N: 8 / 26.5.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: "ТЕЦ Марица изток 2" - ЕАД
 Пощенски код: 6265
 За контакти: Котелен цех (КЦ); Търговски отдел (ТО)
 Електронна поща: todor.delchev@tpp2.com
 Факс: 042 662950
 Адрес: "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: с. Ковачево
 Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
 Лице за контакти: по техническите въпроси-инж.Даниел Радовски; по документацията - Тодор Делчев
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя
 Телефон: 042 662240; 042 662110
 Адрес на профила на купувача: www.tpp2.com
 Държава: Република България

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

 Основна/и дейност/и: Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: Рехабилитация на конвективна шахта дясно на КА-9

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства на конкретния предмет на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG344
 Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, с. Ковачево
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 1
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение (когато е приложимо)

 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
 Брой изпълнители
 Рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Рехабилитация на конвективна шахта

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 50531100: Услуги по ремонт и поддържане на парни котли

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Ще бъдат приемани варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Общо количество или обем: Обемът за ремонт е посочен в документацията за участие.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

 Дата за завършване: 05/11/2011
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Изискуеми депозити и гаранции: 1.Гаранция за участие (представя се в офертата на кандидата и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП) в размер на 1 900 лв. / хиляда и деветстотин лева/ 2. Гаранция за изпълнение на договора (представя се преди подписването му и се освобождава след 05.11.2012 г., отправено писмено искане от Изпълнителя до отговорника по договора и липса на претенции от страна на Възложителя). Гаранцията е в размер на 3% от стойността на договора. 3. Ако гаранциите са парична сума, то те се внасят по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП № ...............". 4. Ако гаранциите са банкови, то те се представят по представените в документацията образци (издадени или потвърдени от българска банка) и са със срок на валидност: за участие - 120 дни от датата на отваряне на заявленията, за изпълнение на договора – до 05.12.2012 г.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: 1. Условия на финансиране: със собствени средства. 2. Условия на фактуриране и плащане: - 80% от стойността на извършената работа до 150 дни срещу издадена фактура за съответната сума и двустранно подписан протокол, като срокът за плащане тече от датата на последно представения документ; - 20% от стойността на извършената работа до 150 дни, след успешно преминали 72 часови проби и приемане на съоръжението от рехабилитация, като срокът за плащане тече от датата на последно представения документ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване: НЕ. Преди подписване на договора определения за Изпълнител представя документите посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: ДА
 Условия: Възложителя изисква гаранционен срок – не по-малко от 7000 работни часа, но не повече от времето до следващия планов ремонт, като за заваръчните съединения по нагревни повърхности гаранционния срок е не по-малко от 20 000 работни часа. Гаранцията започва да тече след приемане на съоръжението от ремонт и завършване на 72 часовата проба.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Документи и информация: Всеки Кандидат представя в заявлението си: –документ за регистрация на кандидата – първоначалния акт за регистрация и удостоверение за актуално състояние издадено не по-рано от 3 месеца от датата на представяне на заявлението от “Фирмено отделение” на Окръжен съд по седалището на търговеца в случай, че същият не е пререгистриран по реда на Закона за търговския регистър /ЗТР/. Представя се нотариално заверено копие. Тeзи документи удостоверяват, че търговеца не се намира в ликвидация, както и кои лица го управляват и представляват. В случай, че е извършена пререгистрация по реда на ЗТР се представя удостоверение от търговския регистър за актуално състояние по партидата въз основа на вписаните за лицето обстоятелства или заверено извлечение от Търговския регистър; – декларация за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, т.1, т.2 и т.3 , по чл. 47, ал.2, т.1, т.2 и т.3 и по чл. 47, ал.5 ЗОП – представя се декларация по приложен в документацията за участие образец; – Кандидат, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 се отстранява от участие. – документите по чл.87, ал.1 от ЗОП и във връзка с чл.77, ал.3 - 5 от ЗОП, описани в обявлението и документацията Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на Кандидата от процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

 Документи и информация: не се изисква

ІІІ.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

 Документи и информация: Възложителят отстранява от участие кандидат, който не е представил следните документи, доказващи техническите възможности и/или квалификация по чл.51, ал.1 и чл.53, ал.1 от ЗОП: - чл.51, ал.1, т.1 - списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните 3 години/2008, 2009 и 20010 г./, включително стойностите, датите и контрагентите, придружен с препоръки за добро изпълнение на същите. Кандидатите следва да имат минимум 3 договора за горепосочените три години с предмет ремонт на котелно оборудване. - Кандидатите да притежават разрешение по чл.36 от „Закона за техническите изисквания към продуктите”, издадено от съответната ИДТН. - чл.51, ал.1, т.7 - документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участникът и на ръководните му служители или на лицата, които отговарят за извършването на услугата.Възложителят изисква кандидатите да имат назанчен персонал които притежават валидно, издадено от лицензиран център за професионално обучение “Свидетелство за правоспособност при заваряване”/“Сертификат за заваряване”, съгласно БДС EN 287-1, както следва: - Ръчно електродъгово заваряване (РЕД (111)), “Заварчик на тръби”; модул “Е8”; група материали 1.1, 1.2, 5.1, 5.2, 6.1, 6.2 и 8.1, съгласно CR ISO 15609 – не по-малко от 6 човека; - Волфрамов електрод инертен газ (ВИГ (141)), “Заварчик на тръби”; модул “Т6”, материали 1.1, 1.2, 5.1, 5.2, 6.1, 6.2 и 8.1, съгласно CR ISO 15609 – не по-малко от 6 човека; - Газокислородно рязане (81) – не по-малко от 4 човека. - чл.51, ал.1, т.9 - декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът за извършване на услугата. - чл.53, ал.1 - Кандидатите да представят сертификати, издадени от акредитирани лица за сертификация на системи за контрол на качеството, съгласно ISO 9001:2008 или еквивалентно с обхват по предмета на обществената поръчка.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати: НЕ
 Вид процедура: Договаряне

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер: 11086

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 15:00
 Цена: 20
 Условия: Цената е без ДДС. Документацията се получава от кандидата или негов представител всеки работен ден от 08.:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД след представяне на бланка с данните на участника (телефон, факс, мобилен телефон, адрес) и фактура за закупена документация. Документацията може да бъде изпратена на кандидата и чрез куриер или по e-mail след изпращане на копие от платежно нареждане на посочения в обявлението факс, данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево.
 Дата: 20/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 10:30
 Дата: 30/07/2011

ІV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.6) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД - Административна сграда
 Час: 11:00
 Лица: Законен представител на участника или негов упълномощен представител, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 30/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта/програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. "Витоша" №18
 Град: София
 Интернет адрес
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 или при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 20/05/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за динамична система за доставки)

 Официално наименование: "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД
 Пощенски код: 6265
 За контакти: Търговски отдел
 Електронна поща: todor.delchev@tpp2.com
 Факс: 042 662950
 Адрес: "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД
 Град: с. Ковачево
 Лице за контакти: Тодор Делчев
 Интернет адрес: www.tpp2.com
 Телефон: 042 662110
 Държава: Република България

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование: "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД
 Пощенски код: 6265
 За контакти: Регистратура "Обществени поръчки"
 Електронна поща: h.dimitrova@tpp2.com
 Факс: 042 662950
 Адрес: "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД
 Град: с. Ковачево
 Лице за контакти: Христина Димитрова - Тaнева - Завеждащ "Регистратура обществени поръчки"
 Интернет адрес: www.tpp2.com
 Телефон: 042 662717
 Държава: Република България