N: 7 / 26.5.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

 Официално наименование: "ТЕЦ Марица изток 2" - ЕАД
 Пощенски код: 6265
 Място/места за контакт: Конструктивно технологичен отдел (КТО); Търговски отдел (ТО)
 E-mail: iskren.tanev@tpp2.com
 Факс: 0035942 662950
 Пощенски адрес: с. Ковачево, обл. Старозагорска
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: с. Ковачево
 Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
 На вниманието на: по техническите въпроси-инж.Желязко Джевлеков; по документацията - инж. Искрен Танев
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя
 Телефон: 0035942 662428 ; 0035942 662710
 Адрес на профила на купувача
 Страна: Република България

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

 Основна/и дейност/и: електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя:

 Наименование: Доставка на кубове за ИВП на котлоагрегати № 9 и 11 тип П-62

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG344
 Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, с. Ковачево
 Тип доставки: Покупка
 Тип строителство
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
 Брой изпълнители
 Рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

 Описание: Доставка на кубове за ИВП на котлоагрегати № 9 и 11 тип П-62. Гаранционният срок – 12 месеца от датата на монтажа, но не повече от 18 месеца от датата на доставката.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 31161700: Части за парогенераторни котли

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъдат представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Ще бъдат приемани варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

Ако е известна, прогнозната стойност, без да се включва ДДС (в приложимите случаи; посочете само цифри):

 Описание: Количествата за доставка са посочени в спецификацията към документацията за участие.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 6

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи)

 Описание: 1.Гаранция за участие (представя се в офертата накандидата и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП) в размер на 17 000 лв. /седемнадесет хиляди лева/. 2. Гаранция за изпълнение на договора (представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на 18 месеца от датата на сключване на договора, отправено писмено искане от Изпълнителя до отговорника по договора и липса на претенции от страна на Възложителя). Гаранцията е в размер на 3% от стойността на договора. 3. Ако гаранциите са парична сума, то те се внасят по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП № ...............". 4. Ако гаранциите са банкови, то те се представят по представените в документацията образци (издадени или потвърдени от българска банка) и са със срок на валидност: за участие - 120 дни от датата на отваряне на заявленията, за изпълнение на договора – до 19 месеца от датата на сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

 Условия: 1. Условия на финансиране: със собствени средства. 2. Условия на фактуриране и плащане - всяка доставка са заплаща до 150 дни срещу издадена фактура за съответната сума и двустранно подписан протокол, като срокът тече от датата на последно представения документ. При фактурирането да спазват изискванията на чл.113 от ЗДДС и чл.4 от Закона за счетоводството.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи)

 Изискване: Преди подписване на договора определения за Изпълнител представя документите посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: ДА
 Условия: В спецификацията към ценовото предложение от офертата на документацията, да се посочи единичната цена в лв./бр. на всяка позиция, както и общата стойност за цялата поръчка, без ДДС. Цените са DDP “ТЕЦ Марица Изток 2” ЕАД, съгласно /INCOTERMS 2010/. При непредставяне на гореописаните документи, участникът се отстранява.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали са изпълнени изискванията:

 Документи и информация: 1.Документ за регистрация на кандидата – първоначалния акт за регистрация и удостоверение за актуално състояние издадено не по-рано от 3 месеца от датата на представяне на заявлението от “Фирмено отделение” на Окръжен съд по седалището на търговеца в случай, че същият не е пререгистриран по реда на Закона за търговския регистър /ЗТР/. Представя се нотариално заверено копие. Тeзи документи удостоверяват, че търговеца не се намира в ликвидация, както и кои лица го управляват и представляват. В случай, че е извършена пререгистрация по реда на ЗТР се представя удостоверение от търговския регистър за актуално състояние по партидата въз основа на вписаните за лицето обстоятелства или заверено извлечение от Търговския регистър; 2. Всички изискуеми документи по чл. 87, ал.1 във връзка с чл.77, ал.3-5 от ЗОП, съгласно настоящето обявление и документацията за участие. 3. Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. При наличието на обстоятелства по ал.2, участникът се отстранява. При непредставяне на гореописаните документи, кандидатът се отстранява.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали са изпълнени изискванията (в приложимите случаи):

 Документи и информация: Не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали са изпълнени изискванията (в приложимите случаи):

 Документи и информация: Възложителят отстранява от участие кандидат, който не е представил следните документи, доказващи техническите възможности и/или квалификация по чл.51, ал.1 и чл.53, ал.1 от ЗОП: - чл.51, ал.1, т.1 - списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните 3 години /2008, 2009 и 2010 г./, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Кандидатите следва да имат минимум 1 договор за горепосочените три години с предмет доставка на кубове за ИВП. - чл.53, ал.1 – Сертификат на Производителя, издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за контрол на качеството, съгласно ISO 9000:2008 или еквивалентно;

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи):

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати: НЕ
 Вид процедура: Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: Най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възложителя (в приложимите случаи)

 Номер: 11085

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

Ако да:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в OВ: /S-
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Време: 15:00
 Цена: 30
 Условия: Цената е без ДДС. Документацията се получава от кандидата или негов представител всеки работен ден от 08.:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД след представяне на бланка с данните на участника (телефон, факс, мобилен телефон, адрес) и фактура за закупена документация. Документацията може да бъде изпратена на кандидата и чрез куриер или по e-mail след изпращане на копие от платежно нареждане на посочения в обявлението факс, данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево.
 Дата: 17/06/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 15:00
 Дата: 27/06/2011

ІV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.7) Условия за отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД - Административна сграда
 Час: 10:00
 Лица: Законен представител на участника или негов упълномощен представител, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 28/06/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график

VІ.2) Поръчка/поръчки във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите или програмата/ите:

 Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Броят на кандидатите, които ще бъдат поканени за договаряне,  се ограничава на трима. Подбор и оценка на Заявленията и класиране на Кандидатите в предварителния подбор, които отговарят на предварително обявените изисквания, ще се извърши по следния критерий и съответната му тежест, както следва: А – икономическа надеждност - с тежест kт= 1, която се пределя се по формулата – Аi= 100*Ааi/Aаimax Където Ааi – е оборотът на i-тия кандидат за последните три години за изработка на кубове за ИВП; Aаimax – е най-високата стойност на оборота за последните три години за изработката на кубове за ИВП на кандидата в процедурата. Методиката за оценка е описана в документацията за участие. 
Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 20.05.2011 г. с референтен № 2011-070866.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 003592 9807315
 Пощенски адрес: бул. "Витоша" №18
 Град: София
 Интернет адрес
 Телефон: 003592 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ, при необходимост, рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно разпоредбата на чл.120 и сл. от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 003592 9807315
 Пощенски адрес: бул."Витоша" №18
 Град: София
 Интернет адрес
 Телефон: 003592 9807315
 Страна: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 20/05/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документи относно динамична система за покупки)

 Официално наименование: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
 Пощенски код: 6265
 Място/места за контакт: Търговски отдел (ТО)
 E-mail: iskren.tanev@tpp2.com
 Факс: 0035942 662950
 Пощенски адрес: с. Ковачево, обл. Стара Загора
 Град: с. Ковачево, обл. Стара Загора
 На вниманието на: инж.Искрен Танев - Зам. р-л ТО
 Интернет адрес
 Телефон: 0035942 662710
 Страна: Република България

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
 Пощенски код: 6265
 Място/места за контакт: Регистратура обществени поръчки
 E-mail: h.dimitrova@tpp2.com
 Факс: 0035942 662950
 Пощенски адрес: с. Ковачево, обл. Стара Загора
 Град: с. Ковачево, обл. Стара Загора
 На вниманието на: Христина Димитрова - Танева - Завеждащ "Регистратура обществени поръчки"
 Интернет адрес
 Телефон: 0035942 662717
 Страна: Република България