКАЦИЯ № 1 КЪМ ДОКУМЕНТАЦИЯТА.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33141000: Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност: 210000
 Описание: 60000
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: КЛИНИЧНА ЛАБОРАТОРИЯ- МЕДИЦИНСКИ КОНСУМАТИВИ
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: ДОСТАВКА НА МЕД. КОНСУМАТИВИ ЗА НУЖДИТЕ НА КЛИНИЧНА ЛАБОРАТОРИЯ- КЛИНИЧНА ХИМИЯ- РЕАКТИВИ ( БЕЛТЪК, ГЛЮКОЗА, УРЕЯ, ПИКОЧНА КИСЕЛИНА, КРЕАТИНИН, АЛКАЛНА ФОСФАТАЗА, БИЛИРУБИН, ХОЛЕСТЕРОЛ, ТРИГЛИЦЕРИДИ, ХОЛИНЕСТЕРАЗИ, ФИБРИНОГЕН, КОНТРОЛНИ ПЛАЗМИ, КОНТРОЛНИ СЕРУМИ, Mg, хлотиди, ТРОПОНИН, ИНФЕКЦИОЗНА МОНОНУКЛЕОЗА, МИКРОПРОТЕИНИ В УРИНА ИЛИКВОР, СУХИ ТЕСТОВЕ, КОНСУМАТИВИ ЗА ХЕМАТОЛОГИЯ, ПОМОЩНИ КОНСУМАТИВИ,КОНСУМАТИВИ ЗА КРЪВНО ГАЗОВ АНАЛИЗ- ДЕТАЙЛНО ОПИСАНИ В СПЕЦИФИКАЦИЯ - ПРИЛОЖЕНИЕ № 2

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33141000: Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност: 150000
 Описание: 40000
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 24

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: ХЕМОДИАЛИЗА- МЕДИЦИНСКИ КОНСУМАТИВИ ЗА НУЖДИТЕ НА ОТДЕЛЕНИЕ ПО ХЕМОДИАЛИЗА
 Номер: 3

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: ДОСТАВКА НА МЕД. КОНСУМАТИВИ ЗА ХЕМОДИАЛИЗА- СУХ БИКАРБОНАТ ( КАПСУЛИ) КИСЕЛ КОНЦЕНТРАТ А 13, СОЛ- ТАБЛЕТИРАНА, КХД 1 , КХД 3 - ДЕТАЙЛНО ОПИСАНИ В СПЕЦИФИКАЦИЯ- ПРИЛОЖЕНИЕ № 6 В ДОКУМЕНТАЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33141000: Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност: 55000
 Описание: 10000
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 24

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: МИКРОБИОЛОГИЧНА ЛАБОРАТОРИЯ- МЕД. КОНСУМАТИВИ ЗА МИКРОБИОЛОГИЯ
 Номер: 4

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: СУХИ ХРАНИТЕЛНИ СРЕДИ- КРЪВЕН АГАР, ОБИКНОВЕН АГАР, И ДРУГИ; ХРАНИТЕЛНИ СРЕДИ В ПЕТРИ, ХРОМОГЕННИ ХРАНИТЕЛНИ СРЕДИ, ДИАГНОСТИЧНИ СЕРУМИ, ТЕЧНИ ХРАНИТЕЛНИ СРЕДИ, ТЕЧНИ ХРАНИТЕЛНИ СРЕДИ В АМПУЛИ, АНТИБИОТИЧНИ ДИСКОВЕ, РЕАКТИВИ И БОИ, КОНСУМАТИВИ ЗА АНАЕРОБНО КУЛТИВИРАНЕ, IN VITRO ДИАГНОСТИЧНИ БЪРЗИ ТЕСТОВЕ, API СИСТЕМИ И РЕАКТИВИДРУГИ КОНСУМАТИВИ- ДЕТАЙЛНО ОПИСАНИ В СПЕЦИФИКАЦИЯ- ПРИЛОЖЕНИЕ № 3 В ДОКУМЕНТАЦИЯТА.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33141000: Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност: 13000
 Описание: 5000
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: ПАТОЛОГИЧНО ОТДЕЛЕНИЕ- МЕД. КОНСУМАТИВИ
 Номер: 5

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: ДОСТАВКА НА МЕД. КОНСУМАТИВИ ЗА НУЖДИТЕ НА ПАТОЛОГИЧНО ОТДЕЛЕНИЕ- РЕАКТИВИ ( АБСОЛЮТЕН АЛКОХОЛ, АЦЕТОН, ОСТЕОМОЛ, АЗОТНА КИСЕЛИНА, ФОРМАЛДЕХИД И ДР. КОНСУМАТИВИ- ПРЕДМЕТНИ СТЪКЛА, ПОКРИВНИ СТЪКЛА, МИКРОТОМНИ НОЖЧЕТА И ДРУГИ - ДЕТАЙЛНО ОПИСАНИ В СПЕЦИФИКАЦИЯ- ПРИЛОЖЕНИЕ № 4 КЪМ ДОКУМЕНТАЦИЯТА.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33141000: Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност: 7000
 Описание: 2000
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 24

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: ОТДЕЛЕНИЕ ПО ОБРАЗНА ДИАГНОСТИКА- МЕД. КОНСУМАТИВИ
 Номер: 6

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: ДОСТАВКА НА МЕД. КОНСУМАТИВИ ЗА НУЖДИТЕ НА ОТДЕЛЕНИЕ ПО ОБРАЗНА ДИАГНОСТИКА- RO- ФИЛМИ, ФИКСАЖ, ПРОЯВИТЕЛ- ДЕТАЙЛНО ОПИСАНИ В СПЕЦИФИКАЦИЯ- ПРИЛОЖЕНИЕ № 5 КЪМ ДОКУМЕНТАЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33141000: Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност: 20000
 Описание: 5000
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 24

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)