N: 1 / 9.6.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:
Официално наименование: Община Пловдив
Пощенски код: 4000
Място/места за контакт:: Отдел "Обществени поръчки"
E-mail:: otdel_op@plovdiv.bg
Факс: 032 656752
Пощенски адрес: пл. "Стефан Стамболов" № 1
Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Град: Пловдив
Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
На вниманието на:: Евгения Павлова - мл. юрисконсулт отдел "Обществени поръчки"; Дарина Шаркова - гл. експерт отдел "Обществени поръчки"
Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
Адрес на възложителя
Телефон: 032 656752
Адрес на профила на купувача
Страна: България
I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
Вид на възложителя: регионален или местен орган
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:
Наименование: "Избор на оператор на обществена мобилна телефонна мрежа за предоставяне на мобилни телефонни услуги за нуждите на администрацията на Община Пловдив, включително пловдивските общински предприятия и пловдивските общински социални заведения"
ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG421
Място на изпълнение: Пловдив
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 27
Обект на поръчката: Услуги
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Предназначение: Обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)
Рамково споразумение
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:
Описание: Предоставяне на мобилни телефонни услуги за нуждите на Община Пловдив, пловдивските общински предприятия и пловдивските общински социални заведения.
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 64212000: Мобилни радиотелефонни услуги
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)
В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: Приблизителният брой SIM карти, необходими на Община Пловдив, пловдивските общински предприятия и пловдивските общински социални заведения е 1300.
Прогнозна стойност: 600000
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 36
РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):
Описание: Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 2000.00 /две хиляди/ лв, представена в една от следните форми: банкова гаранция или парична сума, внесена по банковата сметка на Община Плвдив в ТБ ИнвестБанк АД - клон Пловдив, BIC: IORTBGSF, IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03. При представяне на банкова гаранция, последната следва да е оригинал и да е със срок на валидност не по - кратък от 200 /двеста/ дни от датата посочена за дата на получаване на офертата. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 8000 / осем хиляди/ лева.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:
Условия: Средствата се осигуряват от бюджета на Община Пловдив. Плащанията ще се извършват в лева, по банков път, в срок до 180 /сто и осемдесет/ дни, считано от датата на издаване на фактура за дължимите суми.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):
Правна форма
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)
Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: За да бъде допуснат до участие в процедурата, участникът трябва да отговаря на предварително обявените от възложителя условия, да зaкупи документация за участие и да изпълни всички условия, посочени в нея. Офертата трябва да съдържа всички изискуеми документи и да бъде изготвена по указанията, дадени от възложителя. От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник: • За когото са на лице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; • Който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; • Който не е представил някой от документите по чл. 56 от ЗОП; • Който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: I. Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, съдържащ следните документи: 1. Заверено копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ; 2. Заверено копие на документ за внесена парична сума за гаранция за участие; 3. Заверено копие на документ за закупена документация за участие в процедурата; 4.3аверено копие от удостоверението за регистрацията по ДДС – оригинал или заверено от участника копие; 5. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП; 6. Доказателства за техническите възможности по чл. 51 от ЗОП; 7. Декларации от участника за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 8. Декларация за участие на подизпълнители; 9. Заверено копие на Общите условия за взаимоотношенията на участника с потребителите, действащи към момента на подаване на офертата; 10. Друга информация по желание на участника; 11. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. II. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който участникът трябва да постави попълнен документа „Оферта”, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията, Удостоверение за процентното покритие на GSM - мрежата на участника на територията на Република България и Удостоверение за процентното покритие на GSM - мрежата по население в Република България, издадени от съответния орган. III. Плик № 3 с надпис “Предлагана цена”, в който участникът трябва да постави документа „Ценово предложение”, изготвен в пълно съответствие със съответния образец от документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП участникът следва да представи заверени копия от отчета за приходите и разходите на участника за последните 3 /три/ години - 2008, 2009 и 2010 г.
Минимални изисквания: Участникът трябва да има положителен финансов резултат за всяка една от последните три финансови години (2008, 2009 и 2010 г.).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности по чл. 51 от ЗОП участникът следва да представи: •Разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – номера, за осъществяване на обществени електронни съобщения чрез обществена електронна мрежа, с предоставен индивидуално определен ресурс - радиочестотен спектър и предоставяне на обществена телефонна услуга и всички други включени в стандарт GSM и/или UMTS, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията; •Декларация, съдържаща списък на основните договори на участника, изпълнени през последните 3 /три/ години, включително стойностите, датите и получателите, придружена от препоръки за добро изпълнение; • Декларация за наличието на технически център за поддръжка в гр. Пловдив; • Декларация за наличието на действаща Trouble Ticket система за обслужване на клиенти и процедури за реакция и отстраняване на проблеми; • Декларация за притежаваните от участника валидни сертификати за управление на качеството и други.
Минимални изисквания: - Участникът да има минимум 3 /три/ изпълнени договора през последните три години /2008, 2009, 2010/ за доставка на мобилна телефонна услуга за корпоративна група, придружени от препоръки за добро изпълнение. Препоръките задължително да посочват данни относно адреса и телефона на издателя, данни за предмета на договора, стойността и периода на действие, както и дали договорите са изпълнени професионално и в съответствие с нормативните изисквания; - Участникът да разполага с най–малко един технически център за поддръжка в гр. Пловдив. Към представената декларация се прилага заверено копие от документ за собственост или договор за наем. - Участникът да разполага с действаща Trouble Ticket система за обслужване на клиенти и процедури за реакция и отстраняване на проблеми. - Участникът да притежава сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001-2008 или друга аналогична и равностойна на нея.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
Показател: "Ценови критерии"(тежест : 60)
Показател: "Технически критерии"(тежест : 30)
Показател: "Допълнителни услуги и преференции"(тежест : 10)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)
Референтен номер
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Ако да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в OВ: 2011/S018-028636 от 27/01/2011
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 17:00
Цена: 5
Условия: Документацията за участие се получава от Отдел „Обществени поръчки” при Община Пловдив, гр. Пловдив, пл. „Стефан Стамболов” № 1, стая № 78, от 8:30 часа до 17:00 часа, всеки работен ден до 04.07.2011 г. включително, срещу представен документ за закупена документация на стойност 5 /пет/ лева с ДДС, внесени в касата на Община Пловдив, пл.”Стефан Стамболов” № 1, стая № 6 или по IBAN: BG23 IORT 7375 3102 0000 01, BIC:IORTBGSF, ТБ ИНВЕСТБАНК АД, като на платежното не се посочва вида на плащане.
Дата: 04/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
Час: 17:00
Дата: 14/07/2011
ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)
Брой дни: 150
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: Зала №36 на Община Пловдив, пл."Стефан Стамболов" №1, гр. Пловдив
Време: 10:00
Лица: Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП при отварянето на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
Дата: 15/07/2011
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)
Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)
Допълнителна информация: Предварително обявление за обществена поръчка в ДВ №4 от 27.01.2011 г.
Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 07.06.2011 г. с референтен № 2011 - 078887.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120 от ЗОП.
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 07/06/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие
Официално наименование: Община Пловдив
Пощенски код: 4000
Място/места за контакт: Деловодство
E-mail
Факс
Пощенски адрес: пл. "Стефан Стамболов" №1
Град: Пловдив
На вниманието на: Десислава Зидарова
Интернет адрес
Телефон: 032 656752
Страна: България