N: 2 / 8.6.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Национален осигурителен институт, Районно управление "Социално осигуряване" - гр. Враца
 Пощенски код: 3000
 За контакти: РУ "Социално осигуряване" - гр. Враца
 Електронна поща: Vratza@nssi.bg
 Факс: 092 66403640
 Адрес: пл."Христо Ботев" № 1
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: Враца
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Пепа Харизанова
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя
 Телефон: 092 66403680
 Адрес на профила на купувача
 Държава: Р България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Управлява държавно обществено осигуряване като разпоредител втора степен
 Вид на възложителя: Публичноправна организация

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: Доставка на консумативи /касети с тонер/ за принтерна и копирна техника за административната дейност на Районно управление "Социално осигуряване" - гр. Враца

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG313
 Място на изпълнение: РУ "СО" - гр. Враца, пл. "Хр. Ботев" № 1
 Тип доставки: Покупка
 Тип строителство
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Доставка на консумативи /касети с тонер/ за принтерна и копирна техника за административната дейност на Районно управление "Социално осигуряване" - гр. Враца

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 30000000: Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Очакваното количество и обем на поръчката е съгласно приложение № 1, което е част от документацията.
 Прогнозна стойност: 5300
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Гаранция за участие в процедурата е в размер на 53 лв. /петдесет и три лева/, внесеси в полза на възложителя по банкова сметка IBAN BG 62UBBS80023106047200, BIS UBBSBGSF, параграф 931000 в Банка ОББ АД - гр. Враца. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% /три на сто/ от стойността на договора, преведена по сметка на РУСО - гр. Враца IBAN BG 62UBBS80023106047200, BIT UBBSBGSF, параграф 931000 в Банка ОББ АД - гр.Враца

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Общата стойност на поръчката не може да надхвърля 5300,00 лв. без ДДС. Плащането ще се осъществява чрез банков превод до 3 работни дни след прадставяне на фактура .

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: 1. Удостоверение за актуално състояние на участника, издадено от съда или от Агенцията по вписванията с дата не по-рано от датата на обявяване на откритата процедура, съгласно обявлението - оригинал или нотариално заверено копие. 2. Документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец - нотариално заверено копие. 3. Участник физическо лице представя документ за самоличност - заверено копие. 4. Участник чуждестранно лице представя легализиран документ за регистрация съобразно националното му законодателство - нотариално заверено копие. 5.Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната (2010г.) година, с изключение за новорегистрираните кандидати или удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава членка на Европейския съюз. 6. Декларации от кандидата за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1,2 и 5 от ЗОП. 7. Документ за закупена документация за участие в процедурата. 8. Документ за внесена гаранция за участие: оригинал на платежно нареждане за внесена парична сума по банкова сметка на възложителя. 9. Декларация по чл.56, ал.1, т.7 от ЗОП относно използване на подизпълнители. 10. Декларация относно срока за валидност на офертата. 11.Административни сведения за участника. 12. Декларация за срока на изпълнение на доставката. 13. Ценово предложение - плик № 3 - поставя се в плика с офертата. 14. Договор - проект. 15.Изрично пълномощно за представяне на предложението, нотариално заверено, ако последното не се подава от представляващия дружеството-представя се в оригинал. 16. Изрично пълномощно за представяне на кандидата при отваряне на предложенията-представя се в оригинал. 17. Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната /2010 година/, с изключение на новорегистираните кандидати.
 Минимални изисквания: Съгласно чл.50 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1.Кратко изложение за дейността на фирмата и опита й в доставка на консумативи /касети с тонер/ за принтерна и копирна техника. 2.Декларация, съдържаща списък на основните поръчки през последните 3 календарни години, със стойности, дати, клиенти договори на кандидата. 3. Документи /заверени копия/, удостоверяващи образователната и професионална квалификация на ръководните служители на кандидата, отговорни за изпълнението на поръчката. 4. Данни за средния годишен брой на работниците и служителите за последните 3 години. 5.Препоръки заверени от издателя и издадени през последните три години, свързани с предмета на поръчката от предишни възложители на обществени поръчки и от други партньори на кандидата или от браншови организации, в които кандидатът членува съгласно чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП. 6. Справка-декларация за оборудването с което кандидатът разполага за изпълнение на поръчката.
 Минимални изисквания: Съгласно чл.51 от ЗОП.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 16:00
 Цена: 4.40
 Условия: Документацията за участие е в размер на 4.40 лв./четри лева и четиредесет стотинки/ с ДДС се заплаща в касата на РУСО - гр.Враца или по банков път - параграф 361904 - по сметка IBAN BG 62UBBS80023106047200 BIS UBBSBGSF при Банка ОББ АД - клон гр.Враца
 Дата: 13/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 16:00
 Дата: 25/07/2011

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 60
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Административната сграда на РУСО - гр.Враца, пл."Христо Ботев" № 1
 Час: 11:00
 Лица: Участниците в процедурата или упълномощени от тях лица, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 26/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща
 Факс
 Адрес: бул."Витоша" №18
 Град: София
 Интернет адрес: www.cpc.bg
 Телефон
 Държава: Р България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно чл.120 от ЗОП.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 01/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава