N: 3 / 9.6.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Национална агенция за приходите, Териториална дирекция - Варна
 Пощенски код: 9010
 Място/места за контакт:
 E-mail:: g.stoyanova@ro03.nra.bg
 Факс: 052 360950
 Пощенски адрес: бул. "Осми приморски полк", № 128
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: Варна
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: инж. Галина Стоянова, Диана Христова
 Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Адрес на възложителя
 Телефон: 052 360488;052 360491
 Адрес на профила на купувача
 Страна: България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги; икономически и финансови дейности
 Вид на възложителя: министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: “Услуги по техническо обслужване и ремонт /при необходимост/ на леки автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ), предоставени на ТД на НАП – Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен, по обособени позиции”

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG3
 Място на изпълнение: гр. Варна, гр. Добрич,гр. Разград, гр.Русе, гр. Силистра, гр. Търговище,гр.Шумен
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 1
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: 1.Обособена позиция № -ТД на НАП–Варна - Техническо обслужване, ремонт/при необходимост/ на 1 бр.Волво, модел „S60”; 1бр. Волво, модел „S40”; 1 бр.Фолксваген модел „Пасат”; 1 бр.Фолксваген модел „Транспортер”; 1бр.Пежо модел „406” и 5 бр. „Форд”, модел „Фокус”, вкл. доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ), предоставени на ТД на НАП–Варна /съгласно Приложение № 1 към документацията за участие/; 2. Обособена позиция № 2–офис за обслужване Добрич - Техническо обслужване, ремонт/при необходимост/ на 1 бр.Форд, модел „Фокус”; 1 бр.Ауди модел „80”и 1 бр.Фолксваген модел „Каравел”, вкл. доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ), предоставени на офис за обслужване Добрич /съгласно Приложение № 2 към документацията за участие/; 3. Обособена позиция № 3-офис за обслужване Разград - Техническо обслужване, ремонт /при необходимост/ на 1 бр. „Форд”, модел „Фокус Tренд 1.4” и 1 бр.Рено модел „19 GTS, вкл. доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ), предоставени на офис за обслужване Разград /съгласно Приложение № 3 към документацията за участие/; 4. Обособена позиция № 4 - офис за обслужване Русе - Техническо обслужване, ремонт /при необходимост/ на 1 бр. „Форд”, модел „Фокус Tренд 1.4”; 1 бр Ауди модел „100 Аванти”; 1 бр. Фолксваген модел „Пасат”и 1 бр. Тойота модел „Корола”, вкл. доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ), предоставени на офис за обслужване Русе /съгласно Приложение № 4 към документацията за участие/; 5. Обособена позиция № 5 - офис за обслужване Силистра - Техническо обслужване, ремонт /при необходимост/ на 1 бр. „Форд”, модел „Фокус”; 1 бр. Ауди модел „80”и ВАЗ модел”21053”, вкл. доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ), предоставени на офис за обслужване Силистра /съгласно Приложение № 5 към документацията за участие/; 6. Обособена позиция № 6 - офис за обслужване Търговище - Техническо обслужване, ремонт /при необходимост/ 1 бр. „Форд”, модел „Фокус Tренд”, 1 бр. БМВ модел „525I” и Опел модел „Vektra DL 16V”, вкл. доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ), предоставени на офис за обслужване Търговище /съгласно Приложение № 6 към документацията за участие; 7. Обособена позиция № 7 - офис за обслужване Шумен - Техническо обслужване, ремонт /при необходимост/ на 1 бр. „Форд”, модел „Фокус”; Мерцедес модел „С 220 D” и Тойота модел „Хайес”, вкл. доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ), предоставени на офис за обслужване Шумен /съгласно Приложение № 7 към документацията за участие/.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 50112000: Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: една или повече позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Съгласно документацията за участие. Минимална стойност 0.01 лв., максимално допустима стойност за цялата поръчка 75000.00лв.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
 Прогнозна стойност от: 0.01
 Прогнозна стойност до: 75000.00
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: Гарaнция за участие-безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума,внесена по следната банкова сметка:IBAN BG83BUIB78983300365003, BIC: BUIBBGSF, ТБ „СИБaнк” АД-Варна, в размер на 75,00 лева (седемдесет и пет лева) ако участва за цялата поръчка или за съответната обособена позиция, както следва: - По позиция № 1–ТД на НАП-Варна - 27.10лв./двадесет и седем лева и десет стотинки/; - По позиция № 2– за офис Добрич – 8,00лв./осем лева/; - По позиция № 3–за офис Разград – 5,30лв./пет лева и тридесет стотинки/; - По позиция № 4–за офис Русе – 10,60лв./десет лева и шестдесет стотинки/; - По позиция № 5–за офис Силистра – 8,00лв./осем лева/; - По позиция № 6–за офис Търговище – 8,00лв./осем лева/; - По позиция № 7–за офис Шумен – 8,00лв./осем лева/. Чуждестранните участници могат да представят банкова гаранция в евро, с равностоен размер, изчислен по официалния курс „евро за лев”, определен от БНБ, към датата на нейното учредяване. Гаранцията за участие, следва да покрива срока на валидност на офертата-120(сто и двадесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите.Оферта, в която не е приложена гаранция за участие, се отстранява, съгласно чл.69,ал.1, т.1 от ЗОП. 2.Гаранция за изпълнение на договора - 2% от прогнозната стойност под формата на неотменима и безусловна банкова гаранция или парична сума,предоставена в полза на възложителя към датата на подписване на договора със срок на валидност до 60 (шестдесет) дни след изтичане срока на договора. Документите се представят в оригинал.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Плащането се извършва по банков път, до 60 календарни дни след представяне на фактура и двустранно подписан протокол в ТД на НАП – Варна или съответния офис по сметка посочена от изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: ДА
 Условия: За срока на изпълнение на поръчката възложителят има право да намали броя на автомобилите, в случай на отчуждаване или бракуване на някой от тях. В случай, че се придобият нови автомобили, възложителят има право да възложи поръчката при спазване на предпоставките и по реда на чл. 90 и сл. от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: 1.Оферта – документи за подбор - съгласно приложения образец към документацията за участие. 2.В случай, че участникът е регистриран/пререгистриран по смисъла на Закона за търговския регистър /ЗТР/, представя единен идентификационен код, съгласно чл.23 от същия закон. В случай, че участникът не е регистриран/пререгистриран по реда на ЗТР, представя заверено копие от документ за първоначална регистрация, заверено копие от актуално състояние и заверено копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ. За физическите лице – документ за самоличност /заверено копие/. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени и легализиран превод на документа. 3. Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, в случай, че участникът е регистриран /заверено копие/. 4.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. (Декларациите се представят в оригинал съгласно приложени образци).Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата. Декларациите по чл. 47 от ЗОП следва да бъдат представени по образците, приложени в документацията. Участник, който не представи горепосочените в т.4 образци на декларации (по образец на приложените към документацията за участие) ще бъде отстранен от участие, съгласно съгласно чл.69, ал.1, т.3 от ЗОП, /като несъответстващо на изискванията/. 5.Декларация по чл.55, ал.4 от ЗОП за съгласие от подизпълнителя (съгласно приложения образец, в случай че участва подизпълнител) - представя се в оригинал. 6. Документ/оригинал/ за предоставена гаранция /банкова гаранция или парична сума внесена по банков път/ за участие в процедурата. Банковата гаранция следва да е безусловна и неотменима. 7. Нотариално заверено изрично пълномощно /оригинал/ на лицата подписали предложението, в случай че нямат представителни функции, съгласно съответната съдебна или търговска регистрация. 8. Проект на договор, съгласно приложения образец, подписан и подпечатан от участника без посочване на цени и стойност на поръчката. 9. Предложение за изпълнение на поръчката, съгласно чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП. (съгласно приложения образец на оферта – предложение за изпълнение) 10.Документ за закупена документация /заверено копие/. 11. Ценово предложение представено по образец (съгласно приложения образец на „Оферта – Предлагана цена”) 12.Списък на документите, съдържащи се в офертата (документите от пликове № 1, 2 и 3), съгласно чл.56,ал.1, т.12 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1.Участникът представя заверени копия от следните съставни части на годишния финансов отчет за предходната година, заверени с гриф “Вярно с оригинала”, име и подпис на заверяващото лице: Счетоводен баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общият им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година/заверено копие/;
 Минимални изисквания: В случай, че участниците са регистрирани/пререгистрирани в Търговския регистър, воден от Агенция по вписванията, и същите са обявили годишния си финансов отчет съгласно изискванията на чл.40 от Закона за счетоводството в Търговския регистър, представянето на изискваните документи не е необходимо.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори с аналогичен на настоящата поръчка предмет, изпълнени през последните три години с посочване на стойностите, датите и получателите. (Документа се представя в оригинал) 2.Декларация за наличие на сервизна база на територията на град Варна, град Добрич, град Разград, град Русе, град Силистра, град Търговище и град Шумен, ако участват за цялата поръчка или ако участват за обособена позиция в съответствие с мястото на изпълнение за съответната обособена позиция, с посочване на адреса и работното време. 3.Декларация за наличието на техническо оборудване /машини и технически съоръжения/ за извършване на техническото обслужване и ремонт /при необходимост/ и цялостното поддържане на автомобилите в изправност, включително за извършването на тенекеджийски услуги, частично или цялостно боядисване. 4.Декларация, че при необходимост ще извършат диагностика и пълнене на климатични инсталации. 5.Декларация, че ще извършва ремонтната дейност, съгласно предписанията на производителя на съответната марка автомобил и в съответствие с посочения в офертата гаранционен срок на извършените ремонти работи в условията на експлоатация 6. Списък на техническите лица и специалисти, които участникът ще ангажира за изпълнение на поръчката, придружен от документи, удостоверяващи професионалната им квалификация /заверено копие/; 7.Декларация, че при необходимост от подмяна на дефектирали части, ще влагат само оригинални резервни части, материали и консумативи, като качеството им следва да се гарантира със сертификат за произход и качество и да отговаря на утвърдените стандарти в Република България.
 Минимални изисквания: 1.Списък на основните договори с аналогичен на настоящата поръчка предмет, изпълнени през последните три години с посочване на стойностите, датите и получателите. (Документа се представя в оригинал) 2.Декларация за наличие на сервизна база на територията на град Варна, град Добрич, град Разград, град Русе, град Силистра, град Търговище и град Шумен, ако участват за цялата поръчка или ако участват за обособена позиция в съответствие с мястото на изпълнение за съответната обособена позиция, с посочване на адреса и работното време. 3.Минимални изисквания: Участниците следва изрично декларират наличието на всяко едно от следните технически средства: а/стенд за регулиране на преден и заден мост с писмен рапорт за състоянието на ходовата част; б/спирачен стенд; в/стенд за електронна и компютърна диагностика на мотор-компютри и двигатели; г/стенд за демонтаж, монтаж и баланс на гуми; д/подемник за ремонт на ходовата част; е/съоръжения за тенекеджийски услуги, частично или цялостно боядисване; ж/стенд за проверка на амортисьори; з/стенд за изправяне на джанти. 4.Декларация, че при необходимост ще извършат диагностика и пълнене на климатични инсталации. 5. Декларация, че ще извършва ремонтната дейност, съгласно предписанията на производителя на съответната марка автомобил и в съответствие с посочения в офертата гаранционен срок на извършените ремонти работи в условията на експлоатация 6. Списък на техническите лица и специалисти, които участникът ще ангажира за изпълнение на поръчката, придружен от документи, удостоверяващи професионалната им квалификация /заверено копие/; 7. Декларация, че при необходимост от подмяна на дефектирали части, ще влагат само оригинални резервни части, материали и консумативи, като качеството им следва да се гарантира със сертификат за произход и качество и да отговаря на утвърдените стандарти в Република България.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: Най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
 Номер на обявлението в OВ: 2011/S041-066915 от 01/03/2011
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 17:30
 Цена: 4.70
 Условия: Документацията за участие се получава на адрес: гр. Варна, бул.”Осми приморски полк” №128,деловодство–стая 112,всеки работен ден от 9:00 до 17:30часа в срок до 01.07.2011г. включително,срещу представен документ за внесени по банков път 4.70лв./четири лева и седемдесет стотинки/,невъзстановими лева по следната банкова сметка: IBAN: BG49 BUIB 7898 3100 3650 01, BIC: BUIBBGSF, ТБ „СИБaнк” АД-Варна.
 Дата: 01/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 17:30
 Дата: 13/07/2011

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 120
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: адрес: гр. Варна, бул.„Осми приморски полк” №128, ет.2, стая 205
 Време: 11:00
 Лица: При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва: -за участниците-лична карта и копие от документ,удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай,че присъства пълномощник-лична карта и надлежно пълномощно; -за представителите на средствата за масова информация-лична карта и документ,удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; -за представителите на юридическите лица с нестопанска цел-лична карта и документ,удостоверяващ представителната власт на лицето. В случай,че присъства пълномощник-лична карта и изрично пълномощно за представителство на юридическото лице с нестопанска цел.
 Дата: 14/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: В случай на законодателна и/или административна и/или структурно – организационна промяна в НАП, в резултат на която се променя структурната организация на възложителя НАП, процедурата се продължава и договорът за изпълнение се сключва от ръководителя на съответната териториална структура на НАП, в чиято териториална компетентност преминава дейността на настоящото структурно звено и който ще бъде упълномощен да осъществява функциите на възложител за реализиране на обекта на обществената поръчка, като всички действия, извършени от участниците и възложителя до момента на промяната, запазват валидността си. 
Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 06.06.2011 г.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно чл.120а от Закона за обществените поръчки (ЗОП) жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяваенто му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 06/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Техническо обслужване, ремонт /при необходимост/ на леки автомобили, вкл. доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ), предоставени на ТД на НАП – Варна
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Техническо обслужване, ремонт /при необходимост/ на 1 бр. „Волво”, модел „S60”; 1бр. „Волво”, модел „S40”; 1 бр. Фолксваген модел „Пасат”; 1 бр. Фолксваген модел „Транспортер”; 1бр. Пежо модел „406” и 5 бр. „Форд”, модел „Фокус”, вкл. доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ), предоставени на ТД на НАП – Варна /съгласно Приложение № 1 към документацията за участие/;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 50112000: Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
 Прогнозна стойност
 Описание: Съгласно документацията за участие.
 Прогнозна стойност от: 0.01
 Прогнозна стойност до: 27100.00
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Техническо обслужване, ремонт /при необходимост/ на леки автомобили, вкл. доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ), предоставени на офис за обслужване Добрич
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Техническо обслужване, ремонт /при необходимост/ на 1 бр. „Форд”, модел „Фокус”; 1 бр. Ауди модел „80”и 1 бр. Фолксваген модел „Каравел”, вкл. доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ), предоставени на офис за обслужване Добрич /съгласно Приложение № 2 към документацията за участие/;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 50112000: Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
 Прогнозна стойност
 Описание: Съгласно документацията за участие.
 Прогнозна стойност от: 0.01
 Прогнозна стойност до: 8000.00
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Техническо обслужване, ремонт /при необходимост/ на леки автомобили, вкл. доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ), предоставени на офис за обслужване Разград
 Номер: 3

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Техническо обслужване, ремонт /при необходимост/ на 1 бр. „Форд”, модел „Фокус Tренд 1.4” и 1 бр.Рено модел „19 GTS, вкл. доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ), предоставени на офис за обслужване Разград /съгласно Приложение № 3 към документацията за участие/;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 50112000: Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
 Прогнозна стойност
 Описание: съгласно документацията за участие
 Прогнозна стойност от: 0.01
 Прогнозна стойност до: 5300.00
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Техническо обслужване, ремонт /при необходимост/ на леки автомобили, вкл. доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ), предоставени на офис за обслужване Русе
 Номер: 4

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Техническо обслужване, ремонт /при необходимост/ на 1 бр. „Форд”, модел „Фокус Tренд 1.4”; 1 бр Ауди модел „100 Аванти”; 1 бр. Фолксваген модел „Пасат”и 1 бр. Тойота модел „Корола”, вкл. доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ), предоставени на офис за обслужване Русе /съгласно Приложение № 4 към документацията за участие/;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 50112000: Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
 Прогнозна стойност
 Описание: съгласно документацията за участие
 Прогнозна стойност от: 0.01
 Прогнозна стойност до: 10600.00
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Техническо обслужване, ремонт /при необходимост/ на леки автомобили, вкл. доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ), предоставени на офис за обслужване Силистра
 Номер: 5

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Техническо обслужване, ремонт /при необходимост/ на 1 бр. „Форд”, модел „Фокус”; 1 бр. Ауди модел „80”и ВАЗ модел”21053”, вкл. доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ), предоставени на офис за обслужване Силистра /съгласно Приложение № 5 към документацията за участие/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 50112000: Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
 Прогнозна стойност
 Описание: съгласно документацията за участие
 Прогнозна стойност от: 0.01
 Прогнозна стойност до: 8000.00
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Техническо обслужване, ремонт /при необходимост/ на леки автомобили, вкл. доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ), предоставени на офис за обслужване Търговище
 Номер: 6

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Техническо обслужване, ремонт /при необходимост/ 1 бр. „Форд”, модел „Фокус Tренд”, 1 бр. БМВ модел „525I” и Опел модел „Vektra DL 16V”, вкл. доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ), предоставени на офис за обслужване Търговище /съгласно Приложение № 6 към документацията за участие;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 50112000: Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
 Прогнозна стойност
 Описание: съгласно документацията за участие
 Прогнозна стойност от: 0.01
 Прогнозна стойност до: 8000.00
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Техническо обслужване, ремонт /при необходимост/ на леки автомобили, вкл. доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ), предоставени на офис за обслужване Шумен
 Номер: 7

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Техническо обслужване, ремонт /при необходимост/ на 1 бр. „Форд”, модел „Фокус”; Мерцедес модел „С 220 D” и Тойота модел „Хайес”, вкл. доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ), предоставени на офис за обслужване Шумен /съгласно Приложение № 7 към документацията за участие/.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 50112000: Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
 Прогнозна стойност
 Описание: съгласно документацията за участие
 Прогнозна стойност от: 0.01
 Прогнозна стойност до: 8000.00
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)