N: 3 / 8.6.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: МБАЛ "Света Марина" - ЕАД, Варна
 Пощенски код: 9010
 Място/места за контакт:: Маркетинг
 E-mail:: officeub@mail.bg
 Факс: 052 302932
 Пощенски адрес: бул. "Христо Смирненски" 1
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: Варна
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: Николай Николов
 Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Адрес на възложителя: www.svetamarina.com
 Телефон: 052 302932
 Адрес на профила на купувача
 Страна: Република България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: здравеопазване
 Вид на възложителя: публичноправна организация

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: Открита процедура по реда на ЗОП за възлагането на обществена поръчка за доставкa на медицинско оборудване за нуждите на МБАЛ “Света Марина” - ЕАД

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG331
 Място на изпълнение: Медицински склад на МБАЛ "Света Марина" - ЕАД, гр. Варна
 Тип доставки: Покупка
 Тип строителство
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: Открита процедура по реда на ЗОП за възлагането на обществена поръчка за доставкa на медицинско оборудване за нуждите на МБАЛ “Света Марина” - ЕАД

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване
 Доп. предмети: 33112200: Ехограф
 Доп. предмети: 33164000: Оборудване за ендоскопско изследване на коремната кухина
 Доп. предмети: 33111610: Устройство за магнитен резонанс
 Доп. предмети: 33112000: Оборудване за ехографска, ултразвукова и доплерова диагностика

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: една или повече позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Съгласно Приложение 1 от Документацията
 Прогнозна стойност: 1908050
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни: 60
 Начална дата
 Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: 1. Гаранция за участие в процедурата - по обособени позиции, съгласно Приложение 2, преведена по банкова сметка на МБАЛ "Света Марина" ЕАД или платена в главна каса на болницата към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя, съгласно чл. 61 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл.61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора без ДДС - парична сума, преведена по банкова сметка на МБАЛ "Света Марина" ЕАД или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от банка в полза на възложителя. Гаранцията трябва да е представена в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по Раздел ІІІ, т.1 и т.2, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 3. Сметка за закупуване на документация и постъпване на гaранция за участие под форма на парична сума: МБАЛ "Света Марина" ЕАД, гр. Варна, Банка: ТБ "Корпоративна" АД, IBAN: BG61 KORP 9220 1000 2157 01, BIC: KORPBGSF. 4. Сметка за постъпване на гaранция за изпълнение под форма на парична сума: МБАЛ "Света Марина" ЕАД, гр. Варна, Банка: ТБ "Корпоративна" АД, IBAN: BG16 KORP 9220 2000 2157 01, BIC: KORPBGSF. Представя се при подписване на договор за възлагане на обществена поръчка и е условие за сключването му.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Плащането се извършва по банков път, в български лева, по сметката на продавача, съгласно сроковете, посочени в Документацията и предложенията на участниците, след доставка и представяне на: 1. Доставна фактура, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС; 2. Два броя приемно-предавателни протоколи, подписани от възложителя и изпълнителя; 3. Документ, от който да е видна датата на производство и гаранционния срока на инструментите, апаратурата или оборудването. Заплащането ще се обезпечи от собствени средства по договори с НЗОК и МЗ. Срок на доставка - до 60 дни от датата на подписване на договора за доставка.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: Всяка оферта трябва да съдържа всички необходими документи по чл. 56 от ЗОП и конкурсната документация на възложителя, съгласно императивите на чл. 57 от ЗОП. ПЛИК 1 “Документи за подбор” 1. Списък на документите, подписан от участника, съдържащ вида, броя и формата на документите в офертата; Сведения за участника: 2. Копие на документ за регистрация или ЕИК или копие от документ за самоличност (заверени от участника копия); 3. Удостоверение за актуално състояние на участника (оригинал или заверено от участника копие), ако участниците са юридически лица или еднолични търговци. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от компетентен орган в държавата, в която са установени и в легализиран превод; 4. Пълномощно на лицето подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата; 5. Разрешение за търговия на едро с медицински изделия, издадено от ИАЛ на името на участника - нотариално заверено копие. 6. Оригинална оторизация /пълномощно/ за продажба на името на кандидата или участника за територията на Република България от производителя, придружена с официален превод на български език, от която да е видно, че участникът е упълномощен да участва в конкретната обществена поръчка на МБАЛ “Света Марина” ЕАД – гр. Варна. 7. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП – по образец; 8. Декларация за съгласие с условията на поръчката и клаузите на проекта на договора – свободен текст; 9. Оригинал на документ за гаранция за участие в процедурата в една от формите по чл. 60 от ЗОП. Гаранциите за участие по обособени позиции са посочени в Приложение 2 към настоящата документация. 10. Пълномощно на лицето, присъстващо при отваряне на офертите, ако това не е законния представител на участника – представя се пред членовете на комисията в случаите по чл. 68, ал. 3 от ЗОП. 11. Минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние съгласно чл. 50 от ЗОП. 12. Минимални изисквания за техническите и квалификационни възможности на кандидатите съгласно чл. 51 от ЗОП. 13. Копие на документ удостоверяващ закупуването на тръжната документация. 14. Списък с данни за подизпълнители (ако ще се ползват такива), както и декларация, подписана от управителя или изпълнителния директор, съответно от членовете на управителния орган на подизпълнителя за съгласие за участие при изпълнение на поръчката по образец към документацията. Към списъка за подизпълнителя се прилагат документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, надписани с думата "подизпълнител"; 15. Декларация за регистрация по ДДС (свободен текст) и документи, удостоверяващи наличната регистрация. 16. Банкова референция. 17. Копие от последния годишен счетоводен отчет и баланс на кандидата, представен пред данъчните власти и заверен от експерт-счетоводител, в случаите предвидени от Закона за счетоводството. В случаите на новорегистрирани търговски дружества такива документи не се изискват. 18. Всички останали изискуеми документи, посочени в Обявлението и настоящата документация. Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката" плик № 3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Отчет за приходи и разходи и годишен баланс за 2009 г. и 2010 г., оформени съгласно Закона за счетоводството, или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, в зависимост от законодателството на държавата, в която участникът е установен, в зависимост от датата, на която участникът е учреден и е започнал дейността си; 2. Информация (счетоводна справка) по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от доставки, сходни с предмета на поръчката.
 Минимални изисквания

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Представят се минимум три броя референции по предмета на поръчката - в оригинал. 2. Представя се копие /в превод/ на сертификат ISO 9001:2000 или еквивалентно на името на участника. 3. Декларация за съответствие от производителя или неговия упълномощен представител или ЕС сертификат за съответствие с Директива 98/79/ЕС, издаден от нотифициран орган по смисъла на ЗМИ. 4. Декларация за гаранционния срок на предлаганото медицинско оборудване.
 Минимални изисквания: 1. Да имат добра търговска репутация в други болнични заведения при изпълнение на договори за доставка на медицински изделия; 2. Кандидатите или участниците да имат внедрена система за управление на качеството; 3. Предлаганото медицинско оборудване да отговаря на разпоредбите на ЗМИ.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: Най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в OВ: /S-
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 16:00
 Цена: 6
 Условия: Документация за участие в процедурата може да бъде закупена всеки работен ден от 08:00 часа до 12:00 часа и от 12:30 часа до 16:00 часа в срок до 16:00 часа на 18.07.2011 г на стойност 6 (шест) лева с включен ДДС. Сумата се заплаща в касата на МБАЛ „Светa Марина” ЕАД – гр. Варна срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по банкова сметка на МБАЛ „Света Марина” ЕАД – гр. Варна.
 Дата: 18/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 16:00
 Дата: 28/07/2011

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: Пресцентър на първи етаж във високото тяло на МБАЛ "Света Марина" ЕАД - Варна
 Време: 10:00
 Лица: Действията на комисията са публични. При отварянето на офертите /действията по чл.68, ал.4 от ЗОП/ могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията е необходимо да представят следните документи: За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност. За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно. Мястото, деня и часа за отваряне и оповестяване на ценовите предложения ще бъде съобщено на участниците с писма при условията на чл. 58а от ЗОП поне пет дни предварително.
 Дата: 29/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 06.06.2011 г.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Е-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес (URL): http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 06/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Анестезиологичен апарат, подходящ за възрастни и малки деца, нисък клас - 1 брой; Анестезиологичен апарат, подходящ за възрастни и малки деца, среден клас - 2 броя; Анестезиологичен апарат, подходящ за възрастни и малки деца, висок клас - 1 брой; Респиратор, висок клас - 2 броя
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Анестезиологичен апарат, подходящ за възрастни и малки деца, нисък клас - 1 брой; Анестезиологичен апарат, подходящ за възрастни и малки деца, среден клас - 2 броя; Анестезиологичен апарат, подходящ за възрастни и малки деца, висок клас - 1 брой; Респиратор, висок клас - 2 броя

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: съгласно документацията
 Прогнозна стойност: 900000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 60
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Нов ехограф за нуждите на Клиника по Ендокринология и болести на обмяната
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Нов ехограф за нуждите на Клиника по Ендокринология и болести на обмяната

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33112200: Ехограф

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: 1 брой
 Прогнозна стойност: 83350
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: CYP

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 60
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Нов мултифункционален ехограф за нуждите на Клиника по образна диагностика
 Номер: 3

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Нов мултифункционален ехограф за нуждите на Клиника по образна диагностика

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33112200: Ехограф

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: 1 брой
 Прогнозна стойност: 78350
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 60
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Нов ехограф за нуждите на Клиника по вътрешни болести
 Номер: 4

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Нов ехограф за нуждите на Клиника по вътрешни болести

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33112200: Ехограф

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: 1 брой
 Прогнозна стойност: 83350
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 60
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Aпаратура за нуждите на Клиника по Гастроентерология
 Номер: 5

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Aпаратура за нуждите на Клиника по Гастроентерология

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: съгласно документацията
 Прогнозна стойност: 160000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 60
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Нов интраоперативен ехограф за нуждите на Първа клиника по хирургия
 Номер: 6

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Нов интраоперативен ехограф за нуждите на Първа клиника по хирургия

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33112200: Ехограф

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: 1 брой
 Прогнозна стойност: 132000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 60
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Нов кувьоз за нуждите на Детско отделение за интензивно лечение
 Номер: 7

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Нов кувьоз за нуждите на Детско отделение за интензивно лечение

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: 1 брой
 Прогнозна стойност: 35000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 60
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Нов сет за лапароскопска хирургия за нуждите на Първа клиника по хирургия
 Номер: 8

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Нов сет за лапароскопска хирургия за нуждите на Първа клиника по хирургия

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: съгласно документацията
 Прогнозна стойност: 237000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 60
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Новa нискотемпературна глава за поддържане на Криогенната система на апарат за МРТ Signa HDx 1.5T, производство на фирма GE, за нуждите на Клиника по образна диагностика
 Номер: 9

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Новa нискотемпературна глава за поддържане на Криогенната система на апарат за МРТ Signa HDx 1.5T, производство на фирма GE, за нуждите на Клиника по образна диагностика

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33111610: Устройство за магнитен резонанс

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: 1 брой
 Прогнозна стойност: 78500
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 60
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Нов трансезофагеален трансдюсер за ехограф ALOKA SSD4000, за нуждите на Първа Клиника по кардиология с ИКО
 Номер: 10

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Нов трансезофагеален трансдюсер за ехограф ALOKA SSD4000, за нуждите на Първа Клиника по кардиология с ИКО

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33112000: Оборудване за ехографска, ултразвукова и доплерова диагностика

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: 1 брой
 Прогнозна стойност: 52000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 60
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Нови кардиологичен и трансезофагеален трансдюсери за ехограф Vivid 7, за нуждите на Отделение по кардиохирургия
 Номер: 11

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Нови кардиологичен и трансезофагеален трансдюсери за ехограф Vivid 7, за нуждите на Отделение по кардиохирургия

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33112000: Оборудване за ехографска, ултразвукова и доплерова диагностика

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: съгласно документацията
 Прогнозна стойност: 35000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 60
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Нова многофункционална видеобронхоскопска система за диагностични и терапевтични апликации, за нуждите на Клиника по пневмология и фтизиатрия
 Номер: 12

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Нова многофункционална видеобронхоскопска система за диагностични и терапевтични апликации, за нуждите на Клиника по пневмология и фтизиатрия

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: съгласно документацията
 Прогнозна стойност: 33500
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 60
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)