N: 4 / 8.6.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:
Официално наименование: Национална агенция за приходите, Териториална дирекция - Варна
Пощенски код: 9010
Място/места за контакт:: ТД на НАП - гр. Варна
E-mail:: g.stoyanova@ro03.nra.bg, h.mihaylova@ro03.nra.bg
Факс: 052 360950
Пощенски адрес: бул. "Осми приморски полк", №128
Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Град: Варна
Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
На вниманието на:: Галина Стоянова, Христина Михайлова
Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Адрес на възложителя: www.nap.bg
Телефон: 052 360488; 052 360515
Адрес на профила на купувача: www.nap.bg
Страна: Република България
I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги; икономически и финансови дейности
Вид на възложителя: министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:
Наименование: ”Абонаментно поддържане (профилактика и ремонт), включително подмяна на резервни части и консумативи при необходимост, на климатична техника в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен”.
ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG3
Място на изпълнение: Варна, Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище, Шумен
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 1
Обект на поръчката: Услуги
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Предназначение: Обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)
Рамково споразумение
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:
Описание: Абонаментно поддържане (профилактика и ремонт), включително подмяна на резервни части и консумативи при необходимост, на климатична техника в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен. Описанието и техническите параметри на климатичната техника са посочени в приложения от 1 до 7 към документацията. Плащането се извършва от ТД на НАП Варна, по банков път, ежемесечно, до 60 календарни дни от изтичане на съответния месец по сметка, посочена от изпълнителя след представяне на фактура и двустранно подписан протокол за извършени дейности за профилактика, ремонт, подмяна на резервни части, материали и консумативи при необходимост.
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 50730000: Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)
В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: Описанието на климатичната техника e посоченo в Приложения № 1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 към документацията, утвърдена с решението за откриване на процедурата.
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
Прогнозна стойност от: 0
Прогнозна стойност до: 69100.00
Прогнозна стойност - валута
ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 12
РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):
Описание: Гаранция за участие - в размер на 69.10 лв. (шестдесет и девет лева и десет стотинки) без ДДС, представляваща 0,1 % от прогнозната стойност на поръчката, без ДДС. Определеният за изпълнител участник представя гаранция за изпълнение при подписване на договора в размер на 2 % от прогнозната стойност на договора, без ДДС.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:
Условия: Начин на плащане - от ТД на НАП Варна, по банков път, ежемесечно, до 60 календарни дни от изтичане на съответния месец по сметка, посочена от изпълнителя след представяне на фактура и двустранно подписан протокол за извършени дейности за профилактика, по ремонт, подмяна на резервни части, материали и консумативи при необходимост.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):
Правна форма
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)
Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия: ДА
Условия: В срока на изпълнение възложителят може да намали броя на климатичната техника, предмет на поръчката. В случай, че възложителят придобие нова климатична техника, инсталирана в сгради на ТД на НАП Варна, той може да възложи обществена поръчка за тяхното поддържане при при условията и по реда на на чл. 90 и сл. от ЗОП.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: 1 В случай, че участникът е регистриран/пререгистриран по смисъла на Закона за търговския регистър /ЗТР/, представя единен идентификационен код, съгласно чл.23 от същия закон. Ако участникът не е регистриран/пререгистриран по реда на ЗТР, представя заверено копие от удостоверение за актуално състояние, удостоверяващо състоянието по партидата на търговеца към 01.01.2008 г., издадено от съответния компетентен съд и заверено копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени и легализиран превод на документа. 2. За физическите лица – документ за самоличност /заверено копие/. 3. Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, в случай, че участникът е регистриран /заверено копие/. 4. Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. (Декларациите се представят в оригинал съгласно приложени образци). Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата, съгласно чл.69, ал.1, т. 3 от ЗОП, /като несъответстващо на изискванията/. 6. Декларация по чл.55, ал.4 от ЗОП за съгласие от подизпълнителя (съгласно приложения образец, в случай че участва подизпълнител) - представя се в оригинал. 7. Нотариално заверено пълномощно /оригинал/ на лицата подписали предложението, в случай че нямат представителни функции, съгласно съответната съдебна или търговска регистрация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участикът представя заверени копия от следните съставни части на годишния финансов отчет за предходната година, заверени с гриф “Вярно с оригинала”, име и подпис на заверяващото лице: 1. Счетоводен баланс; 2. Отчет за приходи и разходи за предходната година. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, всяко едно лице, включено в обединението представя съответните документи, посочени в настоящия раздел. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, последните представят документите, посочени в настоящия раздел.
Минимални изисквания: В случай, че участниците са регистрирани/пререгистрирани в Търговския регистър, воден от Агенция по вписванията, и същите са обявили годишния си финансов отчет съгласно изискванията на чл.40 от Закона за счетоводството в Търговския регистър, представянето на изискваните документи не е необходимо.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Представят се следните документи: 1. Списък на основните договори за услуги с аналогичен на настоящата поръчка предмет, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от не по-малко от три препоръки за добро изпълнение; 2. Заверено копие от валиден към датата на подаване на офертите Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен такъв – стандарт, представляващ набор от изисквания за регламентиране на правила, които управляват дейността на организацията в аспекта качество; 3. Заверено копие от валиден към датата на подаване на офертите Сертификат ISO 14001 или еквивалентен такъв – международен стандарт за системи за управление на околната среда, който поставя изисквания за идентифициране, мониторинг и управление на дейностите, имащи значимо въздействие върху околната среда, включително и за предотвратяване на замърсявания с отпадъци и други вредни емисии. 4. Удостоверение, че участникът е вписан в регистъра по чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите (ЗТИП) - за поддържане, ремонтиране и преустройство на съоръжения под налягане или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която участникът е установен; 5. Декларация, че участникът разполага със сервизна база, оборудвана с необходимите технически съоръжения, позволяващи извършването на абонаментно поддържане и текущ ремонт, с приложен списък; 6. Декларация, че участникът притежава собствени или наети транспортни средства, с които да изпълнява дейностите, посочени в предмета на поръчката и в съответствие с мястото на изпълнение; 7. Оторизационни писма от съответните фирми-производители на техниката за извършване на поддържака и ремонт за водоохлаждащ агрегат “VENKO” и климатизатор “MITSUBISHI STULZ”.
Минимални изисквания: Представят се следните документи: 1. Списък на основните договори за услуги с аналогичен на настоящата поръчка предмет, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от не по-малко от три препоръки за добро изпълнение; 2. Заверено копие от валиден към датата на подаване на офертите Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен такъв – стандарт, представляващ набор от изисквания за регламентиране на правила, които управляват дейността на организацията в аспекта качество; 3. Заверено копие от валиден към датата на подаване на офертите Сертификат ISO 14001 или еквивалентен такъв – международен стандарт за системи за управление на околната среда, който поставя изисквания за идентифициране, мониторинг и управление на дейностите, имащи значимо въздействие върху околната среда, включително и за предотвратяване на замърсявания с отпадъци и други вредни емисии. 4. Удостоверение, че участникът е вписан в регистъра по чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите (ЗТИП) - за поддържане, ремонтиране и преустройство на съоръжения под налягане или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която участникът е установен; 5. Декларация, че участникът разполага със сервизна база, оборудвана с необходимите технически съоръжения, позволяващи извършването на абонаментно поддържане и текущ ремонт, с приложен списък; 6. Декларация, че участникът притежава собствени или наети транспортни средства, с които да изпълнява дейностите, посочени в предмета на поръчката и в съответствие с мястото на изпълнение; 7. Оторизационни писма от съответните фирми-производители на техниката за извършване на поддържака и ремонт за водоохлаждащ агрегат “VENKO” и климатизатор “MITSUBISHI STULZ”.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: ДА
Нормативни разпоредби: Изпълнителят следва да разполага при изпълнение на договора с персонал от специалисти, притежаващи документ за правоспособност съгласно изискванията на чл. 3 и 4 от Регламент (ЕО) № 842/2006, издаден при условията на наредбата по чл. 17, ал. 2 от Закона за чистотата на атмосферния въздух.
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)
Критерий за оценка: Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)
Референтен номер
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Ако да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в OВ: 2011/S041-066915 от 01/03/2011
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 17:30
Цена: 3.90
Условия: Документацията за участие се получава на адрес: гр. Варна, бул.”Осми приморски полк” № 128, деловодство - стая 114, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа срещу представен документ за платена цена на документацията по следната банкова сметка: IBAN: BG49BUIB7898 3100 3650 01, BIC: BUIBBGSF, ТБ „СИБaнк” АД-Варна.
Дата: 01/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
Час: 17:30
Дата: 11/07/2011
ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)
Брой дни: 120
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: гр. Варна, бул.”Осми приморски полк” № 128, ет. 2, зала 205.
Време: 11:00
Лица: Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, могат да присъстват при действията на комисията по: отваряне на офертите, проверката за съответствието им със списъка на документите, съдържащи се в съответната оферта и подписването на пликовете с предлаганата цена. 2. В случай, че лицето което по съдебно решение /удостоверение за актуална съдебна регистрация / управлява или представлява участника, не присъства при отваряне на предложенията, е необходимо писмено изрично пълномощно за лицето, което присъства като представител на участника, като пълномощното се представя преди отварянето на офертите.
Дата: 12/07/2011
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)
Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)
Допълнителна информация: В случай на законодателна и/или административна и/или структурно – организационна промяна в НАП, в резултат на която се променя структурната организация на възложителя НАП, процедурата се продължава и договорът за изпълнение се сключва от ръководителя на съответната териториална структура на НАП, в чиято териториална компетентност преминава дейността на настоящето структурно звено и който ще бъде упълномощен да осъществява функциите на възложител за реализиране на обекта на обществената поръчка, като всички действия, извършени от участниците и възложителя до момента на промяната, запазват валидността си.
Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 02.06.2011 г.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Решението подлежи на обжалване от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията относно неговата законосъобразност, включително и за наличе на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата. в 10 - дневен срок от публикуването на решението и обявлението в Регистъра на обществените поръчки.
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Е-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9884070
Пощенски адрес: бул. "Витоша" 18
Град: София
Интернет адрес (URL): http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 02/06/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна